Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2005, 17:48
Verwijderd
Als variatie op je meest frustrerende game moment, en je favoriete film scene.

Zet hier je favoriete game scene en moment neer.

Mijn favoriete game scenes:

Het meest recent de scene uit Fahrenheit waarin Lucas dat kind eindelijk heeft, en dan erom moet vechten in dat masterlijke matrix like gevecht tegen het Oracle.

De openings scene uit Metal Gear Solid 2: Sons of liberty (substance).

KOTOR 1, weet niet precies hoe hij ging, maar dat je tegenover de eindbaas van het hele spel staat, en hij je vertelt dat hij ooit jou apprentice was .

Favorite game moment:
Jakarta 001 (Nr. 1 Colin McRae 2005) verslaan, en 3e staan op de xbox live ranglijsten.

KOTOR I, diezelfde eindbaas verslaan.

BiA Road to Hill 30, het eind level.

Metal Gear Solid, gevecht tegen Psycho.

Nu sla ik er waarschijnlijk heel wat over, maar dat komt nog wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2005, 18:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
In de Hitman serie ongeveer iedere keer dat je een kogel tussen de ogen van het laatste rode stipje op de kaart plaatste.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 18:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het winnen van de PES 4 cup op mijn favoriete PES4online IRC
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 18:43
Verwijderd
Toen ik voor het eerst in me eentje Normal t/m hell doorliep bij Diablo 1.10 met mijn Hardcore Paladin
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 18:56
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Het verslaan van Bowser in het eerste Kasteel van Mario 1 op de Nes toen die net uit was.
Blij dat ik was dat het mij eerder lukte dan mn vader
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 19:22
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Het uitmoorden van het hele team van de tegenstanders met één granaat. (stelletje noobs hadden nog nooit van 'verspreiden' gehoord )


Favoriete scène is toch wel het begin van Half Life2, dat je zonder wapens door het station loopt en geen vijanden achter je aanhebt, waardoor je lekker relaxed de graphics en physics van je nieuwe spel kunt bekijken
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 19:54
Verwijderd
De eerste keer dat ik het water van Farcry en ook Half Life 2 op me eigen pc zag was wel heel erg bruut jah
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 19:59
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
scen; FFVII kan niet kiezen welke
moment weet ik zo even niet te noemen, misschien toen ik nog maar net CS speelde, er deden een hoop vrienden mee en heel ons team was dood behalve ik en het andere team had er nog 4 en ik killde ze allemaal terwijl m'n vrienden allemaal al grappen aan het maken waren dat ik zo dood ging omdat we dat meestal gingen toen
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 20:00
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Bij mij is dat toch wel het uitspelen van de Super Mario 1 en 2 (six golden coins) op de gameboy. Ik heb die spelletjes helemaal kapot gespeeld toen ik klein was en het koste me behoorlijk veel moeite om ze uit te spelen.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 22:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
De eerste keer dat ik Baal hell solo versloeg met Diablo 2 is zeker wel een van mijn favorieten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 22:46
Verwijderd
De scenes uit het spel "Mafia" vind ik schitterend. Ze zijn allemaal favoriet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 23:07
Verwijderd
Opzeker toen ik met kloppend hart voor het eerst diablo 1 opstartte en 'echte' mensen tegen kwam in mijn lievelingsspel.


Het pvp knopje was snel gevonden.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 10:14
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Dukko schreef op 10-10-2005 @ 23:46 :
De scenes uit het spel "Mafia" vind ik schitterend. Ze zijn allemaal favoriet.
idd, dat spel was echt geniaal om te spelen.
na een tijdje heb ik em weer gespeeld en het was weer super .
Die sfeer in dat spel is gewoon top...

*krijgt zin om em weer eens te installeren...*
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 12:32
LiqqY
LiqqY is offline
Toen ik een triple kill maakte met mijn bar in call of duty, in een belangerijke clanmatch
__________________
Descartes' "I think therefore I am"
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 12:47
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Gamescene(s): Zo goed als alle filmpjes uit DMC 3. Briljant!

Gamemoment: Eindelijk die verrekte Vergil in DMC3 verslaan!
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 13:36
doorr
Avatar van doorr
doorr is offline
dat hij reageerde toen ik ze naampje riep
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 13:49
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Alien vs Predator 2
Speelmodus: Survivor
Survivors: Marines
Mutants: Aliens

12 mensen in 1 map
8 Aliens (van alle soorten)
4 Marines (waar ik er nog een van ben) ingegraven in een ruimte (met armor, healthpack en ammobox)

En dat dan alle aliens net buiten ons zicht massaal taunt doen (hiss, brul, schreeuw, screech) en ondertussen bewegen buiten je zicht maar in bereik van je motiontracker zodat die helemaal doorslaat. Het whirlende geluid van de minigunner naast je. Het squeekende geluidje van de spidermine die achter de alien aan gaat die te dichtbij kwam en toen... het licht dat uitviel omdat een alien het nodig vond de power-box kapot te slaan en dat de auto-tracking functie van je smartgun ineens helemaal doorslaat omdat ze ineens MASSAAL de hoek om komen rennen
De meest hectische 15 secondes van mijn AvP2 carriere die volgden en als enige overlevende uit de puinhopen stappen (om daarna in je uppie tegenover 11 aliens te staan....)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
GTA:VC : say goodnight mr di-az
GTA:VC : tommy, i hate the french
diablo2: dat ik met speertje andareal versloeg(als baba) en d8 helemaal het mannetje te zijn in me 1e keer act1
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-10-2005, 16:00
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
beste scene ooit... hmm, moeilijk, ofzo. Doe maar die waarin blijkt wie sheik in werkelijkheid is
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 16:22
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
De eind scene van Mafia

Mafioso: Mister Angelo?

