Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2008, 22:16
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Over 8 uur vertrek ik voor een weekje naar het oostblok, heel erg leuk MAAR hierdoor mis ik nu TOO MUCH FUN CLUB!!! ik voel me nu wel een beetje zielig
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2008, 03:08
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Met de belofte dat ik van het station opgehaald zou worden en het ook best leuk doe op een bankje langs de kant heb ik me toch maar de krochten van Rotterdam in begeven, alwaar ik van de zijlijn wat deunen luisterde en maar drie biertjes dronk om me niet nog beroerder te voelen. Eigenlijk wel een prettig idee dat je niet bang hoeft te zijn om morgen een compleet wrak te zijn. Wat een ontboezemingen toch weer : (
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 11:00
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik was gister naar club vie in rdam en het was vet, lekker mn booty geshaked ja toch. vanavond bowlen en onbeperkt wokken/drinken voor 34 eur, aaight.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 11:34
Verwijderd
Vrijdag uitgeweest in waterfront, was wel een kek feestje, kk stoned niet normaal. Ik dacht, als iedereen lekker drugs gaat gebruiken blow ik mezelf wel de tyfus in, en dat was dus wel geslaagd . Gisterenmiddag werd ik ineens wakker gebelt door mn lover, dat hij voor mn deur stond, what a surprise, geloofde t eerst ook niet totdat hij aanbelde! Had hij ontbijt voor me meegenomen enzo super lief. Daarna gingen we naar buiten in de zon chillen aan het water totdat het ineens plots begon te hagelen zzzzzzz. Naar zijn place gegaan, kwam er een vriend langs hebben we cheese onion pizza party gehouden, daarna naar stockholm geweest, echt een te fancy tent, wat gedronken en zijn we naar huis gegaan. Tot laat in de nacht discovery zitten kijken WOOOW. Vanochtend kk erge ochtendhumeur, ahhhh damnit. Nu ben ik weer thuis en geniet ik van het zonnetje wat mn kamer in schijnt, voor de rest nog geen plannen voor vanmiddag., Vanavond eten met homies.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 12:57
Verwijderd
Ik gisteren @ girls love DJ's en dat was baas. Ben goed los gegaan, nu thuis en slapelen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 13:04
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Straks de stad in en de zon schijnt en dat vraagt om sigaretjes roken aan de gracht. En wederom roddelen. En vanavond wordt er voor me gekookt. Ik heb mn wensen goed kenbaar gemaakt dus als ik het niet lust dan ga ik naar huis.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 13:42
Verwijderd
Gister toelatingstoets journalistiek gedaan en beste mensen, ik voel dat het wel goed zit. Als de helft van de mensen zo stom was als ze overkwamen dan is het geen probleem, daarnaast heb ik hem ook voor mijn gevoel nog eens heel goed gemaakt. Daarna zitten luisteren bij 2 dames die het over witte vlekjes op je nagels en dove zeepshit hadden, wonderlijke wereld, die van de vrouwen. Straks weer fotograferen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 14:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zit al vanaf vrijdagavond bij m'n ouders en het is saai hier.
Gisteren alleen even naar oma geweest en dat was het wel weer met de pret.
Vandaag kreeg ik wel een heugdelijk bericht van Motel Mozaique dat ik mag werken als Artiesten Begeleider. Verder vandaag wat GS leren en met m'n nichtje van 2 'praten'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mn wensen goed kenbaar gemaakt dus als ik het niet lust dan ga ik naar huis.
wat ben je ook lief he

