Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2007, 17:25
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Armoed lijkt het te hebben over meisjes versieren als een soort statussymbool - het gaat zelfs niet om de seks, maar puur om het feit dat je ze kúnt krijgen en dat bewijst.
Had dit al als reactie in mijn hoofd zitten maar je zegt het zelf . Ik zoek wel naar een vriendin maar ik erger me gewoon te veel aan bepaalde dingen van meisjes. Of dat mijn schuld (te kieskeurig, selectieve perceptie etc etc) of de schuld van het meisje is (ze bakt er niets van) maakt niet zo heel veel uit want oplossen kan (naar mijn weten) niet en het probleem blijft hetzelfde.

Citaat:
Maar ik ga niet voor VMBO types, de meeste meiden met wie ik wat gehad heb, hebben een WO opleiding,
De meeste meiden met wie ik wat heb gehad als in exclusief zaten nog op het VWO (heb geen relatie gehad met iemand oud genoeg om een WO opleiding te hebben, mijn laatste relatie was met een meisje dat in 6VWO zat). Als meisjes extreem dom zijn (kan zo snel deze term niet sugarcoaten) en lagere opleidingen dan VMBO gedaan hebben is het inderdaad veeeeel makkelijker net zoals meisjes met hoge opleidingen maar zo gauw als je de personen krijgt die er tussenin zitten krijg je problemen en wordt het moeilijker (VMBO - HAVO valt vies tegen omdat ze gewoon geen ene ruk begrijpen en je geen simpelere dingen kan begrijpen omdat dat "niet op ze lukt" (of hoe je het ook wilt noemen). Hoe slimmer hoe makkelijker eigenlijk. Maar dat is mijn mening.

Het is sowieso fout om niet voor "VMBO types" te gaan, bleh. Ik ken een meisje van 14 (zusje van een oudere vriendin, 14 is toch echt te jong hrhr) en ik vind haar slimmer/wijzer dan figuren van 20 die een VWO opleiding hebben gedaan en nu op het WO zitten. Sterker nog, ik vind haar 1 van de slimmere personen uit mijn hele sociale cirkel op vrouwelijk gebied.

Citaat:
Als je je moet bewijzen door vrouwen te regelen, tja. Leef je dan om aan anderen te laten zien dat je het 'kunt'? Pff. Heb je best een triest leven
Ik doe het om aan mezelf te bewijzen dat ik het "kan". Of dat niet triest is in tegenstelling tot anderen het bewijzen is weer discussieerbaar

Citaat:
en zijn over het algemeen 24 en ouder
Ik heb ook wel eens meisjes (yeh moet eigenlijk vrouwen zeggen, maar ach) van rond die leeftijd gedate. De oudste was 23 (maar werd over 3 maanden 24, telt dat?) en ik denk niet dat in die paar jaar een heleboel verschilt komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2007, 16:03
lilsaman
Avatar van lilsaman
lilsaman is offline
Citaat:
Well, we hadden donderdag ons laatste tentamen, en we hadden afgesproken om 's avonds uit te gaan met z'n allen. Echter ik en zei hadden nog tijd over en zijn toen even wat gaan drinken. was weer super gezellig enzo

Maar heb bijvoorbeeld ook gevraagt van, heej ga je mee naar concertje (was weliswaar niet een goedkoop concert) en toen zei ze meteen, maar vraag wel of hij en hij ook zin hebben om mee te gaan...

betekent dat niet dat ze of niet alleen met je wilt zijn of het niet door heeft dat je dr wilt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 17:03
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
^dat heb je goed bedacht, en dat werd hiervoor ook al gezegt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 18:31
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Had dit al als reactie in mijn hoofd zitten maar je zegt het zelf . Ik zoek wel naar een vriendin maar ik erger me gewoon te veel aan bepaalde dingen van meisjes. Of dat mijn schuld (te kieskeurig, selectieve perceptie etc etc) of de schuld van het meisje is (ze bakt er niets van) maakt niet zo heel veel uit want oplossen kan (naar mijn weten) niet en het probleem blijft hetzelfde.

