Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2008, 11:20
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vertel wat je gedaan hebt vandaag.

ik heb gewerkt en nu ga ik hardlopen en dan weer terug naar amsterdam.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Advertentie
Oud 28-09-2008, 11:25
Verwijderd
Nouvelle Vague was tof, het optreden, maar ook tijdens de fotoshoot. Ik werd zowaar verlegen van dat mooie zangeresje!
Oud 28-09-2008, 11:32
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik moet school doen en dat kan ook makkelijk want ik ben niet meer ziek, maar alsnog lig ik lekker met mijn deken op de bank en kijk ik newly weds en dat wissel ik dan af met liedjes van millencolin. Images of Organization van mr Morgan kan me gestolen worden, achterlijke vent.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 28-09-2008, 13:23
KleineeRenee
Avatar van KleineeRenee
KleineeRenee is offline
heb niks gedaan, tis weer zo'n verveel dagie voor mij.
Oud 28-09-2008, 18:21
asjdfl
asjdfl is offline
over een uur is mijn vakantie afgelopen 8(
Oud 28-09-2008, 22:31
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Een tour gemaakt naar "de onbekende plaatsen", nota bene onder de leiding van een Amerikaan, me tegoed gedaan aan absinth in één of ander hol en voor het eerst in maanden weer eens in een bioscoop geweest om Der Baader Meinhof Komplex te zien, wat erg interessant was. Morgen maar eens mijn 110 euro Begrüßungsgeld incasseren, zodat ik eindelijk weer eens hetzelfde kan doen als de meeste andere dagen, maar dan met 110 euro meer.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 28-09-2008, 22:59
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
met botulismf naar Geleen Calling geweest en dat was tof, want drie hele toffe bands ( het bewijs dat sommige festivals niet meer nodig hebben dan 3 bands) en oei ik had een '5 minute flirt' met een hele knappe deense drummer. Nou daar kom ik natuurlijk nooit meer overheen. En nu ben ik al een hele poos bezig met het uitzoeken van de ruim 200 foto's.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 29-09-2008, 09:00
Verwijderd
Ik heb vannacht té raar gedroomd en werd wakker van mijn vriendje die om 7:15 al weer op weg ging naar de trein. Toen nog even doorgeslapen, nu gedoucht en zo naar het ziekenhuis voor bloed te prikken en daarna naar mijn opa en oma. Door die droom heb ik het gevoel alsof ik helemaal niet geslapen heb want ik ben keimoe.
Oud 29-09-2008, 12:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godcholera, zaterdagnacht is m'n fiets gejat terwijl ik m'n fietsleutel aan het zoeken was en alleen even richting pinautomaat liep en terug. Nog geen 5 minuten! Hij stond aan de fiets van een ander meisje vast met een dik slot, dus die had ik eraf gehaald zodat zij weg kon, en toen liep ik alleen weg om m'n fietsleuteltje te zoeken. Wrs heeft een of andere lijer 'm gevonden en heeft 'ie staan meekijken waar ik heenliep. Aaargh!
Dus toen kon ik niet naar huis, dus kreeg ik maar een lift van iemand naar het station en moest ik vanaf daar een taxi pakken.
En gister kwamen m'n ouders op bezoek en aangezien dit al de tigste fiets van hun is die is gejat verwachtte ik een helse tirade. Gelukkig viel dat reuze mee. Pheeeewie. Ik kreeg nizza's, roze koeken en een preek.

Net een yawn-inducing college achter de rug (maar meer vanwege slaapgebrek dan door onderwerp) en straks effe kijken of ik een 2e hands barrel kan scoren. Wish me luck.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-09-2008, 12:22
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ben weer beter en vrijdagavond was ik naar het bandje van moya wezen kijken. Dat was de shit, zoals dat dan heet. Toen tot het einde gebleven op een balkankraakfeest, geholpen met vegen, vier euro gevonden, IN THE POCKET. Zaterdag was ik brak, want ja, dat krijg je dan. En gisteren met tonsillitis naar Geleen Lokroept en dat was inderdaad erg geslaagd, met name de laatste band. Voor mij zat er geen flirt in met een Deense drummer, maar ik ken er één persoonlijk en daar kan ik te allen tijde mee flirten.

