Oud 18-04-2017, 13:59
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Op onze computer (MAC) staat voortaan een soort van zwarte pop-up. Die laat alles zien wat ik doe: dus als ik iets typ dan laat hij de laatste letter zien die ik getypt heb en als er iets laadt dan zegt hij wat er gebeurt.
Dt is echter heel vervelend en ik weet niet hoe ik het uit moet zetten.
Ook als ik ergens klik ofzo dan komt er random op het scherm een zwart vierkantje te staan
Waar komt dit door en hoe krijg ik het weg?
Kom er nu ook achter dat alles wat ik doe ook verteld wordt door een hele vervelende mannenstem. Dus als ik naar een ander tablat ga dan gaat hij de hele URL oplezen...

Laatst gewijzigd op 18-04-2017 om 14:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2017, 08:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb geen verstand van MAC, maar dit klinkt alsof je ergens een slechtzienden-optie hebt aangezet...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 09:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Of een virus?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 10:43
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik denk ook dat je functies voor slechtzienden aan hebt staan op je Mac. Als je op command-option-F5 drukt kan je zien of één van die functies staat aangevinkt. Bij een normale user is dat standaard namelijk niet het geval.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 24-04-2017, 10:03
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Citaat:
Ik heb geen verstand van MAC, maar dit klinkt alsof je ergens een slechtzienden-optie hebt aangezet...
Citaat:
Ik denk ook dat je functies voor slechtzienden aan hebt staan op je Mac. Als je op command-option-F5 drukt kan je zien of één van die functies staat aangevinkt. Bij een normale user is dat standaard namelijk niet het geval.
Dit was inderdaad het geval. Ik heb mijn kleine broertje weer op het toetsenbord laten slaan en het is weer uit. Daarna gebeurde het nog een keer en werkte command-f5 al (option hoefde niet eens)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.