Oud 16-12-2001, 23:06
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
thuis heb ik het altijd koud, maar as ik me dan dik aan ga kleden zit ik binnen 10 minuten echt te zweten van de hitte, het is echt vet raar.
maar ik weet dus niet wat ik eraan kan doen en hoe het komt, misschien door slaapgebrek ofzo.
is er iemand die dit ook heeft?
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 23:52
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik heb het altijd koud. bij mij thuis kan ik in een t shirtje in het huis lopen, want het is dan 21 graden of hoger. bij mijn schoonouders is het altijd 18-19 graden... echt koud op school als ik het net een beetje behagelijk heb, moet van mijn klasgenoten het raam open omdat ze "stikken van de hitte". het heeft (volgens mij) niks met jou te maken, maar met je lichaam. misschien ben je zo koud als je ongesteld moet worden? zou kunnen toch?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 17:05
badtothebone
badtothebone is offline
Gebruik je veel drugs??
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 17:48
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
Citaat:
badtothebone schreef:
Gebruik je veel drugs??
nee, ik blow aleen redelijk veel, maar hoezo heeft dat er wat mee te maken dan?
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:10
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
nee, ik blow aleen redelijk veel
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 22:10
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
beter lezen schat
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 14:58
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Je gebruikt geen drugs, maar blowt alleen redelijk veel. Vind ik knap van je!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 20:40
Verwijderd
nee t gaat over veel drugs.

Ik weet truowens niet ik ben zelf best een koukleum.... maar nou heb ik t toevallig erg warm

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 22:12
tush
tush is offline


ik heb van de zomer een shocktherapie gehad in een zwitserse bergrivier, en sinds dan weet ik pas wat koud is.

nu vind ik het zalig buiten
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 15:52
Courtney
Courtney is offline
Ik heb het ook altijd koud, maar dat komt doordat ik niet zoveel eet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 22:57
punkyfish
punkyfish is offline
mijn zuz heeft het ook altijd koud, die heeft zoown syndroom.. uhm.. syndroom van reinard ofzow kweet niet zeker... kzal daluk nog es kijke... maar ze heeft ut iig altijd koud, altijd dode vingers/tenen enzow...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 11:56
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Eet je wel genoeg??
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 12:14
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Eet je wel genoeg??
Of iig; genoeg vet??
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:50
Josh-Hartnett lover
Josh-Hartnett lover is offline


Kheb het ook altijd koud..soms zijn me hele vingers blauw en dood, heel eng om te zien, maar dat heb ik ook maar in periodes, namelijk alleen als ik erg moe ben of weinig weerstand heb.

IK raad je aan genoeg te slapen en elke dag een vitaminepil te slikken en genoeg fruit te eten!!
__________________
Het leven is hard, leer van je fouten en leef zoals JIJ wilt leven
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 22:05
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Citaat:
Josh-Hartnett lover schreef:


Kheb het ook altijd koud..soms zijn me hele vingers blauw en dood, heel eng om te zien, maar dat heb ik ook maar in periodes, namelijk alleen als ik erg moe ben of weinig weerstand heb.

IK raad je aan genoeg te slapen en elke dag een vitaminepil te slikken en genoeg fruit te eten!!
Ben het helemaal met je eens leef gezond en kijk dan hoe je je voelt, zit ook niet altijd binnen en ga naar buiten, fruit is beter dane en pil ook psychichs je neemt wat tijd ervoor en je voelt de sappen uit hun zakjes springen en dan proef je die sensatoe van smaak

Offtopic, ik schijn wel op die Hartnett te lijken volgens vele
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 23:38
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
hmmz, ik eet vrij weinig, misschien heeft ut daar wat mee te maken, maar ik ben oowk vaak moe ensow, maar dat komt door opgekropte stress ensow
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 10:52
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
hmmz, ik eet vrij weinig, misschien heeft ut daar wat mee te maken, maar ik ben oowk vaak moe ensow, maar dat komt door opgekropte stress ensow

Dat je vaak moe bent kan ook er door komen dat je weinig eet ... hangt namelijk allemaal samen. Ik heb dit ook en denk dat de kou, als je weinig eet, inderdaad daar mee te maken heeft ...
Als ik normaal eet is alles ok, maar als ik mezelf weer wat minder in de handen heb ( en dus NIET eet ) heb ik het ontzettend koud en produceer ik gewoon helemaal geen warmte, ook als ik onder een deken lig ofzow.


__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 18:02
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Dat je vaak moe bent kan ook er door komen dat je weinig eet ... hangt namelijk allemaal samen. Ik heb dit ook en denk dat de kou, als je weinig eet, inderdaad daar mee te maken heeft ...
Als ik normaal eet is alles ok, maar als ik mezelf weer wat minder in de handen heb ( en dus NIET eet ) heb ik het ontzettend koud en produceer ik gewoon helemaal geen warmte, ook als ik onder een deken lig ofzow.


heej dankjewel!!
ik denk wel dat dat het is, want as ik een tijdje wat beter eet heb ik het gelijk ook een stuk warmen!!
thnx
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 19:54
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
het kan ook komen doordat je misschien ondergewicht hebt? want als je te licht bent kun je je lichaam niet goed opwarmen..?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 20:34
Verwijderd
ik heb altijd hele koude voeten, worden zelfs niet warm met pantoffels ofzo.
en mn enkels zijn meestal ook koud

Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 22:17
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
kheb ook altijd koude voeten en enkels vooral 's nachts. echt mega kut, niemand weet zeker wat daar tegen te doen is he?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 12:58
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
heej dankjewel!!
ik denk wel dat dat het is, want as ik een tijdje wat beter eet heb ik het gelijk ook een stuk warmen!!
thnx
Logisch, want als je niet voldoende eet heeft je lichaam tekort aan energie en gebruikt ie dat beetje energie dattie nog wel heeft voor iets anders dan t op temperatuur houden.

__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb t ook altijd steenkoud, maar mijn ouders en zusjes hebben het altijd warm, vroeger was het altijd 18-19 graden in huis nu gelukkig 20 maar ik heb het nog steenkoud, zit ik met 2 truien aan en heb ik nog kippevel en dan laten ze rustig het raam openstaan (IN DE WINTER) omdat ze t zo warm hebben, en rekening met mij houden ho maar.

Ik vreet me kapot dus daar ligt het niet aan, mijn moeder verstopt nu zelfs eten
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:09
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
nathalie schreef:
kheb ook altijd koude voeten en enkels vooral 's nachts. echt mega kut, niemand weet zeker wat daar tegen te doen is he?
veel sokken aantrekken, voetbalsokken zijn ideaal, doe ik ook (soms ook in bed )

__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.