Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2013, 11:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Voor een betere titel, suggesties zijn welkom!
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 18-10-2013, 11:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Neko: je brengt de mousse wel in delen op je haar aan, maar dat gaat makkelijker dan met dat andere spul en je weet vrij zeker dat de mousse goed is verdeeld.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 11:57
Verwijderd
Ik wil ook mijn haar verven
Oud 18-10-2013, 11:59
Verwijderd
Wat houd je tegen?
Oud 18-10-2013, 12:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind 'alles goed' juist een kutvraag. Ik zeg dan altijd dat echt álles helemaal fantastisch gaat, inderdaad, en bij jou? . Want hoe kan alles nou goed gaan. Er gaat altijd wel iets mis. Als het me interesseert hoe het met iemand gaat dan vraag ik hoe ze zich voelen, of hoe hun dag/week/sinds ik ze gezien heb was. Als het me niet interesseert vraag ik het niet.
Oud 18-10-2013, 12:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil ook m'n haar verven! Maar ik vraag me wel af hoe nuttig het is. De vorige keren heb ik mijn haar behoorlijk donkerblond geverfd, tegen het roodbruine aan, maar die kleur gaat er heel snel weer uit. Nu is het weer veel lichter goudblond.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:01
Verwijderd
Het feit dat mijn haar nog net niet zwart is . Kruidvat pakjes hebben gewoon überhaupt geen effect, bij de kapper is het veel te duur. (en valt de kleurverandering ook tegen. Ik heb het een keer uitgeprobeerd.)
Oud 18-10-2013, 12:02
Verwijderd
we waren net in ons huisje (nog exact 14 dagen voor we de sleutel krijgen) om nog even te kijken en omgggg ik was zo zenuwachtig van te voren, net of ik ging daten . Maarr zo goed nieuws allemaal, de wasmachine is 60 cm en de trap is 62 cm dus dat past NET iig hoeven we geen liftje te huren en door het raam te takelen en dat soort ongein. Echt een last van m'n schouders. Verder is de conclusie van A. d'r pa dat het allemaal reuze meevalt en we veel minder te klussen hebben dan we dachten. En nu ben ik echt nog veel erger verliefd. Ooh wat een beauty echt waar

Laatst gewijzigd op 18-10-2013 om 12:08.
Oud 18-10-2013, 12:04
Verwijderd
Op het plafond in mijn slaapkamer staat de handtekening van iemand die dat heeft geschilderd in 1905 dat laten we natuurlijk staan.
Oud 18-10-2013, 12:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Pip, wat leuk allemaal hoe blij je bent
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:04
Verwijderd
Ik wil ze graag bruin verven, mijn onderharen zijn al redelijk bruin van mezelf en boven blond. Dus het kan best, maar ik ben bang dat het bovenop oranje wordt
Oud 18-10-2013, 12:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het wordt niet oranje, dat kun je van mij best aannemen ik heb mijn haar in de meest uitlopende kleuren gehad en het is bij mij nog nooit verkeerd gegaan. Alleen moet je niet henna en chemisch door elkaar gooien, dan wordt het wel drama.

Pip, leuk zeg dat alles zo goed gaat en is als alle drama aan deze kant over is, kom ik zeker kijken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, Sadye, als je bang bent dat het toch mislukt, koop dat een fles Head & Shoulders. Dat is zo agressief dat je kleur er zo weer uit is. Hadden wij ook altijd staan om die reden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
LP, al gehoord dat Glee stopt na het volgende seizoen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Wij danken u voor de getoonde interesse in ons bedrijf en wensen u veel succes met verdere sollicitaties."

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Het feit dat mijn haar nog net niet zwart is . Kruidvat pakjes hebben gewoon überhaupt geen effect, bij de kapper is het veel te duur. (en valt de kleurverandering ook tegen. Ik heb het een keer uitgeprobeerd.)
roodroodroodrood
Oud 18-10-2013, 12:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP, al gehoord dat Glee stopt na het volgende seizoen?
Ja van Wolter maar goed, 6 seizoenen is wel zat toch. Het is jammer, maar er is letterlijk een hele verhaallijn dood, dus op zich kan ik het ook wel begrijpen. Ik vraag me af of ze wel door waren gegaan als Cory nog leefde.

