Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2017, 15:26
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Ik was gister bij me vriend thuis en ik had het nog eens met hem erover gepraat dat ik het niet meer wil knuffelen,

Toen ik bij hem was hadden we eerst een normaal kletspraatje over het dagelijks leven bla blablabla. Gegeven moment bleef het een halfuur stil en toen zei me vriend: is er wat je wat je bent zo stil? Wat is er jonge?.

Toen zei ik tegen hem: ik ben van gedachten veranderd, hij keek me wazig aan en toen zei ik, ik wil het echt niet meer doen elkaar knuffelen.

Hij bevroorde weer eventjes en zei hij:

Wat ben ik toch weer een klootzak
Ik ben echt een droplul ik had het eigenlijk nooit moeten doen het is weer mijn schuld.
En hij vroeg aan me van: ik dacht dat jij op me viel en wel prettig vond om met me te knuffelen en dacht dat jij had gezegd dat jij me leuk zou vinden. Ik ben bang om jouw kwijt te raken.

Toen zei ik: ik ben eigenlijk hetero ik was meer een beetje aan het experimenteren of ik het fijn vond om hiermee door te gaan maar het was een vergissing van me sorry...... ik vind je alleen een aardige jongen en wil alleen een vriend van je zijn en niks meer dan dat en niet meer willen knuffelen, gewoon gezellig met elkaar omgaan en leuke dingen doen.

Hij realiseerde zich eindelijk wel dat ie fout zat.

De volgende dag kreeg ik een Whatsapp berichtje van hem en het ging ongeveer zo:

Vriend: yo hoe is het?
Ik: hmmm het gaat niet zo met me
Vriend: hoezo niet?
Ik: ik voel me nogal verdrietig en somber over gisteren .
Vriend: oh oké hoe kan ik het goed maken
Dan lig het aan mij of bij jouw?.


En nu de vraag wiens schuld is dit nou?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 16:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit is al je zoveelste topic over deze vriend... Het is volgens mij niet alleen "Hij realiseerde zich eindelijk wel dat ie fout zat." maar net zo goed jouw verantwoordelijkheid, jij hebt ook nogal gemengde signalen afgegeven richting deze vriend! Als je blijft praten over wiens schuld het nu weer is zou ik me afvragen of deze vriendschap überhaupt wel werkt...

Ik snap overigens ook niet helemaal waarom jij je verdrietig en somber voelde...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 16:48
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Ik had het tegen me vriend ook gezegd dat ik gemengde signalen afgeef en dat ik er niet mee om kan gaan en ik zei dus dat we beter ermee moeten stoppen met knuffelen om ruzies te voorkomen. Hij zei wel dat ik de ene keer wel wou en de ene keer niet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 20:41
Ben Strik
Ben Strik is offline
Dat jij een beetje loopt te experimenteren maakt iemand anders op het moment kapot, dan kan je niet zeggen dat het zijn schuld is.

Btw: schuld waarvan?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 21:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het voordeel van deze topics is dat ik mijn vorige reactie kan copy pasten en het nog steeds precies klopt:

Citaat:


Anyway, het klinkt meer alsof jij dingen doet als je geil bent en vervolgens hem de schuld wil geven. Stel je niet zo aan en stop ermee het te doen, of accepteer dat het gebeurt en maak er niet zo'n drama van. En als je allebei niet kunt, stop dan met de vriendschap want dan verdient hij wel een betere vriend.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 21:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
En nu de vraag wiens schuld is dit nou?
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wie er wel of niet schuldig is aan wat.

Je hebt je grens aangegeven en hou je daar aan. Als je dat niet kunt moet je misschien er eens over gaan denken om deze vriendschap te stoppen of op een lager pitje te zetten.

Daarbij moet je nu ook echt stoppen met experimenteren en rare signalen afgeven, anders is het lullig tegenover hem. Je doet dingen of lokt dingen uit waar je uiteindelijk spijt van krijgt en dat verwijt je naar hem of leg je in ieder geval aan hem voor waardoor hij zich rot voelt. Dat is een oneerlijk patroon naar hem toe.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2017, 06:17
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat is het probleem nou dan? Je bent eindelijk duidelijk geweest. Dat die jongen dat jammer vindt is logisch. Maar je kunt van hem niet verwachten dat hij je nu ook nog eens gaat troosten omdat jij het niet leuk vindt om iemand teleur te stellen. Dit is hoe het werkt als je intieme relaties verbreekt. Dat is voor niemand leuk, maar moet soms wel gebeuren.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Wie wint de verhalenwedstrijd?
Verwijderd
160 28-03-2006 11:53
Liefde & Relatie Mijn vriend, mn ouders en ik..
lso
45 07-11-2004 08:54
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Liefde & Relatie Ik wil een vriend van me graag helpen.. helpen jullie mee?
Roos
20 23-10-2002 19:08
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.