Oud 05-10-2001, 16:37
*~~May~~*
*~~May~~* is offline
hey allemaal..ik had de laatste tijd een beetje last van mn zij af en toe, de laatste dagen is dat alleen maar erger geworden (gisteren had ik hockeytraining, en eigenlijk deed het rennen zeer..maar ik probeerde het toch en sindsdien is het alleen maar erger geworden..) alleen vraag ik me af wat het nu kan zijn..het zit zeg maar bij mn rechterzij ter hoogte van dat bot, daar loopt wel een spier..dus het kan zijn dat ik die verrekt heb ofzo..maar misschien heeft een van jullie ooit eens zoiets meegemaakt en heeft enig idee wat het kan zijn? alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 13:28
nefertitii
nefertitii is offline
Als mijn zij pijn doet betekent dat bij mij dat ik veel te hard heb gesport en toch ff 2 daagjes dat niet moet doen..
Dan gaat het vanzelf over...

Maar het is wel een kutgevoel...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 15:52
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
nefertitii schreef:
Als mijn zij pijn doet betekent dat bij mij dat ik veel te hard heb gesport en toch
Dit is onzin echt .... heeft nix met te hard sporten te maken ... zijn 2 theoriën mogelijk maar alle twee gaan ze van hetzelfde uitgangspunt uit, namelijk dat er nog te veel voedsel is wat verteerd moet worden. Daar de inspanning gaat het bloed naar je spieren toe en wordt et onttrokken van je verteringsstelsel waar bloed nodig is, dit kan op 2 manieren va daar de twee theoriën.

Maar wat ook nog mogelijk is, dat je juist te weinig verbrandingsstoffen hebt, een tekort aan glucose of iets dergelijks, dit heeft je lichaam dan nodig en hierdoor wilt je lichaam extra gaan verteren maar dat kan niet door dat het meeste bloed aan je verteringstelsel wordt onttrokken.

Wat je dus het beste kunt doen is 2 a 3 uur van te voren iets ligt verteerbaars eten, ... je moet gewoon daarmee uitproberen waarop je lekker traint, voor sommige kan het gewoon een maaltijd zijn, voor mij zelf niet eet heel weinig voor training, maar ik kan dat wel ongeveer 1,5 uur voor training

Hopelijk had je hier wat aan

__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 17:23
Verwijderd
Daar zit, volgens mij, je milt (d? t?). Over algemeen is het niet ernstig (ooit wel, ik weet het niet eens), heeft iedereen wel eens last van, tis alleen wel erg vervelend en pijnlijk. Kan idd met eten te maken hebben. Hoe het verder precies zit, weet ik ook niet, sorry. Lees bovenstaand verhaaltje maar ff, daar zit wel wat van waarheid in (helemaal waar? ). Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 18:54
lievertje
lievertje is offline
me moeder had ook heel vaak last van haar rechterzij...ze bleek galstenen te hebben.
Maar je kunt misschien beter naar de dokter gaan, die heeft er veel meer verstand van!
__________________
nothing less than what I think about myself is what you'll see in me
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi Elin3 #1816
Verwijderd
500 04-08-2015 17:54
De Kantine Hoe slaap jij het liefst?
Sperzieboon
57 31-03-2008 16:32
De Kantine Hoe slaap jij?
punkstar
139 10-07-2004 07:30
De Kantine Hoe slaap je? (rug, zij, uitgestrekt etc)
Silver rain
111 29-02-2004 10:05
De Kantine Hoe slaap jij?
Evito
63 02-04-2003 17:23
Lichaam & Gezondheid Pijn in zij / onderbuik
Penelopeia
6 24-02-2002 12:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.