Ik hoop nu alleen dat Demi vaker terug komt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het feit dat mijn haar nog net niet zwart is . Kruidvat pakjes hebben gewoon überhaupt geen effect, bij de kapper is het veel te duur. (en valt de kleurverandering ook tegen. Ik heb het een keer uitgeprobeerd.)
Ontkleuring. Het is geen pretje, maar het werkt als een tiet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 18-10-2013, 12:20
Verwijderd
Maar ontkleuren is het toch gewoon praktisch laten blonderen? Dat duurt ongetwijfeld ook eeuwen. En daar heb ik nog steeds het geld niet voor
Oud 18-10-2013, 12:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
roodroodroodrood


Citaat:
Ja van Wolter maar goed, 6 seizoenen is wel zat toch. Het is jammer, maar er is letterlijk een hele verhaallijn dood, dus op zich kan ik het ook wel begrijpen. Ik vraag me af of ze wel door waren gegaan als Cory nog leefde.

Ik hoop nu alleen dat Demi vaker terug komt
Mja, het boeit me eigenlijk ook niet zoveel. Vond de eerste seizoenen leuk, maar het wordt imo toch al steeds minder.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is vrijdag toch altijd een goede seriedag
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Neko: je brengt de mousse wel in delen op je haar aan, maar dat gaat makkelijker dan met dat andere spul en je weet vrij zeker dat de mousse goed is verdeeld.
Ah, nou, mocht dit falen dan koop ik wel mousse om de rest mee te behandelen. Omdat het gekleurde deel van mijn haar wél heel blond is, durf ik niet zo goed dat ook mee te behandelen met een blonde kleur.

Ik ben gevallen voor de licht blond 10.0. Ik ben erg benieuwd hoe het er straks uit ziet. Mocht het drama worden, dan alvast bedankt voor alle steun en bemoedigende woorden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-10-2013, 12:22
Verwijderd
Maar ja als je genoeg geld hebt is alles mogelijk natuurlijk
Oud 18-10-2013, 12:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet alles.
Oud 18-10-2013, 12:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En pip, je enthousiasme over het nieuwe huis werkt echt aanstekelijk! Leuk hoor! Ga je ook foto's posten als je er straks intrekt en alles af is en zo?
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 18-10-2013, 12:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar ontkleuren is het toch gewoon praktisch laten blonderen? Dat duurt ongetwijfeld ook eeuwen. En daar heb ik nog steeds het geld niet voor
Ja nou ja, het is een tikje pijnlijker dan blonderen die van Studio Live (XXL) heeft een hele blonde die je volgens mij ook als ontkleurder kan gebruiken. En anders laat je het doen, er zit vast wel een kappersschool bij jou in de buurt. Kost weinig, je helpt mensen en er is supervisie zodat je niet met vernacheld haar de deur uit gaat.
Citaat:




Mja, het boeit me eigenlijk ook niet zoveel. Vond de eerste seizoenen leuk, maar het wordt imo toch al steeds minder.
Daar heb je ook gelijk in ja. Maar met Cory had het nog wel wat kunnen worden, Finn als leraar en uiteindelijk trouwen met Rachel.. Ik heb zo gehuild vorige aflevering het was nog geen 2 minuten bezig en toen zat ik al in tranen. Maar goed, ik ben dan ook een jankerd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Het wordt niet oranje, dat kun je van mij best aannemen ik heb mijn haar in de meest uitlopende kleuren gehad en het is bij mij nog nooit verkeerd gegaan. Alleen moet je niet henna en chemisch door elkaar gooien, dan wordt het wel drama.
.
ik heb de kapper het eens bij een vrouw zien doen, en dat werd wel oranje. Wat drama was dat

Maar ik geloof je, eerst mijn nieuwe korte kapsel bij laten knippen, want de kapper heeft het verpest.

Ik dacht altijd dat henna voor op je huid was

Citaat:
Oh, Sadye, als je bang bent dat het toch mislukt, koop dat een fles Head & Shoulders. Dat is zo agressief dat je kleur er zo weer uit is. Hadden wij ook altijd staan om die reden
die krijgt mijn moeder met kerst dan Ze verft haar te vaak en dan krijgt ze van die meest rare bruin, oranje en blondtinten
Oud 18-10-2013, 12:25
Verwijderd
Ja, kappersschool is alsnog te duur voor dat soort shit . De laatste keer dat ik bij de kapper ben geweest is ergens vorig jaar voor het begin van het studiejaar,...
Oud 18-10-2013, 12:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daar heb je ook gelijk in ja. Maar met Cory had het nog wel wat kunnen worden, Finn als leraar en uiteindelijk trouwen met Rachel.. Ik heb zo gehuild vorige aflevering het was nog geen 2 minuten bezig en toen zat ik al in tranen. Maar goed, ik ben dan ook een jankerd
Ik vond het serieus maar een stomme aflevering
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is vrijdag toch altijd een goede seriedag
Yeah ik bewaar ze altijd voor zaterdag, dan ben ik de hele dag alleen thuis, lekker series kijken op de bank.

