Oud 10-05-2004, 13:22
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Onze grote reis…..



Wij denken vandaag alleen aan de wereldse reis…



Naar marokko………naar Belgie….naar Parijs….

We denken niet meer aan het moment dat de engel des doods ons ziel komt ophalen….

Als de engel des doods nu naar ons zou komen om ons ziel op te halen dan zouden we zeker falen…

Want we bezoeken de moskee niet meerdere malen….



We lezen nauwelijks het Boek….

En onze lieve zusters dragen nauwelijks de hoofddoek….

En andere denken alleen : gewoon om je hoofd een doek…

Beste lieve zusters, het gaat er niet alleen om dat je een hoofddoek draagt. Het is ook de kunst om ook in je hartje een hoofddoek te dragen…..

Probeer altijd dingen die je niet weet of over twijfelt te vragen….

Veel zusters jammer genoeg dragen wel zo n doek…

Walakin daar onder zo n levi s strakke broek….

Is dat nou het dragen van een hoofddoek?

En onze broeders die zich bezig houden met meiden….

Denken zij nou echt dat zijn de MAN zijn als zij zich laten verleiden?

Nee de MAN is degene die zich sterk vasthoudt aan zijn geloof en zich door de Koran en de Soenna laat leiden..



En weet je wat ze ook denken ?? Ze denken dat ze gevaarlijk zijn als ze in zo n grote bak rijden….



Beste broeder…wees dankbaar voor wat allah jou heeft gegeven ….

En doe niet stoer en loop niet overdreven…..

Hopelijk zal allah jou zonden vergeven….

Want hij is Vergevsngezind….Verheven…..



Beste broeders….waarom is het gelijk een grote ramp als een zuster haar maagdelijkheid verliest terwijl als broeders het doen gezien wordt als niets…….

is dit rechtvaardig? Dit is niet zomaar iets…

Broeders vrees allah…trouw als je trouwen kan…als je niet kan ..zoek dan geduld door middel van vasten…



Zo kunnen we ons zelf bevrijden van allerlei lasten…

Beste broeders… een hand schudden van een vreemde vrouw is voor ons niet toegestaan…..

De vrouw heeft zo n hoge positie gekregen in de islam ..dat je haar niet mag aanraken…..noch mag je met haar samen op een plaats staan….of wat sommige doen: uitgaan…..



Wie ben jij om haar aan te raken of met haar te zijn?

Dat wij dit doen vind Allah echt niet fijn…..

En ook niet rein….

Wallah veel van ons denken bijna nooit aan de grote reis…



Naar een donkere eenzame nauwe plek…….het is echt geen paleis…!!!



Je rijdt met keihard muziek in je wagen….

Wallah!!!! Weet!!! Dat je op een dag horizontaal naar de plek wordt gedragen!!!!!!



Mashaa allah… dat lekkere shoarma…weet dat je op een dag zelf de shoarma wordt …





Dan besef je pas en zegt je tegenzelf: wat verbleef ik toch op aarde kort!!

Masha allah altijd naar feestjes ..altijd vrienden om je heen….



Weet !! dat je op een dag alleen en eenzaam zult zijn!! In de aarde en het steen …..

Wallah!! Je ouders komen echt niet bij je in je graf op bezoek…

Iedereen heeft zn boek…..

Een boek met je daden erin … wat je met angelique hebt gedaan…..altijd het uitstellen van t dragen van de hoofddoek….

En altijd dragen van strakke truitjes en het dragen van een strakke broek….

Altijd naar verkeerde dingen op bezoek…

Beste zuster draag je hoofddoek en wees er trots op dat je moslima bent….



Dan ben je echt niet goedkoop in de ogen van elke vent….

Beste zusterr : zeg: Allah is de grootste!! Allah is mijn Heer!!!!! Ik vrees alleen mijn heer!!!!!

En zeg O Allah versterk mijn Imaan en geef mij kennis…. Heel veel meer..!!

Weet beste moslima dat als je een hoofddoek draagt en je goed kleed….



