Oud 13-09-2003, 16:39
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Ik heb op het moment geen vriendin, maar bij mijn vorige vriendinnen vroeg ik dus echt af wat ze in mij zagen. Ik was hartstikke verliefd, en zij ook volgens hun. Maar dat kon ik maar moeilijk geloven. Ze lachten om mijn grapjes en vonden me een leuke vent, hoewel ik wanneer ik tegen ze sprak wel eens dacht 'jee, wat een saaie pik ben ik zeg'.

Herkent iemand dit? (nee, ik heb geen minderwaardigheidscomplex of zo)
__________________
This time, all I want is you...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2003, 16:58
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Oh ja dat herken ik wel.

Maar ik zie ook wel eens mensen met een partner waarvan ik denk: hmm, ik zou toch veel leuker zijn dan hun... maar goed.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:59
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
fooijdonk:

Dat heb ik ook wel eens... Zo van 'ik zou veel beter voor haar zijn', maar goed. Dat is wat anders denk ik..
__________________
This time, all I want is you...

Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 17:03.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Signy schreef op 13-09-2003 @ 16:58:
Oh ja dat herken ik wel.

Maar ik zie ook wel eens mensen met een partner waarvan ik denk: hmm, ik zou toch veel leuker zijn dan hun... maar goed.
Dit heb ik ook...

Het is gewoon wat onzekerheid. Als je verliefd bent, kan je iemand anders helemaal geweldig vinden, en ja, daar komt niemand bij in de buurt, zeker jij zelf niet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:17
Basia
Basia is offline
ja dat herken ik echt wel
wat ziet zo'n leuke jongen in mij vraag ik me wel es af
__________________
blablabla
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:32
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Ik heb het ook, en dat is kut
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:49
Verwijderd
Hey hier heb ik al eens een topic over gelezen! Kan 'm nu alleen niet meer vinden.
Maar goed, ik heb het ook heel erg. Ook als ik niet verliefd ben Ik ben zo iemand die zich altijd zorgen loopt te maken over wat anderen van me vinden, terwijl dat eigenlijk niet hoeft. Maar er zijn dus meer mensen die dit hebben
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:13
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Na 27 jaar vrijgezel zijn is de enige logische conclusie dat ik niet leuk genoeg ben
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:16
Verwijderd
Ik vind mezelf wel leuk eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Signy schreef op 13-09-2003 @ 16:58:
Oh ja dat herken ik wel.

Maar ik zie ook wel eens mensen met een partner waarvan ik denk: hmm, ik zou toch veel leuker zijn dan hun... maar goed.
Mja idd :]
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:26
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik vind mezelf niet knap ofzo, eigenlijk helemaal niet....maar ja, kennelijke sommige mensen, waaronder mijn huidige vriendje, wel. En dat is toch het belangrijkst?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:33
Verwijderd
ik had die topic gemaakt

maarja... ik heb nooit echt gehoord dat ik echt lelijk was... ja... voor de gein van een paar lui..

Ik hoor dus wel af en toe dat ik er leuk uitzie.. of dat ik een aardige jongen ben.. maar daar heb je niets aan...

je moet het zelf echt geloven. Als je dit probleem hebt ben je meestal al snel goed genoeg....

Het boeit je namelijk wat anderen van je vinden.. het is niet zo dat je geen reet geeft om anderen..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:34
Verwijderd
had ik bij mijn vorige vriendjes niet zo'n last van, bij deze wel, erg vermoeiend.. (ook voor hem geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:56
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
ik heb er vooral last voordat ik een relatie heb. Denk dan dat het toch nooit wat wordt, omdat ik gewoon neit leuk genoeg ben...heel kut. Want als je dan verliefd bent, voel je je door dat soort dingen ontzettend rot!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 13-09-2003 @ 18:13:
Na 27 jaar vrijgezel zijn is de enige logische conclusie dat ik niet leuk genoeg ben
Of dat er geen meisjes in de serverzaal zitten
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:01
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
kdenk dat ik wel leuk genoeg ben.
maar kvergeet t altijd als ik helemaal stapel op iemand ben!

of op n depri dag wanneer iemand uitvoerig naar me kijkt....
dan denk ik weleens...van t heeft toch geen zin....kijk toch de andere kant op
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:03
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Daarom ging het de laatste keer fout.
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 16:18
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
niemand vind mij leuk genoeg!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2003, 16:24
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
vroeger wel, maar tegenwoordig vind ik mezelf stiekem toch best leuk genoeg. ik ben niet perfect, maar ik heb zo mijn leuke kanten. ik moet wel zeggen dat ik genoeg bevestiging krijg van mijn "leuk-zijn" van vriendlief en dat heeft ook veel geholpen.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:36
Verwijderd
Dat heb ik dus ook. Maar mijn vriend evengoed. Dit kan heel erg irritant zijn, maar je kan elkaar wel overtuigen.

