Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 23:47
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 11-04-2005 @ 22:03 :
Er zijn ook wel positiefe dinegn in mijn leven ik ben onderandere helemaal gek van Disneyland als ik tijd en geld heb zit ik in Disneyland Resort Paris dat is iets daar heb ik alles voor over
ik zou me hele leven wille ngeven omdaar te kunnen zijn in disneyland is iedereen gelijk tis altijd vrolijk

Maar gezien het fijt dat ik een borderline persoonlijkheids stoonis heb kan dat ineens omslaan ik kan heel vrolijk zijn en niets aan de hand is en ik kijk naar iets onbenulligs als een dakpan en alles slaat in een 10e van een seconde om en raak ik in een overweldigende depressie die soms eindigt in het ziekenhuis

zie daar eens mee leren leven
Je kan ook in disneyland gaan werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 14:24
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 11-04-2005 @ 22:03 :
Er zijn ook wel positiefe dinegn in mijn leven ik ben onderandere helemaal gek van Disneyland als ik tijd en geld heb zit ik in Disneyland Resort Paris dat is iets daar heb ik alles voor over
ik zou me hele leven wille ngeven omdaar te kunnen zijn in disneyland is iedereen gelijk tis altijd vrolijk

Maar gezien het fijt dat ik een borderline persoonlijkheids stoonis heb kan dat ineens omslaan ik kan heel vrolijk zijn en niets aan de hand is en ik kijk naar iets onbenulligs als een dakpan en alles slaat in een 10e van een seconde om en raak ik in een overweldigende depressie die soms eindigt in het ziekenhuis

zie daar eens mee leren leven
Ik ken zat mensen die met een borderline stoornis hebben leren leven, ben er zelf een van.
Het kan prima, er is genoeg hulpverlening in Nederland.
En als ik jouw verhaal zo zie, is mijn eerste reactie 'maak daar gebruik van'. Het is zonde om je leven op die manier die gebruiken, en hoewel je die 14 jaar niet meer kan terugdraaien, zou het dus des te meer zonde zijn als je zo verder gaat.


Maar goed. Mijn mening over de dood, tsja, als je dood bent is het klaar, ik geloof niet in hemel en hel. Ik denk dat het net zoiets is als wanneer een plant doodgaat, dan gooi je em weg want dan heb je er niks meer aan. Planten geloven vast ook niet in hemel en hel
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Dark_Princess schreef op 12-04-2005 @ 15:24 :
Ik ken zat mensen die met een borderline stoornis hebben leren leven, ben er zelf een van.
Het kan prima, er is genoeg hulpverlening in Nederland.
En als ik jouw verhaal zo zie, is mijn eerste reactie 'maak daar gebruik van'. Het is zonde om je leven op die manier die gebruiken, en hoewel je die 14 jaar niet meer kan terugdraaien, zou het dus des te meer zonde zijn als je zo verder gaat.

Je hebt in sommige dingen wel gelijk maar er is verschil tussen de ene borderliner en de andere maar inderdaad je kan er mee leren leven ik zit immers ook niet voor niets in therapie maar het is niet de borderline alleen die me maakt zoals ik nu ben er spelen nog veel meer zaken

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 16:07.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:53
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
misspunky schreef op 08-04-2005 @ 00:48 :
beschrijf eens eerlijk hoe je tegen de dood aankijkt?
positief. Het is natuurlijk niet leuk om deze wereld achter te laten, maargoed daarboven wacht God
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:06
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 12-04-2005 @ 15:46 :
Je hebt in sommige dingen wel gelijk maar er is verschil tussen de ene borderliner en de andere ik heb in 2004 9 maand in therapie gezeten terwijl die therapie maar 6 maand duurt ik zat destijds met 8 andere mensen waarvan 4 met borderline symptomen waarvan 2 met een volledige borderline stoornis de overigen zaten daar van wege terugkerende depressie's

Na 9 maand daar te zijn geweest weet je goed wat er over het algemeen gebeurt met iemand met borderline die 4 mensen die de symptomen hebben zijn wat men zecht Low Borderliner je kan ze daarme verdelen in 3 groepen Low , Medium , High een low borderline persoon heeft een anatal kenmerken van de symptomen lijst

