Oud 20-04-2020, 17:09
Bluefrog05
Bluefrog05 is offline
Hey.. hoe scheren jullie je kont? Welke tips hebben jullie? Zelf ben ik best harig.
Las een tip met een spiegel, maar die heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 20-04-2020, 19:05
Verwijderd
Je hebt nergens in je huis een spiegel? Niet in de badkamer? Niet in de keuken?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2020, 13:58
lola_fabulous
lola_fabulous is offline
Koop een handspiegel bij de Kruidvat of Etos ..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2020, 14:37
Verwijderd
Je bent 18 en je hebt geen spiegel. Ik ben gewend dat 18 jarigen die zoiets futiels willen hebben het gewoon aanschaffen....
Met citaat reageren
Oud 28-04-2020, 21:57
jonesfap
jonesfap is offline
ik heb de bakblade thuis, je moet maar eens opzoeken op google bakblade 2.0 dit is een lang scheermes, je hebt amper een spiegel nodig, super handig, en het maakt geen wondjes op je huid, dus je kan slordig goed door scheren, is wel wat prijselijk (40 euro), maar tis echt een goed ding, en je hebt geen scheerschuim nodig, dus in principe is 40 euro niet zo héél veel want je spaart scheerschuim uit

punt 2 als je er echt last van hebt, en het beu bent om te scheren, kan je ook voor laserontharing kiezen, maar zelf raad ik dit niet aan, ik heb dit zelf ondergaan en dit is echt super duur, ik dacht dat ik 1600 euro had betaald voor 5 sessies en om haarloos door het leven te gaan heb je minimaal 12 sessies nodig, 1 sessie duurde 2 uur, en dit was echt een lijdensweg, deed verschrikkelijk veel pijn en ben daarom dan ook gestopt met die behandeling na 4 sessies, met de conclusie dat ik nog steeds haar heb, en ik dus nog steeds niet weet of het nu echt werkt aangezien je minstens 12 sessies nodig hebt

maar de goeskoopste en beste manier is wel de bakblade
Met citaat reageren
Oud 28-04-2020, 22:40
Verwijderd
Duur? Ik sta versteld van hoe goedkoop dat is....
Met citaat reageren
Oud 28-04-2020, 23:25
jonesfap
jonesfap is offline
ja staat in promotie nu, ik heb dat gekocht toen het net uit was (2 jaar geleden denkik) toen heb ik 80 euro betaald voor da spul
Met citaat reageren
Oud 29-04-2020, 00:18
Verwijderd
Nee ik had het over laseren. Ik vind 1600 voor 5 behandelingen echt spotgoedkoop. Heb je enig idee wat die investering kost Ik had verwacht dat het tien mille zou kosten. Ik ga het dus nu ook gelijk regelen hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 29-04-2020, 14:11
jonesfap
jonesfap is offline
goedkoop? toch een bijzondere mening van goedkoop dan, om haarloos door het leven te gaan heb je minimaal 12 behandelingen nodig, minimaal hé, de ene persoon heeft er meer nodig dan de andere, dus neem nu dat het ergens tussen de 16.000 en 24.000 euro schommelt van kostprijs in totaal, en dan ben je er nog niet vanaf want elk levensjaar dat uw nog tegemoet gaat, heb je elk jaar 1 opfrissingskuur nodig, anders komt het alsnog terug, dus speciale vorm van goedkoop wel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2020, 14:15
Verwijderd
1600 voor 5 sessies? Hoe kom je dan aan 16K tot 24K voor 12 sessies? Zo'n harige reet heb ik niet dus ik vermoed dat ik er met een paar sessies wel ben.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2020, 14:16
Verwijderd
En 1600 is inderdaad niet duur voor zo'n medische behandeling waarvoor apparatuur nodig is die tienduizenden tot honderdduizenden euro's in aanschaf is. Dan nog training, er moet een gebouw neergezet en onderhouden worden. 1600 voor 5 behandelingen is niet alleen niet raar, het is goedkoop.

Je kan het veel geld vinden, maar duur is het niet.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2020, 07:22
jonesfap
jonesfap is offline
standaard minimaal 12 sessies? wat is daar niet te begrijpen aan? of je nu 1 haar heb of 500000 minimaal 12 sessies is minimaal hé, die laser dood de haren tot in de wortel maar die zijn niet dood bij 5 sessies hé, die gaan pas dood na meermaals gebruik, bij mij is er gezegd geweest man of vrouw, veel of weinig haar, de basis is 12 sessies, en pas vanaf daar te bekijken of je er nog meer nodig hebt of niet, en dood is eigenlijk ook geen juist woord, in slaap, want elk jaar heb je een opfrisbehandeling nodig, anders worden de wortels weer wakker en helpt het alsnog niet, en dit werkt met lasers, weet niet of dit zo goed is voor je huid, de eerste sessie is altijd een testsessie dan doen ze 1cm op 1cm van je huid en die moet je niet betalen, je kan altijd nog zien dan en de prijs tjah, daar kan je blijven over discussiëren, je hebt inderdaad mensen die enkel dat doen, maar bij mij was dit in een schoonheids en wellness salon dus dat gebouw neerzetten is een understatement, ze hadden al iets opgebouwd, dit is er gewoon bijgekomen, logisch, aan de prijs te zien zal je niet veel klanten hebben en tjah de aankoopprijs, of het nu honderdduizenden euro kost of 500 miljard, als die salons het een te vele aankoopprijs vinden, moeten ze dit nutteloze toestel ook niet aankopen is mijn mening dan, je moet zelfs een contract ondertekenen als u iets overkomt dat ze niet verantwoordelijk zijn, ja ergens wel logisch, maar langs de andere kant weten ze in hun achterhoofd toch dat dit niet gezond is voor he huid en dergelijke, terwijl ze zeggen dat het veilig is, yeah right , als er iets 100% veilig is moet je geen contract ondertekenen hé, en ahja, in de winkel verkopen ze ook al laserontharingstoestellen, dan kan je dit zelf thuis doen, kost maar 300 euro, maarja aangezien die salons zo prijsekijk zijn en naar mijn mening niet werken, zullen die toestellen ook maar een kat in een zak zijn
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Benen scheren
Verwijderd
14 09-03-2017 17:57
Lifestyle Schaamhaar Scheren & cultuur
supergirl#1
1 25-09-2009 10:06
Lichaam & Gezondheid Schaamhaar scheren (meisjes)
Little me
68 23-06-2008 11:32
Lichaam & Gezondheid Van scheren worden je haren dikker
Marsel
18 15-06-2003 16:42
Lichaam & Gezondheid Littekentjes, rode plekjes van het scheren
<<Latin*Metal>>
4 23-05-2003 01:00
Lichaam & Gezondheid Te veel scheren, kan dat???
Quiana
4 19-09-2002 20:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.