Dat allah insha allah jou op de dag des oordeels niet vergeet…



En dat je niet elke keer als je over straat loopt steeds: hee zinnnn (schat) ..hoort of een soort gelijke kreet….

Wallah het is echt niet goed…

Als je dat soort dingen doet……



Als jij je hoofddoek draagt.. ALLAHOE AKBAR… dan heeft iedereen ineens voor jou respect…



Omdat jij je lichaam bedekt….

En dat jij geen verkeerde gedachten opwekt….

En beste broeders denk na…op dag worden we naar Allah teruggebracht…..



Dan ben je tot niets meer in staat.. helemaal geen kracht….

Je wordt dan naar Allah gebracht… de bezitter van Ware Macht….

De profeet zei: de eerste kijk is voor jou.. de tweede is tegen jou…

Wat praktiseren wij hiervan…..?? een heel uur aanstarend naar een mooie meid of vrouw…



Verbeter je zelf insha allah en verricht goede daden en doe dit gauw….

Beste zuster.. ben je bang voor de mensen dat ze je zien met een hoofddoek? Is dat wat het is…



Als je zo erover denkt dan heb je het echt mis…!

Als men je een hoofddoek draagt en als allah dan tevreden over jou is.. dan roept hij : O Djibriel (gabriel) ik hou van fatoucha 7amoucha .. hou dus daarom ook van haar…

Dan gaat Djibriel van haar houden..en roept tot alle engelen in de hemelen: o engelen houd van fatoucha 7amoucha …hou van haar….

Dan houden alle engelen van jou…

Masha allah een goede meid of vrouw….

En dan komt de liefde op aarde …naar beneden…..

Dan gaan mensen .. dieren en zelfs planten van je houden.. en allah gaat je insha allah nooit vergeten…..



Veel meisjes worden lastig gevallen ……

Ze dragen hele strakke kleding .. en dan gaan ze het raar vinden dat ze worden lastigggevallen , schelden: (….) kwallen!!

Wanneer je jezelf goed en fatsoenelijk kleed…..

Wordt je echt niet lastig gevallen….het is maar dat je t weet…..

Ik hoop dat je dit niet vergeet….

Hoeveel meisjes worden verkracht…..

In een hoekje geduwt… helemaal machteloos… helemaal geen kracht…..

En dan vragen ze zichzelf af: waarom ik?? Waarom is het met mij gedaan??

Strakke kleding .. halfnaakt… veel make up… altijd zo op straat gaan…..

Wanneer ga je eens hier stil bij staan??

Je maakt je op voor de mensen….

Zodat ze goed over je denken… je hebt totaal geen vrijheid… je hebt niet je eigen wensen….



Want je kleedt je op een manier volgens de wil van de mensen…..



Maar de ware goede gelovige moslima draagt haar kleding rekenend op de tevredenheid van haar Heer..

Want zij weer… dat dit leven niet veel waard is .. er is nog veel meer…..

Masha allah… een hoefddoek op lang gekleed…..geen opvallende kleuren als rood of geel…

Als je dit toch draagt dan mis je een belangrijke deel…

Verbeter dit dan beste moslima zodat je allah s tevreden krijgt….

Zorgend dat een persoon die jou ziet niet naar het verkeerde neigt……

Beste broeders.. waarom zeggen jullie altijd: ewa ik bid wel thuis….



Ze doen dna een beetje fitnesss .. ene beetje oefeningen….en daarna gelijk voor de buis…..

Alleen op vrijdags of op al3ied zie je met hun mooie kleertjes in de moskee….

Nee .. niet alleen op dit soort dagen .. maar vaker….dit is echt niet goed .. nee….

Dit is echt geen goed idee….

We hebben al zoveel slechte daden…… een hele zee…



We moeten deze zien kwijt te raken door goede daden……

We moeten elkaar het goede aanraden….

Beste broeders en zusters zeg alstublieft niet: ewa wees blij dat ik dit .. die en die bidt nooit…

Als je het zo gaat bekijken dan kom je er nooit….

Want als die personen slecht bezig zijn .. weet dan dat allah hen in het vuur gooit…

Zou jij ook bij hun willen horen….?

