Oud 24-09-2011, 12:15
Verwijderd
Je kan op genoeg plaatsen in nederland winkeltjes vinden die binnen 10 minuten zo'n domme tekst op je tshirt kunnen kalken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2011, 16:36
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
misschien hier: www.large.nl
of anders idd laten drukken, bij de action en de hema heb je ook van die vellen dat je het erop kunt strijken ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 14:09
Verwijderd
Een rondje googelen levert op:
http://www.zazzle.nl/twin+tshirts
http://shop.cafepress.co.uk/twin (veel babykleding, maar niet alles)
http://www.twinstuff.com/store/catalog/
http://www.detweelingwinkel.nl
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 00:13
Miss<3
Avatar van Miss<3
Miss<3 is offline
ik zoek een winterjas die ik zag bij een meisje in de stad:

hij is grijs niet glimmend en met een bontrandcapuchon en kort
en hij heeft heel leuk iets van wol/gebreid ofzo of de schouders en bovenkant van de rug

en ik kan hem nergens vindenn
__________________
I love you more then my teddy, but sssssht, don't tell him! <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 00:15
Miss<3
Avatar van Miss<3
Miss<3 is offline
niet heel kort trouwens ofzo maar dit model ongeveer:
__________________
I love you more then my teddy, but sssssht, don't tell him! <3
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 17:38
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Appelgroene nagellak voor onder de 5 euro?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 11:19
Catch
Catch is offline
Kruidvat: essence en catrice, Hema? Etos huismerk?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 17:43
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
essence heeft wel maar die is niet echt fel groen, meer tussen groen en geel in, catrice heeft m ook niet, bij de hema heb ik m pas ff snel gekeken maar hadden ze het volgens mij ook niet en etos zit hier geen....
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 21:30
Starbucks-
Starbucks- is offline
Weet iemand waar ik donkerbruine kleurlenzen kan kopen? Ik heb echt overal gezocht, helaas kon ik nergens wat vinden.

Kan het echt zo zijn dat er wel bruine - blauwe - groene maar geen donkerbruine kleurlenzen zijn?! :\
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 23:06
Jorntjuh
Jorntjuh is offline
https://www.toplenzen.nl/index.aspx?a=3&artikelid=127 Kijk maar, heel veel keuze, misschien heb je er wat aan. mvg
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 09:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dit past beter op lifestyle
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 16:54
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Heet die van Essence Lime It Up ofzo?? Je zou die ook kunnen mixen met een kleur blauw, zoiets of eigenlijk iets donkerder, tot je de juiste kleur krijgt, als je nog een blauw hebt staan.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 23:51
Starbucks-
Starbucks- is offline
Dankje voor de link, daar hebben ze echter niet de kleur die ik zoek. Echt niemand die een (online) winkel kent waar ik donkerbruine kleurlenzen kan kopen?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 09:25
Verwijderd
^Ik meen me te herinneren dat echt elke willekeurige opticien hier in de stad donkerbruine lenzen heeft.... MIsschien bij de drogist. de verkleeddkleren/hobby winkel?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 08:09
Verwijderd
Iedere opticien heeft inderdaad wel bruine lenzen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 14:32
Starbucks-
Starbucks- is offline
Dat was ook het probleem, het gaat niet om bruine lenzen maar om donkerbruine....
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 15:57
MariaMaria
Avatar van MariaMaria
MariaMaria is offline
Ik zoek een online website waar je met kortingsbonnen goedkoper kan shoppen. Zoiets als de groupon kortingsbonnen zeg maar..

Laatst gewijzigd op 26-10-2011 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 19:47
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
essence heeft wel maar die is niet echt fel groen, meer tussen groen en geel in, catrice heeft m ook niet, bij de hema heb ik m pas ff snel gekeken maar hadden ze het volgens mij ook niet en etos zit hier geen....
Oh als je nog steeds appeltjesgroene zoekt, Claire's (althans die in Maastricht) heeft aardig wat kleuren groen, ook veel appelkleurige lakjes voor 3.50.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 16:56
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Oh als je nog steeds appeltjesgroene zoekt, Claire's (althans die in Maastricht) heeft aardig wat kleuren groen, ook veel appelkleurige lakjes voor 3.50.
Ah Oke, ik was zaterdag in Den Bosch bij claires en daar hadden ze wel veel nagellak maar geen appelgroene...
Heeft er trouwens iemand ervaring met die soort van clips met felgekleurd haar eraan die ze bij claires verkopen? Gaan die niet jeuken of snel uit of kapot ofzo?
is wel handig voor als het nog te lang duurt voordat ik naar de kapper ga maar de verf al uit mn haar is.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 12:06
lievelouise
lievelouise is offline
Citaat:
Ik zoek een online website waar je met kortingsbonnen goedkoper kan shoppen. Zoiets als de groupon kortingsbonnen zeg maar..
Hi Maria,

Bij ons in Belgie heb je sites als www.actiecodes.be en www.korting.be, dat zul je in Nederland ook vast wel hebben. Dat soort sites verzamelen allemaal actiecodes, bijvoorbeeld van E5 mode en La Redoute (2 kledingwinkels waar ik weleens wat koop), waarmee je korting kunt krijgen. Ook staan hier vaak alle aanbiedingen enzo van die winkels op.

