Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2001, 17:20
marijeee
marijeee is offline
hallo, ik wil graag meer informatie hebben over wicca, daarom staat er ook een stukje van mij bij mystiek, misschien moet dit er ook bij dat weet ik niet, kom ik vanzelf wel achter

oke, om even bij m'n vraag te komen, als je aan wicca doet kan dat gevolgen (en dan vooral nadelige) hebben op je lichaam? of als iemand anders wicca op jou toepast zonder dat je het weet?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 18:27
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Waarom zou Wicca lichamelijke gevolgen hebben? Het enige dat zou kunnen gebeuren is dingen 'terug krijgen' die je naar iemand gezonden hebt. Maar in dat geval kom je meer in de richting van de (zoals veel mensen het noemen, maar wat officieel niet bestaat) zwarte hekserij. Alles wat je zelf in dat geval iemand toewenst komt dus 3 keer terug en dat kan ook lichamelijk zijn.
Evt. zou er wel iets lichamelijks kunnen gebeuren als iemand anders jou iets toewenst, maar je kunt dit uiteraard weer tegengaan.
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 18:36
marijeee
marijeee is offline
Citaat:
Ieme schreef:
Waarom zou Wicca lichamelijke gevolgen hebben? Het enige dat zou kunnen gebeuren is dingen 'terug krijgen' die je naar iemand gezonden hebt. Maar in dat geval kom je meer in de richting van de (zoals veel mensen het noemen, maar wat officieel niet bestaat) zwarte hekserij. Alles wat je zelf in dat geval iemand toewenst komt dus 3 keer terug en dat kan ook lichamelijk zijn.
Evt. zou er wel iets lichamelijks kunnen gebeuren als iemand anders jou iets toewenst, maar je kunt dit uiteraard weer tegengaan.
tegengaan? hoe...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 18:42
Ik zou het niet weten... ik weet niet of het hier hoort, voorlopig laat ik het ff staan.

Cat
Met citaat reageren
Oud 17-09-2001, 20:14
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Ja het zou best bij Mystiek kunnen, maar daar staat ook al een deel en volgens mij neemt dat een andere wending, dus ik denk dat ie best kan blijven staan, toch?

Je kunt spells die je "toegeworpen" zijn laten terugkeren, dat kan met alles. Zowiezo kun je jezelf daar vanaf helpen. Dat kan o.a. d.m.v. een spell met evt. een reiniging. Precies weet ik het ook niet helemaal, want ik heb me daar niet echt in verdiept, aangezien ik het nog niet bij de hand heb gehad.
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Met citaat reageren
Oud 17-09-2001, 20:21
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
ja het kan wel degelijk gevolgen hebben!!
Als je zelf een wicca bent moet je uitkijken met het bereiden van de bezem, hij kan te ver naar binnen schieten.
En als iemand anders wicca op je toepast is dat helemaal al gevaarlijk voor je lichaam, je kan s'ochtends in de spiegel kijken en een kikker zien.

oppassen dus
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2001, 21:17
megas
megas is offline
gewoon niet doen....

ben je echt geinteresseert? ga dan de film 'the craft' kijken. (neve campbell, enz) echt cool, en alles komt dr in voor.

maar ik zeg et nog eens:
laat het wat het is. het kan raar uitpakken....
__________________
I didn't loose my mind... it was mine to give away
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 10:04
bitchie
Avatar van bitchie
bitchie is offline
misschien ben ik heel dom
maarre
wat is wicca eigenlijk???
liefs
moi
__________________
weed makes the world goes round/zweedsmeisje MISS YOU!!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 11:59
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Citaat:
gekkewoos schreef:
maar ik zeg et nog eens:
laat het wat het is. het kan raar uitpakken....
Dat slaat toch ook nergens op. Je moet gewoon zorgen dat je weet wat je doet en je aan 'de regels' houden. Dan kan er vrij weinig gebeuren.

Voor Bitchie: Kijk eens onder Mystiek bij een van de andere topics...
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 21:17
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
gekkewoos schreef:

ben je echt geinteresseert? ga dan de film 'the craft' kijken. (neve campbell, enz) echt cool, en alles komt dr in voor.
the craft is gewoon onzin.
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 16:07
wicce15
wicce15 is offline
Citaat:
gekkewoos schreef:
gewoon niet doen....

ben je echt geinteresseert? ga dan de film 'the craft' kijken. (neve campbell, enz) echt cool, en alles komt dr in voor.

maar ik zeg et nog eens:
laat het wat het is. het kan raar uitpakken....
jezus mens....
jij weet ook nix van wanten
Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 17:41
Angel*Instinct
Angel*Instinct is offline
oke, ja wicca kan gevolgen hebben op je lichaam! Maar alleen als jij dat naar een ander gestuurt hebt, anders is dit bijna onmogelijk,

o,ja ik ben het ermee eens dat the craft een toffe film is maar het komt net 40% in de buurt van de werkelijkheid dus laat je niet bang maken!

ik hoop dat je er iets aan hebt,
__________________
@}-`-,---
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Het kwaad
arPos
33 07-07-2009 15:14
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [NED] spreekbeurt
kitkat
4 27-03-2005 17:53
Verhalen & Gedichten donker en licht
niña
7 23-08-2003 16:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.