De manier waarop je mensen met een Loe medium of High borderline een beetje uit elkaar kan halen is de manier waarom men zichzelf beschadigt of helemal niet beschadicht in de therapie had iedreen automutilatie wel eens gedaan en het blijft bij hun bij 1 tot 5 wonden soms iets meer ik heb gezien hoe hun lidtekens eruit zien en tis net alsof ze gewoon gevallen zijn in prikkeldraad als het bij mij fout gaat zet ik niet 1 tot 5 wonden maar rond de 30 of 40.

overigens wil ik er bij zeggen dat niet elke borderliner automutilatie heeft wat ik net zij is mij uit gelegt door een van de therapeuten

maar inderdaad je kan er mee leren leven ik zit immers ook niet voor niets in therapie maar het is niet de borderline alleen die me maakt zoals ik nu ben er spelen nog veel meer zaken

Volgens mij gaat dit topic niet over automutilatie, maar over de dood. Dus thanks voor de details, maar die had je ook achterwege kunnen laten. Zo amusant zijn ze nou ook weer niet.
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:08
Verwijderd
zo beter ? als jij nu ook de rest weghaald staat er nix over automutilatie
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:27
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
ik zie het als iets noodzakelijks dat hoort bij de kringloop van de natuur.
ben zelf best heel erg nieuwsgierig naar de dood, t lijkt me heel intressant, maar niet te veel experimenteren, heb ik me al voorgenomen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 03:07
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
die with your boots on
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 07:00
LMP
Avatar van LMP
LMP is offline
Citaat:
Kommunist schreef op 12-04-2005 @ 17:27 :
ik zie het als iets noodzakelijks dat hoort bij de kringloop van de natuur.
Grappig dat je een avatar heb van Boeddha en dat menig boeddhist precies hetzelfde denkt als het bovenstaande.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 23:42
ScrapMetal
Avatar van ScrapMetal
ScrapMetal is offline
een DEADline wanneer mijn geneiten van het leven ophoudt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 11:44
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
lijkt me heerlijk
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 19:22
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
Krirby schreef op 11-04-2005 @ 23:03 :
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de dood. Ik wil nog niet dood gaan voordat ik de dingen heb gedaan die ik nog wil doen (leuk werk krijgen, gelukkig leven etc.). Hoewel ik denk dat je gewoon letterlijk ophoudt met bestaan en je bewustzijn voor altijd verliest ben ik wel benieuwd .
Me too
__________________
When you lose something you can't replace
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 16:40
Project 50
Project 50 is offline
Een groot orgasme
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 13:43
Wawl
Wawl is offline
Ik ben niet bang om dood te gaan, denk ik. Maar het is het einde van de alles.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:
RoxX schreef op 08-04-2005 @ 22:20 :
ow da toch nie
Haha, misschien ben je toch doodgegaan maar weet je er niks meer vanaf
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 17:46
KMBA
KMBA is offline
De dood is het einde van het aardse leven, en het leven wat hierna zijn (of dat nou hemel, hel of reincarnatie of wat dan ook is) wetten der natuur die wetenschap nooit zal begrijpen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 20:46
Verwijderd
Citaat:
IdioLogic schreef op 29-04-2005 @ 17:40 :
Een groot orgasme
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 20:53
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
KMBA schreef op 01-05-2005 @ 18:46 :
De dood is het einde van het aardse leven, en het leven wat hierna zijn (of dat nou hemel, hel of reincarnatie of wat dan ook is) wetten der natuur die wetenschap nooit zal begrijpen
maar jij wel gelukkig
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 22:32
lelijk mannetje
lelijk mannetje is offline
tot in alle eeuwigheid
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 22:25
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Snees schreef op 08-04-2005 @ 14:40 :
"Mors est non esse", volgens Seneca.
goede uitspraak vind ik

voor de mensen die geen latijn hebben/hadden:
"de dood is het niet zijn"
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 22:26
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
ikzelf kijk naar de dood als het einde.
wat erna gebeurt weet ik niet.
ik weet wel dat als ik ongelukkig ben ik het goed vind, en als ik blij ben niet
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 22:29
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 11-04-2005 @ 22:03 :
Er zijn ook wel positiefe dinegn in mijn leven ik ben onderandere helemaal gek van Disneyland als ik tijd en geld heb zit ik in Disneyland Resort Paris dat is iets daar heb ik alles voor over
ik zou me hele leven wille ngeven omdaar te kunnen zijn in disneyland is iedereen gelijk tis altijd vrolijk