Nu ga ik naar de AH om wat instant voedsel te halen en daarna werken, voor de verandering weer eens met iets minder infantiele koters.
Oud 29-09-2008, 12:55
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moet een engels wetenschappelijk artikel lezen voor m'n presentatie van woensdag maar ik voel me ziek en heb gewoon echt geen energie om door te lezen. en ik baal er goed van want ik wil die presentatie gewoon doen en m'n punten halen maar dat gaat zo niet lukken. en ik heb ook geen zin om boodschappen te doen of om te eten en ik moet straks ook nog naar de overtoom toe, oohhh wat een draaaama !
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 29-09-2008, 13:40
655321
655321 is offline
Ik ging naar school om een miljoen uit te printen en nu moet ik het allemaal door gaan lezen. Het heeft een beetje vertraging opgelopen aangezien ik druk was met mijn reis naar Stockholm boeken. Voor 20 euro heen en terug, echt ongelofelijk.
__________________
Fire, walk with me
Oud 29-09-2008, 14:02
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
reis naar Stockholm boeken. Voor 20 euro heen en terug, echt ongelofelijk.
+1 Zin in!

Verder vrijdag met m'n broers gechilled en earth gekeken. Holy shit wat een beelden. Zaterdag vroeg naar Tilburg afgereist. Even op een terrasje gegeten, boodschappen gedaan. Toen direct in de auto gesprongen naar Venlo alwaar we op moesten treden. Als eerste helaas, dus die toko was fakkin leeg. Naja boeiend! Verder hele dag daar gehangen met friends, koffie gedronken, coole bands gekeken. 'Zondagochtend vroeg op, met de vrouw naar een rommelmarkt. Binnen 1 min had ze 100.000 tassen en dergelijke. Formule 1 gekeken toen, daarna naar Utrecht afgereist voor the hellacopters en dat was ruig, maar voor de rest was de avond behoorlijk lame. Nu werk en ik begin ziek te worden geloof ik.....lame!
__________________
The death toll is rising
Oud 29-09-2008, 14:03
Verwijderd
Citaat:
+1 Zin in!

Verder vrijdag met m'n broers gechilled en earth gekeken.
Ik kan je de serie in 1080p aanraden. Echt de bom.
Oud 29-09-2008, 14:54
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Het heeft een beetje vertraging opgelopen aangezien ik druk was met mijn reis naar Stockholm boeken. Voor 20 euro heen en terug, echt ongelofelijk.
YES! Zin in.
Ik heb vandaag een sportkaart gehaald zodat ik fijn een jaar onbeperkt kan gaan zwemmen, toen heb ik met extreem veel moeite een essay afgemaakt (wat vertraging opliep doordat ik hostels in Stockholm aan het zoeken was) en nu verzamel ik moed naar buiten te gaan om het essay in te leveren. Vanavond ga ik op de bank tv kijken want ik ben LUI.
__________________
look back and laugh
Oud 29-09-2008, 17:10
Verwijderd
ik was in emmen, en daarna zat ik 2 uur in de bus omdat de bus een auto had geramd bij een rotonde. nu moet ik nog 1 leerdoel voor stage verzinnen, maar ik weet niet meer. en m'n nieuwe huisgenoot woont er, en ik durf geen hoi te zeggen omdat m'n andere huisgenootje al bang voor hem is.
Oud 29-09-2008, 19:45
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vanmorgen wilden ik iets later naar college gaan, maar dat werd één en al failure en uiteindelijk was ik het laatste uur nog op college, maar ik heb wel zelf mn ketting van mn fiets er weer opgezet . na dat uurtje college had ik een practicum lichamelijk onderzoek van de onderste extremiteit. en net had ik tennis en daarna wilden ik gaan hardlopen, maar mn maatjes hadden WEER afgezegd en ik ga niet in mn eentje in het donker . nu ga ik een zelfgemaakt fruithapje en koffie verkeerd nuttigen en bedenken wat ik met mijn vrije dag morgen ga doen (L).
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 29-09-2008, 19:50
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Mooie dag in Rotterdam. Mooie broeken voor weinig geld, ik trek het goed. En de koffie was ook lekker. Jammer dat alle schoenen zo lelijk danwel duur waren, maarja. Even aan school gewerkt nog en straks even naar het NFF.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Ads door Google
Oud 29-09-2008, 20:23
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik las vandaag een boek in de trein en kreeg een standje van een mevrouw die vond dat ik te royaal met mijn benen zat. Allemaal mooi en wel, maar ze zag niet dat ik een gigantische weekendtas tussen mijn benen had die nergens anders terecht kon.