En zo laag scoren?..

Nee beste broeder en zuster. Kijk altijd naar degene die beter is dan jij .. als je beter wilt zijn….



Altijd schoon en rein….

Er zijn mensen die hele nachten in het gebed voor allah staan….

En wij doen moeilijk om ff naar de moskee te gaan….

Wanneer we in onze lekkere warme vredevolle bedje liggen te rollen….elke keer steeds van kant ruilen…

Staan mensen in gebed voor Allah te huilen…



De 1 in zijn warme bed ……..

De ander met opgeheven handen in de lucht .. tranende ogen van vrees…zeggend: O allah maak mij tot degenen die u van de bestraffing van hel redt..



Laa 7oula wa laa qouatta illa billah…..Er is geen kracht of macht dan die van Allah…..onze Heer…

Wij vereren de euro .. en willen steeds meer bezittingen .. steeds meer…



Walakin als ze moskee horen dan hoor je ze zuchten: Ewa Alweer!!??

Ik ga bijna elke keer…

1 keer in de maand is echt niet veel??? Dit doet echt zeerr….

Een moslim die eet van allah s voorzieningen en die te lui is voor het gaan naar de moskee…dit is echt niet goed….



Beste broeders en zusters … dnek goet na wat je doet……



Op een dag worden je kleren van je weggehaald en wordt je in een doek gedaan…!!!!!!

Terwijl je familie en vrienden huilend om je heen staan…..!!

De 1 zeggend: wat was hij nog jong …..hij wou nog veel…..

Je lichaam helemaal wit.. geel…

Helemaal stil….

Geen beweging… zo koud zo kil…..

Als we goett zijn dan zullen we roepen tegen de mensen terwijl ze niets van merken: neem me mee!!!!!!! Snellll!!!!!! Begraaf me snellllll!!!!

Want er is dan een verrassing in het graf…

Een hele grote beloning en geen strafff….

Maar als we slecht zijn dan zullen we tot de mensen schreeuwen die ons in ons kist dragen: O waar nemen jullie mij naar toe??? Waar zijn jullie mee bezig!!!!!!!????breng mij niet naar die plek!!!!!!

Altijd leefde je als een gek……..

Alleen maar je behoeftes achterna en nooit de woorden van allah beluisteren…

Je bent nu helemaal verstijft… helemaal geen beweinign .. geen gefluister….. nu wordt je gezet in je graf .. in het duisterr…!!!!!!

Vandaar beste broeder en zuster… alstublieft luister!!!

Als iemand slecht is geweest dan komt er een persoon naar hem toe in het graf ..heel eng en lelijk in het donkr gekleed…



Je vraagt dna aan die persoon : wie ben jij? Hij zegt dan: ik ben je slechte daden! Ik moet jou straffen omdat je het slecht hebt geleefd zoals je weet….

Moge allah ons hiervoor beschermen…..

Maar als je goed bent geweest dan kom t er een persoon naar ej toe in je graf .. mooi ..lekker geurtje…mooie haar…mooie wit gekleedt….

Je vraagt hem: wie ben jij? Hij zegt dna : ik ben je goede daden .. ik ben opgedragen om met je te blijven tot de laatste dag….de dag waarop de moeder haar kinderen vergeet….

O allah U bent onze god … U bent ons Heer…..

Amien….

O allah verminder onze bezittingen niet maar geef ons meer…..

Amien…..

En zorg voor onze broeders dat ze vaker uw moskeen bezoeken .. elke keer….

Amien…

O allah versterk het geloof van onze zusters om hun hoofddoeken te dragen…..

Amien…..

O allah geef ze het paradijs dat zij u vragenn…………

Amien…..

O allah schenk hun Uw welbehagen……

Amien….

En bescherm ons voor de bestraffing van het vuur .. O allah dta kunnen wij niet verdragen…..

Amien…..

O allah .. alle dank is aan u .. door u zijn we instaat voor het vullen van onze magen…..

Amien….

O allah maak onze donkere dagen licht……

Amien….

O allah verdubbel de beloning van degene die een goede daad verricht ….