De meeste meiden met wie ik wat heb gehad als in exclusief zaten nog op het VWO (heb geen relatie gehad met iemand oud genoeg om een WO opleiding te hebben, mijn laatste relatie was met een meisje dat in 6VWO zat). Als meisjes extreem dom zijn (kan zo snel deze term niet sugarcoaten) en lagere opleidingen dan VMBO gedaan hebben is het inderdaad veeeeel makkelijker net zoals meisjes met hoge opleidingen maar zo gauw als je de personen krijgt die er tussenin zitten krijg je problemen en wordt het moeilijker (VMBO - HAVO valt vies tegen omdat ze gewoon geen ene ruk begrijpen en je geen simpelere dingen kan begrijpen omdat dat "niet op ze lukt" (of hoe je het ook wilt noemen). Hoe slimmer hoe makkelijker eigenlijk. Maar dat is mijn mening.
Ik bedoel het niet gemeen, maar alleen afgaande op je reactie die ik net gelezen heb, krijg ik een beetje het volgende gevoel:

Ik vind dat je overdreven op "hoog niveau" probeert te praten en daarmee misschien juist de relaxte vrouwen (die juist een hoog niveau hebben) afschrikt. In mijn mening kunnen de echt intelligente mensen iedereen boeien, van simpel tot geleerd. Natuurlijk, er zijn altijd mensen die erg dom zijn, waar je nauwelijks een goed gesprek mee kunt hebben, en dat ligt dan nogal voor de hand dat je daar minder een "klik" mee hebt.

Misschien kijk je wel teveel naar iemand die helemaal bij jouw interesses en denkbeelden past, terwijl het juist superinteressant kan zijn om iemand te vinden die anders over dingen denkt en je juist uitdaagt. Verder kan het geen kwaad om je taalgebruik wat te versimpelen bij bepaalde gelegenheden en realiseer je ook dat je niet altijd serieus hoeft te zijn, intelligentie zit ook in de humor

Ik vind dat jij een hoop vooroordelen hebt. Ik weet niet hoe oud je bent? Maar er zijn mensen die Vmbo hebben gedaan, die gewoon doorleren tot ze Hbo diploma hebben. En er zijn mensen met Havo die niets meer dan Havo bereiken. Daarnaast zijn er nog Vwo'ers die het dramatisch slecht doen op de universiteit en niets geen diploma's halen, terwijl er Havisten zijn die Hbo (en daarna evt de uni) fluitend doorlopen.

De vraag die overblijft is, wat wil jij dan eigenlijk in een vrouw? Welke eigenschappen vind jij irritant? Hoe goed ken jij jezelf eigenlijk om op die vraag een juist antwoord te geven?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 18:48
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik bedoel het niet gemeen, maar alleen afgaande op je reactie die ik net gelezen heb, krijg ik een beetje het volgende gevoel:

Ik vind dat je overdreven op "hoog niveau" probeert te praten en daarmee misschien juist de relaxte vrouwen (die juist een hoog niveau hebben) afschrikt. In mijn mening kunnen de echt intelligente mensen iedereen boeien, van simpel tot geleerd. Natuurlijk, er zijn altijd mensen die erg dom zijn, waar je nauwelijks een goed gesprek mee kunt hebben, en dat ligt dan nogal voor de hand dat je daar minder een "klik" mee hebt.

Misschien kijk je wel teveel naar iemand die helemaal bij jouw interesses en denkbeelden past, terwijl het juist superinteressant kan zijn om iemand te vinden die anders over dingen denkt en je juist uitdaagt. Verder kan het geen kwaad om je taalgebruik wat te versimpelen bij bepaalde gelegenheden en realiseer je ook dat je niet altijd serieus hoeft te zijn, intelligentie zit ook in de humor
Ik vind het echt heel lief van je dat je me probeert te helpen en ik respecteer ook de tijd die je erin steekt om het te doen maar je zit fout. Ik praat in het dagelijks leven gewoon 'normaal' en ja op fora kan ik af en toe wat verwarrend taalgebruik uitspugen.

