Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2003, 17:38
Sander1986
Sander1986 is offline
hey, ik zit met een probleempje en misschien dat iemand me kan helpen.

Het zit namelijk zo:
Ik heb een aantal maanden iets gehad met een klasgenoot en vriendin van me. Toen dat uitging (zij dumpte me om een vage en zeer plotselinge reden) heeft ze me een hele tijd helemaal genegeerd en ontlopen.
Nu, 4 maanden later, doet ze de ene keer echt super lief tegen me en vraagt ze bv. o.a. hoe kijkavond voor kamer is gegaan, hoe verjaardag van mn oma was, hoe sportwedstrijden zijn gegaan, enz, enz.
Absoluut niks mis mee, was het niet dat ze vaak gewoon helemaal niks tegen me zegt, me ontloopt en zo min mogelijk met me te maken wil hebben.

En hier snap ik dus echt niks van. De ene keer heel erg lief doen, en de andere keer juist niks met met me te maken willen hebben.

Weet iemand wat ik ermee aan moet, wat ik eraan kan doen?

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2003, 17:43
Ninn
Avatar van Ninn
Ninn is offline
Misschien heeft ze er wel spijt van dat ze het heeft uitgemaakt? Of wil ze gewoon goede vrienden met je zijn, dat ze je ff met rust heeft gelaten om alles te "verwerken".

In ieder geval suc6 ermee!
__________________
Sometimes, I wonder what it's all about
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 17:49
dolliefijntje
Avatar van dolliefijntje
dolliefijntje is offline
ze moest denk ik even tot bezinnen komen en overal even over nadenken wat er gebeurd is.
misschien probeert ze er zo achter te komen wat ze zelf wil.
en misscien heeft ze inderdaad spijt van dat ze het heeft uitgemaakt, maar dan zal ze vanzelf wel naar je toe komen om het te vragen.

in ieder geval veel succes ermee
__________________
dolliefijntje gaat naar de marine in januari
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 18:19
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
hug schreef op 09-09-2003 @ 18:43:
Misschien heeft ze er wel spijt van dat ze het heeft uitgemaakt? Of wil ze gewoon goede vrienden met je zijn, dat ze je ff met rust heeft gelaten om alles te "verwerken".

In ieder geval suc6 ermee!
dankjewel!
als je goede vrienden wil zijn of spijt hebt, ga je toch niet de ene keer echt heel aardig doen en de andere keer juist niet, dacht ik?!

wat moet ik ermee? bv. juist veel aandacht aan haar besteden, of gewoon alles van haar uit laten komen of vragen waarom ze zo doet zoals ze doet?

Groetjes
Sander
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:34
Some
Avatar van Some
Some is offline
tja.... misschien is ze de ene keer saggo de andere keer niet. Dat kan ook he. Om nou te zeggen dat ze je terug wilt weet ik niet maar om nou te zeggen dat ze je haat omdat ze je soms ontloopt wil ik ook niet zeggen. Als je dat erachter zoekt.
Vraag het dr anders heb je duidelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:39
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ben je onlangs millionair geworden?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:32
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Hey.
Wat super vervelend voor je. Kheb es nagedacht... (jaja, k kan nog wat) hoe noem je dat... verplaatsen in pers. ...? Ja sry, lange dag kben btje moe, maar ga nu maar ff reageren anders komt t er nie van. Ik denk dat ze niet goed weet wat ze er mee aan moet. Ze zal je iig nie haten ofzow maar ook nie trug willen ofzow. Ik denk dat ze bang is om jou de indruk te geven: dat jij denkt dat 1 van die 2 zo is. Simpeler gezegd; ze wil jou niet de indruk geven dat ze jou haat (dus daarom doet ze aardig, gwoon vriendin) maar ze wil ook duidelijk maken denk k dat ze gwoon vrienden wil blijven (vandaar dat ze dan af en toe nix zegt) Kweenie, tis maar theorietje op de laate avond (gaap) maar mayb.. Kzou iig gwoon normaal doen en haar niet de indruk geven dat jij iets anders verwacht van haar de vriendschap (welke kant dan ook uit) Ze zal wel nie helemaal ckr weten wat ze wil en tenzij jij geen vriendschap met haar wil kun je t beste gwoon nice tegen dr doen

khoop dat t nie te vaag is.

bye bye

liefs Sara.


(jezus wat n fouten, kga nu slapen)
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!

Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:46
Verwijderd
wanneer komt het eerste "dit is wat vrouwen bedoelen als ze ......doen/zeggen" boek uit ???
zo te zien kunnen we dat best goed gebruiken

volgens mij wil ze je trug, maarja. who can say 4 sure ??
ik niet, zij wel
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:57
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Dukko schreef op 09-09-2003 @ 22:46:
wanneer komt het eerste "dit is wat vrouwen bedoelen als ze ......doen/zeggen" boek uit ???
zo te zien kunnen we dat best goed gebruiken

hihi

Kweet nu al dat 'ik als eerste in de boekhandel verschein om dat boek te kopen lijkt me lacheh. En dan dus wel ff een man die dat mag gaan schrijven dikke lol!
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 22:52
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 09-09-2003 @ 22:32:
[/B]
Voor een zo laat op de avond getypt en bedacht stukje moet ik zeggen dat het dat best kan zijn.

Ze is een jaar ouder als mij, en ik was haar eerste vriendje, dus alles is idd nieuw voor haar, misschien dat ze daarom niet weet wat ze wil en doen moet.

Natuurlijk wil ik erg graag gewoon vrienden met haar blijven. voordat we wat kregen waren we dat ook, en daarom zou ik het ook erg stom vinden als dat nu niet meer kan, maarjah het is niet altijd even leuk, wanneer ze de ene keer kei vrolijk naar je toekomt en komt kletsen enzo, en de volgende keer je gewoon keihard voorbijloopt (bewijze van spreken), terwijl ze wel leuk tegen anderen doet (ze is dus nie sjaggie).

Maargoed ik zal nog eens een tijdje bekijken hoe het gaat. Als iemand nog iets anders denkt, wil ik dat natuurlijk graag lezen.
groeten
Sander
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 23:33
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
nou, ben nog steeds wakker ga nu egt slapen,
jah kweenie

maar k kan me voorstellen dat je je er enigsinds aan irriteerd (ten minste dat zou ik doen ) maar andrs moet je gwoon zeggen tegen haar.
of andrs gwoon vragen, krijg je ook nie dat vage gedoe over en weer, k denk dat ze dat egt wel waardeerd; weet zei ook wat jij prcies dr van denkt zeg maar,

snappie

bye bye

Saar
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 14:31
Sander1986
Sander1986 is offline
ik heb haar vanmorgen gevraagd waarom ze zo doet. Ze zei dat ze helemaal niet doorhad/ niet de bedoeling was dat ze ene keer lief deed en andere keer niet.
De rest van de morgen ging het ook relatief goed, maar was echt goed te zien dat het geforceerd aardig zijn was.....nou dat is ook niks.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 14:57
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
speelt spelletjes..!
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:00
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 10-09-2003 @ 15:57:
speelt spelletjes..!
zou kunnen, maar dan zijn het geen leuke spelletjes...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:18
*Rupsje*
ja ik doe dit ook wel es, maar ik weet niet of zij dezelfde reden heeft. Maar iig stel dat n jongen mij leuk vindt, doe ik soms heel leuk en de andere keer niet, omdat ik gewoon bang ben dat hij te dichtbij komt zeg maar en dat het iets zou kunnen worden (ik zit nogal raar in elkaar...) Ik weet niet of dit ergens op slaat en of zij dit daarom ook doet, maar als dat wel t geval is, denk ik dat ze je terug wil. Hoop dat je er iets mee kan...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:42
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 10-09-2003 @ 16:18:
Ik weet niet, ik vind het nogal een vreemde manier om iemand terug te krijgen eerlijk gezegd. Misschien moet ik toch meer denken in de richting van dat ze bang is verliefd op mij te worden, en dat wil voorkomen op deze manier... of dat ze bang is dat ik verliefd op haar word???

Maar rupsje, hoe en wat verwacht jij als je zo doet dat die jongen tegen jou doet?

Groetjes
Sander
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:04
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 10-09-2003 @ 15:31:
ik heb haar vanmorgen gevraagd waarom ze zo doet. Ze zei dat ze helemaal niet doorhad/ niet de bedoeling was dat ze ene keer lief deed en andere keer niet.
De rest van de morgen ging het ook relatief goed, maar was echt goed te zien dat het geforceerd aardig zijn was.....nou dat is ook niks.
nou dat gaat lekkr
egt kut zeg
als ze t egt meent, dan schiet je er weinig mee op en zal ze wel gwoon nie weten wat ze er mee aan moet, mee doen moet...
als ze indd je aant lijntje houd kom je dr wel snel gnoeg 8tr denk k...

kweet ie egt

stuur ltr nog wel wa

nu ff tv kijken

moet je andrs ook doen, gwoon ff nie aan denken, let it rip,

suc6 iig
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:09
Sander1986
Sander1986 is offline
dank je !