Dus google eens op actiecode of kortingscode ofzo, dan krijg je een hele lijst!

Liefs Louise
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 16:35
MariaMaria
Avatar van MariaMaria
MariaMaria is offline
Citaat:
Hi Maria,

Bij ons in Belgie heb je sites als www.actiecodes.be en www.korting.be, dat zul je in Nederland ook vast wel hebben. Dat soort sites verzamelen allemaal actiecodes, bijvoorbeeld van E5 mode en La Redoute (2 kledingwinkels waar ik weleens wat koop), waarmee je korting kunt krijgen. Ook staan hier vaak alle aanbiedingen enzo van die winkels op.

Dus google eens op actiecode of kortingscode ofzo, dan krijg je een hele lijst!

Liefs Louise
Thnx Louise! Maar ik bedoelde echt meer een website zoals deze waar je gewoon online aankopen kunt doen of andere websites zoals deze.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 16:14
Verwijderd
Ik zoek druipkaarsen.... Op internet kan ik alleen lelijke gekleurde vinden, maar ik ben op zoek naar witte.... Heeft iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 14:54
MariaMaria
Avatar van MariaMaria
MariaMaria is offline
Citaat:
Ik zoek druipkaarsen.... Op internet kan ik alleen lelijke gekleurde vinden, maar ik ben op zoek naar witte.... Heeft iemand een idee?
There you go!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 15:10
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Daar zal ze zelf ongetwijfeld niet aan gedacht hebben Ik had ook al eens zo gekeken maar inderdaad kom je alleen overal de gekleurde druipkaarsen tegen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 15:34
jaapdegroot
jaapdegroot is offline
IK zoek hippe regenlaarsje iemand een idee.......?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 23:53
Verwijderd
^Scapino en elke andere soortgeijke zaak.

Daar had ik inderdaad nog niet in gedacht, bedankt!

Zelf heb ik uiteraard al gegoogled, maar ik kom echt alleen maar op lelijke gekleurde uit.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 00:29
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
^Scapino en elke andere soortgeijke zaak.


Daar had ik inderdaad nog niet in gedacht, bedankt!

Zelf heb ik uiteraard al gegoogled, maar ik kom echt alleen maar op lelijke gekleurde uit.
Ik heb ze hier wel gevonden : http://www.candlestock.com/White-Drip-Candle_p_66.html alleen is t een amerikaanse site, ze verzenden wel buiten de vs geloof ik
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 13:37
Verwijderd
^Heej, wat gaaf! Dankje! Echt supercool dat jij het gevonden hebt, ik kon echt niks vinden
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 16:49
Verwijderd
Ik heb op die site gekeken, maar je betaalt buiten de us 30 dollar verzendkosten en dat is me net iets teveel. Andere sites hebben geen druipkaarsen, alleen heel erg lelijk gekleurd of heel duur. Heeft iemand enig idee waar ik dan kaarsen kan halen die van parafine gemaakt zijn> Parafine kaarsen druppelen ook echt onwijs, maar worden bijna nergens meer verkocht.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 14:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen ik nog bij m'n ouders woonde had je daar het ambachtencentrum. Dat was zo'n centrum waar je zelf allerlei dingen kon maken (oa dus kaarsen) en waar verstandelijk gehandicapten ook werkten. Volgens mij verkochten ze daar toen wel nog parafinekaarsen. Misschien zit er bij jou in de buurt ook zoiets? Je kon ze er ook gewoon kopen zonder dat je ze zelf hoefde te maken hoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 14:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
essence heeft wel maar die is niet echt fel groen, meer tussen groen en geel in, catrice heeft m ook niet, bij de hema heb ik m pas ff snel gekeken maar hadden ze het volgens mij ook niet en etos zit hier geen....
Ik was laatst bij de Dirx drogist en daar hadden ze echt drie of vier verschillende kleuren groen. Misschien daar eens kijken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 00:07
Sv3nie
Sv3nie is offline
Hallo, ik ben op zoek naar een grijs vest zoals hieronder, gewoon heel basic, capuchon, steekzakken en een zipper in het midden en ook in de kleur grijs. Het moet ook niet te veel kosten hoor. Ik weet dat de h&m deze verkoopt, maar ik ben niet zo tevreden over de kwaliteit van de h&m van andere spullen die ik daar gekocht heb. Dus als iemand mij kan vertellen waar ze van dit soort vesten verkopen voor een redelijke prijs zou ik het graag horen! Alvast bedankt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg hm.jpg (33.8 KB, 2x gelezen)

