Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2003, 19:46
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Hee lieve mensen,
De topic-naam lijkt waarschijnlijk erg onwaarschijnlijk, want je kunt iemand niet in 1 woord omschrijven, maar ik vraag 't toch om 't es te proberen... En dan gaat 't niet om bijvoorbeeld: 'behulpzaam', maar 't kan ook een voorwerp zijn bijvoorbeeld..
Om zelf te beginnen en daarmee 't ook uit te leggen..
Ik zie mijzelf als een bloem..
Uitleg:
* Een bloem staat in de grond.. Dit houdt in dat ik graag met twee benen op de grond sta en nogal nuchter ben...
* Een bloem heeft zon nodig.. Net als ik, ik heb positieve dingen nodig... Prikkels van buitenaf...
* Een bloem heeft regen nodig.. Net als ik, ik heb ook negatieve dingen nodig. Zonder negatieve prikkels wordt je (naar mijn idee) best verwent, kun je echt geluk niet meer waarderen...
* Een bloem is meestal 'n soort.. Daarmee bedoel ik, ik wil graag deel van iets zijn.. Dan bedoel ik niet ik wil bij een bepaalde groep horen, maar ik wil me graag ergens deel van voelen.. Bijvoorbeeld mijn volleybalteam, toneelgroep, mensen waarmee ik sinterklaas en piet mee speel... Zo bedoel ik 't...

Nou heb ik natuurlijk ook nog heel veel eigenschappen, maar een bloem vind ik best typisch voor mij... En dan eigenlijk 't liefst een roos.. Een rode roos, wat getypeerd staat liefde en haat (that's me )... Een roos bestaat uit vele bladeren en is dus getypeerd voor mij als veelzijdig.. Ik heb veel persoonlijkheden.. (en nee ik ben niet schyzofreen ).. Ik bedoel daarmee te zeggen, bij de een ben ik zo en bij een ander weer anders.. Wat niet betekent dat ik dan niet mezelf ben...
Een roos wordt gegeven aan iemand als blijk van liefde en ik straal op zich heel veel liefde uit... Maar de dorens kunnen prikken, wat weer betekent dat je met mij moet oppassen ... Nee, ik heb ook dorens (schrijf je dat trouwens zo?? )...

*lang verhaal..schaam*
Brand maar los... (en let niet op de spelfouten )

Kus...
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2003, 19:53
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mhh, die bloem vind ik ook wel heel goed bij mij passen, mag dat? Anders zou ik t namelijk niet weten! Wel een heel goed topic!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:00
dromerig elfje
Avatar van dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Wat heb je dat mooi bedacht zeg. Het is inderdaad een heel goed topic. Ik vind het moeilijk om ook zo een typisch iets over mezelf te bedenken, maar net kwam "regen" in me op. Daar zijn verschillende redenen voor. Maar ik heb nu geen tijd om ze te omschrijven. Het komt wel snel een keer...
__________________
~~Mijn hart heeft vier kamers~Er is plek voor iedereen~Maar niemand wil er wonen~Dus woon ik er alleen~~
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:03
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Voor ik het topic (en dus alleen de titel) gelezen had dacht ik: "muts". Ik denk dat ik er best goed bij pas.

- Is van binnen eigenlijk heel warm
- Barst soms zomaar in tranen uit
- Heeft soms wat aandacht nodig, maar te veel is zeker niet aan te raden
- Is 1 keer per maand helemaal van slag (goh, dit heeft toch geen verband met elkaar?)

Bèh, ik ben in een zieke bui...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:04
Verwijderd
dan ben ik een fassade (dat is toch zo'n muur die dun is en iets beschermd o.i.d?)
Van buiten groot van binnen klein maar wel vaak fijn..

dit denk ik doordat :
Ik voor iedereen de happy school girl ben en heel veel dingen doe die niet iedereen doet..
Maar van binnen ben ik toch wel weer anders dan ik me voor doe, vrij gesloten, anders maar toch zo.. ehm eva?!
Ik denk dat de mensen die over de 'fassade' heen zijn geklommen heel wat meer over mij weten en ook mij beter snappen..

zo iets?!
ik vind het niet zo, maar het was het eerste wat in me opkwam..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:17
Verwijderd
Lul



ik wil altijd meer, en zoveel mogelijk actie
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:37
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Mijn woord: Vos.