Echt niet te geloven, nu doet ze weer super aardig tegen me! volgens mij is ze zelfs nog nooit zo aardig tegen me geweest...
Echt aardig en leuk was ze nu....maarjah nu maar weer afwachten wanneer ze weer k%t doet...

groetjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 09-09-2003 @ 22:57:
hihi

Kweet nu al dat 'ik als eerste in de boekhandel verschein om dat boek te kopen lijkt me lacheh. En dan dus wel ff een man die dat mag gaan schrijven dikke lol!
Misschien moet ik zelf maar beginnen met dat boek te schrijven, weet ik in ieder geval zeker dat ik hem aan jou verkoop
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:58
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
Dukko schreef op 10-09-2003 @ 21:53:
Misschien moet ik zelf maar beginnen met dat boek te schrijven, weet ik in ieder geval zeker dat ik hem aan jou verkoop
hahaha jah idd , maar kom op zeg ik snap er echt niks meer van..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 23:15
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 10-09-2003 @ 16:00:
zou kunnen, maar dan zijn het geen leuke spelletjes...
Als vrouwen 'spelletjes met je spelen' in de context waarin jij je verhaal verteld zijn het NOOIT leuke spelletjes.

(verbitterd)
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 07:58
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Dukko schreef op 10-09-2003 @ 21:53:
Misschien moet ik zelf maar beginnen met dat boek te schrijven, weet ik in ieder geval zeker dat ik hem aan jou verkoop
hihi jah k denk t ook, kben nog nie zo dak ook illegaal aan boeken koop, maar wie weet, kzou maar opschieten
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 08:01
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 10-09-2003 @ 21:09:
dank je !

Echt niet te geloven, nu doet ze weer super aardig tegen me! volgens mij is ze zelfs nog nooit zo aardig tegen me geweest...
Echt aardig en leuk was ze nu....maarjah nu maar weer afwachten wanneer ze weer k%t doet...

groetjes
asje
jah, tis wel raar indd
t beste kun je gwoon normaal tegen haar doen
vdr nie veel van aan trekken
niet meer aan denken, iz mayb wel n btje moeilijk
maar weet t andrs ook nie
wel kut

mayb moet je tegen haar zeggen dat je t eg nie leuk vin dat t zo moet, voelt ze zich wel schuldig neej als ze nice is kun je weinig commentaar leveren.
mmm, weet ff nie

en wat die spelletjes betrefd, tja, kweet nie hoor, van haar kan zal het dan wel n heel leuk spelletje wezen neej das flauw van me,

kweet ook nie egt wa je moe doen vdr

suc6 iig
bye
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 11-09-2003 @ 08:58:
hihi jah k denk t ook, kben nog nie zo dak ook illegaal aan boeken koop, maar wie weet, kzou maar opschieten
ik heb in ieder geval genoeg inspiratiebronnen , de halve wereldbevolking. alleen nog even uitzoeken wanneer ik tijd heb voor zoiets .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 14:00
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 09-09-2003 @ 18:38:
hey, ik zit met een probleempje en misschien dat iemand me kan helpen.

Het zit namelijk zo:
Ik heb een aantal maanden iets gehad met een klasgenoot en vriendin van me. Toen dat uitging (zij dumpte me om een vage en zeer plotselinge reden) heeft ze me een hele tijd helemaal genegeerd en ontlopen.
Nu, 4 maanden later, doet ze de ene keer echt super lief tegen me en vraagt ze bv. o.a. hoe kijkavond voor kamer is gegaan, hoe verjaardag van mn oma was, hoe sportwedstrijden zijn gegaan, enz, enz.
Absoluut niks mis mee, was het niet dat ze vaak gewoon helemaal niks tegen me zegt, me ontloopt en zo min mogelijk met me te maken wil hebben.

En hier snap ik dus echt niks van. De ene keer heel erg lief doen, en de andere keer juist niks met met me te maken willen hebben.