Daarna school en mezelf tot laat op de dag blind gestaart op wijnkaarten, klantenkringen en kijkcijfers van AT5. En fijn een half uurtje met argusogen naar mijn gedragsprobleem buren gekeken.

Nu waag ik mezelf aan Saw, maar ik zie het niet al te positief in.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 29-09-2008, 20:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Saw 1 is best prima.

Gewerkt, gegeten, wezen trainen. nu nog wat drummen en niet al te veel meer doen vanavond.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-09-2008, 20:27
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik heb het ongeluk gehad om ooit eens nietsvermoedend een Sneak binnen te lopen waar ik Saw III voor mijn neus kreeg.
Je kunt voorstellen dat ik hierdoor nogal bevooroordeeld ben, maar ik geef het een kans.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 29-09-2008, 21:58
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
En gisteren met tonsillitis naar Geleen Lokroept en dat was inderdaad erg geslaagd, met name de laatste band. Voor mij zat er geen flirt in met een Deense drummer, maar ik ken er één persoonlijk en daar kan ik te allen tijde mee flirten.


Hey joh, de ene deense drummer is de andere niet! Deze had zo mogelijk nog meer baardgroei! bovendien heeft thom ook heus wel eens gelachen naar me als hij zat te drummen, maar dat was dan geloof ik meer omdat hij doorhad dat ik hem half stond uit te lachen om zijn typische drummerhoofd