Sluw, waakzaam, spits, snel. Maar ook: zorgzaam voor degene die hij liefheeft, gevoelig. Gevaarlijk voor een aanvaller of prooi (goed, prooi heb ik niet). Oplettend vriendelijk tegen de rest. Achterdochtig, maar wanneer zijn vertrouwen is gewonnen je beste vriend.

Tenminste, dat is mijn voorstelling van een vos. Vossen zijn altijd al mijn lievelingsdier geweest.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
in 1 woord: mezelf
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:13
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Woestijnpinguin

Nee dit is geen geintje. De naam is erg tegenstrijdig en das precies wat ik ben. de woestijn staat voor de hitte, mijn woede en mijn agresie. de pinguin voor het kille zorgame viguur in een groep. persoonlijk vind ik dat dat goed past bij mijn karakter
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:14
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
1 woord: Schaduw

Zwart iets, soms niet goed te zien, kan ongemerkt toeslaan in zijn eentje ightstalker (ff voor de duidelijkheid een black ops unit ) Houd zich op de achtergrond bij dreigend gevaar, kan in het licht komen als het van belang is. Komt tevoorschijn wanneer die wilt, maar heeft wel licht nodig. Ziet goed 's nachts (seriously ) kan zijn weg goed vinden in het donker, dus heeft niet altijd licht nodig.


duidelijk?
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:17
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
anders: ongewild (in de zin van dat ik wel graag normaal zou willen zijn, maar het toch niet ben) maar toch anders..

Je probeert je hele leven drbij te horen, maar past nooit echt. In alles wat je doet val je op, het maakt niet uit wat je doet. Niemand hoeft het tegen je te zeggen.. Het is gewoon zo
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
We hebben al een muts en een lul... *lol*



Wat ben ik... tja...

Een Amerikaans vliegdekschip!

Multi-functioneel inzetbaar en kan alles aan!

Volgens mij ben ik serieus aan slaap toe.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:36
Verwijderd
Wie ik ben in één woord?
Ik ben Charlotte.
Is misschien wat makkelijk gezegd, maar dat ben ik gewoon en ik denk ook zeker niet dat ik die naam voor niets heb. *hoe omslachtig*
Goed, waarom ik Charlotte ben?
Omdat ik echt verder niemand kan bedenken die hetzelfde karakter als ik heb, met dezelfde eigenschappen, uiterlijk bedoel ik dan.
Ik had eigenlijk ook wel ''mezelf'' neer kunnen zetten. Maar ik ben niet altijd mezelf; ik ben Charlotte
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:39
Verwijderd
Open....

that's me
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:50
Verwijderd
'k ga d'r over nadenken en zal het posten wanneer ik er uit ben. 'k heb nu twee 'dingen' waar ik aan moest denken: water en vuur. Maar misschien komt er nog iets beters in me op.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:04
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Dan ben ik een dichtertje,
gevoelig en vreemd.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:15
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Dit gaat best diep.

Ik zou zeggen een pasje.

Je zou zeggen dat er weinig informatie op staat, maar als je de code hebt zul je veel meer informatie te weten komen.
Maar die code weet alleen de persoon van wie het pasje is.
En die persoon ben ik dus weer, dus ik ben de persoon én het pasje, én ik heb de code.
Maar andere mensen weten die code niet, dus zullen ze ook niet achter de informatie komen.

Dan is het weer een soort relais, een kleine stroom (informatie) zet een grote stroom (informatie) in beweging.

Sommige mensen weten de code, andere mensen weten de code niet.

Dus wat mij tot persoon maakt zou afhangen of een bepaald persoon die code weet of niet.

Eigenlijk wel verwarrend uitgedrukt, ik snap het zelf ook nog maar half.

Stel je gaat een groot gebouw binnen, van buiten ziet dat er saai en grijs uit, maar heb je het pasje en de code, zal je zeker te weten op plaatsen komen waar andere mensen niet mogen komen en zodoende een hoop leuke dingen ontdekken.

Vaag... *denkt na*

Ik kom er nog op terug.
Misschien wel met een heel ander verhaal.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 23:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ok, ik kan weer serieus reageren . Sorry hoor...

