Oud 12-03-2020, 09:53
Lady001
Lady001 is offline
Hoi allemaal.
Ik ben een meisje van 17 jaar. Ik ben wel tevreden met me lichaam, ik heb gewoon een slank bovenlichaam en smalle heupen. Alleen me benen zijn wel voller, het is niet in verhouding vergelijken hoe me rest van me lichaam eruit ziet. Ik heb niet echt een peervorm want mijn heupen zijn gewoon smal. Ik heb 2 jaar geleden tegen ondergewicht aan gezeten maar me benen blijven vettig en wat voller dan de rest, je kan het vet echt met een hand vol pakken. Kan het zijn dat ik weinig spieren heb en in verhouding veel vet en daarom op ondergewicht zat? Ik zou graag mijn benen wat slanker willen maken, dus echt dunner in omvang, niet laten groeien door spieren of vet. Hoe kan ik dit doen? Ik wil niet weer tegen ondergewicht komen. Is er een manier om toch wat slanker te worden maar niet heel veel gewicht te verliezen, maar ook niet mijn benen veel te laten groeien door spieren?

Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2020, 10:38
Verwijderd
Het is erg lelijk om "me" te gebruiken waar het "mijn" moet zijn.

Nee, er zijn geen manieren om op één specifieke plek vet te verliezen.

Waarschijnlijk valt het wel mee hoe vol je benen zijn. Het is heel menselijk om bij jezelf dingen te zien die anderen niet eens opvallen.


Maar vooruit, toch een tip waar je iets mee kan: Als je je hele lichaam traint, word je overal wat gespierder, en vallen je bovenbenen naar verhouding wat minder op.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2020, 16:37
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hoi allemaal.
Ik ben een meisje van 17 jaar. Ik ben wel tevreden met me lichaam, ik heb gewoon een slank bovenlichaam en smalle heupen. Alleen me benen zijn wel voller, het is niet in verhouding vergelijken hoe me rest van me lichaam eruit ziet. Ik heb niet echt een peervorm want mijn heupen zijn gewoon smal. Ik heb 2 jaar geleden tegen ondergewicht aan gezeten maar me benen blijven vettig en wat voller dan de rest, je kan het vet echt met een hand vol pakken. Kan het zijn dat ik weinig spieren heb en in verhouding veel vet en daarom op ondergewicht zat? Ik zou graag mijn benen wat slanker willen maken, dus echt dunner in omvang, niet laten groeien door spieren of vet. Hoe kan ik dit doen? Ik wil niet weer tegen ondergewicht komen. Is er een manier om toch wat slanker te worden maar niet heel veel gewicht te verliezen, maar ook niet mijn benen veel te laten groeien door spieren?

Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen
Sameee hier. Ik heb het hele gedoe maar gelaten voor wat het is. Het is nou eenmaal je lichaamsbouw
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-04-2020, 13:26
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
Als je benen wat "voller" zijn kun je ze ook gewoon flink trainen. Afgetrainde benen zijn op zichzelf dan ook weer mooi.
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid duidelijke adertjes in mijn benen
Angel Of Faith
8 12-07-2007 16:06
Lichaam & Gezondheid Last van mijn been na het hardlopen
Zwoek
7 04-04-2007 22:31
Verhalen & Gedichten Mijn been bloedt.
Mooneh
8 25-03-2006 11:41
Lichaam & Gezondheid Benen scheren (voor de dames)
Meind
47 01-07-2005 19:59
Lichaam & Gezondheid zere armen en benen....
*lieve_steph*
2 26-08-2003 16:45
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het Meisje Met Het Groene Been
Nieni
4 29-06-2003 12:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.