![]() |
|
![]() |
Hallo!
Ik doe een onderzoekje over Engels voor mensen met Nederlands als moedertaal. Will je misschien de enquête invullen? Het duurt maar een paar minuutjes! https://forms.gle/kcVsxUg1MhkVizEN8 Dankjewel, Laila |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten eigenlijk. En vooral wat het doel van sectie 2 is. Afhankelijk van je schoolniveau zou het kunnen zijn dat je daar bewust dingen wil uitlokken of dat je daadwerkelijk fouten hebt gemaakt in je eigen vraagstelling, aangezien deze zin gewoon correct is bijvoorbeeld: I can see the ships in the haven! *
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens het is een ONDERZOEK, geen enquête, er zijn op pagina 1 ook geen antwoorden die je fout kan hebben bijvoorbeeld, het gaat erom dat zij inzicht krijgen in welke woorden er gekozen worden door mensen, op de tweede pagina testen ze de beheersing van bepaalde aspecten van de Engelse taal.
Kijk verdorie toch eens verder dan je neus lang is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe gaat de eerste pagina u verder helpen in het onderzoek? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn reactie is een antwoord op uw reactie over ''Had niet zo zeer de TS zijn naam in 't oog gehouden.'' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als anderen hun laten beïnvloeden door mijn discussie met hem dan ben ik blij dat ze niet met mij gaan communiceren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk naar het subforum onzin. De meeste mensen zitten daar Kijk ook even naar het verschil: Aan de ene kant deadlock: Een populaire forummer die hier al meerdere jaren zit, een hele hoop verstand heeft en superslim is. Aan de andere kant Neo_Matrix, iemand die op zijn 1e dag gelijk in discussie gaat met alles en iedereen die hij tegenkomt. Daarnaast verwijdt hij ook mensen bepaalde fouten die ze niet maken, terwijl hij ze zelf maakt. Wie zou je eerder geloven? Voor mij geen moeilijke keuze
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
||
Verwijderd
|