Ontopic: ik heb de afgelopen 24 uur al mijn vrije uurtjes opgeofferd aan het nabewerken en uploaden van foto's, en nu ben ik content, voldaan, en gaan de views tijdens elke refresh rap omhoog. I yayed.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 29-09-2008, 22:05
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
waar zie je het aantal views?
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 29-09-2008, 22:08
Verwijderd
Ik ging een bodybuilder fotograferen en dat vonden alle andere bodybuilders wel zo grappig dat ze er helemaal giechelig van werden. Maar stiekem toch wel op de foto willen door heel dicht bij mijn onderwerp te gaan staan. Het was een goede dag.
Oud 29-09-2008, 22:19
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
waar zie je het aantal views?
bij flickr, boven je photostream, en per foto aan de rechterkant bij de foto-informatie. ik weet trouwens niet of dat ook voor onbetaalde accounts geldt. bij een betaalde kun je ook nog specifiek per dag de views zien in een hip grafiekje.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Oud 29-09-2008, 23:54
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
ik was in emmen, en daarna zat ik 2 uur in de bus omdat de bus een auto had geramd bij een rotonde. nu moet ik nog 1 leerdoel voor stage verzinnen, maar ik weet niet meer. en m'n nieuwe huisgenoot woont er, en ik durf geen hoi te zeggen omdat m'n andere huisgenootje al bang voor hem is.
zat jij zaterdag weer in lijn 6 en had je een wit shirtje aan?
dan heb ik je weer gespot
Oud 30-09-2008, 02:23
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Dit weekend was een ware uitputtingsslag. Vrijdag de hoer op met maten, zaterdag brak wakker worden en Gone baby gone gekeken. Daarna naar hoofddorp voor een overdosis aan crappy moshbands. Wel te horen gekregen dat we 1 november onze eerste gig hebben, hard! Na alle crap mosh bands naar een verjaardag in een nieuw pandje in haarlem gegaan maar aangezien ik al 6 uur zuipen achter de kiezen had was het een en al dronken bedoening, Gelukkig niet de enige aansprakelijke. Zondag moest ik eigenlijk werken, gelukkig bleek ik niet op het rooster te staan. Heel de dag dag crap films gekeken. Vandaag nog een dagje gewerkt en nu de rest van de week korte shifts draaien en chillen.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 30-09-2008, 02:45
Verwijderd
Ik heb tot vijf uur in bed gelegen omdat ik ziek was, toen kreeg ik ineens een mailtje dat ik moest werken en ben ik naar Den Haag gegaan om foto's te maken en te socializen met D66'ers, baantje nummer één gescoord, daarna terug naar Utrecht, kroeg in met mijn beste vriendinnetje en baantje nummer twee gescoord, veel te veel gin-tonics gedronken en nu voel ik me niet meer ziek maar een tikkeltje aangeschoten. Olé, morgen werken bij het echte baantje.
Oud 30-09-2008, 05:08
Verwijderd
Citaat:
zat jij zaterdag weer in lijn 6 en had je een wit shirtje aan?
dan heb ik je weer gespot
zeg dan een keer hoi
Oud 30-09-2008, 07:15
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Daarna naar hoofddorp voor een overdosis aan crappy moshbands. Wel te horen gekregen dat we 1 november onze eerste gig hebben, hard! .
Tsja in Venlo stonden goede bands de hele dag.

Cool! Waar moet je spelen?
__________________
The death toll is rising
Oud 30-09-2008, 09:25
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hoe komt het toch dat het zo vaak lijkt alsof de wekker afgaat als je nét tof aan het dromen bent

verder luister ik naar gui boratito (schrijf ik dat goed) met een kopje thee en bereid ik me voor op een hele hele hele lange dag school.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 30-09-2008, 10:41
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
zeg dan een keer hoi
Kijk uit malle, voor je het weet staat ze in je tuin.


Mijn dag: tussen de buien door naar college, hoera, waar ik eindelijk het gevoel had dat ik alles begreep yes, waarna de laarzen die ik wilde uitverkocht bleken te zijn (wat me dan weer €120 scheelt dus nou en) en de telefoon waar ik naar op zoek was helaas ook.

Het kan nog alle kanten op!
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 30-09-2008, 11:03
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Tsja in Venlo stonden goede bands de hele dag.

Cool! Waar moet je spelen?
Ja, die line up was erg tof maar mij net ff te ver hehe. We spelen in de Flintys in Haarlem, daar zijn dan twee dagen achter elkaar allemaal hc bandjes en wij zetten een korte set neer van waarschijnlijk nog geen kwartiertje. Wanneer ik er alle details van weet post ik het wel ff.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 30-09-2008, 11:11
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
zeg dan een keer hoi
makes me wonder, wat moeten jullie nou in godsnaam in Beijum? nou ja, Nonaj woont er, maar wat is jouw excuus
Oud 30-09-2008, 11:11
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
zeg dan een keer hoi
'Zeg ben jij uuuf en ken ik jou van een gele site?'

Staat zo raar he.