Thomas Angelo: eeuh yes?

Mafioso: Mister Salieri sends his regards....

BOEM BOEM

wat een lijpe scene
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 11-10-2005 @ 17:00 :
beste scene ooit... hmm, moeilijk, ofzo. Doe maar die waarin blijkt wie sheik in werkelijkheid is

true
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 11-10-2005 @ 00:07 :
Opzeker toen ik met kloppend hart voor het eerst diablo 1 opstartte en 'echte' mensen tegen kwam in mijn lievelingsspel.
zo mooi, ik en een vriend van me de hele tijd proberen dezelfde game te joinen, en dan uiteindelijk samen gamen, over internet nog wel
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 20:37
blupp
blupp is offline
ZOOOOVEEL coole momenten met games gehad
De meest recente was met onimusha 3, t eindgevecht vond ik vet gemaakt..mooi gemaakt en je kan meters omhoog springen, vond ik gewoon geinig gemaakt
Of na jaren diablo spelen supergoeie items vinden/maken en de nieuwe quest spelen...mja diablo is voor veel mensen verslavend en die vernieuwing af en toe is wel leuk
Met GTA san andreas een HELE hoop leuke momenten, denk aan omhoogvliegen met je jetpack, naar de top van die redelijk grote berg. Daar een auto spammen..zo een hotweel ding, een parachute pakken en dan keihard naar beneden flikkeren met je auto..dan als je flink wat vaart heb eruit springen en op een leuk moment je parachute gebruiken en proberen op je eigen auto te landen En zo heb je nog meer onzin die je met dat spel kan verzinnen. Helicopters neerhalen vanuit je jetpack..ook droog.
En ehm...tsja. Humor in games is natuurlijk ook cool, en mooie verhalen waar je ingezogen wordt, onimusha laatst bijvoorbeeld, tegen het einde moet je de eiffeltoren beklimmen enzo..wel cool gemaakt allemaal, typisch mijn smaak Chain issens voorelkaar krijgen...never gets old, dat is op het goeie moment de vijand terugslaan voor hij je raakt, dan zoef je er zeg maar doorheen(typisch animestyle) en als je het goed timet kan je zo de hele ruimte doorrennen en alle tegenstanders in 2 seconden door midden hakken
En zo kan ik UREN doorgaan, maar de eerste mooie gamemomenten had ik geloof ik met Secret of Mana toen ik nog heel jong was en we een snes thuis kregen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 18:23
Soullar
Soullar is offline
Favoriete momenten..
Toen ik in BF>DC een Frogfoot neehaalde met mijn scorpion als Irakees. Ws zijn laatste restje leven aan gort geschoten, maar het staat wel heel cool. Net als met je Apache iemand pletten om vervolgens net op tijd op te trekken om niet te crashen. Dan voel je je echt lullig als dat je overkomt!

Ook een van mijn favorieten is het ownen van mijn collegas tijdens een game avondje en we net Soul Caliber 2 aan het spelen waren. Vooral achterste voren via de spiegel of op zijn kop tussen mijn benen door spelen. En nee, ik speelde niet met Kilik.

Favoriete scene's..
Eind scene van ZoE2. Ook heerlijke muziek, zeker na zo'n slopend laatste gevecht met Anubis.
HL1, de man die op de generator zit wanneer je de stroom voor het gebruik van de test motor weer online moet krijgen. I fried the bitch.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 12-10-2005 @ 19:23 :


Ook een van mijn favorieten is het ownen van mijn collegas tijdens een game avondje en we net Soul Caliber 2 aan het spelen waren. Vooral achterste voren via de spiegel of op zijn kop tussen mijn benen door spelen. En nee, ik speelde niet met Kilik.
Zal dan wel met Cheese Mina zijn geweest
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2005, 20:41
Verwijderd
Gister avond/nacht nog wat met vrienden ge-lanned, halo 2.
Ik zat in een banshee, en ik hoor naast me roepen: "hé rich, moet je dit zien ik ga 'm uit de lucht knallen", dus ik kijk achter me, vliegt daar een rocket op me af. Ik X inhouden, spring er net op tijd uit. , hij had echt geen idee wat er gebeurde, want het scheelde echt heel weinig. Eerst was het volgens hem een glitch, dus hij blijven proberen ons uit de lucht te schieten om te zien of het nog een keer lukte, maar na een tijdje gaf hij het op .
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:19
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Favo moment is toch nog altijd de scene waarin je in OOT The bolero of fire leert. Echt zo geweldig mooi.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 22:03
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Morridin schreef op 12-10-2005 @ 21:29 :
Zal dan wel met Cheese Mina zijn geweest
Nope, Talin is the Lady! Ik "slice and dice" met haar. Kom overal tussen en sloop alles. (A) Zoals mijn collega's!
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 00:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Het mijnritje in Resident Evil 4. Dat hele spel is sowieso een aaneenschakeling van hoogtepunten.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 10:41
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Het moment dat de tanken langs je op rijden en de reichsdag in puin schieten bij CoD vond ik destijds wel héél erg vet.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 11:16
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 11-10-2005 @ 17:22 :
De eind scene van Mafia
Mafioso: Mister Angelo?
Thomas Angelo: eeuh yes?
Mafioso: Mister Salieri sends his regards....
BOEM BOEM
wat een lijpe scene
Die is idd heel goed
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.