Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 10:49
the Phitt
Avatar van the Phitt
the Phitt is offline
Wat denken jullie wat er allemaal zal gaan gebeuren na de winterstop?
Ik denk dat mijn cluppie (NEC) wel in het linkerrijtje zal blijven zitten. Ze hebben zich namelijk goed gemanifesteerd in Alanya en de finale van de GAZI-cup bereikt. Een behoorlijk slechte start van het seizoen met een toch wel redelijke plaats in de lijst zal door de opkikker die ze in Turkije hebben gehad zich omzetten in meer succes en een plaatsje bij de eerste 8 zal er wel in moeten zitten.
Dan Vitesse... Die club zal het helemaal verkloten, ook al hebben ze net 3 nieuwe sponsors gekregen, aan de sponsordeelname van SBS is al te merken dat SBS ook wel geloofd in volgend jaar een seizoen in de gouden gids divisie.. Het gaat TOP met ze.

Dan natuurlijk de top 3.
Ajax zal 3e eindigen in hun poule bij de CL, en de amstelcup winnen. PSV haalt dus een nieuw koreaantje en zal vooral op de flanken sterker worden waardoor Kezman nog beter bereikt wordt en PSV dus landskampioen gaat worden.
En Feyenoord zal misschien wel dieper in de put zakken en ipv een 3e plek dan wel de 4e of erger nog de 5e plek in gaan nemen op het einde van competitie.

Wat zijn jullie verwachtingen over de TOP3 en je eigen cluppie?
__________________
Oude tijden zullen gaan herleven... Leve de Nostalgie. (en N.E.C. Nijmegen)
Advertentie
Oud 15-01-2003, 10:52
bartke518
Avatar van bartke518
bartke518 is offline
PSV zal kampioen worden, met een straatlengte voorsprong. Voor de rest boeit het me niet. Roda zal denk ik rond plek 6 uitkomen. Zwolle wordt laatste, achter De Graafschap en RBC.
Oud 15-01-2003, 11:24
Verwijderd
Ajax zal het moeilijk krijgen vooral omdat ze ook in de Cl spelen en Psv en feyenoord niet meer. ik hoop vooral dat Ajax hiermee mee omkan gaan en dus ook Psv weer gaat inhalen, maar op den duur zal het zeker moeizaam gaan. Ajax zal ook moeten inspelen op de fouten van de concurrent. Al met al zal het voor Ajax niet makkelijk worden.. Als Rbc doorgaat zoals ze in het begin van de competitie deden schat ik ze te eindigen op een 14de of 15de plaats. Zwolle degradeert Groningen en De Graafschap nacompetitie.
Oud 15-01-2003, 12:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=317081



Daar is mijn top 18 te vinden. PSV kampioen, Ajax 2e, Feyenoord derde, Zwolle degradeert rechtstreeks, Excelsior en RBC naar de nacompetitie, ADO promoveert en MVV elfde in de Gouden Gids Divisie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Amateur Voetbal Topic 2005-2006
Strever
4 13-12-2005 19:56
Vrije tijd Winterstop: De beste 11 tot nu toe?
Vandal
21 23-12-2004 10:13
Vrije tijd [voetbal] alles over week 24
Verwijderd
8 10-03-2003 21:54
Vrije tijd Voorspellingen kampioen voetbal Ned/Bel
Quantes
4 02-02-2003 16:49
Vrije tijd Topper na winterestop?
Quantes
3 05-01-2003 21:09
Vrije tijd We zitten op de helft van de competitie. Aan jullie de vraag....
Mr.Oizo
38 23-01-2002 17:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.