Oud 27-10-2007, 17:37
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Lang verhaal.

Sinds september doe ik een studie, daarmee zit ik in een supergezellige projectgroep van 6 mensen, waarvan 1 meisje.

het is al de hele periode super gezellig met elkaar, we gaan best vaak uit met z'n allen, enzovoort. inmiddels heb ik wel een zwak gekregen voor het meisje

De vraag is, hoe kom ik te weten of het ooit wat wordt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2007, 17:45
Verwijderd
Probeer eens alleen met haar af te spreken.

Nodig haar uit om iets te gaan drinken oid.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 17:49
Verwijderd
^Dat dus.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 18:01
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Citaat:
Probeer eens alleen met haar af te spreken.

Nodig haar uit om iets te gaan drinken oid.
Well, we hadden donderdag ons laatste tentamen, en we hadden afgesproken om 's avonds uit te gaan met z'n allen. Echter ik en zei hadden nog tijd over en zijn toen even wat gaan drinken. was weer super gezellig enzo

Maar heb bijvoorbeeld ook gevraagt van, heej ga je mee naar concertje (was weliswaar niet een goedkoop concert) en toen zei ze meteen, maar vraag wel of hij en hij ook zin hebben om mee te gaan...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 18:20
Verwijderd
Citaat:
(was weliswaar niet een goedkoop concert)
Flippo

Doe iets simpels, iets dat laagdrempelig is. Samen naar de bios, samen iets drinken, een wandeling aan het strand.. whatever.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Maar heb bijvoorbeeld ook gevraagt van, heej ga je mee naar concertje (was weliswaar niet een goedkoop concert) en toen zei ze meteen, maar vraag wel of hij en hij ook zin hebben om mee te gaan...
Dat belooft weinig goeds, ben ik bang. Je kunt het nog een keer proberen, vragen of ze gewoon ergens wat wil drinken of een avondje naar een (wel goedkoop) concert ofzo. Als ze weer anderen er bij uit wil nodigen, denk ik dat je pech hebt. Of ze is heel heel verlegen, maar dat zal wel niet.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 21:02
Verwijderd
wat Morgan zegt.

Als ze er anderen bij wil hebben, wil ze je misschien geen valse hoop geven dat het wat kan worden. Anders had ze kans om samen met jou te gaan zeker met beide handen aangegrepen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 21:55
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Maarrr (om het toch nog iets hoopvoller te maken ) ze zij wel van, lijkt me best leuk om keer mee te gaan, of iets in die richting. en laatst belde ze over iets over school, en toen hingen we ineens 20 minuten aan de telefoon over niks te lullen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 21:59
Osmoian
Osmoian is offline
Niet zo raar, dat doen vrienden nou eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 22:03
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
oja? ik heb nog nooit zo lang met iemand aan de telefoon zitten lullen hoor, of ik heb gewoon geen vrienden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 22:10
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
De beste manier om erachter te komen of iemand je leuk vind en meer met je wil dan vriendschap is volgens mij nog altijd lekker ouderwets met z'n 2en wat gaan drinken ofzo. Niet naar de bios want daar kun je niet praten. Probeer erachter te komen wat ze leuk vindt en probeer daar een beetje handig op in te spelen. Ga je echter niet anders voordoen dan dat je werkelijk bent want daar schiet je simpelweg niets mee op.

Conclussie gewoon een praatje met haar aangaan en vragen of ze dan en dan zin heeft om wat te gaan drinken. Zegt ze nee vraag dan waarom en of ze een andere datum wel kan. Blijft ze ontwijkende antwoorden geven dan geef ik je weinig kans meer.

Succes.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 23:45
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ze is of dom of ongeinteresseerd en van wat ik de laatste tijd persoonlijk meemaak met meisjes neig ik meer naar de optie "dom" <_<

Gewoon veel lullen en zoveel mogelijk onder de radar blijven. Verzin een goed (GOED) excuus om met haar iets te gaan drinken of desnoods een ijsje te eten of whatever.

Zelfs bioscoop is een optie zolang je daarna nog iets gaat doen. Alhoewel ik dat meestal afraad op de eerste date aangezien je er automatisch uitligt als de film slecht is.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 00:45
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Citaat:
Ze is of dom of ongeinteresseerd en van wat ik de laatste tijd persoonlijk meemaak met meisjes neig ik meer naar de optie "dom" <_<

Gewoon veel lullen en zoveel mogelijk onder de radar blijven. Verzin een goed (GOED) excuus om met haar iets te gaan drinken of desnoods een ijsje te eten of whatever.

Zelfs bioscoop is een optie zolang je daarna nog iets gaat doen. Alhoewel ik dat meestal afraad op de eerste date aangezien je er automatisch uitligt als de film slecht is.
Zo dom is ze niet, dus dan zal het toch meer richting ongeinteresseerd zijn. waar maak jij uit op dat ze dom is?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 08:21
Verwijderd
Citaat:
wat Morgan zegt.

Als ze er anderen bij wil hebben, wil ze je misschien geen valse hoop geven dat het wat kan worden. Anders had ze kans om samen met jou te gaan zeker met beide handen aangegrepen, denk ik.
Dat hoeft niet per se. Het was een duur concert en misschien ook wel iets waar de rest ook graag naartoe was gegaan. Op dat moment zet je een bepaalde druk op de groep "waarom heb je ons niet meegevraagd?".

Daarom moet hij ook iets simpels doen. Iets dat laagdrempelig is en tegen het romantische aanligt. Ergens iets gaan drinken en een avondwandeling.. zoiets
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 08:28
Verwijderd
Citaat:
oja? ik heb nog nooit zo lang met iemand aan de telefoon zitten lullen hoor, of ik heb gewoon geen vrienden.
Nou ja, 20 minuten is niks. Ik heb al langere prive gesprekken met collega's gehad dan dat in het verleden Met mijn vriendin heb ik vroeger wel eens 3 uur achter elkaar gebeld van mobiel naar mobiel
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 10:49
Verwijderd
He, laat je niet ontmoedigen en vraag dr gewoon n keer uit. Als ze dan weer mensen mee wil hebben kun je toch zeggen dat het je leuk lijkt om eens met zn tweeën te gaan? Als ze dan nog nee zegt, dan heb ej pech denk ik!

Laat ff weten hoe t verder loopt!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 11:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ze is of dom of ongeinteresseerd en van wat ik de laatste tijd persoonlijk meemaak met meisjes neig ik meer naar de optie "dom" <_<
Hoezo 'dom'? Volgens mij snap jij niet waarom meiden suggereren dat er anderen ook mee zouden kunnen.

Citaat:
Gewoon veel lullen en zoveel mogelijk onder de radar blijven. Verzin een goed (GOED) excuus om met haar iets te gaan drinken of desnoods een ijsje te eten of whatever.
Waarom zou je een excuus nodig hebben? Voor "hee, heb je zin om donderdagavond wat te gaan drinken" heb je geen excuus nodig.

Citaat:
Zelfs bioscoop is een optie zolang je daarna nog iets gaat doen. Alhoewel ik dat meestal afraad op de eerste date aangezien je er automatisch uitligt als de film slecht is.
Waarom? De voornaamste reden om je eerste date niet naar de film te gaan is omdat je niet met mekaar praat.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 11:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dat hoeft niet per se. Het was een duur concert en misschien ook wel iets waar de rest ook graag naartoe was gegaan. Op dat moment zet je een bepaalde druk op de groep "waarom heb je ons niet meegevraagd?".
Inderdaad. Concerten zijn sowieso leuker om met een groep te doen dat met z'n tweeen vind ik. Gewoon wat gaan drinken is gezellig en laagdrempelig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-10-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Hoezo 'dom'? Volgens mij snap jij niet waarom meiden suggereren dat er anderen ook mee zouden kunnen.



