Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 23:18
LekkerBanaantje
Avatar van LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
Hallo scholieren,

eehm ik heb nogal iets behoorlijks genants als ik sex heb, namelijk wat de titel dus aangeeft
en ik vind het zeer irritand en ik schaam me er kapot voor, ik maak me er altijd zorgen om als ik sex ga hebben..
sommigen zeggen van: dan moet je er gewoon om lachen maar ik kan dat echt niet, ik wil gewoon bijna niet verder van schaamte..
alsjeblieft help mij D:
is er een manier om er van af te komen?
zoieso hoe komt het eigenlijk dat ik dat heb en de meeste andere meiden niet? heb ik een misvormde vagina ofzo..?

groetjes lekkerbanaantje
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 23:26
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hij pompt de lucht erin, niets om je voor te schamen dus.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 23:27
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Volgens mij bestaat er geen één meisje dat géén vaginale scheten kan hebben. Je krijgt altijd wel een scheeteffect als je lucht ergens langs een kleine opening laat ontsnappen (of dat nu met een ballon is of met je mond in je elleboog of via je anus), en gezien in een vagina nu eenmaal altijd wel ruimte is voor lucht, ben je echt niet de enige die er last van heeft. En er is dus bij mijn weten ook geen manier om eraf te komen, hooguit misschien manieren waarop je minder 'risico' loopt. Maar het advies van 'sommigen' lijkt me het beste: leer erom lachen, doe het desnoods voor de grap expres een keer heel vaak, dan hoef je je er daarna niet meer druk om te maken.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 02:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je bent echt niet de enige en het is heel normaal. Je hoeft je er echt niet voor te schamen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 06:09
Verwijderd
Als man zijnde kan ik je geruststellen: ik had er nooit enige moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 08:41
Verwijderd
Citaat:
[...] met je mond in je elleboog [...]
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 09:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Vaginale scheten zijn niks om je voor te schamen. Ik denk dat het wel voorkomt bij elke vrouw die seks heeft. Ik lach er gewoon om en dan gaan we weer verder. Verder kan het ook liggen aan het standje. Bij sommige standjes zoals op z'n hondjes wordt er gewoon meer lucht meegeduwd dan bij andere. En zoals oma zegt ook: hij stopt de lucht erin, dus het is zijn schuld
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 11:56
LekkerBanaantje
Avatar van LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
haha ok bedankt allemaal
ik zal er om proberen te lachen, en ja ik heb het inderdaad altijd als ik het op zn hondjes doe, maar dan ook echt heel vaak
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:04
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
haha ok bedankt allemaal
ik zal er om proberen te lachen, en ja ik heb het inderdaad altijd als ik het op zn hondjes doe, maar dan ook echt heel vaak
dat is niet zo gek, dan gaat het vaak ook wat harder en ongecontroleerd, en kan er dus makkelijk lucht bijkomen, niemand vindt dat erg
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:08
LekkerBanaantje
Avatar van LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
ok ;P
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:07
Verwijderd
Jij hebt vast ook wel eens nepscheten gelaten door met je mond op je arm of in je elleboog te blazen?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:08
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Is inderdaad echt niet erg. Zeg gewoon, sorry dat was een kutscheet. Hij gaat het echt niet vies vinden, het is inderdaad toch te danken aan hem. Een vriendin van mij kan kutscheten laten zonder seks te hebben gehad, in een bepaalde positie, haha.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Is inderdaad echt niet erg. Zeg gewoon, sorry dat was een kutscheet. Hij gaat het echt niet vies vinden, het is inderdaad toch te danken aan hem. Een vriendin van mij kan kutscheten laten zonder seks te hebben gehad, in een bepaalde positie, haha.
je hoeft ook geen sorry te zeggen, het hoort er nu eenmaal bij af en toe...gewoon samen om lachen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 17:01
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je moet je er niet druk om maken, het hoort erbij. Ik vind het eigenlijk wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 17:50
LekkerBanaantje
Avatar van LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
ok, ja grappig is het zeker xD
soms ben ik alleen bang dat hij denkt dat het een normale scheet was ofzo x)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt vast ook wel eens nepscheten gelaten door met je mond op je arm of in je elleboog te blazen?
Wel eens. Ik deed het meestal met mijn hand in mijn oksel.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 12:10
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ok, ja grappig is het zeker xD
soms ben ik alleen bang dat hij denkt dat het een normale scheet was ofzo x)
Je bent bang dat hij ontdekt dat jij ook een mens bent?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 13:25
LekkerBanaantje
Avatar van LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
Citaat:
Je bent bang dat hij ontdekt dat jij ook een mens bent?
jah bestwel, wel op die manier lol xD
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Je bent bang dat hij ontdekt dat jij ook een mens bent?
Naja, een scheet laten tijdens de seks is nogal smerig en beschamend, dat dat aangeeft dat je een mens bent vind ik vrij irrelevant
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:15
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Een vaginale scheet is wel wat anders dan een scheet laten hoor. Je ruikt er niks van, en de man pompt zelf die lucht naar binnen.

Ik snap dat het niet leuk is. Als ik vroeger doggy deed wilde ik heek krampachtig op mijn buik liggen als hij in me ging, en dan als zijn piemel erin zat op mijn knieën gaan zitten. Maar tegenwoordig laat ik het lekker
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Een vaginale scheet is wel wat anders dan een scheet laten hoor. Je ruikt er niks van, en de man pompt zelf die lucht naar binnen.

Ik snap dat het niet leuk is. Als ik vroeger doggy deed wilde ik heek krampachtig op mijn buik liggen als hij in me ging, en dan als zijn piemel erin zat op mijn knieën gaan zitten. Maar tegenwoordig laat ik het lekker
Nee maar zij quote het bericht waarin staat dat ze bang is dat hij denkt dat het een normale scheet is, vandaar
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zelfs al was het een normale scheet, dan ga je daar toch alsnog niet een groot probleem van maken? Ook daar kan je gewoon om lachen samen (als het goed is)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 16:53
Verwijderd
Idd niet druk over maken. Geniet nou maar lekker van zijn lekkere banaantje.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:57
Verwijderd
Gewoon geen seks hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 23:00
LekkerBanaantje
Avatar van LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
ok lol xD
en geen sex hebben is onmogelijk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Zelfs al was het een normale scheet, dan ga je daar toch alsnog niet een groot probleem van maken? Ook daar kan je gewoon om lachen samen (als het goed is)
Nou, je kan ook overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 08:36
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Citaat:
Hallo scholieren,

eehm ik heb nogal iets behoorlijks genants als ik sex heb, namelijk wat de titel dus aangeeft
en ik vind het zeer irritand en ik schaam me er kapot voor, ik maak me er altijd zorgen om als ik sex ga hebben..
sommigen zeggen van: dan moet je er gewoon om lachen maar ik kan dat echt niet, ik wil gewoon bijna niet verder van schaamte..
alsjeblieft help mij D:
is er een manier om er van af te komen?
zoieso hoe komt het eigenlijk dat ik dat heb en de meeste andere meiden niet? heb ik een misvormde vagina ofzo..?

groetjes lekkerbanaantje
Dit heten schedewinden
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.