En ach er zullen wel mensen zijn die denken: ik ben mooier dan zij, hij kan veel beter krijgen.
Of misschien ook wel andersom, maar het belangrijkste is dat ik bij hem hoor en hij bij mij dus ook. En dat maakt me gelukkig en ik twijfel er ook niet aan dat het anders is, dus dat maakt me wel weer sterk.

Naja, beetje vaag lulverhaal maja.
Kus
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:10
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
jup en ik heb een zelfminderwaardigheids complex laatste tijd niet meer zo tho.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:21
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Nu heb ik het niet meer, ik heb nu al zo lang een relatie. Maar in het begin was ik ook bang. Wat zou hij in godsnaam leuk aan me vinden? Maar als je al zo lang een relatie hebt, gaat dat gevoel vanzelf over.
Ik ben wel altijd erg bezig met hoe mensen over me denken. Ik vind het vreselijk als ik aan gezichten zie dat ik iets doms gezegd heb. Dan denk ik dat iedereen me meteen dom vindt enzo. Ik wil gewoon graag goed overkomen, wil graag door iedereen aardig gevonden worden enzo...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:52
fractuur
fractuur is offline
Ik vind mezelf leuk met buien. Als ik vrolijk ben kan het me echt niet schelen, dan straal je vanzelf wel iets vrolijks uit. En dan zie je jezelf ook leuker (Uitstraling zegt ook veel!!) Maar als ik een rotdag heb, het gevoel heb dat ik de hele dag geen hol heb gedaan en mezelf te dik vind vermijdt ik het liefst alle spiegels..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:54
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Mr. Tumnus schreef op 13-09-2003 @ 16:39:
Ik heb op het moment geen vriendin, maar bij mijn vorige vriendinnen vroeg ik dus echt af wat ze in mij zagen. Ik was hartstikke verliefd, en zij ook volgens hun. Maar dat kon ik maar moeilijk geloven. Ze lachten om mijn grapjes en vonden me een leuke vent, hoewel ik wanneer ik tegen ze sprak wel eens dacht 'jee, wat een saaie pik ben ik zeg'.

Herkent iemand dit? (nee, ik heb geen minderwaardigheidscomplex of zo)
Ja dat heb ik ook, ik vind mezelf echt niet aantrekkelijk en een saaie klootzak.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:03
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik vind mezelf niet leuk nee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2003, 20:04
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
******** schreef op 13-09-2003 @ 18:58:
Of dat er geen meisjes in de serverzaal zitten
hehehe
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:33
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Ik heb wel iets soortgelijks, dat ik jonger en onwetender ben.
Dat ik me steeds afvraag of hij mij niet ook maar een klein meisje vind dat onwetend is. En waarom hij bij me is, jah dat heb ik dus ook, maar vaak neemt dat met de tijd wel af.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:49
Verwijderd
Ik vind mezelf interessant genoeg. Vindt een meisje mij niet interessant genoeg, dan vind ik haar niet interessant genoeg.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 23:21
Verwijderd
PRECIES hetzelfde hier
vind mezelf nou niet bepaald boeiend hahah, maargoed , blijkbaar anderen wel he?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:17
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Als ik iemand leuk vind, denk ik vaak al meteen "ik kan het beter maar gewoon niet proberen, andere jongens zijn toch 10 keer leuker". En, ook nu, als ik een relatie heb, denk ik steeds "god, wat was dat weer dom van me"; "had ik dit maar anders gedaan"; "wat zie ik er weer leuk uit vandaag " enzovoorts enzovoorts. Maar aan de andere kant denk ik ook wel dat ze blij mag zijn dat ze zo'n lief, aardig, trouw, geduldig vriendje heeft
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:30
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ikke is de leukste

FOOIJDONK


ps. lief zijnn
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:34
Strictly Aimee
Avatar van Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
hmz, ik voel me best een buiterstaander nu, als ik eerlijk zeg dat ik mezelf wel leuk genoeg vind. er zijn genoeg mensen die me leuk vinden ennatuurlijk zijn ook er mensen die me niet leuk vinden, maar goed, dat hoort erbij. ik vind ook lang niet iedereen leuk. Dus ja, ik vind mezelf wel leuk genoeg
__________________
windsurfing rulez, no matter what!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:37
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 15-09-2003 @ 20:30:
ikke is de leukste