Waarom zou je een excuus nodig hebben? Voor "hee, heb je zin om donderdagavond wat te gaan drinken" heb je geen excuus nodig.



Waarom? De voornaamste reden om je eerste date niet naar de film te gaan is omdat je niet met mekaar praat.
Maar als je elkaar al kent en al veel met elkaar gepraat hebt, is dat denk ik niet zo'n punt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 13:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Maar als je elkaar al kent en al veel met elkaar gepraat hebt, is dat denk ik niet zo'n punt.
Ja, maar van naar de film gaan gaat een meisje je niet leuker vinden, van met je praten (als het goed is) wel. Maargoed, naar de film gaan is wat mij betreft meer iets voor een vervolgdate.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 22:57
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
waar maak jij uit op dat ze dom is?
Ik weet niet of ze dom is, maar uit mijn ervaring zijn meisjes over het algemeen niet echt slim (of ik kies echt altijd de verkeerden uit). Als ze je ook leuk vindt kan ze dom zijn omdat ze de hint niet snapt.

Citaat:
blaat blaat Waarom zou je een excuus nodig hebben? Voor "hee, heb je zin om donderdagavond wat te gaan drinken" heb je geen excuus nodig.
Als je zomaar tegen een meisje zegt "hee heb je zin om donderdagavond wat te gaan drinken" lijkt het mij nogal fucking duidelijk dat je geinteresseerd in haar bent en als je nog niet zoveel met haar gepraat hebt kan ze al een oordeel over je hebben. Misschien krijg je het voordeel van de twijfel en denkt ze "hmm, hij is wel interessant, eens kijken of er meer is" en accepteert ze, maar heeft ze om wat voor reden dan ook een negatiever beeld van je dan heeft ze zoiets van "bleh.." en accepteert ze niet. Als je een goed excuus hebt om met haar iets te gaan drinken kom je niet zo geinteresseerd over en zal ze waarschijnlijk minder snel afzeggen als ze al een negatief beeld van je heeft of een ik-zie-je-meer-als-vriend-beeld (dat hoeft niet altijd negatief te zijn) of van "leuke jongen maar nee toch maar niet". Verzin een excuus en je krijgt op die date een kans om het goed te maken zonder al die andere factoren waar je eerst niets aan kon doen. Je neemt onnodig risico zonder excuus als je haar nog niet goed kent.

Citaat:
Waarom? De voornaamste reden om je eerste date niet naar de film te gaan is omdat je niet met mekaar praat.
LEES:

Citaat:
Armoed schreef:
Zelfs bioscoop is een optie zolang je daarna nog iets gaat doen
En er is nog een reden, als de film zuigt dan kan dat een afknapper zijn ookal ben je eigenlijk een hele leuke gast. Waarom? Dan vermaakt ze zich niet op de eerste date en koppelt dat aan jou. Is de film supergoed dan zal ze al blij zijn door al die endorphines en andere stofjes en kan hetgene wat je daarna gaat doen (iets drinken? eten? whatever?) veel makkelijker gaan. Daarom is het allerbeste om naar een carbaret-voorstelling te gaan en daarna nog ff iets drinken. Enige nadeel aan dit is dat die vaak fucking duur zijn. Njah, als je een meid PER SE wilt kun je de kaartjes bestellen en liegen dat je vrijkaartjes hebt gekregen en later nog eens als geheim wapen opbiechten dat je daarover gelogen hebt omdat je niet zielig over wilde komen door het kaartje voor haar te kopen (en dat is ook nog eens de waarheid). Probleem is dat je dan wel meer geld verliest.

Ik zou het trouwens fijn vinden als je wat meer research deed/nadacht voordat je postte.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 23:12
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Ik weet niet of ze dom is, maar uit mijn ervaring zijn meisjes over het algemeen niet echt slim (of ik kies echt altijd de verkeerden uit). Als ze je ook leuk vindt kan ze dom zijn omdat ze de hint niet snapt.
WTF.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of ze dom is, maar uit mijn ervaring zijn meisjes over het algemeen niet echt slim (of ik kies echt altijd de verkeerden uit). Als ze je ook leuk vindt kan ze dom zijn omdat ze de hint niet snapt.
Haha



Citaat:
Als je zomaar tegen een meisje zegt "hee heb je zin om donderdagavond wat te gaan drinken" lijkt het mij nogal fucking duidelijk dat je geinteresseerd in haar bent en als je nog niet zoveel met haar gepraat hebt kan ze al een oordeel over je hebben. Misschien krijg je het voordeel van de twijfel en denkt ze "hmm, hij is wel interessant, eens kijken of er meer is" en accepteert ze, maar heeft ze om wat voor reden dan ook een negatiever beeld van je dan heeft ze zoiets van "bleh.." en accepteert ze niet. Als je een goed excuus hebt om met haar iets te gaan drinken kom je niet zo geinteresseerd over en zal ze waarschijnlijk minder snel afzeggen als ze al een negatief beeld van je heeft of een ik-zie-je-meer-als-vriend-beeld (dat hoeft niet altijd negatief te zijn) of van "leuke jongen maar nee toch maar niet". Verzin een excuus en je krijgt op die date een kans om het goed te maken zonder al die andere factoren waar je eerst niets aan kon doen. Je neemt onnodig risico zonder excuus als je haar nog niet goed kent.
Wat boeit het of je gelijk vraagt om 'een keertje iets te drinken'? Excuses zijn echt onzin. Voor hetzelfde geld voelt ze zich gevleid. En het hoeft al niet eens wat te betekenen, dus de gozer in kwestie komt niet overdreven geïnteresseerd over.

En wat je zegt over 'slechte film = date flop' is ook onzin. Des te slechter de film, des te meer je kan gaan praten of gezamenlijk erom kunt lachen of de film kunt afkraken.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 10:51
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik weet niet of ze dom is, maar uit mijn ervaring zijn meisjes over het algemeen niet echt slim (of ik kies echt altijd de verkeerden uit).



Slaat nergens op natuurlijk, dat meisjes over het algemeen niet slim zijn. Dus óf je ervaring heeft geen enkele waarde, óf je trekt 'domme' meisjes aan en dat zegt dan ook meteen het een en ander over jou.