ik moest vandaag eigenlijk leren (en dat moest ik de afgelopen 2 weken ook al), maar dat heb ik dus wéér niet gedaan, maar ik heb zo'n gevoel dat die 2 tentamens + her toch wel goed gaan komen omdat ik alleen maar kan presteren onder druk. vanavond maar eens een halfuurtje video uitschrijven, wat waarschijnlijk 4 uur gaat duren ofzo, haha. en daarna nog dingen in m'n hoofd stampen voor een workshop die ik morgen moet geven, gaat weer lekker. net maar even m'n eetdate van vanavond afgezegd, want dat doe ik dan morgenavond wel. CHAOS!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 15:13
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren ben ik naar de Baarmoeder geweest alwaar ik toffe bandjes gekeken heb. Gewapend Beton duidelijk de vetste band van de avond maar dat stond natuurlijk van te voren al vast. Nog net de laatste trein mee weten te pakken en thuis nog wat gehangen. NNu kan ik amper op mijn poten staan en ga ik niet meer terug vandaag naar de Baarmoeder en blijf ik maar rustig thuis. Damn wat een avond.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:33
STP
Avatar van STP
STP is offline
Pffff, met een slijmbeursontsteking aan je achillespees en dus op krukken naar een vet feestje met Michel de Hey is toch niet zo'n slim plan. Alle spieren in m'n lichaam doen pijn!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 19:50
Verwijderd
veel te chille avond gehad gister met wiet en martini
ben er alleen wel achter gekomen dat ik dus echt geen engels meer kan omdat ik in het frans denk
nu nog een weekje school en danvakantieee
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 20:51
EvilConduct
EvilConduct is offline
De hele dag in Vlaanderen gezeten. Lekker Vlaams bier gezopen en me weinig aangetrokken van de hele Ronde.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:04
Verwijderd
ik heb vanalles voor school gedaan, enoooorm productief. om 10 uur avondeten gehad, tosti's en 3 tomaten voor de 2 ons groenten per dag, ha. net nog vragen gemaakt voor onze stomme workshop morgen, en nu maar lezen en slapen. morgen de hele dag schooldingen , en 's avonds een eetdate.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:13
Verwijderd
Fotos gemaakt en Ex Drummer voor de 7e keer gekeken denk ik? Wat een film, wat een film.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:36
Verwijderd
Ik realiseer me net dat ik al een kwartier een koptelefoon op mijn hoofd heb zonder muziek aan. Vandaag gewerkt, kwam helemaal niemand en dat was relaxed want ik was ziek. Daarna voorstelling van Theaterfestival bezocht, gegeten met vriendinnetjes en daarna weer naar de kroeg. Maar gelukkig op tijd naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 01:21
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Omdat ik meestal s'nachts nog op ben heb ik DEZE nachtcache maar eens gedaan. Nooit geweten dat er in mijn eigen woonplaats zulke leuke plekjes zijn om eens te lopen.

Night Fly
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 06:38
Verwijderd
ik werd net wakker met keelpijn, en ik ga echt niet ziek worden zo net voor m'n tentamens zometeen een stomme workshop geven over de behandeling van mensen met psychotische kwetsbaarheid binnen de van Mesdag kliniek.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 09:23
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Ik realiseer me net dat ik al een kwartier een koptelefoon op mijn hoofd heb zonder muziek aan.
haha, dat heb ik ook wel eens als de afspeellijst van mn ipod is afgelopen.

gister terug gegaan naar mn kamer gelukkig, want ik verveelde me dood bij mn ouders. daar ook niet echt veel boeiends uitgevoerd, behalve mn t-shirt afmaken, mn keuken schoonmaken (want dat had ik niet gedaan met mn arm in het gips), mtv weekendbreak; the hills kijken , msn-en en crookers luisteren. vandaag nog steeds vrij.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 09:28
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Het eten van gisteravond viel erg mee, dus dat was mooi meegenomen. Vandaag ga ik met mn huiswerkhomie aan onze essays werken en dat is alles wat ik doe vandaag.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 11:46
Verwijderd
Ik ga deze week voor de grap tentamens maken want ik heb van geen enkel vak een boek. Weet jij veel, misschien komt er in mijn algemene ontwikkeling wel heel veel informatie voor over stedenbouw. Zojuist leerde ik door de Beau Monde van mijn huisgenootje (hoe tof is het dat ze zulke tijdschriften kopen!) dat het nummer 'Jessie' voor Sarah Jessica Parker geschreven is! Dus het is nu al een goede dag, ik ga mijn nieuw verworven kennis overal verspreiden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 11:54
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Die van Joshua Kadison? OMG!

Complottheorie!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Die van Joshua Kadison? OMG!

