Oud 05-06-2002, 01:45
wazaahp
wazaahp is offline
Even voor de blowers onder ons, de meeste mensen roken gewoon 'normale' wiet zoals white widow, supermaroc, skunk etc. Wie heeft ooit ECHTE sterke wiet gerookt.

De Greenhouse is een van de meest bekende coffeeshops in Amsterdam en staak bekend om zijn zeer sterke (en zeer dure) wiet variatie.

Om ff een paar op te noemen :

Neville haze : 15 euro per gram

Zeer intensieve phyllo'sche trip, gedachten komen op en gaan alsof het niks was, met de ogen dicht soms 2d patronen die opeens beelden worden en fotorealistische beelden van de omgeving om je heen (met ogen dicht). Met ogen open vinden er hele raare, lichte, maar merkbare veranderingen plaats, dingen die langzaam van kleur veranderen bijvoorbeeld, je ziet dingen in je ooghoeken veranderen en je ziet soms zelfs dingen die er helemaal niet waren, als je dan je aandacht erop richt is het weg en dan denk je van "ik ben mezelf hard aan 't flashen" . Met muziek (voornamelijk psytrance als Hallucinogen of hardtrance) Gaat je lichaam en denkwijze mee op de muziek. Theorien en gedachtes gaan en komen als nooit van tevoren, en alles lijkt te zweven. Je bent ook niet stoned naar ultra high. Er is totaal geen gevoel van zwaarte of stonederigheid, je bent juist heel licht en actief, alles ziet er ook lichter uit.

Eigen ervaring neville haze
Ik en een goede vriend van me (hij komt ook op dit forum) zaten bij hem thuis en waren van plan om een dikke jonko te draaien . We hadden ongeveer 0.8 gram neville haze , een halve gram Northern Light (ook sterke wiet) en wat restjes k2 (middelmatige wiet)

We staken het op en rookte het vrij snel op, pas na 5 minuten begon het te werken.... We waren op een website aan het rondsurfen en we spacte hem hard op de muziek die we aan het lusiteren waren, volgens mij Slayer - skeletons of society maar na een tijdje konden we die metal neit meer aan toen werd het maar psytrance, de psytrance was nog zwaarder op onze geest. Rond die tijd beggon alles heen en weer te schokken, alsof we alles met 5 fps (frames per secons; beelden per seconde) zagen. We konde amper nog de text van de website lezen. Ik had haast geen visuele effecten maar in mijn hoofd was het een enorme chaos. Liedjes van 5 minuten leken 20 minuten te duren en ik was in eindeloze discussies met mezelf in de war. Na een tijdje gingen we gewoon ook liggen en slapen, communicatie tussen het matras op de grond en het bed ging als volgt :

Soarmaschaap : OYHOOH WHAT THE FUCK

wahzaahp : WHAT THE FUCK HET MATRASS IS GROEN

Soarmaschaap : JONGE IK BEN EEN ROBOT VISION GEWORDEN OFZO, WAAR DE FOK PRATEN WE OVER

wahzaahp : K*NKERERRRRRRRGGGGGGGGGG

Op een gegeven moment nam de muziek gewoon over en we vielen hem spacend in slaap.






Super Silver haze : 8 euro per gram

** Ik heb deze wiet alleen in een waterpijp gerookt, dus ik kan niet vertellen over hoe het normaal is (in een joint). Wat je nu hoort is waarschijnlijk ook veel meer versterkt dan normaal.**

Als je bij de greenhouse op de 'menu' kaart kijkt onder hazes' dan vind je daar ook Super Silver Haze met de omschrijving YOU CAN SEE THE FOREST EVERYWHERE eronder staan.....
Kort samengevat: heel intensief licht en zweverig, ergste chaos die ik ooit heb meegemaakt in me hoofd.