Voor de TS: Maak een msn-adres aan met een schuilnaam, voeg het meisje dat je leuk vindt toe, vertel dat je eigenlijk iemand anders toe moest voegen maar waarschijnlijk het verkeerde adres hebt ingetypt, begin een gesprek en probeer er achter te komen of ze iemand leuk vindt (Dat moet je natuurlijk alleen doen als je het haar zelf niet durft te vragen)
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 11:02
For'M
Avatar van For'M
For'M is offline
Citaat:
Als je zomaar tegen een meisje zegt "hee heb je zin om donderdagavond wat te gaan drinken" lijkt het mij nogal fucking duidelijk dat je geinteresseerd in haar bent en als je nog niet zoveel met haar gepraat hebt kan ze al een oordeel over je hebben. Misschien krijg je het voordeel van de twijfel en denkt ze "hmm, hij is wel interessant, eens kijken of er meer is" en accepteert ze, maar heeft ze om wat voor reden dan ook een negatiever beeld van je dan heeft ze zoiets van "bleh.." en accepteert ze niet. Als je een goed excuus hebt om met haar iets te gaan drinken kom je niet zo geinteresseerd over en zal ze waarschijnlijk minder snel afzeggen als ze al een negatief beeld van je heeft of een ik-zie-je-meer-als-vriend-beeld (dat hoeft niet altijd negatief te zijn) of van "leuke jongen maar nee toch maar niet". Verzin een excuus en je krijgt op die date een kans om het goed te maken zonder al die andere factoren waar je eerst niets aan kon doen. Je neemt onnodig risico zonder excuus als je haar nog niet goed kent.
Klinkt wel leuk, maar ik denk dat t alleen maar harder aan komt als je het uitstelt, toch? Des al niet te min zou ik me ook niet zomaar uit het veld laten slaan. En sorry hoor Armoed, maar ik denk dat het inderdaad ligt aan de vrouwen die jij ontmoet!
__________________
Power of the Mind
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2007, 13:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik weet niet of ze dom is, maar uit mijn ervaring zijn meisjes over het algemeen niet echt slim (of ik kies echt altijd de verkeerden uit). Als ze je ook leuk vindt kan ze dom zijn omdat ze de hint niet snapt.
Je begint hoe langer hoe grappiger te worden. Het is in ieder geval wel duidelijk dat je het vooral van de theorie moet hebben

Citaat:
Als je zomaar tegen een meisje zegt "hee heb je zin om donderdagavond wat te gaan drinken" lijkt het mij nogal fucking duidelijk dat je geinteresseerd in haar bent en als je nog niet zoveel met haar gepraat hebt kan ze al een oordeel over je hebben. Misschien krijg je het voordeel van de twijfel en denkt ze "hmm, hij is wel interessant, eens kijken of er meer is" en accepteert ze, maar heeft ze om wat voor reden dan ook een negatiever beeld van je dan heeft ze zoiets van "bleh.." en accepteert ze niet. Als je een goed excuus hebt om met haar iets te gaan drinken kom je niet zo geinteresseerd over en zal ze waarschijnlijk minder snel afzeggen als ze al een negatief beeld van je heeft of een ik-zie-je-meer-als-vriend-beeld (dat hoeft niet altijd negatief te zijn) of van "leuke jongen maar nee toch maar niet". Verzin een excuus en je krijgt op die date een kans om het goed te maken zonder al die andere factoren waar je eerst niets aan kon doen. Je neemt onnodig risico zonder excuus als je haar nog niet goed kent.
Ik heb geen enkele behoefte uit te gaan met een meisje dat niet wat met me wil gaan drinken. Natuurlijk heeft ze door dat ik d'r interessant vindt, da's de bedoeling ook.

Ik heb ook niks 'goed' te maken op een date. Ik ben dan niet opeens leuker of minder leuk, ze leert me hoogstens beter kennen. Heeft ze die interesse niet, prima, next.

Citaat:
LEES:
Ik snap best wat je bedoelt, maar de meeste meiden die ik ken werken, en als zo'n film om 12/1 uur afgelopen is, doen die hoogstens nog 1 drankje voordat ze moeten tukken. Het kost allemaal tijd. Als je het met HAAR leuk hebt kun je altijd een 2e date een etentje + filmpje doen (etentje is te zwaar de eerste keer, tenzij ze 't zelf voorstelt). Daar zegt ze geen nee tegen als ze je leuk vindt. Als je alleen naar de film gaat en daarna nog even een drankje doet, weet ze gewoon niet of ze je leuk vindt.

Citaat:
En er is nog een reden, als de film zuigt dan kan dat een afknapper zijn ookal ben je eigenlijk een hele leuke gast. Waarom? Dan vermaakt ze zich niet op de eerste date en koppelt dat aan jou. Is de film supergoed dan zal ze al blij zijn door al die endorphines en andere stofjes en kan hetgene wat je daarna gaat doen (iets drinken? eten? whatever?) veel makkelijker gaan. Daarom is het allerbeste om naar een carbaret-voorstelling te gaan en daarna nog ff iets drinken. Enige nadeel aan dit is dat die vaak fucking duur zijn. Njah, als je een meid PER SE wilt kun je de kaartjes bestellen en liegen dat je vrijkaartjes hebt gekregen en later nog eens als geheim wapen opbiechten dat je daarover gelogen hebt omdat je niet zielig over wilde komen door het kaartje voor haar te kopen (en dat is ook nog eens de waarheid). Probleem is dat je dan wel meer geld verliest.
Haha, 'stofjes' Je gaat lopen liegen en moeilijk doen voor een date? Hoeveel heb je er per jaar, 1? Kerel, als je een meisje leuk vindt vraag je d'r gewoon uit. Zegt ze nee, boeiend, op naar de volgende. Zegt ze ja, mooi, ga je daten en misschien wordt het wel wat. Zo niet, dan heb je tenminste een leuke avond gehad.

Jij hangt veel te veel aan 'regeltjes' wat betreft dating. Natuurlijk moet je je gedragen, maar hoe JIJ bent geeft uiteindelijk de doorslag. Of je haar naar een enorme kutfilm neemt boeit echt heel weinig. Ik heb ook wel eens een fout gemaakt wat betreft een filmkeuze (2e date), maar dat heeft echt geen problemen opgeleverd ofzo hoor.

Citaat:
Ik zou het trouwens fijn vinden als je wat meer research deed/nadacht voordat je postte.
Research, waarover? Jouw aandoening? Normale mensen denken niet zo veel, die doen gewoon. Ik had meedelijden met je gehad als je je niet zo belachelijk arrogant opstelde.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 13:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Voor de TS: Maak een msn-adres aan met een schuilnaam, voeg het meisje dat je leuk vindt toe, vertel dat je eigenlijk iemand anders toe moest voegen maar waarschijnlijk het verkeerde adres hebt ingetypt, begin een gesprek en probeer er achter te komen of ze iemand leuk vindt (Dat moet je natuurlijk alleen doen als je het haar zelf niet durft te vragen)
Extreem kansloos. Vette kans dat ze het doorkrijgt ook, en dan is het sowieso exit.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 14:21
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Gelukkig zit ik hier lang genoeg om te weten dat ik van Armoed niet alles serieus hoef te nemen....
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 15:27
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
Nou ja, 20 minuten is niks. Ik heb al langere prive gesprekken met collega's gehad dan dat in het verleden Met mijn vriendin heb ik vroeger wel eens 3 uur achter elkaar gebeld van mobiel naar mobiel
6 uur

maar om even weer ontopic te komen:

Ga wat drinken, bios, heb je zin om een keer te komen eten (werkt niet zo goed als je nog thuis werkt maar anders ). Ga wat leuks doen!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 17:04
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Wat boeit het of je gelijk vraagt om 'een keertje iets te drinken'? Excuses zijn echt onzin. Voor hetzelfde geld voelt ze zich gevleid. En het hoeft al niet eens wat te betekenen, dus de gozer in kwestie komt niet overdreven geïnteresseerd over.
Als je een meisje zonder aanleiding vraagt of ze iets wilt drinken dan betekent dat automatisch wel wat tenzij er al een hele hoop vooraf is gegaan (je kent iemand al een paar jaar en jullie weten van elkaar dat jullie niet geinteresseerd zijn in de ander). Zonder excuus vragen is gewoon onnodig over dun ijs lopen terwijl je ook eromheen kan lopen. Sure, over het ijs heen lopen is 30 minuten en eromheen lopen is 45 minuten, als jij het op een tijd/risico/belonings equivalente basis afweegt en dan tot de conclusie komt dat over het ijs lopen beter is, go for it.