Ik kijk ook niet specifiek naar interesses en denkbeelden en ik ben helemaal niet altijd serieus. Humor ontbreekt ook niet. Dit klinkt allemaal heel ego, dat doe ik in het echt dus ook niet.

Vooroordelen is discussieerbaar. Vooroordelen zijn slecht onderbouwde onjuiste generaliserende oordelen over bepaalde groeperingen.

Citaat:
wat wil jij dan eigenlijk in een vrouw? Welke eigenschappen vind jij irritant? Hoe goed ken jij jezelf eigenlijk om op die vraag een juist antwoord te geven?
Tricky... Ik wil gewoon goed met een meisje kunnen praten. Er zijn zoveel eigenschappen die ik irritant vind maar ik ben er vrij zeker van dat het niet de bedoeling is dat ik dat nu allemaal ga opnoemen. De laatste is een mindfuck dus daar ga ik geen antwoord op geven.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 11:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Het is sowieso fout om niet voor "VMBO types" te gaan, bleh. Ik ken een meisje van 14 (zusje van een oudere vriendin, 14 is toch echt te jong hrhr) en ik vind haar slimmer/wijzer dan figuren van 20 die een VWO opleiding hebben gedaan en nu op het WO zitten. Sterker nog, ik vind haar 1 van de slimmere personen uit mijn hele sociale cirkel op vrouwelijk gebied.
Uitzonderingen bevestigen de regel slechts. En als ze zo slim is, ga je je toch afvragen waarom ze niet alsnog een goeie opleiding doet. Aan je toekomst denken is ook 'slim' namelijk.

Citaat:
Ik heb ook wel eens meisjes (yeh moet eigenlijk vrouwen zeggen, maar ach) van rond die leeftijd gedate. De oudste was 23 (maar werd over 3 maanden 24, telt dat?) en ik denk niet dat in die paar jaar een heleboel verschilt komt.
Het ging me vooral om het verschil tussen meiden van 18 en meiden van 24. Die laatste zijn zo'n beetje afgestudeerd en gaan werken. De eerste zijn nog gewoon halve pubers.

En meiden van 24 en ouder gaan echt niet iets serieus met iemand beginnen die gewoon kansloos thuis zit zonder werk of studie te volgen, die zijn nl. echt wel met de toekomst bezig.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:31
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
waarom krijgt die armoed eigenlijk geen ban
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 13:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
waarom krijgt die armoed eigenlijk geen ban
Omdat 'ie niks banbaars doet, hij is alleen maar irritant. Zelf vind ik 'em wel vermakelijk
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 13:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
hoe gaat het eigenlijk met het meisje van jochemska?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 13:02
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
whaha er zijn wat vage dingen gebeurd.

Van de week had ze fikse ruzie met een klasgenoot waar we samen ons project mee doen. Aan het eind van de dag (gister) bleek er nogal wat meer loos te zijn dan dat en kwam het er ff uit, tot huilen aan toe. Ik was de enige die nog op school was, aangezien we min of meer hadden afgesproken om iets te gaan doen 's avonds. Dus we hebben wat gepraat wat er precies aan de hand was enzo, toen heeft ze uiteindelijk 's avonds het uitgepraat met die studiegenoot en zijn we met z'n 3en iets gaan doen. Maar nog niks samen gedaan dus eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 13:20
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Aan het eind van de dag (gister) bleek er nogal wat meer loos te zijn dan dat en kwam het er ff uit, tot huilen aan toe. Ik was de enige die nog op school was,
En jij deed, wat precies?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 21:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 19:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 13:33
Liefde & Relatie wat te doen?
Vini-Vidi-Vici
10 20-04-2004 06:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.