Oud 17-01-2022, 18:00
gwnvraagjes
gwnvraagjes is offline
HeyHoi!

het is sinds een week ( bijna 2 weken) geleden uitgegaan met mij en me vriend. Ik heb hier echt heel erge moeite mee en ik vind het lastig hoe ik hierover kom. Ook heb ik nu corona dus zit ik thuis en ga ik hier juist mee piekeren. Daarom weet ik niet zo goed hoe ik me hier het beste van kan los laten, omdat ik nu geen afleiding heb en er veel moeite mee heb om er niet aan te denken.

Ook was hij dit weekend op een feestje en had hij gedronken, toen appte hij me vrijdag en zaterdag of hij naar mij kon komen. dit was wel in de nacht en wrs was hij ook dronken... Maar alsnog denkt hij er wel aan, verder heb ik hem niet meer gesproken en het is alleen maar via snap besproken..

Dus nu wil ik dit weekend met hem gaan praten, als ik ook ergens ben geweest en dan heb appen om te vragen of hij even kan praten. Puur om te kijken hoe hij tegen mij doet en het evt voor mezelf af te sluiten of samen hierover een besluit te maken..

Iemand die tips voor mij heeft wat ik het beste kan doen, als je me persoonlijk een appje wil sturen laat me eventjes weten dan kunnen we hier samen over praten.. dit zou ik wel fijn vinden..

liefsssssss xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2022, 21:23
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Weet even niet jullie leeftijden. Maar lijkt mij dat hij gewoon wel even zin had na een avondje drinken. Het is uit. En dan heelt tijd de wonden. Na een tijdje zal je het steeds minder in je hoofd hebben. Als je nog met hem wil praten zou ik dat overdag doen. Wanneer je beide nuchter bent.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2022, 01:17
Destudent123
Destudent123 is offline
Hoi, ik weet niet wie het uit heeft gemaakt en de reden hiervan maar kennelijk trekt hij toch nog naar je toe. Het kan zijn dat dit is omdat hij je toch soortvan mist.

Mijn advies is goed kijken naar wat zijn reden hiervan is. Is dit puur omdat hij iemand mist of mist hij jou en ziet hij nog toekomst. Wees zelf bewust van het feit dat je zelf alleen ook verder moet gaan als je beiden hiervoor openstaat en inziet dat je met elkaar wel gelukkig kan zijn. Is dit niet het geval verdoe je tijd dan niet aan hem hoe 'goed' het ook nog voelt. Het moet goed goed voelen en niet gewoon goed.

Ik zou dus gewoon bericht sturen zoals:' hey, sta je er voor open om het nog eens over ons te hebben? Graag krijg ik duidelijkheid zodat we beiden verder kunnen.'

Geloof me dit geeft jongens duidelijkheid en geeft aan dat je niet met je laat sollen!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2022, 18:14
JoBro7204
JoBro7204 is offline
Alles is het leven is tijdelijk.Ook verliefdheid en verdriet. En ja, ik weet dat dat een dood doener is waar je nu ff niets mee kan maar kan een helpende gedachte zijn. Maar ook een destructieve. Maar het feit blijft.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2022, 02:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Alles is het leven is tijdelijk.Ook verliefdheid en verdriet. En ja, ik weet dat dat een dood doener is waar je nu ff niets mee kan maar kan een helpende gedachte zijn. Maar ook een destructieve. Maar het feit blijft.
Ach ja, waar één deur sluit, opent er een paar nieuwe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 'Kort' liefdesverdriet
Rerisen Phoenix
38 24-01-2008 20:50
Liefde & Relatie Hoe ga jij om met liefdesverdriet?
Mooneh
137 08-05-2006 01:43
Liefde & Relatie Vrienden met liefdesverdriet
Lunaaaaa
30 22-08-2005 15:10
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verhalen
MissN0urri
50 09-04-2005 20:48
Liefde & Relatie liefdesverdriet?
mira_love
8 26-11-2004 22:17
Liefde & Relatie zwaar liefdesverdriet :(
xxxemmyxxx
20 25-03-2002 11:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.