@ Jan: ik weet niet waar ze woont hoor En dan nog, ik heb wel wat beters te doen dan bij forummers in de tuin te gaan staan
Oud 30-09-2008, 12:40
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Nu ben ik echt ziek. Kutzoooiii. Ik kan wel dik veel aan school doen, maar ik word er niet echt heel blij van. Mooi maar dat ik nu echt mn traingsbroek en te grote vest aan kan. Puur comfort.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Ads door Google
Oud 30-09-2008, 14:55
Verwijderd
Citaat:
'Zeg ben jij uuuf en ken ik jou van een gele site?'
zeg dat maar, dan weet ik het meteen

Citaat:
makes me wonder, wat moeten jullie nou in godsnaam in Beijum? nou ja, Nonaj woont er, maar wat is jouw excuus
lijn 3 en 6 komen langs de straat waar ik woon. ik woon in een zijstraat tussen de korreweg en de oosterhamrikkade 3/6/1/52, waarom niet lijn 11/15 gvd
Oud 30-09-2008, 14:59
655321
655321 is offline
Ik stond vroeg op want ik had stress. Toen ik op school kwam bleek dat nergens voor nodig en toen heb ik uit vreugde te lang in te stad gelopen en teveel geld uitgegeven. Nu heb ik teveel nieuwe spullen, hoewel dat natuurlijk eigenlijk een contradictie is, want welke zichzelf respecterende vrouw heeft er nou ooit teveel nieuwe spullen? Verder zou ik gaan sporten maar het regent en nu doe ik niks. Waarschijnlijk komt het er op neer dat ik morgen ook weer stress heb want ik moet natuurlijk wel dingen doen. Die ik niet doe. Het is een vicieuze cirkel waar ik erg veel nieuwe schoenen door koop.
Het leven is goed.
__________________
Fire, walk with me
Oud 30-09-2008, 15:52
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik werd vanochtend vet gaar wakker met een hoofd vol slijm en snot, maar dat weerhield me er niet van om gewoon naar de uni te gaan. nu lig ik in in joggingbroek, t-shirt, badjas EN sjaal op de bank ziek te zijn. morgen ook nog een presentatie
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 30-09-2008, 17:22
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
zeg dat maar, dan weet ik het meteen
Ja dat had ik dus destijds met Crimson, we zagen elkaar op een American Studies dag, zei ze wie ze is, zei ik ja dat weet ik, we hebben ooit wel eens wat PMmetjes uitgewisseld op de gele site

Citaat:
lijn 3 en 6 komen langs de straat waar ik woon. ik woon in een zijstraat tussen de korreweg en de oosterhamrikkade 3/6/1/52, waarom niet lijn 11/15 gvd
verhuis naar Zernike

Jij hebt tenminste nog de keuze uit 4 lijnen, ik kan maar 1 lijn kiezen

OT: ik haalde wat studieboeken uit de bieb en daarna wilde ik laarzen kopen maar degene die ik wilde waren OP Nou ja bespaarde me weer 40 euro
Oud 30-09-2008, 17:26
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vanmorgen uitgeslapen en zowaar een begin gemaakt aan essay waar ik in juni al mee moest beginnen haha, gelukkig hoeft het voorlopig nog niet af. ook nog gestudeerd om mezelf daarna te trakteren op een nieuw vestje met hartjes van roxy en een gebreid jurkje van h&m. net heb ik de hele tijd uit mn tropenartsenboek gelezen en nu wil ik gaan hardlopen, maar het regent NOG STEEDS .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 30-09-2008, 20:24
Verwijderd
ik had vandaag een crisisopname met stage, en later ging haar moeder naar huis, dachten we, maar ze deed eerst nog even een mislukte zelfmoordpoging in het toilet meisje weggebracht naar de groep zodat ze er zo weinig mogelijk van mee kreeg, en verder ging het met haar wel redelijk goed (voor zover dat kan in zo'n situatie). daarna naar huis gegaan om haar dossier te lezen en een plan te maken, maar ik was in slaap gedonderd waardoor ik om kwart voor 8 wakker werd en toen moest ik nog naar de supermarkt en aaaaaah ik was nog niet wakker. met m'n vans door een dikke plas water gestampt, alles nat, en daarna naar de AH geweest om avondeten te halen, maar omdat ik nog niet wakker was heb ik nu alleen koekjes, chips, dipsaus en cola. zometeen douchen en dan slapen want ik ben kaaaapot.
Oud 30-09-2008, 23:03
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
zeg dat maar, dan weet ik het meteen


