Oud 20-09-2017, 09:48
Snur
Snur is offline
Hallo allemaal!

Voor mijn marktonderzoek ben ik wanhopig op zoek naar respondenten voor mijn enquête. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten.
Het zou heel fijn zijn als jullie me zouden kunnen helpen bij het invullen van mijn enquête.
Alvast bedankt!

www.thesistools.com/Gifts4Business
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2017, 11:13
Verwijderd
Schitterend,

Citaat:
Hebt u wel eens gehoord van de BiiSafe Buddy?*


Ik heb nog nooit van BiiSafe Buddy gehoord
Ik heb gehoord van de BiiSafe Buddy maar heb het nog nooit gekocht
Er is gewoon geen optie voor mensen die een BiiSafe Buddy hebben


En de volgende vraag moet je invullen, ook als je de vraag er voor hebt gezegd dat je de BiiSafe Buddy graag wilt gebruiken.
Citaat:
Als u waarschijnlijk niet de BiiSafe Buddy wilt gebruiken, waarom niet?*


Ik heb geen behoefte aan de BiiSafe Buddy
Ik hoef geen product zoals deze
De BiiSafe Buddy past niet in mijn budget
Anders, namelijk:
Er is geen prijs van de BiiSafe buddy genoemd, dus budget kan nooit een issue zijn. En antwoord 1 en 2 zijn precies hetzelfde antwoord.

Het lijkt er bovendien op dat de enquête voor bedrijven is bedoeld, dat had op zijn minst even in de introductie mogen staan. Waarom zit je respondenten op een scholieren-forum te vergaren?

Kortom je onderzoek is echt heel amateuristisch opgezet. Ook wel een aantal taalfoutjes gezien.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 16:47
Verwijderd
1 en 2 zijn nogal verschillend. Als Ik mijn huis automatiseer dan kies ik iets en dan kan het zijn dat ik geen behoefte heb aan de producten van merk X omdat merk Y beter volstaat.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2017, 08:21
Verwijderd
Citaat:
1 en 2 zijn nogal verschillend. Als Ik mijn huis automatiseer dan kies ik iets en dan kan het zijn dat ik geen behoefte heb aan de producten van merk X omdat merk Y beter volstaat.
Hmmm, je hebt gelijk. Maar toch zou ik dat onderscheid in een onderzoek veel nadrukkelijker benoemen. "Ik wil een product als dit, maar heb geen behoefte aan de BiiSafe Buddy" of zo. En dan niet letterlijk "als dit" maar benoemen wat het product eigenlijk is. Nu staat dat ook nergens kort en duidelijk in het onderzoek. "Bleuetooth sleutelvinder/stappenteller" of zo. Is vast een beter woord voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.