Citaat:
En wat je zegt over 'slechte film = date flop' is ook onzin. Des te slechter de film, des te meer je kan gaan praten of gezamenlijk erom kunt lachen of de film kunt afkraken.
Dat is weer onnodig je nek uitsteken, je weet niet of ze in je frame meegaat.

Citaat:
Slaat nergens op natuurlijk, dat meisjes over het algemeen niet slim zijn. Dus óf je ervaring heeft geen enkele waarde, óf je trekt 'domme' meisjes aan en dat zegt dan ook meteen het een en ander over jou.
Slaat inderdaad nergens op maar de conclusies die je daaruit trekt slaan ook nergens op. Ik zeg niet dat alle meisjes dom zijn, ik zeg dat alle meisjes naar mijn ervaring dom zijn. Then again, "dom" is een relatief begrip en misschien vind ik figuren dom die jullie briljant vinden.

Citaat:
Voor de TS: Maak een msn-adres aan met een schuilnaam, voeg het meisje dat je leuk vindt toe, vertel dat je eigenlijk iemand anders toe moest voegen maar waarschijnlijk het verkeerde adres hebt ingetypt, begin een gesprek en probeer er achter te komen of ze iemand leuk vindt (Dat moet je natuurlijk alleen doen als je het haar zelf niet durft te vragen)
Vind deze eerlijk gezegd best leuk bedacht maar als je al de skillz hebt om als totale vreemdeling een gesprek te leggen en een band te creeëren en uiteindelijk ook nog eens het gesprek subtiel die richting op kan sturen zonder dat ze het doorkrijgt én nog eens achter de naam weet te komen (want jij kent haar niet, remember? Namen noemen heeft dus geen zin) zonder dat ze dit alles doorheeft dan kun je net zo goed die skillz gebruiken om haar te versieren. En het is natuurlijk veel liegen en we willen zo min mogelijk liegen.

Citaat:
Je begint hoe langer hoe grappiger te worden. Het is in ieder geval wel duidelijk dat je het vooral van de theorie moet hebben
Ik schrijf theorie naar mijn eigen ervaring en de rest neem ik over van personen die nog meer ervaring hebben dan ik en $10K vragen voor een bootcamp.

Citaat:
Ik heb geen enkele behoefte uit te gaan met een meisje dat niet wat met me wil gaan drinken. Natuurlijk heeft ze door dat ik d'r interessant vindt, da's de bedoeling ook
Dus jij stapt op een bloedmooie meid af en vraagt haar of ze iets met je gaat drinken? Waarschijnlijk laat je eerst (onbewust of bewust dat maakt niet uit) leuke kanten van je zien en praten jullie over hobby's of wat dan ook. Dit is om te kijken of zij interessant genoeg voor je is en of jij interessant genoeg voor haar bent. Ik doe precies hetzelfde alleen ik rek het uit en laat nog meer leuke kanten van mij zien voordat ik op haar radar komt. Jij neemt gewoon onnodig risico.

Vaak krijgt een meisje de stempel "interessant genoeg voor seksrelatie" al binnen een paar minuten vanwege haar uiterlijk. Oppervlakkig? Inderdaad, meisjes zijn dat vaak niet zo. Dus het kan zijn dat zij voor jou al interessant genoeg is maar dat dat vice versa niet zo is. Nou, dan ben je genakt en pas jij je "OK, NEXT!" beleid toe. Ik ben iets omslachtiger maar uiteindelijk lig ik meestal met mijn date te vozen als de date afgelopen is of doen we het hele pakket, zo niet dan is het altijd de 2de date. Then again, ik schrijf ze meestal al meteen af op girlfriend material omdat ze gewoon niet leuk/interessant genoeg zijn dus is mijn doel vaak ergens midden op de date al een seksrelatie. Misschien zoek jij wel een exclusieve relatie en heb je daarom geen seks op de eerste date, misschien maakt het je niet echt uit en houd je jezelf dit voor om je ego te redden. Het komt er uiteindelijk toch op neer dat ik gelijk heb, en jij lekker niet. Puh.

Citaat:
Ik snap best wat je bedoelt, maar de meeste meiden die ik ken werken, en als zo'n film om 12/1 uur afgelopen is
Dan ga je niet zo fucking laat met haar naar de film. Ik ga geen vrijdag/weekend aanraden want ik weet zelf ook heel goed dat dat de kans op acceptatie al verkleind aangezien ze dan meestal al leukere dingen te doen hebben en hun logistiek niet helemaal om willen gooien voor jou.

Citaat:
Ik heb ook niks 'goed' te maken op een date. Ik ben dan niet opeens leuker of minder leuk, ze leert me hoogstens beter kennen. Heeft ze die interesse niet, prima, next.
Je vader/moeder/oma/opa/suikertante/[insert ander persoon]'s perceptie van jou is waarschijnlijk ook anders dan die van je vrienden. TS zegt dat ze best vaak uitgaan met z'n allen en misschien wordt TS dan wel zo dronken (alcoholconsumptie is trouwens sowieso al slecht voor tienduizenden redenen die jullie vast al van jullie mammie hebben gehoord dus hier ga ik verder niet op in) dat hij heeeeelemaal losch gaat en is de perceptie van het meisje zoiets van: "Hmm, hij is wel leuk maar hij is typisch zo'n jongen die zich helemaal klemzuipt en geen moer uitvoert". Nou is dit waarschijnlijk niet het geval, maar stel je voor ze heeft een ex gehad die zich ongeveer hetzelfde gedroeg tijdens het uitgaan als TS (granted, nou zijn er niet veel manieren van gedragen tijdens uitgaan) maar hij doet 1 ding PRECIES hetzelfde als haar ex (kan vanalles zijn, misschien valt hij telkens voorover van al de alcohol als hij zijn schoenen wilt strikken en deed haar ex dat ook om maar een voorbeeld te noemen). Dan zal ze dat ankeren aan slechte ervaringen of wat dan ook (wat trouwens dom en onredelijk is, maar het is meestal onbewust) en als jij dan interesse gaat tonen zal ze hierdoor een excuus verzinnen EN DAN BEN JE GENAKT. Het kan ook heel goed zijn dat ze TS alleen maar in bepaalde omstandigheden kent waarin hij niet anders is van de andere jongens (uitgaan, wat ze ook doen in hun vrije tijd). Waarom risico nemen?

Citaat:
Haha, 'stofjes' Je gaat lopen liegen en moeilijk doen voor een date? Hoeveel heb je er per jaar, 1? Kerel, als je een meisje leuk vindt vraag je d'r gewoon uit. Zegt ze nee, boeiend, op naar de volgende. Zegt ze ja, mooi, ga je daten en misschien wordt het wel wat. Zo niet, dan heb je tenminste een leuke avond gehad.
Ik heb zoveel dates dat ik erin kan snorkelen en in de vakantie in kan scubadiven. Uh-oh, ga je nu weer zeiken over D'Angelo (waarvan ik nog nooit iets gelezen heb)?

Citaat:
Jij hangt veel te veel aan 'regeltjes' wat betreft dating. Natuurlijk moet je je gedragen, maar hoe JIJ bent geeft uiteindelijk de doorslag
We hebben het al eens over dat regeltjesgedoe gehad dus daar ga ik niet weer op terugkomen.

Citaat:
Of je haar naar een enorme kutfilm neemt boeit echt heel weinig.
Foutieve feitenuitspraak.

Citaat:
Ik heb ook wel eens een fout gemaakt wat betreft een filmkeuze (2e date), maar dat heeft echt geen problemen opgeleverd ofzo hoor.
Het is ook niet gelijk game-over als de film slecht is (vooral niet op de 2de date) maar het is weer onnodig risico nemen.