Natuur.

Niet goed, niet slecht, gewoon een beetje van beiden. Wisselvallig, je kan er van alles uit aflezen als je maar echt kijkt, kan beïnvloed worden en zelfs vernield als je je best doet... Als je dom bezig bent erg gevaarlijk maar meestal nuttig en zachtaardig. Als je dr met rust laat onverstoorbaar. Is er altijd, alleen je ziet het niet altijd maar dat doe je lekker zelf.

Hm, das beter.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2003, 01:06
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
In één woord: GOD
Das wat ik ben
__________________
I don't have the passion anymore, and so remember, it's better to burn out than to fade away
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 03:00
Verwijderd
Een vulkaan.

'k Zie er rustig uit vanbuiten, maar vanbinnen borrelt het.
Ik kan net zo vlug als een vulkaan uitbarsten een hele hoop onherstelbare schade (woorden, ben nogal eerlijk) aanrichten.

Mensen die te dicht komen vallen onvermijdelijk in mijn kolkende lava die een beschermwand vormt voor het o zo gevoelige vanbinnen.

Blussen kan je met niet, enkel wat bedaren mss, maar daar moet je me reeds goed voor kennen en niet iedereen is toegelaten op mijn vulkaan.

De weg naar het hart van de vulkaan is superingewikkeld en moeilijk te vinden. Maar éénmaal de weg gevonden blijf je eeuwig in mijn hart gesloten.

(Kan nog veel meer vertellen, maar 't is nu nogal laat, ben wat moe aangezien ik bijna 24h wakker ben en ik heb deze week veel moeten werken.....mss dat ik het later mooier kan verwoorden, but i think u get the picture?)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 08:15
SatanSlut
Avatar van SatanSlut
SatanSlut is offline
zoink
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 09:22
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Citaat:
phensic schreef op 15-08-2003 @ 04:00:
Een vulkaan.

'k Zie er rustig uit vanbuiten, maar vanbinnen borrelt het.
Ik kan net zo vlug als een vulkaan uitbarsten een hele hoop onherstelbare schade (woorden, ben nogal eerlijk) aanrichten.

Mensen die te dicht komen vallen onvermijdelijk in mijn kolkende lava die een beschermwand vormt voor het o zo gevoelige vanbinnen.

Blussen kan je met niet, enkel wat bedaren mss, maar daar moet je me reeds goed voor kennen en niet iedereen is toegelaten op mijn vulkaan.

De weg naar het hart van de vulkaan is superingewikkeld en moeilijk te vinden. Maar éénmaal de weg gevonden blijf je eeuwig in mijn hart gesloten.

(Kan nog veel meer vertellen, maar 't is nu nogal laat, ben wat moe aangezien ik bijna 24h wakker ben en ik heb deze week veel moeten werken.....mss dat ik het later mooier kan verwoorden, but i think u get the picture?)
Ik vind 't anders heel erg mooi gevonden en omschreven hoor!!!
Kus..
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 10:07
Verwijderd
Citaat:
avantasia schreef op 15-08-2003 @ 02:06:
In één woord: GOD
Das wat ik ben
Draait het om en vertaal het.... dan weet je hoe sommige mensen hier naar je kijken
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
pffff.
hier moet ik even goed over gaan nadenken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 14-08-2003 @ 23:15:
Dit gaat best diep.

Ik zou zeggen een pasje.

*verhaal*
das best wel een hele mooie vergelijking! en daar heb je ook nog eens gelijk in *tenminste, in mijn persoon dan*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 14:16
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Goed topic, ik denk er nog even over na!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 14:32
Verwijderd
een kast.
je kunt er spullen in kwijt, maar op een gegeven moment is de kast vol en komt alle rommel naar buiten. ook kun je je spullen veilig opbergen bij mij, niemand kijkt ongevraagd in mijn kast. verder blijf ik graag op hetzelfde plekje staan, af en toe wil ik wel de moeite doen om mijn kast te verplaatsen, maar vooral niet te vaak. bovendien valt een kast om als ie niet goed in elkaar zit of niet genoeg ondersteund wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 15:39
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Strand ..