lijn 3 en 6 komen langs de straat waar ik woon. ik woon in een zijstraat tussen de korreweg en de oosterhamrikkade 3/6/1/52, waarom niet lijn 11/15 gvd
best wel hard want dan wonen we serieus 1 minuut van elkaar ofzo.. ik woon in oosterpark, bij die speeltuin
Oud 30-09-2008, 23:08
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik ging vandaag uit eten en daarna een fles port soldaat maken. Daarna gingen we naar Mirrors in de bioscoop waar alle moslimjongetjes met hun sugar rush lekker ruzie zaten te maken met jan en alleman. Uiteindelijk wel vermaakt ondanks dat hij naar huis moest en nu ga ik ga ik Home Movies kijken!
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 30-09-2008, 23:33
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik ging vandaag uit eten en daarna een fles port soldaat maken. Daarna gingen we naar Mirrors in de bioscoop waar alle moslimjongetjes met hun sugar rush lekker ruzie zaten te maken met jan en alleman. Uiteindelijk wel vermaakt ondanks dat hij naar huis moest en nu ga ik ga ik Home Movies kijken!
wie is hij?
Oud 01-10-2008, 01:40
Crimson
Crimson is offline
aan de schrijfstijl te zien, Broeder
Oud 01-10-2008, 05:16
Verwijderd
Citaat:
best wel hard want dan wonen we serieus 1 minuut van elkaar ofzo.. ik woon in oosterpark, bij die speeltuin
ik ben nog NOOIT in oosterpark geweest, hehe is het toevallig die speeltuin tegenover het UMCG met al die gekleurde huizen er omheen? dan woon je 5 min. bij me vandaan ofzo, daar kom ik iedere dag langs als ik naar m'n stage moet
Oud 01-10-2008, 07:39
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
aan de schrijfstijl te zien, Broeder
Ik zou nooit 'jan en alleman' zeggen.

-
Gisteravond was ik naar een "house-warming", maar we kwamen pas rond half één aan en toen was het feitelijk al afgelopen. Iemand vroeg me bij het weggaan of ik een tandem wilde worden, waarop ik enthousiast fluisterde/riep dat ik altijd al een tandem heb willen zijn, maar ik geloof dat ik vanmorgen pas begreep wat er eigenlijk bedoeld werd. Binnenkort zit ik dus waarschijnlijk krakkemikkerig Nederlands te praten met een volslagen onbekende.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 01-10-2008, 10:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren was een goede dag en een lamme sneak. Straks naar Utrecht om bij een vriend op bezoek te gaan die ik veel te weinig zie.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-10-2008, 11:03
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ik ben nog NOOIT in oosterpark geweest, hehe is het toevallig die speeltuin tegenover het UMCG met al die gekleurde huizen er omheen? dan woon je 5 min. bij me vandaan ofzo, daar kom ik iedere dag langs als ik naar m'n stage moet
yep! klopt oosterpark is een vak apart hoor, mijn onderburen zijn in de 30 en waren met z'n 18en op vakantie naar Griekenland geweest.. allemaal oosterparkers
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Beschrijf een moment van je dag
flyaway
10 31-01-2016 23:14
De Kantine Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag?
Missy
0 30-04-2010 14:59
De Kantine Geef je dag een cijfer.
Missy
94 18-12-2009 10:54
Psychologie Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1
I-alone
73 10-07-2004 00:47
Psychologie De kronieken van de dag. # 2
Fantôme
500 27-01-2004 16:01
Psychologie De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden)
Quiana
493 08-01-2004 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.