…..na het lezen van dit gedicht……

Amien…..

O allah laat deze daad zuiver voor U zijn….

Amien….

O allah maak ons rein…..

Amien…

O allah leidt onze broeders 1 voor een

Amien…..



En leidt onze zusters .. en leidt iedereen…..

Amien…..

O allah bescherm ons tegen Ri jaa (=goede daden doen om de tevredenheid van andere mensen over jou te krijgen) als we een goede daad verrichten en mensen ons zien…..

Amien……

Allah laat ons terug keren naar ons geloof.. naar onze dien….

Amien

En help onze broeders in filistien!!!!!!!!!!!!!!!

Amien…..

O allah help onze zusters om hun goed te kleden…..

Amien….

O allah vergeef hun verledenn……

Amien

en hun heden………

Amien…..

O allah schenk ons standvastigheid……

Amien…..

O allah leidt elke broeder die ondankbaar in zijn bmw rijdt…..

Amien….

O allah vermeerde ons kennis…..

Amien….

O allah maak ons graf tot een tuin van de tuinen van het paradijs en schenk ons vergiffenis……..

Amien…..

O allah leidt degenen die zeggen dat ze moslim zijn..maar die geen goede daden verrichten….

Amien…

....En de dag van een arme of iemand die in de problemen zit verlicht……

Amien…

Vrede en zegeningen met de profeet Mohammed en zijn familie en metgezellen allemaal….
Advertentie
Oud 10-05-2004, 13:25
Silvia19
Silvia19 is offline
Geweldig!
__________________
......:D......
Oud 10-05-2004, 13:29
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Citaat:
Silvia19 schreef op 10-05-2004 @ 13:25 :
Geweldig!
Oud 10-05-2004, 13:32
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Neuken?
Oud 10-05-2004, 13:34
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-05-2004 @ 13:32 :
Neuken?
WAT!!!!!
Weetje als het je tog niks aan gaat dan zeg je maar nix!!!!
Oud 10-05-2004, 13:38
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 13:34 :
WAT!!!!!
Weetje als het je tog niks aan gaat dan zeg je maar nix!!!!
Blaat. Krijg ik nog antwoord?
Oud 10-05-2004, 13:51
Verwijderd
heb je dit helemaal uit je hoofd getiept of stiekem afgekeken? Trouwens... wie ben jij om moslima's in strakke levi's te zeggen dat ze niet genoeg into-islam zijn... jouw islam is niet mijn islam, en mijn islam is niet jouw islam. Misschien moet je mensen zelf laten bepalen wat hun geloof voor hun betekend en hoe zij dit (al dan niet) uitdragen...
Oud 10-05-2004, 14:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 13:34 :
WAT!!!!!
Weetje als het je tog niks aan gaat dan zeg je maar nix!!!!
Rustig maar hoor, mevrouw Ali Breezali.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-05-2004, 14:04
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Sterf.
Oud 10-05-2004, 14:05
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 10-05-2004 @ 13:51 :
heb je dit helemaal uit je hoofd getiept of stiekem afgekeken? Trouwens... wie ben jij om moslima's in strakke levi's te zeggen dat ze niet genoeg into-islam zijn... jouw islam is niet mijn islam, en mijn islam is niet jouw islam. Misschien moet je mensen zelf laten bepalen wat hun geloof voor hun betekend en hoe zij dit (al dan niet) uitdragen...