Citaat:
Gelukkig zit ik hier lang genoeg om te weten dat ik van Armoed niet alles serieus hoef te nemen....
Maakt niet uit want jij bent lekker dom muahaha.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 17:40
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
gozer,wat lul je allemaal
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 18:14
103638
103638 is offline
Citaat:
Lang verhaal.

Sinds september doe ik een studie, daarmee zit ik in een supergezellige projectgroep van 6 mensen, waarvan 1 meisje.

het is al de hele periode super gezellig met elkaar, we gaan best vaak uit met z'n allen, enzovoort. inmiddels heb ik wel een zwak gekregen voor het meisje

De vraag is, hoe kom ik te weten of het ooit wat wordt?
Vraag haar uit voor iets waar ze moeilijk voor kan weigeren. Misschien heeft ze een leuke sport, hobby.. Probeer daar iets mee. Dan kan ze natuurlijk minder snel nee zeggen .
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 20:18
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
gozer,wat lul je allemaal
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 10:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Armoed, doe eens even normaal
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:

Als je zomaar tegen een meisje zegt "hee heb je zin om donderdagavond wat te gaan drinken" lijkt het mij nogal fucking duidelijk dat je geinteresseerd in haar bent en als je nog niet zoveel met haar gepraat hebt kan ze al een oordeel over je hebben. Misschien krijg je het voordeel van de twijfel en denkt ze "hmm, hij is wel interessant, eens kijken of er meer is" en accepteert ze, maar heeft ze om wat voor reden dan ook een negatiever beeld van je dan heeft ze zoiets van "bleh.." en accepteert ze niet. Als je een goed excuus hebt om met haar iets te gaan drinken kom je niet zo geinteresseerd over en zal ze waarschijnlijk minder snel afzeggen als ze al een negatief beeld van je heeft of een ik-zie-je-meer-als-vriend-beeld (dat hoeft niet altijd negatief te zijn) of van "leuke jongen maar nee toch maar niet". Verzin een excuus en je krijgt op die date een kans om het goed te maken zonder al die andere factoren waar je eerst niets aan kon doen. Je neemt onnodig risico zonder excuus als je haar nog niet goed kent.
What the hell? Dat jij nou gewend bent dat je vanwege een slecht imago of whatever eerst vanalles "goed moet maken" tijdens de eerste date, voor de meeste jongens geldt dat niet hoor.
Citaat:

TS zegt dat ze best vaak uitgaan met z'n allen en misschien wordt TS dan wel zo dronken (alcoholconsumptie is trouwens sowieso al slecht voor tienduizenden redenen die jullie vast al van jullie mammie hebben gehoord dus hier ga ik verder niet op in) dat hij heeeeelemaal losch gaat en is de perceptie van het meisje zoiets van: "Hmm, hij is wel leuk maar hij is typisch zo'n jongen die zich helemaal klemzuipt en geen moer uitvoert". Nou is dit waarschijnlijk niet het geval, maar stel je voor ze heeft een ex gehad die zich ongeveer hetzelfde gedroeg tijdens het uitgaan als TS (granted, nou zijn er niet veel manieren van gedragen tijdens uitgaan) maar hij doet 1 ding PRECIES hetzelfde als haar ex (kan vanalles zijn, misschien valt hij telkens voorover van al de alcohol als hij zijn schoenen wilt strikken en deed haar ex dat ook om maar een voorbeeld te noemen). Dan zal ze dat ankeren aan slechte ervaringen of wat dan ook (wat trouwens dom en onredelijk is, maar het is meestal onbewust) en als jij dan interesse gaat tonen zal ze hierdoor een excuus verzinnen EN DAN BEN JE GENAKT.
Ook dit weer.. echt hoe kom je erbij? Ik heb nergens in dit topic iets gelezen over teveel alcohol drinken, dus dit is een heel raar, vergezocht voorbeeld van jou van iets dat eventueel heel misschien zou kúnnen gebeuren.
Citaat:

Ik heb zoveel dates dat ik erin kan snorkelen en in de vakantie in kan scubadiven.
Voor iemand die meisjes zo makkelijk kan krijgen zit je er veel te paranoia over na te denken. Wat ontzettend bizar. Ga gewoon ergens een keer iets drinken met een leuk meisje en wees dan jezelf.. doe niet zo moeilijk man!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 13:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Als je een meisje zonder aanleiding vraagt of ze iets wilt drinken dan betekent dat automatisch wel wat tenzij er al een hele hoop vooraf is gegaan (je kent iemand al een paar jaar en jullie weten van elkaar dat jullie niet geinteresseerd zijn in de ander). Zonder excuus vragen is gewoon onnodig over dun ijs lopen terwijl je ook eromheen kan lopen. Sure, over het ijs heen lopen is 30 minuten en eromheen lopen is 45 minuten, als jij het op een tijd/risico/belonings equivalente basis afweegt en dan tot de conclusie komt dat over het ijs lopen beter is, go for it.
Wat is het risico dan, dat ze 'nee' zegt? So what, genoeg andere vissen in de vijver, en de kans dat ze nee zegt als je een excuus verzint is praktisch net zo groot. Daarnaast 'dwing' je haar met een excuus min of meer om mee te gaan. Het is beter als het vrijblijvend blijft. Als ze je aantrekkelijk en leuk genoeg vind om wat met je te beginnen uiteindelijk, zegt ze sowieso wel ja.

Citaat:
Dat is weer onnodig je nek uitsteken, je weet niet of ze in je frame meegaat.
Onzin. Als de film gewoon slecht is, kun je daar samen om lachen. Boeiend. Als ze MIJ niet leuk vindt omdat de film slecht was, tja, toedels dan maar hoor, daar zit ik ook niet mee.

Citaat:
Slaat inderdaad nergens op maar de conclusies die je daaruit trekt slaan ook nergens op. Ik zeg niet dat alle meisjes dom zijn, ik zeg dat alle meisjes naar mijn ervaring dom zijn. Then again, "dom" is een relatief begrip en misschien vind ik figuren dom die jullie briljant vinden.
Grappig hoe je jezelf zo graag op een voetstuk plaatst. Ik denk dat het vooral je gebrek aan inlevingsvermogen is, ook iets wat bij je 'aandoening' hoort. Mijn vriendin snapt ook niet heel erg veel van technische zaken, verder is ze blond. Dom? Neu, ze promoveert binnenkort. Ik heb 'slechts' een HBO studie gedaan, dus ik kan wel stellen dat je redelijk objectief kunt beweren dat zij slimmer is dan ik.

Jij kunt volgens mij niet begrijpen dat niet iedereen dezelfde interesses heeft, en niet alles even goed volgt of uberhaupt wil volgen. Inlevingsvermogen is iets wat bij jou een beetje mist geloof ik.