Alle natuurelementen komen daar voor mij bij elkaar .. en dat heb ik ook in me.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 16:47
Laudate Dominum
Avatar van Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Een viool, je kunt me alleen perfect begrijpen als je daarvoor alles uit de kast haalt..
__________________
Naakt ben ik als een half - god. Het gezicht van een Engel nét weggevlogen uit een schilderij van Leonardo da Vinci.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 16:48
Poziomka
Avatar van Poziomka
Poziomka is offline
Water.
wild, onvoorspelbaar, helder, in beweging... en andere water-dingen
__________________
If you know you're going to fail, then fail gloriously!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo'n kistje dat je op slot kan doen

Verklaring: Bij mensen die ik vertrouw ben ik heel open en die vertel ik heel veel maar bij anderen straal ik naar de buitenkant uit alsof ik prima in mn vel zit en heel veel kan hebben terwijl er binnenin iets heel anders (kan) schuilgaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:04
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Een vlieger.

Ik zou graag ver weg willen gaan maar vaak kom ik niet ver, ik word ook altijd aan het lijntje gehouden.
Ik word vaak een tijdje intensief gebruikt door iemand en dan weer een tijdje helemaal niet (bij de vlieger lijkt dat me duidelijk (zomer/winter), ikzelf heb altijd het gevoel dat ik door anderen alleen maar gebruikt/benaderd word als ze even niemand anders hebben, daarna hoor ik weer een hele tijd niets.)
Van buiten lijkt een vlieger 'gewoon een vlieger', maar het is eigenlijk best een complex ding, een vlieger vliegt heus niet zomaar. Aan mij zie je ook niet dat ik van binnen heel ingewikkeld in elkaar zit.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:14
Verwijderd
ik voel me een vlinder:
+ mooi zonder het toe te geven en eht zelf te zien
+ het duurt even maar dan komt de echte ik tevoorschijn, net als dat een rups een vlinder wordt
+ vrij als een vogeltje
+ kleurrijk, als in "vele gezichten"
+ laat zich weinig zien, maar als ik me laat zien, is het verbazingwekkend

goed topic!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:16
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
lotte

want:
dat is mijn naam en ik ben wie ik ben......
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:22
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Een pruim.

Zacht van buiten, lief en sociaal naar anderen toe meestal,
maar ongelofelijk hard van binnen.

Wanneer je in het zachte laagje blijft, is er geen enkel
probleem. Tot op een bepaalde diepte wordt je
toegelaten (of dring je door, in bijzondere gevallen),
daarna is de keuze aan haar.

Kan (en durft!) zij het aan om jou toe te laten,
of word je er zonder pardon uitgeschopt?
9 van de 10 keer het laatste.

De kleur (varierend van donkerpaars tot bloedrood)
weerspiegelt de chaos in haar hoofd.
Je kan het zien, ruiken, voelen en proeven.
Maar het blijft ongrijpbaar. (net als zij)

Zoiets. Weet er nog wel een paar, maar als ik het
probeer uit te leggen, komt deze als beste uit de bus.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 21:47
kaatje in da house
Avatar van kaatje in da house
kaatje in da house is offline
hey allemaal,

als eerste wil ik ff zeggen dat ik dit echt een goeie topic vindt, het zet je wel aan het denken over jezelf (tenminste mij wel)

ik denk dat ik mezelf moet omschrijven als n "pokerface"
omdat:
- je kunt niet aan mijn gezicht aflezen hoe ik ervoor sta
- vertrouw heel weinig mensen mijn geheimen toe
- net als met poker ben je eenzaam, want je bent op jezelf
aangewezen omdat je niemand hebt die je kan helpen

klinkt misschien btje vreemd, maar zo kan ik mezelf het beste in 1 woord omschrijven denk ik

grtz, K.G.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2003, 10:00
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik vind mezelf als een arend
-komt zo zelfverzekerd over maar kan net zo goed bang zijn
-is vaak alleen
-is vrij. Laat zich niet door anderen regelen
-heeft wel kracht maar laat die alleen zien wanneer het nodig is
-kan aardig wat situaties overwinnen maar mensen kunnen hem verslaan
-vertrouwd niet snel maar als je z'n vertrouwen hebt is het een goede vriend.
-mensen denken al veel over hem te weten, maar zullen er nooit achterkomen wat er in zijn hoofd rondgaat

Zoiets?
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 10:04.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:07
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Ik ben een hamster.