Als jij een te rechte moslima bent, dan weet je dt ik het recht heb om dat toe doen!! Je moet je broeders en zisters helpen!! Ik zeg tegen je wat goed is wat is daar fout aan niks en nee ik ben niet zo een moslima in strakke levi's, en ja into islam natuurlijk doe ik dingen wat niet kan maar het meeste doe ik goed
Oud 10-05-2004, 14:07
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
jeweettoch.
Oud 10-05-2004, 14:23
Verwijderd
Mizz-Scatjuh schreef:
Citaat:
Als jij een te rechte moslima bent, dan weet je dt ik het recht heb om dat toe doen!! Je moet je broeders en zisters helpen!! Ik zeg tegen je wat goed is wat is daar fout aan niks en nee ik ben niet zo een moslima in strakke levi's, en ja into islam natuurlijk doe ik dingen wat niet kan maar het meeste doe ik goed
Nou goed, ten eerste, ik ben geen terechte / te rechte (ook niet te kromme) moslima. Ten tweede denk ik niet dat kleding desreligieus kan werken, want zoals je zelf zegt met je hoofddoek op je hart.. als jij je hoofddoek maar op je gouden moslim hartje hebt zitten.. wat maakt die levi's dan uit? Ten derde.. jij doet (bijna) alles goed, wat jij goed vindt. Misschien vindt een "Levi's-moslima" wel dat jij je verkeerd kleedt en gedraagt. Maar je mag je eigen idee natuurlijk allesoverheersend vinden.
Oud 10-05-2004, 14:30
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 10-05-2004 @ 14:23 :
Mizz-Scatjuh schreef:


Nou goed, ten eerste, ik ben geen terechte / te rechte (ook niet te kromme) moslima. Ten tweede denk ik niet dat kleding desreligieus kan werken, want zoals je zelf zegt met je hoofddoek op je hart.. als jij je hoofddoek maar op je gouden moslim hartje hebt zitten.. wat maakt die levi's dan uit? Ten derde.. jij doet (bijna) alles goed, wat jij goed vindt. Misschien vindt een "Levi's-moslima" wel dat jij je verkeerd kleedt en gedraagt. Maar je mag je eigen idee natuurlijk allesoverheersend vinden.
luISTER SCHAT IK DOE NIET ALLES GOED MAAR GA ME NIET ZEGGEN DAT IK NIET MAG ZEGGEN WAT GOED JE DOET WAT JE WILT MAAR IK VERTEL ALLEEN MAAR WAT WEL GOEDDUSS GA NIET ME ZEGGEN OVER LEVIS'S WANT ALS JE EEN MOSLIMA BENT DOE JE LANGE DINGEN AAN EN HIJAB EN GA JE OVER STRAAT NIET DAT JEE TOPJE OELA EEN TRAK TRUITJE OF EEN KORT ROKJE (IK ZAG NIET DAT JIJ DAT DOET) OF EEN STRAKKE BROEK EN JE BIDT 5 X PER DAG OP TIJD EN JE DENKT NIET AAN JONEGNS JE ENZ.
Oud 10-05-2004, 14:31
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 14:30 :
luISTER SCHAT IK DOE NIET ALLES GOED MAAR GA ME NIET ZEGGEN DAT IK NIET MAG ZEGGEN WAT GOED JE DOET WAT JE WILT MAAR IK VERTEL ALLEEN MAAR WAT WEL GOEDDUSS GA NIET ME ZEGGEN OVER LEVIS'S WANT ALS JE EEN MOSLIMA BENT DOE JE LANGE DINGEN AAN EN HIJAB EN GA JE OVER STRAAT NIET DAT JEE TOPJE OELA EEN TRAK TRUITJE OF EEN KORT ROKJE (IK ZAG NIET DAT JIJ DAT DOET) OF EEN STRAKKE BROEK EN JE BIDT 5 X PER DAG OP TIJD EN JE DENKT NIET AAN JONEGNS JE ENZ.
BrEeZaHsLuT.
Oud 10-05-2004, 14:34
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
mijn naam is alima, 'k zat op de wc
en ik had per abuis geen wc-papier mee

maar daar vond ik gelukkig een oplossing op
'k had nog een schoon doekje dat zat op mijn kop

dat gebruikte ik dus en nu met allah's wil
ben ik rein en weer af van die poep op m'n bil

allahu akhbar!
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Oud 10-05-2004, 14:36
Verwijderd
als moslima moet je lange dingen aan en geen korte rokjes? Levi's zijn lange dingen, in verschillende lengtematen te verkrijgen trouwens.. tuurlijk mag jij tegen mij zeggen wat ik allemaal fout doe.. alleen weet je niett wat ik doe.. dus ook niet wat ik fout doe. En waarom zou ik er überhaupt waarde aan hechten wat een intolerant paradoxaal "mizz-scatjuh" zegt...
Oud 10-05-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
schietgeweer schreef op 10-05-2004 @ 14:34 :
mijn naam is alima, 'k zat op de wc
en ik had per abuis geen wc-papier mee

maar daar vond ik gelukkig een oplossing op
'k had nog een schoon doekje dat zat op mijn kop

dat gebruikte ik dus en nu met allah's wil
ben ik rein en weer af van die poep op m'n bil

allahu akhbar!