Maar gezien het fijt dat ik een borderline persoonlijkheids stoonis heb kan dat ineens omslaan ik kan heel vrolijk zijn en niets aan de hand is en ik kijk naar iets onbenulligs als een dakpan en alles slaat in een 10e van een seconde om en raak ik in een overweldigende depressie die soms eindigt in het ziekenhuis

zie daar eens mee leren leven
help daar heb ik ook wel eens last van verschrikkelijk

gelukkig eindigd het niet in het ziekenhuis, vooral omdat ik het niemand wil laten meken dat ik er last van heb
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 14:07
Summerlover
Avatar van Summerlover
Summerlover is offline
Ik denk dat er niks meer is..

Maar ik heb ook heel lang in een hemel geloofd; ik hoop dat dat terugkomt want het lijkt me heel mooi als je in zoiets kan geloven. Ook op 't moment als mensen om je heen doodgaan en je 't ID kan hebben dat ze het goed hebben, waar ze ook mogen zijn..
__________________
life is what you make it
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:34
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
BMF schreef op 07-05-2005 @ 15:07 :
Ik denk dat er niks meer is..

Maar ik heb ook heel lang in een hemel geloofd; ik hoop dat dat terugkomt want het lijkt me heel mooi als je in zoiets kan geloven. Ook op 't moment als mensen om je heen doodgaan en je 't ID kan hebben dat ze het goed hebben, waar ze ook mogen zijn..
als er een hemel is, dan is die voor mij hier denkik, tis wel heel gezellig in ieder geval
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 10:13
Summerlover
Avatar van Summerlover
Summerlover is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 07-05-2005 @ 19:34 :
als er een hemel is, dan is die voor mij hier denkik, tis wel heel gezellig in ieder geval
Ja idd

Al die oorlogen, misdaad, dodelijke ziektes, moorden.. dolle pret..
__________________
life is what you make it
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 00:54
Illuminati
Illuminati is offline
Je verliest je bewustzijn, maar je zal het nooit merken.

Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit bewust "werd", dus het lijkt me onmogelijk om je bewustzijn te verliezen (en je daar dan bewust van te zijn)

Ook denk ik dat de mens, evenals ieder ander levend wezen, een mooi mechanisme heeft om dood te gaan. Zolang je niet in een erge situatie komt (ongeluk, moord), denk ik dat je lichaam de dood mooi opvangt en je kunt rekenen op een euforisch moment van geluk...

Misschien, blijft je bewustzijn wel als enige overeind, waren we altijd al bewust, vroeger juist meer dan nu, en heeft verstand en geheugen een vals beeld van de werekelijkheid geschept.

In dat geval lijkt het me logisch dat als de hersenen sterven, het geheugen verdwijnt, en we terug komen in een staat van "bewustzijn zonder verleden", een trippende gedachte
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 07:07
Kapee
Kapee is offline
nu even niet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:37
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
BMF schreef op 09-05-2005 @ 11:13 :
Ja idd

Al die oorlogen, misdaad, dodelijke ziektes, moorden.. dolle pret..
ik heb het over mijn "leefomgeving" zalik maar zeggen

en die dingen die jij noemt zijn idd verschrikkelijk

maar het komt ook meer door mijn beeld van "dood", in 1 woord:
niks
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:40
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Illuminati schreef op 10-05-2005 @ 01:54 :
...
In dat geval lijkt het me logisch dat als de hersenen sterven, het geheugen verdwijnt, en we terug komen in een staat van "bewustzijn zonder verleden", een trippende gedachte
ik wil echt niet al mijn mooie herinneringen verliezen
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 16:46
one.
one. is offline
Citaat:
Illuminati schreef op 10-05-2005 @ 01:54 :
Je verliest je bewustzijn, maar je zal het nooit merken.

Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit bewust "werd", dus het lijkt me onmogelijk om je bewustzijn te verliezen (en je daar dan bewust van te zijn)

(...)

