Oud 15-06-2002, 01:26
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Hey allemaal! Ik kom regelmatig eens een kijkje nemen op dit forum en zie altijd heel veel lijn, dieet en gewicht topics. Een vriendin van me heeft een gewicht van 99kg en ze is 1.6m. Ze zit hier ontzettend mee en wil niets liever dan afvallen, maar nu heeft ze aan mij gevraagd om voor haar een lieve meid te vinden die ook dat gewicht of hoger heeft die met haar wil msnen, mailen en misschien brieven schrijven. ze vertelt me altijd dat het afvallen in d'r eentje geen pretje is en haast niet te doen is. Ze wil heel graag afvallen en dat het liefst samen met haar lijn-vriendin. Ik hoop dat er een meisje is die ook dolgraag samen met haar wil lijnen en elkaar door dik en dun zullen steunen tot het allerlaatste kilootje. haar email is lola_cienfuegos@hotmail.com zie ook haar oproepje op www.pauze.nl bij de rubriek podium en daarna contact.

Van de rest van de forummers zou ik graag willen weten hoeveel je weegt en wat je lengte is, en dat je erbij vertelt of je er tevreden mee bent of niet en waarom?

thanx!
Oud 15-06-2002, 01:36
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
De laatste keer dat ik mij woog wees het wijzertje de 67 aan. Mijn lengte is 179 cm.
En ik ben er tevreden mee. Niet om deze cijfercombinatie die "ideaal gewicht" aangeeft, maar omdat ik mij prettig voel bij m'n bouw. Ik kan niks te klagen hebben.
Oud 15-06-2002, 03:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
voor dat eerste is dating misschien handiger?
Oud 15-06-2002, 03:23
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
voor dat eerste is dating misschien handiger?
Nee, want het heeft niet echt iets met daten te maken
Uhm, ik denk niet dat veel mensen iets over hun gewicht kwijt willen, kweetniet. Ma goed. Ik ben 1.68. kweeg 57... En, mwoh over het algemeen ben ik wel tevreden, denk ik, ik hou van sporten maar regelmatig heb ik zoiets van bah... ook al weet ik dat het niet echt waar is. Kep niet echt iets te klagen.. gewooon de normale onzekerheidjes
Oud 15-06-2002, 08:27
lake bodom
lake bodom is offline
hhm ken niemand die zwaar is en wil afvallen..
ja ikzelf, maarja kben 61 kilo 1.73 en kwil dat me buik dunner word, wank word echt zon plumpzak, maarja kga gelukkig weer op fitness deze zomer dus...
Oud 15-06-2002, 09:28
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
"Ik weeg 99 kg en ik wil ons op 1 september 2002 50 kg zien wegen"

Hoe wil ze dat in GODSNAAM gaan doen?
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Oud 15-06-2002, 10:05
Verwijderd
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
"Ik weeg 99 kg en ik wil ons op 1 september 2002 50 kg zien wegen"
Zeg haar om te beginnen dan maar dat dat onmogelijk is. Niet om haar te onmoedigen, maar om haar even op de realiteit te wijzen. 44 kilo in...ff denken...2,5 maand is niet realistisch. Als je 1 kilo per week afvalt is dat al best veel. Bij meer heb je ook heel veel kans op het jojo-effect, dus daar heb je werkelijk niks aan, integendeel eerder. Maar goed, stel 1 kilo per week, dan zou ze over 2,5 maanden dus 10 kilo afgevallen zijn. En als ze dat haalt mag ze denk ik al heel blij zijn. Zeg haar maar dat ze naar een dietiste moet gaan, dan kan ze het verantwoord doen en de kans dat het blijvend is is dan stukken groter. Plus dat die haar (als het een goede dietiste is) ook kan vertellen dat ze zich zelf ook moet accepteren zoals ze is, of ze nou dik of dun is, ze blijft toch een persoon en daar zal ze mee moeten kunnen leven. Plus 2, dat ze dan ook de steun heeft van iemand die er werkelijk verstand van heeft, iets dat heel erg belangrijk is.

