Oud 28-11-2012, 17:01
Sanne'.'
Sanne'.' is offline
Als ik mezelf masturbeer dan doe ik dat altijd als m'n ma niet thuis is ik ga dan in de badkamer zitten met m'n oude elektrische tandenborstel als vibrator en dan ga ik laat maar zeggen beginnen ik ben dan altijd heel bang dat m'n ma ineens thuis komt en daar door ben ik heel erg gespannen en dan kom ik niet klaar kan iemand mij helpen om mij tips te geven zodat ik minder gespannen ben.. Xxxx
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 17:11
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Doe het als ze echt net de deur uit is, als je weet dat ze gaat werken of boodschappen gaat doen zal ze heus niet snel terug zijn lijkt me. Verder moet je er zelf gewoon niet over denken. En stel ze komt thuis en je zit in de badkamer dan kun je toch net naar de wc zijn.... tijd zat om je te fatsoeneren lijkt me
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 17:19
Sanne'.'
Sanne'.' is offline
Citaat:
Doe het als ze echt net de deur uit is, als je weet dat ze gaat werken of boodschappen gaat doen zal ze heus niet snel terug zijn lijkt me. Verder moet je er zelf gewoon niet over denken. En stel ze komt thuis en je zit in de badkamer dan kun je toch net naar de wc zijn.... tijd zat om je te fatsoeneren lijkt me
we hebben maar 1 wc en die is benenden
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 17:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
we hebben maar 1 wc en die is benenden
aha, nou ja stel dat ze is een keer thuis komt dan had je toevallig net zin om te douchen. ik geef maar een voorbeeld. Maar je moet er gewoon niet zo gespannen over zijn. Je deur zit toch op slot. dan kan ze niet zomaar naar binnen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 17:27
Verwijderd
Je kan uitsluitend jezelf masturberen, dus dat hoef je er niet bij te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 18:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
gewoon de deur op slot doen en als ze vraagt wat je aan het doen was dan was je je tanden aan het poetsen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 19:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
gewoon de deur op slot doen en als ze vraagt wat je aan het doen was dan was je aan het tandenpoetsen masturberen.
liegen


Net of je ma het niet doet zeg.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:06
zegikniethaha
zegikniethaha is offline
Citaat:
liegen


Net of je ma het niet doet zeg.
ja dat kan wel zo zijn maar vind jij het niet raar als je voor je moeder zit te malsterpuberen
zou je gewoon ontspannen en het prive houden
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
malsterpuberen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 17:37
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
malsterpuberen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 21:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
ja dat kan wel zo zijn maar vind jij het niet raar als je voor je moeder zit te malsterpuberen
zou je gewoon ontspannen en het prive houden
ik zeg niet dat je het voor haar gezicht moet doen, misschien loopt bij jullie iedereen zomaar binnen maar doorgaans hebben mensen toch wel zover gevoel voor privacy dat ze eerst kloppen, vooral als de deur op slot zit.

Ik zeg eigenlijk gewoon dat ik er mits ik "betrapt" werd er niet over zou gaan liegen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 21:18
Verwijderd
Nog nooit gedaan joh?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 21:46
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik zeg eigenlijk gewoon dat ik er mits ik "betrapt" werd er niet over zou gaan liegen.
Je zou kunnen zeggen dat je je clitoris zat te poetsen? Dat klinkt al wat minder shockerend en de lachsalvo die dan volgt zal de hele situatie wat "ontlasten".
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 08:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
*grin*
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 11:29
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Nog nooit gedaan joh?
echte bazen hebben natuurlijk zoveel chickas dat ze hun handen niet meer nodig hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 13:17
flashbackxoxo
Avatar van flashbackxoxo
flashbackxoxo is offline
Dan doe je het gewoon op de badkamer, en als je hoort dat je moeder thuis komt zet je de douche aan? No big deal.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 22:04
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Doe het tijdens het douchen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 16:12
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
Doe het tijdens het douchen.
precies, zet de douche gewoon aan en dan merkt niemand wat
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten stiekem.
Verwijderd
12 22-06-2005 20:12
Verhalen & Gedichten stiekem
dromendiefje
5 26-01-2005 08:48
Verhalen & Gedichten Stiekem voorbereid..
star9
1 26-02-2002 19:11
Verhalen & Gedichten De allerlaatste keer; Stiekem voorbereid; De hemel kan wachten; Ster met een traan..
star9
4 04-02-2002 19:45
Verhalen & Gedichten stiekem zie ik jou...
halve gare
5 14-12-2001 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.