In dat geval lijkt het me logisch dat als de hersenen sterven, het geheugen verdwijnt, en we terug komen in een staat van "bewustzijn zonder verleden", een trippende gedachte
Ik denk er op het stukje van geluk na, precies hetzelfde over.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:39
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Het is duidelijk dat je bewust kunt zijn buiten het lichaam. Denk aan mensen die mediteren, maar ook de bijna dood ervaringen van velen.
Daaruit alleen al maak ik op dat het lichaam niet het enige is. En als daar ook nog eens de verhalen over vorige levens van mensen bijkomen (die niet af te doen zijn als verzinsels, psychodrama's, e.d.), lijkt het me op z'n zachts gezegd aanneemlijk dat dood een andere levensvorm is.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:15
Verwijderd
ik heb er veel over nagedacht over wat het nou is, athans, hoe het voelt alhoewel je het natuurlijk niet kan voelen blabla ik maakte mezelf een beetje gek en eigelijk vind ik het echt heel eng, echt een heel eng idee dat je zegmaar.. uitgaat.. terwijl de rest van de wereld doorgaat. ik hoop zo dat reïncarnatie bestaat.

edit: of de hemel dat zou helemaal vet zijn
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:30
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Panini schreef op 10-05-2005 @ 23:15 :
ik heb er veel over nagedacht over wat het nou is, athans, hoe het voelt alhoewel je het natuurlijk niet kan voelen blabla ik maakte mezelf een beetje gek en eigelijk vind ik het echt heel eng, echt een heel eng idee dat je zegmaar.. uitgaat.. terwijl de rest van de wereld doorgaat. ik hoop zo dat reïncarnatie bestaat.

edit: of de hemel dat zou helemaal vet zijn
Het lijkt me allebei heel waarschijnlijk. Maar aangezien je in Nederland hierover nauwelijks iets van meekrijgt, zal de dood nooit een feest zijn.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-05-2005 @ 22:39 :
Het is duidelijk dat je bewust kunt zijn buiten het lichaam. Denk aan mensen die mediteren, maar ook de bijna dood ervaringen van velen.
Uit welk wetenschappelijk onderzoek blijkt dat zo duidelijk?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:02
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-05-2005 @ 00:11 :
Uit welk wetenschappelijk onderzoek blijkt dat zo duidelijk?
Wetenschappelijk onderzoek betekent: denken binnen een kader. Evenals religie en cultuur is het gebonden aan regels. Als het niet binnen dat kader bewezen kan worden, wil het niet zeggen dat het onzin is als een ander wel de zekerheid heeft dat het bestaat.

Ik vind het prima als jij alleen gelooft wat wetenschappelijk bewezen is, maar wat vandaag bewezen is, kan morgen weer door een ander bewijs onderuit worden gehaald.

Maar goed, als jij je aldoor beroep doet op de wetenschap, zul je de verhalen en getuigenverklaringen waarschijnlijk ook niet serieus nemen?
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:17
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-05-2005 @ 11:02 :
zul je de verhalen en getuigenverklaringen waarschijnlijk ook niet serieus nemen?
Wat als ik je vertel dat die ervaringen halucinaties waren?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:37
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
BMF schreef op 09-05-2005 @ 11:13 :
Ja idd

Al die oorlogen, misdaad, dodelijke ziektes, moorden.. dolle pret..
Als je zo pessimistisch bent denk ik dat je zelfs in de hemel niet gelukkig zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 13:29
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 11-05-2005 @ 11:37 :
Als je zo pessimistisch bent denk ik dat je zelfs in de hemel niet gelukkig zou zijn.
om*g
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 13:42
Ivon*
Avatar van Ivon*
Ivon* is offline
Ik kijk eigenlijk niet tegen de dood op
't hoort er togh ook gwoon bij...
Je leeft... je gaat dood...

Het lijkt me wel eng om dood te gaan als het nog niet tijd is en je r nix aan kunt doen... bv stikke ofzo... ieh
__________________
....
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 18:26
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-05-2005 @ 11:17 :
Wat als ik je vertel dat die ervaringen halucinaties waren?
Onmogelijk, degene met de 'halucinaties' kan precies vertellen hoe de artsen reageerden, zelfs dachten op zijn levenloze lichaam, kan vertellen wat zijn vrouw op dat moment deed. Lijkt mij al genoeg om in ieder geval serieus te nemen.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 09:26
Summerlover
Avatar van Summerlover
Summerlover is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 11-05-2005 @ 11:37 :
Als je zo pessimistisch bent denk ik dat je zelfs in de hemel niet gelukkig zou zijn.
Ben ik pessimistisch omdat ik het niet helemaal eens ben met zeggen dat het leven op aarde altijd maar een groot feest is? Ik noem dat eerder realistisch.