- Soms ben ik heel geliefd en wil ik dat ook.
- Ik heb veel aandacht nodig.
- Ik wil graag dat mensen alles voor mij doen. Een soort van luiheid, dus breng mij mijn eten en drinken maar vast.
- Ben daardoor vrij afhankelijk.
- Kan ook van mij afbijten en dan helemaal omslaan.
- Daarmee krijgen sommige mensen een hekel aan mij. (dierenhaters ofzoiets dergelijks.)
- Ik zit alleen in mijn hokje en wil graag losbreken en veel andere soortgenoten ontmoeten.

Zoiets denk ik, maar morgen ben ik misschien ineens een tijger. Hahaha.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:10
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
ps.
Wow, sommige mensen hebben het echt heel mooi omschreven.
Ik vind het een goeie topic.. Jaja..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:40
fil
fil is offline
vraagteken

verklaring: ik weet het niet ...
Er is zo veel wat ik niet weet, niet begrijp, niet kan zien. Er is zo weinig wat ik aanneem of afwijs. Ik ben een grote twijfelaar, ik heb veel meer vragen dan antwoorden. Vandaar dus een vraagteken, want ik weet het niet. Oja, en ik ben een dromer en een eenling, maar ook een denker. Doei, fil
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 11:57
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
wat een ongelofelijk loos topic zeg...je kan bij alle voorwerpen wel een mooi verhaaltje verzinnen dat t bij je past, maar zonder de uitleg zou niemand het begrijpen en dus verklaar je jezelf dmv de uitleg en dat is dus niet met 1 woord. als je alleen maar het woord zou schrijven, zou het op 100 000 manieren uitlegbaar zijn
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:06
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
nutteloos
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 16-08-2003 @ 12:57:
wat een ongelofelijk loos topic zeg...je kan bij alle voorwerpen wel een mooi verhaaltje verzinnen dat t bij je past, maar zonder de uitleg zou niemand het begrijpen en dus verklaar je jezelf dmv de uitleg en dat is dus niet met 1 woord. als je alleen maar het woord zou schrijven, zou het op 100 000 manieren uitlegbaar zijn
Daar heb je wel een punt ja, but the trick is...hoe geef je nu precies je uitleg??

Je kan dus bij alle voorwerpen iets zeggen?

Ok; give it a try!

balpen, sigaret, kapstok, geld....

Ik luister.

ps: ik wil enkel aantonen dat het niet zo eenvoudig ligt en het dus wel degelijk interessant is.
Dit topic stemt tot nadenken en geeft je nieuwe perspectieven.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:28
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
phensic schreef op 16-08-2003 @ 13:15:
Daar heb je wel een punt ja, but the trick is...hoe geef je nu precies je uitleg??

Je kan dus bij alle voorwerpen iets zeggen?

Ok; give it a try!

balpen, sigaret, kapstok, geld....

Ik luister.

ps: ik wil enkel aantonen dat het niet zo eenvoudig ligt en het dus wel degelijk interessant is.
Dit topic stemt tot nadenken en geeft je nieuwe perspectieven.
dat laatste is wel waar, maar dat komt omdat je over jezelf moet nadenken, niet door het in-1-woord gedeelte

geld: mensen vinden me wel belangrijk, maar ik merk er nix van; voor mij is t net alsof ze me gebruiken

kapstok: ik vind het belangrijk om dingen voor mensen te doen en mensen kunnen me altijd roepen om hun problemen kwijt te kunnen

zoiets??
t gaat natuurlijk wel bij t ene voorwerp beter als bij t andere, maar you get my point...
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:44
bartjehill
bartjehill is offline
ik zie mezelf als een brandnetel

pak mij verkeerd vast en ik prik je maar pak me goed vast en ik zal niet prikken en lekker in de thee zijn
met een zacht smaakje
nee wel serieus
ik ben moeilijk uit te roeien en vaak niet welkom terwijl ik er niet slecht uitzie
ik val erg op als ik ergens ben en mensen die mij niet kennen en niet weten hoe ik ben zullen niet snel op mij afkomen want ik gedraag me niet hartelijk
en heb ook geen goede naam BOEIE

maarja ik ben prima in me sas met mensen van mijn soort
en gelukkig zijn die er genoeg
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:40
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Lelijk
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:01
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
bartjehill schreef op 16-08-2003 @ 13:44:
lekker in de thee zijn
pas jij in een glas met thee? vet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:05
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
de zee:

De zee ziet er op sommige plaatsen mooi uit, op anderen juist niet. De oppervlakte is veelal een combinatie van een rustgevend beeld met het bijbehorende geluid van rustig golvend water. Onder dit oppervlak gebeuren dingen die niet zichtbaar zijn voor het menselijk oog. Sommige dingen verschuilen zich in het diepst van de zee, geen enkel mens zal hier ooit geraken, of misschien is er toch een enkeling die dit zal ervaren. Hoe dan ook, de meesten zullen nooit in de buurt van deze diepste diepten komen.
Ook kan de oppervlakte van de zee onrustig zijn. Soms een gevolg van een strijd die zich onder de oppervlakte afspeelt. De onrust verschilt per keer. Varierend van kleine golven tot vloedgolfen. Een chaos die zich met onvoorstelbare krachten kan uitten. Veelal blijft die chaos beperkt tot onder de oppervlakte.

De zee is een groot mysterie, mensen zullen een sprong in het diepe moeten wagen om achter enkele geheimen van de zee te kunnen komen. Sommige zien een prachtige wereld door hun 'duikbril', anderen zien vertroebeld water en weinig pracht. De mensen die het aandurfen om de zee te verkennen worden niet altijd met open armen ontvangen. Zeestromingen kunnen zich plotseling meester van hun 'gast' maken, die tijdelijk in zijn greep houden en weer loslaten. De zee heeft een bepaalde angst voor hetgeen wat hij niet kent, doch doet hij pogingen om zijn angst te overwinnen.
Hoe dieper men de zee in gaat, hoe minder zij zullen zien. Voornamelijk doordat er een afwezigheid van het licht is. Alleen de mensen die hun eigen zaklamp mee zullen nemen, krijgen de kans om meer van de geheimen te ontdekken. Doch is het gevaarlijk om in deze diepten te verkeren, een geheim zal niet altijd worden begrepen, dit kan weer leiden tot onbegrip en angst. Wanneer men begrip toont en goede bedoelingen duidelijk maakt, zal de zee zich in zijn volle pracht openbaren.

Mensen die de zee bevaren zullen zich de zee niet altijd herinneren, sommige zullen de zee kennen als een rustig oord. Anderen zien enkel chaos en destructieve krachten. Het is vaak afhankelijk van hun blik op de zee. Hebben zij respect voor de zee, dan zullen zij kennis maken met zijn pracht. Hebben zij geen respect en vervloeken zij de zee, dan leren zij de chaotische krachten kennen die de zee bezit.

De zee is continu in strijd met zichzelf, vaak op dezelfde plaatsen. Af en toe is er toch een moment van rust. 's Nachts leeft de zee op en verspreid zich over het land. Bereid om te comminiceren met het strand en al het andere levende op het land. Na de nacht keert de zee weer terug, al wachtende op wat hem deze keer zal komen 'bewonderen'.

De zee, een wereld die niemand helemaal kent.

zoiets
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:17
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
jouw nick omdat ik zo zelfopofferend ben en me probeer in te leven en mededogend probeer te zijn jegens wezens die dat verdienen.

You dus
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:02
bartjehill
bartjehill is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-08-2003 @ 18:01:
pas jij in een glas met thee? vet
ik in een glas thee ja ligt eraan hoe groot het glas is alles past als het maar groot genoeg is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe zou je jezelf in één woord omschrijven ?
JustTalk
5 02-06-2014 17:01
De Kantine Barabas en Missy hebben versaaiing #378
Verwijderd
500 15-10-2008 12:29
Psychologie zelmoord is egoïstisch
volentieri
67 03-04-2003 22:27
De Kantine omschrijf jezelf in 1 woord
Verwijderd
88 17-03-2003 06:59
Psychologie Steekwoord over jou!
Miracle
72 21-01-2003 19:23
Lichaam & Gezondheid het niet bijster grote wat vind ik mooi aan mezelf tropic
the_conquer
34 26-02-2002 16:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.