FOOIJDONK


ps. lief zijnn


Als je al 19 bent, kan je dan alsjeblieft ook zo reageren? Bijvoorbeeld door nuttige reacties te geven?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:45
Verwijderd
Ik ben aardig zelfverzekerd, maar toch vraag ik me soms af wat 'dat meisje' in de disco nou in mij ziet/zag.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:56
Verwijderd
Bij vlagen Ik kan begrijpen waarom mensen mijn persoon leuk vinden (als ze van gekke, sarcastische sadistische mensen houden met rare hobbies, dus), maar uiterlijk? Hm... nee, dan denk ik altijd 'wat zoek je hier in godsnaam? Waarom kijk je naar mij?' En dan gaan ze ook nog beweren dat je mooi bent... och ja, als ze dat nou willen zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:59
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Ben niet echt zelfverzekerd hoor, ik kan me niet echt voorstellen dat een meisje bijvoorbeeld bij mij op de stageplek me leuk/knap zou vinden.. dan denk ik wat ziet zo'n mooi meisje nou in me? Er lopen jongens daar die zoveel gespierder/knapper zijn als ik..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-09-2003, 21:01
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 15-09-2003 @ 20:45:
Ik ben aardig zelfverzekerd.
Ik bij de OHRA
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 12:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zie mezelf echt niet als leuk... Ik ben absoluut niet knap, ik ben lang niet altijd aardig, ben niet 'leuk' in het algemeen... Ik snap dus ook echt niet wat iemand in mij zou kunnen zien.
Maar schijnbaar kan het toch... Als ik mijn vriend vraag wat er dan leuk aan me is, krijg ik wel een antwoord, maar daar kan ik me dan nog steeds helemaal niks bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 13:11
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik vraag me ook wel eens af waarom ze me leuk vindt, maar dat is soms om dezelfde reden waarom je haar leuk kan vinden, gewoon zomaar. Is niet altijd te verklaren. Mijn vriendin vindt zichzelf niet echt een plaatje, terwijl ik apetrots ben dat ik bij haar in de buurt mag zijn o.a. omdat ze er zo geweldig eruit ziet en scherpe opmerkingen heeft.

Iedereen kent zichzelf dus ook alle slechte dingen, meestal denk je alleen daaraan als je jezelf beoordeeld, ik vind mezelf ook niet geweldig en snap ook niet waarom ze me leuk vindt, maar als ik erover na ga denken wordt ik knettergek en wil ik perfect zijn. Blijf jezelf, daar heeft hij voor gekozen!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:38
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-09-2003 @ 20:03:
Ik vind mezelf niet leuk nee
op ieder potje past een deksel!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:55
Verwijderd
Mijn vriend en ik hebben het allebei. Ik kan maar niet geloven dat hij van me houdt om wie ik ben...En hij precies hetzelfde. Hoevaak we het ook tegen elkaar zeggen...tsja..

Ik denk dat als je eenmaal zo bent, dat je er dan niet meer vanaf komt.

Ik vind mezelf helemaal niet leuk, ik vind mezelf dik en lelijk, voel me opgelaten als ik bij andere mensen ben die ik knapper vind als mezelf. Zullen jullie dan ook wel herkennen..Tis iig zwaar klote
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:22
Verwijderd
Ik heb altijd het gevoel dat ik soms echt dom overkom bij mn vriendje Ik weet ook niet waarom, maar dan ga ik er echt op letten dat ik niet 'dom' moet gaan doen, maar dan heb ik het gevoel dat ik nog erger ga doen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:40
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Bij mijn vriend nu kan ik eerlijke zeggen dat ik het beste ben wat hem ooit is overkomen.

Als je liefde namelijk vergelijkt met het geven van water aan een plantje, was ik nu al gefossileerd
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Angst
Grayrai
4 13-12-2011 20:55
Psychologie Iedereen moet mij leuk vinden?
extran
9 21-12-2008 18:37
Seksualiteit weinig seks
Verwijderd
33 12-01-2005 16:02
Liefde & Relatie wat moet ik met deze jongen
Vissertje
32 31-03-2004 19:05
Psychologie herkent iemand dit?
AngelEyez
15 11-07-2003 21:28
Liefde & Relatie Visie over jezelf tov je omgeving
-Meisje-
50 06-05-2003 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.