Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2018, 13:11
Thomas_Chief
Thomas_Chief is offline
Hey allemaal,

Ik ben op gebied van seksualiteit op dit moment redelijk actief, maar nu ben ik dus aan het appen met een meisje die ik ken van sport, we hebben al een paar keer afgesproken en ook wel gezoend etc. Nu wil zij meer, terwijl we geen relatie hebben, het zogenoemde friends with benefits.

Nou zie ik dit opzich ook wel zitten, maar aan de andere kant ben ik bang dat dit misschien mij mijn hele leven zal achtervolgen als een grote fout. (Ik ben namelijk op heden nog maagd).

Daarom kom ik naar jullie voor advies, gewoon doen wat goed voelt of is het toch raar om de eerste keer met iemand te doen die een goede vriend is maar geen "vriendin"?

I am clueless.

Alvast bedankt!

Groet,
Thomas

P.S. Ik weet dat hier al een topic over is maar dit is net een andere situatie, dus ik ben dan nog steeds clueless.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 13:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom ben je bang dat dit je zal blijven achtervolgen? Op welke manier...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 13:38
Thomas_Chief
Thomas_Chief is offline
Geen idee, ik heb zelf t idee dat seks bij liefde hoort, en niet zonder liefde gedaan moet worden, dat zegt één kant van mij, aan de andere kant lijkt het me ook wel weer leuk en spannend, k zit in een soort van tweestrijd.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 15:09
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb helemaal geen contact meer met de jongen die mij ooit ontmaagd heeft en ik heb er geen blijvende schade aan overgehouden.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je eerste keer een fijne herinnering is, of dat dan per se met iemand moet zijn waar je van houdt is helemaal aan jou. Ik was (achteraf gezien) alleen maar enorm verliefd en dat was genoeg.

Oja en misschien ten overvloede: zorg wel dat je condooms bij je hebt!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 15:30
Verwijderd
Wij kunnen niet voor je bepalen hoe jij het graag hebt. Sommige wachten op 'de ware', anderen vinden het belangrijk dat ze gevoel hebben voor hun eerste bedpartner en anderen doen het gewoon zodat ze kunnen vertellen dat ze geen maagd meer zijn.

In welk rijtje val jij?

Bij mijn eerste keer voelde het gewoon goed op dat moment. Nu spreek of zie ik haar nooit meer en ik heb er ook nooit spijt van gehad. Tevens denk ik dat je toch wel een beetje ervaring mag opdoen voordat je werkelijk 'de ware' tegenkomt, maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 17:16
Thomas_Chief
Thomas_Chief is offline
Bedankt voor jullie reacties, Ik weet zelf nog niet bij welk rijtje ik val, ik ben wel verliefd op dat meisje maar zij niet op mij. Ik zie wel hoe dit afloopt. In ieder geval bedankt voor jullie raad!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 23:05
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Mij lijkt dit juist goed voor een eerste keer. Je kan alvast ervaring opdoen op het gebied van seks, zonder allerlei bijzaken die je zou hebben in een relatie. Daarnaast kan er altijd nog iets tussen jullie twee opbloeien. Zo’n kans dat je nu aangeboden krijgt, gebeurt niet vaak en jij kan met haar alvast ervaring op doen, voordat je seks gaat hebben binnen een vaste relatie.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2018, 23:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties, Ik weet zelf nog niet bij welk rijtje ik val, ik ben wel verliefd op dat meisje maar zij niet op mij. Ik zie wel hoe dit afloopt. In ieder geval bedankt voor jullie raad!
FWB is een slecht idee als jij wel gevoelens voor haar hebt... Ga je jezelf vooral pijn mee doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-12-2018, 10:24
Verwijderd
Citaat:
FWB is een slecht idee als jij wel gevoelens voor haar hebt... Ga je jezelf vooral pijn mee doen.
Dit. Begin er niet aan.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2018, 17:36
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties, Ik weet zelf nog niet bij welk rijtje ik val, ik ben wel verliefd op dat meisje maar zij niet op mij. Ik zie wel hoe dit afloopt. In ieder geval bedankt voor jullie raad!
niet doen! je moet bijde niet verliefd zijn en gevoelens kunnen wegzetten
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 15:14
Verwijderd
Verliefde seks is heel leuk hoor bij je eerste keer, maar echt niet een FWB-relatie beginnen als de ene verliefd is op de ander. Verkeerd beginpunt en doet uiteindelijk alleen maar pijn. Behalve als de ander ook ineens verliefd wordt, maar daar zou ik niet op rekenen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:43
AnoniemHelper
AnoniemHelper is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties, Ik weet zelf nog niet bij welk rijtje ik val, ik ben wel verliefd op dat meisje maar zij niet op mij. Ik zie wel hoe dit afloopt. In ieder geval bedankt voor jullie raad!

Hey wat ik vaak hoor is dat bij de meeste mensen de eerste keer juist niet heel bijzonder is (vaak een one nightstand) dus als je haar daarna vaker ziet enzo kan ze jou miss ook leuker gaan vinden. Je weet maar nooit!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.