Jij keek toch ook Vampire Diaries? Of verwar ik je met iemand anders?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Yeah ik bewaar ze altijd voor zaterdag, dan ben ik de hele dag alleen thuis, lekker series kijken op de bank.

Jij keek toch ook Vampire Diaries? Of verwar ik je met iemand anders?
Yes en Grey's, Parenthood en White Collar
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En van gisteren nog een Modern Family
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb de kapper het eens bij een vrouw zien doen, en dat werd wel oranje. Wat drama was dat

Maar ik geloof je, eerst mijn nieuwe korte kapsel bij laten knippen, want de kapper heeft het verpest.

Ik dacht altijd dat henna voor op je huid was



die krijgt mijn moeder met kerst dan Ze verft haar te vaak en dan krijgt ze van die meest rare bruin, oranje en blondtinten
Vreemd! Is mij nog nooit gebeurd en ik ben echt heel vaak van blond naar bruin naar blond naar rood naar bruin gegaan

Nee je hebt ook hennaverf. Minder slecht voor je haar, geloof ik.

Ik weet niet hoe jouw moeder verft maar dat heb ik ook nog nooit gehad.
Citaat:
Ja, kappersschool is alsnog te duur voor dat soort shit . De laatste keer dat ik bij de kapper ben geweest is ergens vorig jaar voor het begin van het studiejaar,...
Kappersschool kost niks joh als je daar 30 euro kwijt bent, is het veel. En anders gewoon die hele blonde die ik net zei proberen. Fles H&S voor het geval dat
Citaat:
Ik vond het serieus maar een stomme aflevering
Ben je van steen ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Vreemd! Is mij nog nooit gebeurd en ik ben echt heel vaak van blond naar bruin naar blond naar rood naar bruin gegaan

Nee je hebt ook hennaverf. Minder slecht voor je haar, geloof ik.

Ik weet niet hoe jouw moeder verft maar dat heb ik ook nog nooit gehad.

Kappersschool kost niks joh als je daar 30 euro kwijt bent, is het veel. En anders gewoon die hele blonde die ik net zei proberen. Fles H&S voor het geval dat


Ben je van steen ofzo
Ik heb echt geen 30 euro over per maand
Oud 18-10-2013, 12:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ben je van steen ofzo
Ja euh, kut dat die acteur dood is, maar om dan een aflevering te maken om de dood van het karakter (en daardoor de acteur) te bewenen, nee. Doe dan een aflevering over Cory zelf. Ik weet het niet, ik kon me niet echt inleven.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Yes en Grey's, Parenthood en White Collar
Die laatste twee kijk ik niet (laatste heb ik wel seizoen 1 van gedownload om te proberen, maar ben nu nog bezig met Heroes).

Vampire Diaries heeft nu een spinoff, The Originals. Dacht dat het niet boeiend zou zijn, maar zit een heleboel backstory in over de Originals en het loopt redelijk gelijk aan TVD. Zie je hoe het verder gaat met Klaus en Elijah in New Orléans en hoe ze daar zijn gekomen en alles.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 18-10-2013, 12:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb echt geen 30 euro over per maand
Je gaat toch niet elke maand gekkie
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die laatste twee kijk ik niet (laatste heb ik wel seizoen 1 van gedownload om te proberen, maar ben nu nog bezig met Heroes).

Vampire Diaries heeft nu een spinoff, The Originals. Dacht dat het niet boeiend zou zijn, maar zit een heleboel backstory in over de Originals en het loopt redelijk gelijk aan TVD. Zie je hoe het verder gaat met Klaus en Elijah in New Orléans en hoe ze daar zijn gekomen en alles.
White Collar is tof

En ja, The Originals, ik hoorde het. Maar het trok me nog niet echt. Ik kijk TVD voornamelijk om Damon maar op zich is Klaus ook altijd wel vermakelijk. Ik overweeg het nog.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb echt geen 30 euro over per maand

Citaat:
Ja euh, kut dat die acteur dood is, maar om dan een aflevering te maken om de dood van het karakter (en daardoor) de acteur te bewenen, nee. Doe dan een aflevering over Cory zelf. Ik weet het niet, ik kon me niet echt inleven.
Gast je bent echt van steen! Je moest ook niet een beetje huilen om haar Cory ketting die ze irl van hem gekregen had? Of om Santana? Of de moeder van Finn?

