Oud 01-10-2022, 14:13
fappen.is.geil
fappen.is.geil is offline
ik weet niet wat ik moet doen

ik ben 13 jaar en woon alleen met mijn vader en soms wil hij weggaan in het weekend en dan moet ik bij familie gaan slapen, de ene week bij de ene tante en andere week bij andere tante en in juli moest ik bij mijn neef gaan slapen, we lagen samen in een groot bed maar hij is al 19

en ik was al aan het slapen maar opeens werd ik wakker van het bed die wat kraakte en het dekbed ging op en neer, ik zeg wat doe je en hij zegt niets doe ik slaap verder, en toen bewoog bed opnieuw en vroeg ik het opnieuw en toen werd hij boos en zei ga slapen kleinen, nu! maar het bed bewoog opnieuw en toen deed ik het dekbed weg en lag hij met broek af aan ze lul te trekken, maar toen ik het dekbed weg deed en ik het zag trok hij zijn broek op en zei dat ik moest stoppen, maar ik vond het lekker om te zien en toen zei ik dat het niet erg is en dat ik mee wil doen, en uiteindelijk heeft hij dan gezegd alle ja dan is goed, doe maar, en toen deden we het samen

maar hij was al lang bezig dus na 3 min spoot hij al, maar ik was zo ver nog niet en bleef verder doen, maar toen werd hij boos dat ik ook maar moest stoppen en dat ik dat niet hoefde te zien en dat het hem spijt en ik moest ook omiddelijk stoppen

2 weken later bleef ik opnieuw bij hem slapen en hoopte dat het terug zou gebeuren maar niet dus, en nog eens 2 weken later hoopte ik opnieuw maar hij deed het niet meer maar ik wou wel, en toen we aan het spelen/kietelen enzo waren kneep ik altijd in zijn broek, dat ik de piemel voelde, om hem zo misschien zin te doen krijgen maar hij werd altijd boos, en zei dat ik moest stoppen, dat ik dat niet mag doen, maar altijd als ik bij hem bleef slapen deed ik het opnieuw en ja de laatste keer was in september en toen kneep ik terug in zijn piemel maar toen werd hij echt heel boos en toen heeft hij alles aan zijn mama/mijn tante verteld dat ik seksuele neigingen heb, en die was ook heel boos en nu weet ik niet meer wat ik moet doen en ik ga ook niet graag meer gaan slapen bij hem want ze zijn boos op mij en hij wil het niet meer doen
Oud 01-10-2022, 14:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik heb 3 letters om mijn antwoord goed samen te vatten: WTF
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-10-2022, 14:59
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Leer Nederlands ofzo, for fucks sake
Oud 01-10-2022, 19:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Lekker masurberen bekijken in de dierentuin tuin
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.