Jammer dat er ook dergelijk lui rond huppelt, jammer dat je God (Allah) erbij moest betrekken..
Oud 10-05-2004, 14:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Aan de TS: Ga alsjeblieft weg van dit forum met je gedichtjes, we hebben niks aan je...

Daarnaast leg je ook nog eens anderen je wil op en zie je je woorden als enige waarheid, ik denk niet dat dat de bedoeling is van de islam...

En je wakkert alleen maar een soort moslimhaat aan die we hier absoluut niet willen...

De volgende keer vragen we massaal om een ban, deal?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Ads door Google
Oud 10-05-2004, 14:45
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-05-2004 @ 14:43 :
Aan de TS: Ga alsjeblieft weg van dit forum met je gedichtjes, we hebben niks aan je...

Daarnaast leg je ook nog eens anderen je wil op en zie je je woorden als enige waarheid, ik denk niet dat dat de bedoeling is van de islam...

En je wakkert alleen maar een soort moslimhaat aan die we hier absoluut niet willen...

De volgende keer vragen we massaal om een ban, deal?
Deal
Oud 10-05-2004, 14:52
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
S. schreef op 10-05-2004 @ 14:38 :

Jammer dat er ook dergelijk lui rond huppelt, jammer dat je God (Allah) erbij moest betrekken..
Ik volgde in mijn bewondering slechts mizz-scatjuh en haar artistieke uitbarstingen.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Oud 10-05-2004, 14:54
Verwijderd
en daalde mee in niveau
Oud 10-05-2004, 14:55
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Oud 10-05-2004, 14:55
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 14:05 :
Als jij een te rechte moslima bent
Te recht is nooit goed. Net zoals te krom overigens.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 10-05-2004, 14:56
Verwijderd
tot ver beneden het nulpunt
Oud 10-05-2004, 15:01
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
cool zeg

genoeg gespamd, dag dag
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Advertentie
Oud 10-05-2004, 15:02
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
__________________
So a baby seal walked into a club...
Oud 10-05-2004, 15:25
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 14:30 :
luISTER SCHAT IK DOE NIET ALLES GOED MAAR GA ME NIET ZEGGEN DAT IK NIET MAG ZEGGEN WAT GOED JE DOET WAT JE WILT MAAR IK VERTEL ALLEEN MAAR WAT WEL GOEDDUSS GA NIET ME ZEGGEN OVER LEVIS'S WANT ALS JE EEN MOSLIMA BENT DOE JE LANGE DINGEN AAN EN HIJAB EN GA JE OVER STRAAT NIET DAT JEE TOPJE OELA EEN TRAK TRUITJE OF EEN KORT ROKJE (IK ZAG NIET DAT JIJ DAT DOET) OF EEN STRAKKE BROEK EN JE BIDT 5 X PER DAG OP TIJD EN JE DENKT NIET AAN JONEGNS JE ENZ.
Als je dan persé moet schreeuwen met je capslock aan, wees dan wel zo slim om in ieder geval voor de eerste letter de shift-toets in te drukken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-05-2004, 15:33
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Ik zou zeggen schrijf een brief naar Jan peter misschien wilt die hem wel eens een keer voorlezen als die in z'n torentje zit.

amen

Jezus is groot.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 10-05-2004, 15:37
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Zo veel rotzooi bij elkaar maak je ook niet vaak mee
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 10-05-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 13:22 :*BlaAt*
Meid, waarom open je een topic voor moslim's op een forum, waaraan grotendeels niet-moslims deelnemen - en dan ook nog zo'n blaattopic op het subforum "nieuws en achtergronden"?