Weet iemand wat ik ermee aan moet, wat ik eraan kan doen?

alvast bedankt.
laat dr gewoon doen hoe ze wil, verder nix vaan aantrekken env erder gaan emt je leventje
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2003, 14:27
nanie
nanie is offline
volgens mij is dat bij iedereen die net uit elkaar zijn. daar heb ik ook last van, mijn ex zit ook bij me in de klas en was eerst een vriend van me. helaas negeert hij me nu, en onze vriendengroep zit tussen ons in. ik denk dat je het beste kan vragen waarom ze zo doet, dat werkt waarschijnlijk het beste. maarja, sommige mensen zijn eenmaal niet voor rede vatbaar. maar suc6!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:11
Dark-Princ3
Avatar van Dark-Princ3
Dark-Princ3 is offline
Gewoon het zelfde doen , hoeze jou negeerde moet je haar nu terug negeren . ..Als je vind dat het tijd is om te praten dus na een tijdje negeren, gaat het wel beter want ze wil wel vrienden met je zijn kan ik merken uit je verhaal ..dus ik denk neit dat ze weer na dat je haar hebt negeerd anders gaat doen (weer negeren) veel sucses
__________________
Leven Zonder Jou iS Leven In Nouw
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:40
Sander1986
Sander1986 is offline
Nou er niet op letten lukt en gaat niet, als je elkaar iedere dag ziet enzo...en haar negeren werkt vast niet, maar dat kan ik toch niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:52
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Dukko schreef op 11-09-2003 @ 14:51:
ik heb in ieder geval genoeg inspiratiebronnen , de halve wereldbevolking. alleen nog even uitzoeken wanneer ik tijd heb voor zoiets .
t levert je geld op he, dus dan zou ik er maar tijd voor maken en met al die inspiratiebronnen van je ist ook snel gdaan, kzal maar vast beginnen voor dat je id nog gstolen word ook nie slim om dat hier neer te zetten he tss tss ts, nee nee

(btje off-topic iz dit)
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 22:14
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 11-09-2003 @ 21:52:
(btje off-topic iz dit)
ja, ik begin morgen wel ff een nieuw topic, daar ben ik nu veel te moe voor *gaapt een keer heel ernstig* maarja, dan stuur ik je wel ff een PM . kga nu echt slapen hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:37
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Ze grijpt terug naar de houvast die ze eerst had en nu niet meer, als ze nu afwisselend leuk doet.

Of door de ondertussen verstreken tijd gaat ze steeds weer normaler doen, maar dan moet dat gewoon ieder moment dat ze je tegen komt zijn.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:49
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 13-09-2003 @ 20:37:
Ze grijpt terug naar de houvast die ze eerst had en nu niet meer, als ze nu afwisselend leuk doet.

Of door de ondertussen verstreken tijd gaat ze steeds weer normaler doen, maar dan moet dat gewoon ieder moment dat ze je tegen komt zijn.
uhmm zal wel komen omdat ik flink moe ben, maar dit volg ik niet helemaal...kun je het nog eens uitleggen?
Bedankt,
Sander
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 23:09
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Misschien wil ze gewoon vrienden zijn. Zodoende wil ze niet te vriendelijk overkomen, omdat jij dan misschien hoop krijgt in een nieuwe relatie. Ik denk niet dat ze je terugwilt of iets dergelijks, daar hoort ander gedrag bij. Dit zal met de tijd wel overgaan denk ik.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:41
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 10-09-2003 @ 21:09:
dank je !

Echt niet te geloven, nu doet ze weer super aardig tegen me! volgens mij is ze zelfs nog nooit zo aardig tegen me geweest...
Echt aardig en leuk was ze nu....maarjah nu maar weer afwachten wanneer ze weer k%t doet...

groetjes
deed ze vorige week nog heeeeeeeeel aardig, nu doet ze weer gewoon...niet aardig, maar ook nie onaardig...vreemde meid isset wat ze nu wil weet ik nog steeds niet, ik heb het haar in een sms gevraagd, maar ze heeft er gewoon niet op gereageerd...vraag me af of ze zelf wel weet wat ze wil..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik snap er egt de ballen van??
kweenie23
40 08-11-2009 09:55
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147
Verwijderd
500 07-07-2009 15:45
Software & Hardware Digitenne (KPN) en willen programmeren
Verwijderd
3 25-01-2007 09:08
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
Psychologie Kom er soms niet uit..
Rosie
5 05-03-2002 16:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.