En bovendien heb ik ook verder nergens gezegd dat ik mijn leven verder niet gezellig vind hier op aarde.

Als het aan mij zou liggen blijf ik hier ook nog wel eventjes hoor..
__________________
life is what you make it
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 15:34
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
BMF schreef op 21-05-2005 @ 10:26 :
Ben ik pessimistisch omdat ik het niet helemaal eens ben met zeggen dat het leven op aarde altijd maar een groot feest is? Ik noem dat eerder realistisch.

En bovendien heb ik ook verder nergens gezegd dat ik mijn leven verder niet gezellig vind hier op aarde.

Als het aan mij zou liggen blijf ik hier ook nog wel eventjes hoor..
Volgens mij is dat geen realisme, maar eigen beleving.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:17
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 13-05-2005 @ 19:26 :
Onmogelijk, degene met de 'halucinaties' kan precies vertellen hoe de artsen reageerden, zelfs dachten op zijn levenloze lichaam, kan vertellen wat zijn vrouw op dat moment deed. Lijkt mij al genoeg om in ieder geval serieus te nemen.
Tenzij je dat kan checken met wat de artsen ook daadwerkelijk hebben gedaan blijft het een halucinatie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 15:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
mm, ik denk niet erg veel na over de dood, omdattik t nogal eng vind, maar dit is mijn bevinding:

als je dood bent is t zoals wanneer je heel diep, droomloos slaapt. alles is gewoon zwart en je "beseft" niets meer. het engste lijkt me daarom ook om in het zwarte niets te zijn en het door te hebben. zo'n heel diep, eenzaam en bang gevoel ...
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:11
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Als je doodgaat dan stopt je lichaam met functioneren je hersenen en hart vallen stil je organen stoppen ermee en je weet niets meer al je geheugen wordt gewist en je bent er simpelweg niet meer.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:12
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 24-05-2005 @ 16:29 :
alles is gewoon zwart en je "beseft" niets meer . het engste lijkt me daarom ook om in het zwarte niets te zijn en het door te hebben. zo'n heel diep, eenzaam en bang gevoel ...
Wat maakt dat uit als je toch niets meer beseft
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 19:21
LizzLe14
Avatar van LizzLe14
LizzLe14 is offline
kben heel nieuwsgierig, omdat je dan (dénk ik) eindelijk de waarheid achter alles ziet, overledenen weer ziet en er geen ellende meer is..hmmm...
__________________
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery and Today is a Gift. That's why we call it: The Present
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:22
Mariap0es
Avatar van Mariap0es
Mariap0es is offline
Gewoon, je lichaamskracht neemt af en op een gegeven moment ben je dood, er wordt een seremonie gehouden. En verder gebeurt er niets.(geen gekke lichten die je aan het einde van de tunnel ziet en dergelijke)...
__________________
Be yourself
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:42
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Als christen sterft je lichaam en je ziel gaat naar de hemel, dus ik ben ook niet bang voor de dood ofzo, al ga ik dood dan kom ik in de hemel. Dat is toch wel een erg mooi vooruitzicht.
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:51
Sime
Avatar van Sime
Sime is offline
Citaat:
Chrome schreef op 08-04-2005 @ 22:05 :
Dan ga je naar de hemel, of naar de hel.

En weet je, ik ben niet eens Christelijk. Zo ben ik ook niet opgevoed, maar ik heb ervaringen gehad waardoor ik weet dat er een God bestaat.
tja... en sommige mensen hebben ervaringen wardoor ze weten dat er geen god bestaat, wat nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood
flyaway
0 01-12-2011 21:16
Verhalen & Gedichten O, zoete dood
Liwin
1 14-07-2008 17:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Al Zarqawi dood
Hulk
309 11-06-2006 14:55
Verhalen & Gedichten [verhaal] Een leven na de dood
duivelaartje
9 22-01-2006 12:52
Levensbeschouwing & Filosofie Wanneer mag iemand gedood worden?
Rerisen Phoenix
36 05-10-2002 21:50
Levensbeschouwing & Filosofie Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus.
Mujahideen
56 29-01-2002 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.