Citaat:
Ik schrijf theorie naar mijn eigen ervaring en de rest neem ik over van personen die nog meer ervaring hebben dan ik en $10K vragen voor een bootcamp.
Haha. Ja, zie je wel. Die 'dating docters' die 10k vangen van wanhopige kerels die graag willen weten hoe ze eindelijk hun eerste vrouw in bed krijgen

Citaat:
Dus jij stapt op een bloedmooie meid af en vraagt haar of ze iets met je gaat drinken? Waarschijnlijk laat je eerst (onbewust of bewust dat maakt niet uit) leuke kanten van je zien en praten jullie over hobby's of wat dan ook. Dit is om te kijken of zij interessant genoeg voor je is en of jij interessant genoeg voor haar bent. Ik doe precies hetzelfde alleen ik rek het uit en laat nog meer leuke kanten van mij zien voordat ik op haar radar komt. Jij neemt gewoon onnodig risico.
De meeste meiden die ik leer kennen leer ik in de kroeg of via hockeyfeesten kennen. Als je iemand leuk leert kennen sta je daar over het algemeen aan het eind van de avond in ieder geval OF mee te zoenen, of je krijgt tenminste een idee dat ze je leuk vindt zodat je d'r gewoon d'r nummer vraagt en later belt om wat af te spreken. Ik kan wel weken om d'r heen gaan draaien namelijk, maar dan is er een hele vette kans dat ze iemand anders tegenkomt die wel gewoon meteen voor d'r gaat.

Citaat:
Vaak krijgt een meisje de stempel "interessant genoeg voor seksrelatie" al binnen een paar minuten vanwege haar uiterlijk. Oppervlakkig? Inderdaad, meisjes zijn dat vaak niet zo. Dus het kan zijn dat zij voor jou al interessant genoeg is maar dat dat vice versa niet zo is. Nou, dan ben je genakt en pas jij je "OK, NEXT!" beleid toe. Ik ben iets omslachtiger maar uiteindelijk lig ik meestal met mijn date te vozen als de date afgelopen is of doen we het hele pakket, zo niet dan is het altijd de 2de date. Then again, ik schrijf ze meestal al meteen af op girlfriend material omdat ze gewoon niet leuk/interessant genoeg zijn dus is mijn doel vaak ergens midden op de date al een seksrelatie. Misschien zoek jij wel een exclusieve relatie en heb je daarom geen seks op de eerste date, misschien maakt het je niet echt uit en houd je jezelf dit voor om je ego te redden. Het komt er uiteindelijk toch op neer dat ik gelijk heb, en jij lekker niet. Puh.
Haha. Trieste vent Ten eerste is het wel grappig dat je vindt dat vrouwen minder oppervlakkig zijn want dat zal je vies tegenvallen, die gaan ook sterk op hun eerste indruk af, en die is toch behoorlijk bepalend. Maargoed, kennelijk heb jij flink wat aan je eerste indruk te repareren ofzo

Ook even ter info: of jij met je eerste date ligt te vozen heeft niks te maken met jezelf, maar met de vrouw in kwestie. Ik neem aan dat je met 'vozen' niet gewoon zoenen bedoelt, want dat doet iedere vrouw wel, maar dat je in ieder geval handwerk verricht. Wat dat betreft heeft iedere vrouw d'r eigen grenzen, en een heleboel vrouwen gaan gewoon niet neuken op de eerste date. En daar heb je als kerel weinig invloed op.

Citaat:
Dan ga je niet zo fucking laat met haar naar de film. Ik ga geen vrijdag/weekend aanraden want ik weet zelf ook heel goed dat dat de kans op acceptatie al verkleind aangezien ze dan meestal al leukere dingen te doen hebben en hun logistiek niet helemaal om willen gooien voor jou.
Je hebt over het algemeen de keuze tussen 6 uur en 9 uur 's avonds kwa films, en het eerste is voor mij geen optie omdat ik een baan heb. Makkelijk lullen voor jou, want JIJ bent werkeloos en studeert niet. Wat overigens voor het soort vrouwen die ik date een complete exit zou zijn.

Citaat:
Je vader/moeder/oma/opa/suikertante/[insert ander persoon]'s perceptie van jou is waarschijnlijk ook anders dan die van je vrienden. TS zegt dat ze best vaak uitgaan met z'n allen en misschien wordt TS dan wel zo dronken (alcoholconsumptie is trouwens sowieso al slecht voor tienduizenden redenen die jullie vast al van jullie mammie hebben gehoord dus hier ga ik verder niet op in) dat hij heeeeelemaal losch gaat en is de perceptie van het meisje zoiets van: "Hmm, hij is wel leuk maar hij is typisch zo'n jongen die zich helemaal klemzuipt en geen moer uitvoert". [...] Waarom risico nemen?
Waarom geen gulden middenweg en gewoon plezier hebben zonder je klem te zuipen? Als je jezelf niet kunt beheersen (snap ik niet, iedereen weet volgens mij wanneer 'ie aangeschoten raakt), ga je gewoon meer drinken dan haar.

Daarnaast waren m'n leukste dates die waar we beiden gewoon samen een paar flessen wijn wegwerkten maargoed.

Citaat:
Maakt niet uit want jij bent lekker dom muahaha.
En je vraag je af waarom mensen je niet serieus nemen.

- Je werkt niet, je studeert ook niet, al 3-4 jaar.
- Je bent autistisch
- Je interesses zijn (quote) "breakdancen/rappen/surfen/opscheppen/vechtsport"
- Je bent een controlfreak
- Je zoekt 'beef' als je geirriteerd bent en dat resulteert erin dat je op gaat scheppen.
- Je liegt:
Citaat:
DeAngelo is echt het beste als je aan je humor wilt werken. Ik heb, gelukkig, dat soort humor altijd al gehad. Het is echt schitterend
Je had er nooit iets van gelezen?

Sorry gast, maar ik kom al een paar jaar op dit forum, en er zijn altijd periodiek van die mannetjes als jij die nieteens een fotoboek hebben en toch een beetje indruk willen maken. Juist de types die op een forum lopen te werkopen hoe goed ze wel niet zijn, zijn juist de types die in het echt niks voorstellen.

Dus: toedels. Veel plezier met je werkloze bestaan. Niks dan respect, echt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2007, 18:46
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Chimera komt terug voor de volgende verbale afslachting? -_-

Citaat:
Wat is het risico dan, dat ze 'nee' zegt? So what, genoeg andere vissen in de vijver,
Oftewel: als ik er niets van bak door mijn gebrek aan skillz zoek ik een meisje dat makkelijker is. Waarom niet gewoon wat meer skillz krijgen en ook de moeilijkere (en vaak (niet altijd) leukere) meisjes scoren?

Citaat:
en de kans dat ze nee zegt als je een excuus verzint is praktisch net zo groot.
Foutieve feitenuitspraak.

Citaat:
Daarnaast 'dwing' je haar met een excuus min of meer om mee te gaan.
Ik denk dat je "excuus" verkeerd opvat. Excuus als in je zit in een gesprek met haar over eten/drinken en zij zegt "xx is mijn favoriete drankje" en dan ga jij van "oo dat vind ik ook lekker zullen we een keer samen xx gaan drinken?" of jullie krijgen het over films, enzovoorts.

Citaat:
Als ze MIJ niet leuk vindt omdat de film slecht was, tja, toedels dan maar hoor, daar zit ik ook niet mee.
Gebrek aan skillz en doorgaan met de volgende-concept.

Citaat:
Ik heb 'slechts' een HBO studie gedaan, dus ik kan wel stellen dat je redelijk objectief kunt beweren dat zij slimmer is dan ik.
Opleiding heeft echt geen ene moer te maken met je intelligentie.

Citaat:
Jij kunt volgens mij niet begrijpen dat niet iedereen dezelfde interesses heeft, en niet alles even goed volgt of uberhaupt wil volgen.
Een automonteur zal meer afweten van auto's dan ik. Net zoals een vuilnisman. Logisch, maar van standaard dingen in het leven zoals communicatie etc. moet iedereen toch wel een bepaald niveau hebben en vaak zitten mensen daar ver onder. Net zoals het vermogen om dingen te begrijpen.