Eigen ervaring Super Silver Haze

Ik was weereens bij soarmaschaap met een dikke zak SSH (supersilverhaze), soarmaschaap had die week nog een waterpijp aangeschaft, zo een dure van 60 euro ofzo, vet mooi en shit, maarja we haden zo een matras op de grond gelegd en we gooide de SSH erin gingen in schoenmakers zit bij de waterpijp zitten, en legde de SSH erin. Het was ook nog zo een waterpijp met 2 van die staven waar je uit kon roken, dus we konden ook nogeens allebij tegelijk smoken. We legde dus een enorme brok SSH in de waterpijp en ik hield er een vlam bij.
We begonnen heel hard te inhaleren en het water borrelde terwijl de lichtgrijze rook eroverheen zweefde en vervolgens naar onze longen. We stonden verbaasd dat we helemaal niks voelde in onze keel terwijl we net 1 hele brok naar binnen hadden geihaleerd. We stopte dus de volgende brok erin en rookte die ook ........ Na 10 minuten begonnen we het te voelen, het werkte heel langzaam en geniepig op, opeens merkte we dat alles VET licht was, alsof we door een 10000 WATT lamp werden beschenen. We hadden echt erge lachkicks, soms wisten we wat we wouden zeggen voordat we het hadden gezegd, vage telepatische shit enzo maarja, we spacte hem gewoon vet hard, dikke lachkicks, we waren teveel bezig met lachen om echt te spacen, maar na een tijdje besloten we om nog een pijp te smoken. We legde alvast het extra matras neer zodat we meteen konden liggen. We smookte toen nog een enorme brok SSH en we gingen liggen. het was echt te chaootisch om over te vertellen man , shit verandere gewon in mn ooghoeken, soarma schaap's gezicht veranderede in me ooghoek gewoon in iemand anderse gezicht en toen ik keek was het gewoon helemaal normaal, echt vage shit, we hadden geneens woordewisseling, we spacde hem te hard. Vooral de muziek waar we naar luisterde : Hallucinogen - The herb garden. Dit liedje was gewoon te erg, geen woorden voor, we spacte hem echt abnormaal hard. Constant het gevoel van door het plafond heen zweeffen, veeeel patronen en kleuren met ogen dicht, maar vooral de gedachtes...... ik dacht aan iets, en dan weer aan 5 andere dingen , en dan weer aan 10 andere dingen, allemaal tegelijk zegmaar, maarja.

Als je ooit in Amsterdam bent weet je waar je naartoe moet : Greenhouse - waterlooplein
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2002, 07:34
Locke
Locke is offline
Doe niet zo overdreven man ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:41
Griller
Griller is offline
Wel koel
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 15:06
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
ik weet niet wat je gewend ben en hoevaak je rookt, maar ik rook elke dag van de greenie en zo'n verhaal heb ik echt nog nooit gehoord.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 15:12
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ik ga zaterdag naar a-dam, ik kijk wel ff of ik genoeg geld heb en of het echt zo fantastisch is
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 15:52
wazaahp
wazaahp is offline
ek ik smook toch ook veel, maar als je dikke neville haze jonko smookt met ze 2'en vet snel amerikanen dan speece je hem geowon hard
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:20
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Het is zeker zo, je kan beweren dat het niet zo is maar het is wel zo lees die shit maar boven , het is de waarheid.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:56
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Heb je alles wat je had in 1 joint gedaan???

(bij de ervaring met Neville bedoel ik)

Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 16:59.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 19:47
wazaahp
wazaahp is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Heb je alles wat je had in 1 joint gedaan???

(bij de ervaring met Neville bedoel ik)
Ja we hadden denk ik 0.7 gram neville haze + nog heeee lveel northern light en K2 in 1 joint gedaan.....

en we smookten het in ff denke, 5 minuten op, zo vet snel de hele tijd trekjes
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 21:46
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
ey wazaahp
waar jij het over had lijkt gewoon verdomde veel op een wiettrip,
niet enorm boeiend (in mijn ervaring dan) ga dan paddo's doen, is een veel fijnere manier van trippen, en zo te zien nog goedkoper ook
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 01:41
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
wiet trip kan ook superkoel zijn, gaat nl. best wel diep...
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:19
wazaahp
wazaahp is offline
jazeker, veel mensen onderschatten wiet daarom ook omdat ze nooit echte goede spul hebben gehad , alleen maar boerenwiet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.