Misschien ben ik dan ook weer te huilerig, maar jij bent ook wel echt kil
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:


Gast je bent echt van steen! Je moest ook niet een beetje huilen om haar Cory ketting die ze irl van hem gekregen had? Of om Santana? Of de moeder van Finn?

Misschien ben ik dan ook weer te huilerig, maar jij bent ook wel echt kil
Dat van die ketting wist ik niet. Santana, tja. Maar nu je het zegt, die scene met moeder Finn en het gezin vond ik wel heel zielig.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:36
Verwijderd
Nee, maar als ik geen 30 euro over heb hoe moet ik dan gaan ?
Oud 18-10-2013, 12:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
White Collar is tof

En ja, The Originals, ik hoorde het. Maar het trok me nog niet echt. Ik kijk TVD voornamelijk om Damon maar op zich is Klaus ook altijd wel vermakelijk. Ik overweeg het nog.
Ik hoorde dat Hilarie Burton erin zit vandaar. Ik probeer overal stukjes OTH te krijgen.

Ja ik was er ook niet helemaal zeker van, maar het is wel gaaf maar vast omdat ik Klaus ook best heet vind. Het is dat accent denk ik

En Damon is nog steeds stom! Ik haat hem wel wat minder, en ik vind hem soms ook wel leuk, maar Stefan is haar EPIC LOVE, zoals Lexi zei. Dus!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Als je 15 euro over hebt van maand 1 en 15 van maand 2 heb je toch ook 30 euro..?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat van die ketting wist ik niet. Santana, tja. Maar nu je het zegt, die scene met moeder Finn en het gezin vond ik wel heel zielig.
Er is nog hoop
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En Damon is nog steeds stom! Ik haat hem wel wat minder, en ik vind hem soms ook wel leuk, maar Stefan is haar EPIC LOVE, zoals Lexi zei. Dus!
Neenee Damon is duisent keer heter dan Stefan, en grappiger en een bad boy. Dus.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Sinds de master kunstgeschiedenis is samengevoegd met kcm (onder de noemer 'kunst- en cultuurwetenschappen', yuk) krijg ik duisent mailtjes die zijn bestemd voor kcm'ers, rot eens op zeg.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 12:48
Verwijderd
Ik heb gewoon geen geld over . Als in geen. Elke keer dat ik net wat bij elkaar gespaard heb gaat mijn fiets kapot of iets dergelijks. En dat kost dan weer 20 of 30 euro, wat mijn vriendje de helft van de tijd betaald omdat ik het geld niet heb dingen gaan nogal veel kapot de laatste tijd.\

En vanaf deze maand wordt er geld afgeschreven voor mijn vereniging, 50 euro per keer, dus de komende drie maanden gaat al het geld wat ik eventueel over heb daar naartoe
Oud 18-10-2013, 12:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Neenee Damon is duisent keer heter dan Stefan, en grappiger en een bad boy. Dus.
Maar epic love en alles! Alleen jammer dat hij van die vieze dikke worsten als vingers heeft.

Weet je trouwens dat hij (Stefan) irl getrouwd is met die dokter Fell? Ze speelde psycho nanny Carrie in OTH en sindsdien zie ik haar alleen nog als psycho maar je komt leuke weetjes tegen als je op Wikipedia zit Elijah is getrouwd met die chick van She's All That.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
En van gisteren nog een Modern Family
en parks and recreation!
Oud 18-10-2013, 12:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar epic love en alles! Alleen jammer dat hij van die vieze dikke worsten als vingers heeft.

Weet je trouwens dat hij (Stefan) irl getrouwd is met die dokter Fell? Ze speelde psycho nanny Carrie in OTH en sindsdien zie ik haar alleen nog als psycho maar je komt leuke weetjes tegen als je op Wikipedia zit Elijah is getrouwd met die chick van She's All That.
Nooo die she's all that-chick is stom! Ze zit ook in Perception, samen met Eric McCormack van Will&Grace (die best wel leuker wordt naarmate hij ouder wordt!)
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.