Ik ben wat aan de zware kant, vind ik zelf, maar ik ga hier niet m'n gewicht een lengte noemen. Waarom niet? Waarom wel?
Oud 15-06-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
"Ik weeg 99 kg en ik wil ons op 1 september 2002 50 kg zien wegen"

Hoe wil ze dat in GODSNAAM gaan doen?
Niets meer eten :/

Ik weeg momenteel 63kg en ben 1.89 lang .. ben daar niet blij mee, want ik zou graag 10kg meer willen wegen. Tsja, is bij mij een combinatie van meer eten en krachttraining .. helpt jammer genoeg weinig, schijnt dat ik een snelle stofwisseling heb oid :/
Oud 15-06-2002, 14:48
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
"Ik weeg 99 kg en ik wil ons op 1 september 2002 50 kg zien wegen"

Hoe wil ze dat in GODSNAAM gaan doen?
Jah ze heeft een fout gemaakt en ze weet niet hoe ze die kon verbeteren twee keer, maar ze bedoeld dus 2003
Oud 15-06-2002, 15:26
Verwijderd
Kben 1.65 en ik weeg 64.. Dr zijn al 4 kilo af, kwoog dus 68..

Kben op zich niet ontevreden, maar ik wil graag nog wat afvallen omdat ik me daar gezonder bij voel.. Ik vind mezelf niet speciaal te dik ofzo, en ben op zich best tevreden met mn bouw.

64 is alleen net wat te zwaar eigenlijk, ik wil graag zo rond de 60 wegen, daar voel ik me denk ik gewoon het lekkerst bij. Is gezond gewicht, en dan ben ik echt tevreden met mn dikte zeg maar
Oud 15-06-2002, 18:48
miep
Avatar van miep
miep is offline
Ben 1.81/1.82 en weeg 68 kg
Ben tevreden
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Oud 15-06-2002, 19:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik ben 1.68 m en 58 kilo...
ben er niet echt tevreden mee, maar dat ligt meer aan dat ik niet zo blij ben met m'n bouw als met m'n gewicht.... dat zegt niet altijd zo veel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-06-2002, 19:44
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben 1.63 m en weeg 54 kg. Het liefst zou ik 50 wegen maar 54 is ook een goed gewicht dus op zich ben ik er wel tevreden mee. Maar gewicht zijn maar cijfertjes, ik heb een gezond gewicht, maar ik ben niet tevreden met m'n lichaam (te dikke buik ).
Oud 15-06-2002, 21:49
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Ik ben 175cm en weeg 62kg,
heb dus volgens anderen en mn bmi een goed, gezond gewicht.
Ik gloof alleen niet dat k het daar zelf zo mee eens ben...
(om het maar zachies uit te drukken)
Oud 15-06-2002, 21:56
heavinly
heavinly is offline
Ik ben best wel tevreden ja, iig wel met gewicht + lengte, alleen zou ik een wat gespierder (lees platter) buikje willen hebben. Maar ja, dat doe ik zelf. (Ben btw 1.85m en weeg 65kg)
Oud 16-06-2002, 18:21
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ik heb nu een fase bereikt dat ik op zich wel tevreden ben met mijn gewicht ( of beter gezegd, niet zo * heel * erg ontevreden over ), maar dan walg ik weer van mijn lichaam, want het gewicht zegt niet zo veel.
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Oud 16-06-2002, 18:25
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik weeg 63 kilo en ik ben 1.67 lang. Ik vind het prima en ik hoor van anderen vaak dat ik een mooi figuur heb.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 16-06-2002, 19:51
Verwijderd
ik ben 1.70 meter, en weeg 77 kilo
ik wil 7 kilo minder wegen, ben dus absoluut niet tevreden
Oud 16-06-2002, 20:46
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
1.60 m

57 kg


Ben tevreden maar:

Ben hard aan het werk om er 3 tot 5 kilootjes af te werken..... om er vooral lekker strak uit te zien gigi
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Oud 16-06-2002, 21:06
black crow king
black crow king is offline
ben 1.80m
weeg 69Kg

is dat ok, te veel, te weinig?

is er een site waar je een beetje kunt kijken of je aan het juiste gewicht zit?
Oud 16-06-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
black crow king schreef:
is er een site waar je een beetje kunt kijken of je aan het juiste gewicht zit?
in het lijn-topic staan wel ergens 2 linkjes, geloof ik, of anders in een of andere topic, over wat is jou BMI
Oud 16-06-2002, 21:49
the tourist
the tourist is offline
Ik ben 1.75 en 57 kilo.
En ik ben er wel tevreden mee
Oud 18-06-2002, 21:25
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
miep schreef:
Ben 1.81/1.82 en weeg 68 kg
Ben tevreden
maar had VEEL liever 5 cm korter geweest. (en 8 kg lichter ofzo dan)
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Oud 18-06-2002, 22:25
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Als jehier zoveel komt, weet je dat dit in het lijntopic past..! Ik zou zeggen: plaats daar dit berichtje eventjes!
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #13!!!!
ekki
294 07-07-2003 18:58
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #10
Snufje
390 08-05-2003 20:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.