Citaat:
Als je iemand leuk leert kennen sta je daar over het algemeen aan het eind van de avond in ieder geval OF mee te zoenen, of je krijgt tenminste een idee dat ze je leuk vindt zodat je d'r gewoon d'r nummer vraagt en later belt om wat af te spreken.
Hier is ook niets mee mis en zo gaat het inderdaad, als je op een feest bent. Het meisje van de TS zit in zijn sociale cirkel en als hij het verkloot gaat dat voor heel veel ongemakkelijke momenten zorgen aangezien hij haar vaak zal zien. Stel je voor dat ze afzegt, dat zorgt voor een lekkere sfeer als ze bij elkaar in de buurt zijn. Nu kun je wel weer gaan lullen over "dan negeer je dat" of "een beetje man heeft daar schijt aan" (wat trouwens allebei wel waar is) maar waarom zou je sowieso in die situatie terecht komen? Dat is weer hetzelfde als over dun ijs lopen ipv eromheen met de gedachte "ik kan toch heel goed zwemmen en heb een speciaal vest aan dat me tegen de kou beschermd". Nutteloos.

Citaat:
Haha. Trieste vent Ten eerste is het wel grappig dat je vindt dat vrouwen minder oppervlakkig zijn want dat zal je vies tegenvallen, die gaan ook sterk op hun eerste indruk af, en die is toch behoorlijk bepalend. Maargoed, kennelijk heb jij flink wat aan je eerste indruk te repareren ofzo
N.v.t., ging over de TS.

Citaat:
Ook even ter info: of jij met je eerste date ligt te vozen heeft niks te maken met jezelf, maar met de vrouw in kwestie. Ik neem aan dat je met 'vozen' niet gewoon zoenen bedoelt, want dat doet iedere vrouw wel, maar dat je in ieder geval handwerk verricht. Wat dat betreft heeft iedere vrouw d'r eigen grenzen, en een heleboel vrouwen gaan gewoon niet neuken op de eerste date. En daar heb je als kerel weinig invloed op.
Onjuiste feitenuitspraak. Als je date niet met je ligt te vozen op de eerste date zonder een goede reden (ze is ongesteld (deze is trouwens discussieerbaar) of heeft niet zoveel tijd) is dat gewoon gebrek aan skillz, niet de instelling van het meisje.

Citaat:
Je hebt over het algemeen de keuze tussen 6 uur en 9 uur 's avonds kwa films, en het eerste is voor mij geen optie omdat ik een baan heb.
Dan ga jij niet naar de film, simpel. Dat wilt niet zeggen dat het voor anderen geen uitkomst is wat jij wel beweert.

Citaat:
Wat overigens voor het soort vrouwen die ik date een complete exit zou zijn.
Oh geloof me, voor die van mij ook. Voordat ik mijn skillz liet zien. Jouw baan maakt een gedeelte van je gebrek aan skillz goed. Als jij geen vrouwen kan krijgen zonder dat je een baan hebt is dit gewoon gebrek aan skillz.

Citaat:
Waarom geen gulden middenweg en gewoon plezier hebben zonder je klem te zuipen? Als je jezelf niet kunt beheersen (snap ik niet, iedereen weet volgens mij wanneer 'ie aangeschoten raakt), ga je gewoon meer drinken dan haar.
Als je alcohol nodig hebt om los te komen/meer zelfvertrouwen te krijgen/[insert een andere bijwerking van alcohol die je helpt op het gebied van dates/meisjes] is dit gewoon weer gebrek aan skillz.

Citaat:
- Je werkt niet, je studeert ook niet, al 3-4 jaar.
- Je bent autistisch
- Je interesses zijn (quote) "breakdancen/rappen/surfen/opscheppen/vechtsport"
- Je bent een controlfreak
- Je zoekt 'beef' als je geirriteerd bent en dat resulteert erin dat je op gaat scheppen.
- Je liegt:
1) Klopt
2) Discussieerbaar
3) Volgens mij is dat juist wel interessant
4) Klopt, waarom zou dit slecht zijn?
5) Klopt
6) Onware feitenuitspraak.

Citaat:
Je had er nooit iets van gelezen?
Ik zal mijzelf quoten:

Citaat:
DeAngelo is echt het beste als je aan je humor wilt werken. Ik heb, gelukkig, dat soort humor altijd al gehad. Het is echt schitterend
Voordat mensen iets duurs gaan kopen (zoals David D'Angelo's DVD set/boeken) willen ze natuurlijk wel weten waar het over gaat. Als je een uitgebreide review leest over de producten van D'Angelo krijg je een bepaalde indruk/mening van/over het product en wat ik hierboven zeg is ongeveer 1/10de van de informatie die je kunt verkrijgen aan reviews.

Citaat:
maar ik kom al een paar jaar op dit forum
Daarom ben je niet slimmer dan ik en vooral niet op dit gebied.

Citaat:
en er zijn altijd periodiek van die mannetjes als jij die nieteens een fotoboek hebben
Ik kan wel foto's posten maar dat zou leiden tot nog meer afslachting en dat zorgt alleen maar voor "je wipt alleen met chickies omdat je er goed uitziet"-tegenargumenten die ik onderhand wel beu ben.

Citaat:
Juist de types die op een forum lopen te werkopen hoe goed ze wel niet zijn, zijn juist de types die in het echt niks voorstellen.
Onware feitenuitspraak.

Je praat te veel bs maat.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:11
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Slaat nergens op natuurlijk, dat meisjes over het algemeen niet slim zijn. Dus óf je ervaring heeft geen enkele waarde, óf je trekt 'domme' meisjes aan en dat zegt dan ook meteen het een en ander over jou.

Voor de TS: Maak een msn-adres aan met een schuilnaam, voeg het meisje dat je leuk vindt toe, vertel dat je eigenlijk iemand anders toe moest voegen maar waarschijnlijk het verkeerde adres hebt ingetypt, begin een gesprek en probeer er achter te komen of ze iemand leuk vindt (Dat moet je natuurlijk alleen doen als je het haar zelf niet durft te vragen)
Doe dit maar niet.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 21:05
Verwijderd
Armoed, je bent zelf een foutieve feitenuitspraak.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:59
passive017
passive017 is offline
Msch als je haar snel genoeg mee te drinken vraagt dan geef je nog de indruk dat het niet op echt veel gebaseerd is. Je moet wel een keer hebben gelachen met elkaar anders denkt ze dat het om uiterlijk gaat.
Maar als je langer wacht daarna, dan is het net alsof je nooit durfde in al die tijd dat je elkaar al kent. Op het moment dat je haar pas zo laat mee uit vraagt zal ze zich dat pas realiseren...maargoed, het komt te serieus over.

Msch wil je meer een indruk hebben van ze ziet er leuk uit, ze is grappig en het is gezellig dus ik ben wel benieuwd en dan haar mee te drinken vragen met de (EERLIJKE) gedachte "is toch best logisch we hebben het al leuk gehad?".

---

Edit: Armoed ik heb diezelfde websites ooit gezien die je dit soort shit leren. Maar je moet het van nature hebben.
Het is als muziektheorie, je kan alles proberen uit te leggen, maar de theorieen die jij allemaal hebt gelezen van internet is gewoon om meisjes gedrag te PROBEREN te verklaren. Alleen jij hebt geen stijl. En zo word hetzelfde van de muziekschool gezegd. Zodra je denkt dat je het allemaal kan uit leggen en het allemaal denk te snappen ben je je stijl en jezelf kwijt.
En dan ben je gewoon nep.