Ik denk overigens dat je met jouw manier van geloofsverkondiging beter bij de jehova's past, dan bij moslims.
Oud 10-05-2004, 15:47
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-05-2004 @ 15:25 :
Als je dan persé moet schreeuwen met je capslock aan, wees dan wel zo slim om in ieder geval voor de eerste letter de shift-toets in te drukken.
Ga niet stoer doen!!!! ik had het gewoon niet door dat de capslock aan stons
Oud 10-05-2004, 15:48
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Citaat:
alluman schreef op 10-05-2004 @ 15:47 :
Meid, waarom open je een topic voor moslim's op een forum, waaraan grotendeels niet-moslims deelnemen - en dan ook nog zo'n blaattopic op het subforum "nieuws en achtergronden"?

Ik denk overigens dat je met jouw manier van geloofsverkondiging beter bij de jehova's past, dan bij moslims.

O my god wat een bla allemaal!!!
Oud 10-05-2004, 15:49
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Kijk je dan altijd opzij als je typt of zo?

En waarom is deze nog niet gesloten?
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Oud 10-05-2004, 15:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 15:47 :
Ga niet stoer doen!!!! ik had het gewoon niet door dat de capslock aan stons
Kindje, je controleert je postst toch wel even voordat je op verzenden drukt? Zo niet... *steekt middelvinger op*
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-05-2004, 15:54
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-05-2004 @ 15:50 :
Kindje, je controleert je postst toch wel even voordat je op verzenden drukt? Zo niet... *steekt middelvinger op*

Je snapt tog wat ik bedoel of niet!!!!!
Ga niet je middelvinger opsteken, want het is maar dat je achter die pc zit aan de andere kant van nederland want als je voor me stond had ik je gelijk geklapt!!!
BITCH!!!!!
Oud 10-05-2004, 15:55
Mizz-Scatjuh
Avatar van Mizz-Scatjuh
Mizz-Scatjuh is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 10-05-2004 @ 15:49 :
Kijk je dan altijd opzij als je typt of zo?

En waarom is deze nog niet gesloten?

HOU JE MOND!!!
Ads door Google
Oud 10-05-2004, 15:58
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 13:22 :
blabla bla islam brainwash shit
ik childe gister met god/allah en hij vond me een coole gast. hij vind dat je te overdreven doet trouwens en vind dat je gewoon lekker relaxt een jointje moet roken.
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Oud 10-05-2004, 15:58
Franse imbeciel
Avatar van Franse imbeciel
Franse imbeciel is offline
Ik heb nog nooit zo gelachen om een thread. Ik dank jullie.
__________________
un petit coup de chance, c'est toujours là.
Oud 10-05-2004, 15:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 15:54 :
Je snapt tog wat ik bedoel of niet!!!!!
Ga niet je middelvinger opsteken, want het is maar dat je achter die pc zit aan de andere kant van nederland want als je voor me stond had ik je gelijk geklapt!!!
BITCH!!!!!
Jah, dat had je zeker gedaan. Helaas voor je heb ik geen prehistorische normen en waarden meer en heb ik toegegeven aan de emancipatie van de vrouw in Nederland. Wat dus betekent dat ik gewoon terugmep...

En je weet nu vast ook wel waar je die gedichtjes van je mag steken...

Ik ben wel de laatste die allochtone mensen anders behandel, voordat ik zodadelijk afgeschilderd sta als een nazistisch rechts persoon, waar sommige mensen een handje van hebben, maar wat je hier allemaal lult motten wij hier niet. Het is gewoon zielig doen, da's alles...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-05-2004, 16:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 15:55 :
HOU JE MOND!!!
Als je zo begint, vraag ik hierbij aan een FB om jou preventief te ruimen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-05-2004, 16:01
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 15:55 :
HOU JE MOND!!!
Die tupac neger was ook geen moslim, wat ben jij nou voor trendy moslim sletje?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 10-05-2004, 16:04
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Oh en mis scatjuh je komt over als een meisje die gewoon oerlelijk is en daarom alleen losse kleding en een hoofddoek draagt, met je tupac avatar