Laatst gewijzigd op 22-11-2011 om 16:10. Reden: Afbeelding vergeten toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 00:17
Verwijderd
Citaat:
zoals hieronder
zzzz
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 06:41
Verwijderd
waaronder.....
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 12:04
Catch
Catch is offline
Scotch and soda misschien, maar is wel duur.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 18:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij C&A heb ik zoiets zien hangen afgelopen zaterdag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 20:48
veer2110
Avatar van veer2110
veer2110 is offline
Only. daar hebben ze een grijze (ik weet alleen niet of hij nu nog in de collectie hangt) met een witte rits. als je de rits helemaal dichtdoet heb je wel een soort coltrui/vest.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 22:43
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik zoek een soort combat boots. Ik bedoel zulke:



Het liefst donkerbruine, of crèmekleurige. Ik ben zestien en kan dus geen Paypal maken, dus het liefst in een 'echte' winkel. Ik heb al op websites van Dolcis, Tango, Sacha en Shoeline gekeken, omdat dat echte winkels zijn, maar geen succes. Als iemand een idee heeft, ik hoor het graag.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 00:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij Van Haren hebben ze ook vaak zulke laarzen.

Deze, deze en deze

En deze vond ik bij de C&A/wehkamp:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/scho...&SM=1&AAPP=200
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 24-11-2011 om 00:53.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 00:35
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ooh ja, ik ga zeker van Haren checken. En ook erg bedankt voor je link, aardig dat je het helemaal hebt lopen opzoeken!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 02:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ooh ja, ik ga zeker van Haren checken. En ook erg bedankt voor je link, aardig dat je het helemaal hebt lopen opzoeken!
Graag gedaan, ik kijk sowieso wel regelmatig op die sites, dus 't was geen moeite.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 21:32
AnneNina
Avatar van AnneNina
AnneNina is offline
Ik wil voor dit jaar weer graag vans, maar nu een hele leuke kleur. Mijn oog is gevallen op Vans Authentic Lo Pro Hot Coral Red:

vans.jpg

Ik heb nu alleen 1 probleem, op vans.com leveren ze alleen maar in Amerika zelf dus je kunt ze niet bestellen en dat ze dan in Nederland worden geleverd.

Weet iemand een site waarop je die vans kunt bestellen en dat ze wel gewoon in Nederland kunnen worden geleverd??
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 21:40
KoalaBroodje
Avatar van KoalaBroodje
KoalaBroodje is offline
Misschien bij Britain of een andere skatewinkel?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 22:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil voor dit jaar weer graag vans, maar nu een hele leuke kleur. Mijn oog is gevallen op Vans Authentic Lo Pro Hot Coral Red:

Bijlage 3198

Ik heb nu alleen 1 probleem, op vans.com leveren ze alleen maar in Amerika zelf dus je kunt ze niet bestellen en dat ze dan in Nederland worden geleverd.

Weet iemand een site waarop je die vans kunt bestellen en dat ze wel gewoon in Nederland kunnen worden geleverd??
Alleen even de naam van schoen googelen en je krijgt al een lijst met webshops. Dit was de eerste Nederlandse:
http://www.weare-shop.nl/vans-authen...fid-31192.html
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 19:47
Verwijderd
Loop door de winkelstraat en kijk om je heen?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 18:17
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
New Yorker eens proberen? Misschien H&M of Men at Work ook wel, en anders eens een skatewinkel, Vans ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
goh.... daar heb ik nog nooit aan gedacht....
Wat stel je dan domme vragen? Dergelijke broeken worden overal verkocht dus dan zou je kunnen beginnen met door de winkelstraat heen lopen om zelf eens wat te spotten. Of vraag je het ook op internet als je naar de wc moet?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 16:35
Verwijderd
Misschien was zelf de winkelstraat inlopen en even rondkijken ook te logisch voor je. Maargoed, dat valt te verwachten van 'jongens' die skinnyjeans willen dragen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 20:17
Verwijderd
Hallo. Minder gemekker, meer ontopic. En rondkijken is ook mijn afvies.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 19:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zoek een wikkelvestje van een beetje wollige stof, niet al te dik maar meer iets voor deze tijd van het jaar. Liefst blauw (geen felblauw) of grijs. Iemand een idee? Ben al twee keer de hele stad door geweest (Rotterdam centrum en Zuidplein) en niets kunnen vinden. Wel van die vestjes met knoopjes of vestjes die je dicht kan knopen maar dat is het toch niet helemaal.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Konichiwa.
-Me,
4 19-06-2013 11:54
De Kantine Speurders/Marktplaats/Ebay en soortgelijken?
Records070
3 11-03-2012 22:16
Lifestyle Op zoek naar een speciale winterjas.
Unox88
5 11-12-2011 09:58
Beleidszaken Contact topic
deadlytown
2 14-09-2010 23:27
De Kantine nu wil ik dit shirt kopen maar..
Jazzcrime
2 25-01-2009 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.