En daarbij kan het wel kloppen dat de meisjes die jij in staat bent om te versieren allemaal dom zijn, om zo voor je skillz te vallen.

Laatst gewijzigd op 30-10-2007 om 23:18.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 23:52
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ze is of dom of ongeinteresseerd en van wat ik de laatste tijd persoonlijk meemaak met meisjes neig ik meer naar de optie "dom" <_<

Gewoon veel lullen en zoveel mogelijk onder de radar blijven. Verzin een goed (GOED) excuus om met haar iets te gaan drinken of desnoods een ijsje te eten of whatever.

Zelfs bioscoop is een optie zolang je daarna nog iets gaat doen. Alhoewel ik dat meestal afraad op de eerste date aangezien je er automatisch uitligt als de film slecht is.
Veel lullen vind ik maar niks. Veel beter voor de TS is het om zijn meisje enigzins met rust te laten. Op die manier krijgt hij veel eerder een solide indicatie van haar eventuele interesse dan wanneer hij voortdurend aan het woord is. concerten en films zijn onzinideeën voor 1e dates vanwege I) geldverspilling zonder reden II) geen gelegenheid tot een gesprek waarin je uitdaagt, lacht en een leuke tijd hebt, enkel na afloop. Waarom investeren in een film of concert als je vooral wil kijken of iemand jou leuk vind en of zij een leuk meisje/vrouw is?

Anyway Ts; Als jij een meisje een kans geeft om met jou alleen iets leuks te doen en zij stelt voor om er anderen bij te halen heeft ze waarschijnlijk geen romantische interesse in je. Immers; waarom zou ze er anderen bij willen als ze jou leuk zou vinden? Om de anderen te tonen hoeveel liefde ze voor jou kent?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is skills

En nu stopt de discussie met Armoed, anders ga ik met bans strooien.
Graag weer ontopic, andere zooi kunnen jullie per PM bespreken

Citaat:
Lang verhaal.

Sinds september doe ik een studie, daarmee zit ik in een supergezellige projectgroep van 6 mensen, waarvan 1 meisje.

het is al de hele periode super gezellig met elkaar, we gaan best vaak uit met z'n allen, enzovoort. inmiddels heb ik wel een zwak gekregen voor het meisje

De vraag is, hoe kom ik te weten of het ooit wat wordt?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 11:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Het is skills
En nu stopt de discussie met Armoed, anders ga ik met bans strooien.
Aww
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:35
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Het is skills
Een z staat veel leuker

Citaat:
anders ga ik met bans strooien
Met [x] strooien is mijn tekst
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:09
Verwijderd
Het verschil tussen Armoed en Chimera's technieken zit 'm volgens mij vooral in het feit dat Chimera het heeft over meisjes met wie hij wel echt zou willen daten en evt. als dat zo loopt een relatie zou willen; en Armoed heeft het over versieren om het versieren - beetje daten, in bed krijgen, klaar. Je kunt wel skillz hebben om 'moeilijke' meisjes mee te versieren, maar daarmee krijg je nog niet iemand die jij leuk vindt en die jou ook leuk vindt. En als je niet per se mensen hoeft te versieren omdat je gewoon iemand wilt met wie het leuk is, heb je die skillz überhaupt niet echt nodig. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:21
Verwijderd
ja ik ben de zoveelste, maar vraag haar voor een date voor 2. Laat haar blijken dat je interesse in haar hebt (romantische interesse)

Als je het haar niet echt face2face duidelijk durft te maken bel haar of sms haar desnoods hints (dramatisch), maar kom heel snel uit die friend zone, anders ben je verloren (ik denk eigenlijk sowieso dat het weinig kans maakt, want wanneer ze geinteresseerd is in jou, dan had ze miss concert aangegrepen als kans om 'alleen'te zijn)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Het verschil tussen Armoed en Chimera's technieken zit 'm volgens mij vooral in het feit dat Chimera het heeft over meisjes met wie hij wel echt zou willen daten en evt. als dat zo loopt een relatie zou willen; en Armoed heeft het over versieren om het versieren - beetje daten, in bed krijgen, klaar.
Mwoa, niet perse, ik heb ook wel periodes gehad dat ik niet op een relatie zit te wachten. Beetje daten (enzo) is dan hardstikke leuk. Ik geloof alleen niet in 'regeltjes' wat dat betreft. Ik geloof meer in van je luie reet komen en meiden gaan benaderen.

Maar ik ga niet voor VMBO types, de meeste meiden met wie ik wat gehad heb, hebben een WO opleiding, en zijn over het algemeen 24 en ouder. Op een vrijdag de beurs inhobbelen en daar een eerste jaars oppikken doe ik niet, heb ook m'n trots
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Mwoa, niet perse, ik heb ook wel periodes gehad dat ik niet op een relatie zit te wachten. Beetje daten (enzo) is dan hardstikke leuk. Ik geloof alleen niet in 'regeltjes' wat dat betreft. Ik geloof meer in van je luie reet komen en meiden gaan benaderen.

Maar ik ga niet voor VMBO types, de meeste meiden met wie ik wat gehad heb, hebben een WO opleiding, en zijn over het algemeen 24 en ouder. Op een vrijdag de beurs inhobbelen en daar een eerste jaars oppikken doe ik niet, heb ook m'n trots
Hmm hoe dan ook kom je over alsof het je om het meisje te doen is en niet om het versieren van iemand op zich. Armoed lijkt het te hebben over meisjes versieren als een soort statussymbool - het gaat zelfs niet om de seks, maar puur om het feit dat je ze kúnt krijgen en dat bewijst.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hmm hoe dan ook kom je over alsof het je om het meisje te doen is en niet om het versieren van iemand op zich. Armoed lijkt het te hebben over meisjes versieren als een soort statussymbool - het gaat zelfs niet om de seks, maar puur om het feit dat je ze kúnt krijgen en dat bewijst.
Tja, het is maar waar je waarde aan hecht. Ik heb vorig jaar (heb nu 8 maanden wat met m'n huidige vriendin) een tijdje wat gehad met een hele knappe meid. Perfect figuur, lang, slank, mooi haar en een mooi gezicht enzo. Alleen geestelijk behoorlijk fucked up. Een collega van me heeft een beetje hetzelfde. Als je hem met z'n vriendin ziet lopen denk je ook dat 'ie het goed gedaan heeft, maar als je haar beter kent weet je gewoon dat ze enorm lastig is.

Als je je moet bewijzen door vrouwen te regelen, tja. Leef je dan om aan anderen te laten zien dat je het 'kunt'? Pff. Heb je best een triest leven
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Tja, het is maar waar je waarde aan hecht. Ik heb vorig jaar (heb nu 8 maanden wat met m'n huidige vriendin) een tijdje wat gehad met een hele knappe meid. Perfect figuur, lang, slank, mooi haar en een mooi gezicht enzo. Alleen geestelijk behoorlijk fucked up. Een collega van me heeft een beetje hetzelfde. Als je hem met z'n vriendin ziet lopen denk je ook dat 'ie het goed gedaan heeft, maar als je haar beter kent weet je gewoon dat ze enorm lastig is.

Als je je moet bewijzen door vrouwen te regelen, tja. Leef je dan om aan anderen te laten zien dat je het 'kunt'? Pff. Heb je best een triest leven
Oh ik had het nog niet eens over uiterlijk; het lijkt me logisch dat jullie sowieso allebei gaan voor meisjes die je tenminste aantrekkelijk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 22:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 20:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 13-08-2005 00:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 14:33
Liefde & Relatie wat te doen?
Vini-Vidi-Vici
10 20-04-2004 07:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 20:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.