Ik was laatst nog in marrakesh en ik heb daar heel veel jonge mooie meisjes gezien in lekkere strakke kleding met mooie geile kontjes. mmmmmmm
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Oud 10-05-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 15:54 :
Je snapt tog wat ik bedoel of niet!!!!!
Ga niet je middelvinger opsteken, want het is maar dat je achter die pc zit aan de andere kant van nederland want als je voor me stond had ik je gelijk geklapt!!!
BITCH!!!!!
Mizz-Scatjuh , met alle respect:

Gedraag je dan ook als een moslima...dit is niet de juiste plaats voor dergelijke berichtjes, denk ik..
Oud 10-05-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 15:48 :
Citaat:
alluman schreef op 10-05-2004 @ 15:47 :
Meid, waarom open je een topic voor moslim's op een forum, waaraan grotendeels niet-moslims deelnemen - en dan ook nog zo'n blaattopic op het subforum "nieuws en achtergronden"?

Ik denk overigens dat je met jouw manier van geloofsverkondiging beter bij de jehova's past, dan bij moslims.
O my god wat een bla allemaal!!!
...Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag...
Oud 10-05-2004, 16:21
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
echt, ga lekker naar maroc.nl , je weet dat niemand hier geinteresseerd is in die islam zooi, als je zo religieus ben ga dan lekker naar saoedie arabie ofzo en ga in je burqa t huishouden doen de hele dag, daar kom je tot je recht,want dat is met alle respect, toch waar je naar streeft te lezen aan je fabelachtig mooi gedichtjes etc.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 10-05-2004, 16:21
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
wellicht scoor je punten op het forum van imaan.nl met dit artikel...
__________________
Hetzij zo...
Oud 10-05-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 10-05-2004 @ 16:21 :
echt, ga lekker naar maroc.nl , je weet dat niemand hier geinteresseerd is in die islam zooi, als je zo religieus ben ga dan lekker naar saoedie arabie ofzo en ga in je burqa t huishouden doen de hele dag, daar kom je tot je recht,want dat is met alle respect, toch waar je naar streeft te lezen aan je fabelachtig mooi gedichtjes etc.


Heb jij ergens gelezen dat zij uit Marokko komt..(je gaat er vanuit dat ze marokkaanse is..(maroc.nl).. )
Oud 10-05-2004, 16:23
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Mizz-Scatjuh schreef op 10-05-2004 @ 14:30 :
luISTER SCHAT IK DOE NIET ALLES GOED MAAR GA ME NIET ZEGGEN DAT IK NIET MAG ZEGGEN WAT GOED JE DOET WAT JE WILT MAAR IK VERTEL ALLEEN MAAR WAT WEL GOEDDUSS GA NIET ME ZEGGEN OVER LEVIS'S WANT ALS JE EEN MOSLIMA BENT DOE JE LANGE DINGEN AAN EN HIJAB EN GA JE OVER STRAAT NIET DAT JEE TOPJE OELA EEN TRAK TRUITJE OF EEN KORT ROKJE (IK ZAG NIET DAT JIJ DAT DOET) OF EEN STRAKKE BROEK EN JE BIDT 5 X PER DAG OP TIJD EN JE DENKT NIET AAN JONEGNS JE ENZ.
http://www.vandale.nl
__________________
Hetzij zo...
Oud 10-05-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 10-05-2004 @ 16:21 :
wellicht scoor je punten op het forum van imaan.nl met dit artikel...
Oud 10-05-2004, 16:25
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
voor alle niet-moslims:
deze gaat dicht

voor alle moslims:
dat doe je maar elders

voor iedereen:
en nu kappen met dat in hokjes duwen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland!
evelienevdboer
42 01-06-2016 16:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak.
Gatara
214 06-06-2007 20:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg?
PGWR
36 28-03-2005 16:17
Levensbeschouwing & Filosofie Morgen Al Ied
Jasmijn.
1 19-01-2005 20:12
Algemene schoolzaken Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims
Spray rebel
3 06-12-2004 22:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland:broeinest voor moslimterroristen.
Fellaci
85 02-02-2002 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.