Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Idd ja omdat ze geen hulp krijgen/willen ?? Al die dingen verdwijnen als ze hulp hebben... (btw, ik weet dat t hard voor je is dat ik je heb laten bannen en dat je er nog 1 wilt zo te zien..) Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 21:36. |
![]() |
||
Citaat:
hmmm.... was het niet zo dat ze moeten voldoen aan bepaalde criteria's dus italie/griekenland hebben dus al voordat ze hulp kregen van de EU voldeden ze al aan die criteria rusland niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan doet de EU op dit moment iets fout dan ? aangezien het slecht gaat met die landen? en ze wel hulp krijgen, dan zijn die landen toch best wel diep gezonken lijkt me |
![]() |
||
Citaat:
het punt is dat die landen wel aan bepaalde criteria voldeden en rusland niet. zelf in Nederland besteden we bepaalde subsidies verkeerd uit diep gezonken?? explain?? beetje overdreven hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volDEDEN, nu lijkt t niet echt zo.. ja, ze kunnen echt vette hulp krijgen en nog verneuken ze t? dan is er iets mis in ''de top'' lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
iedere oorlog is wreed, denk je dat andere europese landen/vs in oorlogen geen mensen rechten schenden, dream on, nederland heeft ook vaak genoeg mensen rechten geschonden alleen belandt dat in de doofpot.
|
![]() |
Iedereen blaat er hier wel vrolijk op los, maar heeft iemand zich reeds afgevraagd wat het doel van de EU is? Lijkt me dat je je daar ten eerste op baseerd. Of het in het doel van de EU past om Rusland daarin op te nemen.
||
Citaat:
![]() of Rusland wel bij de EU wilt horen |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Rusland bij de EU? empje2013 | 6 | 03-04-2013 19:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Unie en uitbreiding: hoe verder? hhendrikxx | 53 | 04-02-2009 10:23 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
AK PO: Litouwen in de EU YourSchool | 3 | 05-01-2007 02:06 | |
Op wie ga je stemmen? #3 Mark Almighty | 500 | 09-11-2006 22:22 | |
Menigte bestormt parlement Georgië Gatara | 40 | 25-11-2003 18:55 | |
EU wil boycot van ambassadeur Israël Gatara | 90 | 19-11-2003 17:21 |