Oud 16-09-2017, 20:29
~F
~F is offline
titel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2017, 21:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Yes, dat mag!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-09-2017, 21:56
~F
~F is offline
aha echt? maar ik d8 dat ik laatst verhalen hoorde dat er ene bedrijf was dat de reisgegevens van studenten wilde checken en dat dat mogelijk privacy schending was ofzoiets maar was dat niet fraude met die studentov ivm met reizen in vrije tijd of had ik dat dus verkeerd begrepen?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2017, 21:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als student krijg je Week Vrij of Weekend Vrij, of je alleen voor je studie reist of zelf ook privé reist is aan jou. Men kan toch niet controleren of jij ergens bent geweest voor je studie, of niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-09-2017, 23:31
Darrell
Darrell is offline
Je mag met je OV doen wat jij wil, zolang je maar incheckt kun je ook niet echt frauderen denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-09-2017, 16:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
aha echt? maar ik d8 dat ik laatst verhalen hoorde dat er ene bedrijf was dat de reisgegevens van studenten wilde checken en dat dat mogelijk privacy schending was ofzoiets maar was dat niet fraude met die studentov ivm met reizen in vrije tijd of had ik dat dus verkeerd begrepen?
Dat ging erover dat OV-gegevens van een aantal studenten aan duo was doorgespeeld om te checken of ze echt op het adres wonen wat ze hebben opgegeven bij duo. Hiermee willen ze fraude met het extra studiefinanciering voor uitwonenden (een regeling die onder het oude studiestelsel valt) opsporen.
Studenten die hiermee fraude plegen schrijven zich in op een ander adres dan dat van hun ouders zodat ze een uitwonendenbeurs krijgen, terwijl ze helemaal niet op dat andere adres wonen, maar gewoon bij hun ouders.

Je mag je OV altijd gebruiken, dus ook voor privézaken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren vragen over stufi?
~F
16 10-04-2017 08:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.