Complottheorie!
Ja, dat is haar ex! Die bladen zijn zo'n bron van inspiratie, zo ontdekte ik een paar maanden geleden dat de columns van Aaf Brandt Corstius die over haar Amerikaanse knipperlichtrelaties gaan, Arnon Grunberg als onderwerp hebben!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:54
Verwijderd
ik zit samen met alies op msn een grap van sjoerd te analyseren, en kreeg een 8 voor onze kut workshop, haha. nu moet ik nog even hard bezig voor school, en dan zometeen eetdate waar ik zin in heb
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 15:01
Verwijderd
Gisteren heb ik vrij weinig gedaan, gedoucht en film gekeken. Toen stond ineens mn lover voor de deur, want hij was meteen na zijn werk naar mij geraast om te zeggen dat hij mn smsje heel lief vond, so cute Heb ik wat eten voor m gemaakt en hebben we filmpie afgekeken. Verder hebben we heel de avond gechilled en getekent und so, was heel vermakelijk! Rond middernacht hebben we nog een eitje gebakken en dat was fucking lekker Uiteindelijk rond een uur og half 4 eindelijk gaan slapen, vanochtend uitgeslapen en nu istie weg. Heb net heel de keuken weer schoongemaakt en alles gestofzuigd en gedweilt, och wat voel ik me toch lekker huiselijk.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 15:30
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Ja, dat is haar ex! Die bladen zijn zo'n bron van inspiratie, zo ontdekte ik een paar maanden geleden dat de columns van Aaf Brandt Corstius die over haar Amerikaanse knipperlichtrelaties gaan, Arnon Grunberg als onderwerp hebben!
schrijft zij in nrc-next? Ze loopt de coffeecompany en mensen die er werken(MIJ DUS) af te zeiken maar blijft er wel komen. Wat een gefrustreerd wijf

Ik ging gisteravond met mn vriendje en n vriendinnetje naar een optreden van shane shu bij tweetakt en dat was wel jolig, die gast is heel aandoenlijk<3
Vanochtend vroeg op want ik ging oppassen en nu ben ik weer thuis en doe ik maskertjes op etc. lekker meisjesachtig.
straks komt mn lover en die gaat voor mij koken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is haar ex! Die bladen zijn zo'n bron van inspiratie, zo ontdekte ik een paar maanden geleden dat de columns van Aaf Brandt Corstius die over haar Amerikaanse knipperlichtrelaties gaan, Arnon Grunberg als onderwerp hebben!
Als je dat tof vindt dan moet je even Arnon Grunberg - Omdat ik u begeer kopen, dat is een bundel van allerlei brieven die hij schrijft o.a. naar Aaf Brandt Corstius, ook wel liefkozend 'Aap' genoemd. Vilein, vileiner, meest vilein!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 16:39
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^geen misbruik van mijn username puhlease.

Ik heb vandaag vernomen dat er geen kaartjes gekocht hoeven te worden voor boyz noise + ik ben net wezen kijken naar een grooot gebouw dat wordt gesloopt en het ziet er tof uit!
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 16:50
Verwijderd
Citaat:
^geen misbruik van mijn username puhlease.

Ik heb vandaag vernomen dat er geen kaartjes gekocht hoeven te worden voor boyz noise + ik ben net wezen kijken naar een grooot gebouw dat wordt gesloopt en het ziet er tof uit!
Kodak momentje.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
^geen misbruik van mijn username puhlease.
Naamzoek
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 19:13
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
terug van valencia en nu ben ik heel erg moe maar ook vreemd content met de wereld en alles dus de spaanse zon heeft me goed gedaan en ik was ook nog vreemd manisch vandaag maar eigenlijk ook heel productief morgen weer college en tandarts ieh. nu moet ik eignelijk gaan slapen maar uhm
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:20
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Vrijdag uitgeweest in waterfront, was wel een kek feestje, kk stoned niet normaal. Ik dacht, als iedereen lekker drugs gaat gebruiken blow ik mezelf wel de tyfus in, en dat was dus wel geslaagd . Gisterenmiddag werd ik ineens wakker gebelt door mn lover, dat hij voor mn deur stond, what a surprise, geloofde t eerst ook niet totdat hij aanbelde! Had hij ontbijt voor me meegenomen enzo super lief. Daarna gingen we naar buiten in de zon chillen aan het water totdat het ineens plots begon te hagelen zzzzzzz. Naar zijn place gegaan, kwam er een vriend langs hebben we cheese onion pizza party gehouden, daarna naar stockholm geweest, echt een te fancy tent, wat gedronken en zijn we naar huis gegaan. Tot laat in de nacht discovery zitten kijken WOOOW. Vanochtend kk erge ochtendhumeur, ahhhh damnit. Nu ben ik weer thuis en geniet ik van het zonnetje wat mn kamer in schijnt, voor de rest nog geen plannen voor vanmiddag., Vanavond eten met homies.
ik dacht al dat ik jou zag
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:26
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
gister gebowled onbeperkt gewokt en gedronken voor 34 eur was met een hele groep daar bij de gouden wok in het zuiderpark in den haag. vandaag lekker aan mn scriptie gewerkt en toen was het ineens 5u en moest ik werken. morgen interview opnemen bij tv rijnmond voor een herkansing. happy happy joy joy
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:48
Verwijderd
Fuckkkk, tentamen ging echt bizar slecht. Daarom maar aan het bier gegaan, maar dat is eigenlijk niet zo verstandig want ik moet morgen al veel te vroeg op om een interview te regelen (scarlett!) en om de archieven in te gaan, .
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 21:56
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik deelde mijn klasgenoten mee dat ik een permanent ging nemen en wel twee zakken chips ging kopen zodat ik de rest van mijn leven dude kan zeggen en mensen denken dat ik hurley ben. en ik maakte een dikke pwnass sin city-achtige graphic novel over the year 2525 ( omg mijn docente engels vatte de verwijzing, heldin<3) waarin er slechts 1 flesje zuiver water over is.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 22:23
Verwijderd
Morgen tentamen from hell en daarna heel snel mezelf verdoven in een willekeurige kroeg te Utrecht
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 22:38
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik deed samen met mijn vader jezus aan een rubberen kruis na. en toen deed mijn vader jezus met een rubberen kruis na.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 22:47
Verwijderd
pics or it didn't happen !
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 00:43
Verwijderd
Citaat:
^geen misbruik van mijn username puhlease.

Ik heb vandaag vernomen dat er geen kaartjes gekocht hoeven te worden voor boyz noise + ik ben net wezen kijken naar een grooot gebouw dat wordt gesloopt en het ziet er tof uit!
Haha, D. voor de gastenlijst?

En Luna, ja, zij is die van de NRC-NEXT. Iedereen vindt haar altijd bizar grappig maar ik vind het wel meevallen. Was trouwens ook bij Shane Shu.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:50
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
pics or it didn't happen !

dan vrees ik dat het nooit gebeurd is maar er is minimaal 1 forumuser die kan bevestigen dat mijn vader zoiets zou doen. telt dat?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:54
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Dat is nog het minste wat hij zou doen!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:57
STP
Avatar van STP
STP is offline
Dit is de kutste week ooit. Niet naar Cocoon kunnen ivm slijmbeursontsteking. Ik ben nóóit een verstandig persoon geweest maar nu moet ik wel!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 09:59
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Whiner.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 10:14
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Dat is nog het minste wat hij zou doen!
je onderschrift hangt tegenwoordig in de trein

ot: autocud
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 10:41
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Whiner.
Laat me toch lekker, sjaak.
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 10:57
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
je onderschrift hangt tegenwoordig in de trein

ot: autocud
Haha, ik moet hem maar eens aanpassen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 11:22
Verwijderd
ik had gisteren een leuke date, en dat was dus leuk. vandaag maar WEER voor school bezig, wanneer moet ik in GODSNAAM m'n tentamens leren, haha dat doe ik dan vanavond wel even ofzo, weetikveel. ik ben echt totale chaos soms, zoals nu dus.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 12:15
Verwijderd
het regent en volgens mij is het in nederland mooi weer echt wtf
verder twee uur eerder vrij en dat is dan wel weer fijn.

en ik heb 100 kilo teveel aan kleren en andere spullen dus nu ben ik aan het bedenken wat ik alvast aan mijn familie kan meegeven als zij me komen opzoeken maar ik heb alles nog nodig tot ik zelf terugga
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 13:59
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Het is wel mooi weer ja maar niet echt warm ofzo. Maar de verwachtingen qua temperaturen zijn goed. Helaas gaat het ook wel weer regenen. Nu schijnt de zon naar binnen en over 5 minuten mag ik buiten een sigaretje roken, heugelijk feit!

Vanmiddag mijn radiohead-remix afmaken en chillen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 14:07
asjdfl
asjdfl is offline
volgens mij ga ik nieuwe vrienden zoeken, ik verveel me dood op vacance
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed
Verwijderd
71 20-05-2008 01:22
Lifestyle Dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 02-04-2008 20:28
Lifestyle Je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 20-02-2008 10:02
Lifestyle je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 25-07-2007 16:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap op straat nederlands spreken
MightyMarcel
500 22-01-2006 20:33
Films, TV & Radio Anime Topic #4
Oni Shikio
500 30-01-2005 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.