Oud 11-12-2017, 16:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Goeie tips De filet van de Vegetarische Slager is echt heel goed inderdaad!

Ik wil niet direct vegan gaan eten, maar wil wel minder vlees gaan eten en minder melk is met mijn koemelk-allergie eigenlijk altijd een goed idee. Vegan opties zijn dan gelijk twee vliegen in één klap. Kaas vind ik nog wel onwijs lekker over dingen heen, ben benieuwd of namaak-kaas daar tegenop kan.

Ik vind het wel jammer dat vegan of zelfs vega dingen nog redelijk duur zijn, terwijl er zoveel goedkoop vlees in de schappen ligt...
Nee die koemelkvrije kaas uit de supermarkt gaat er in elk geval niet tegenop kunnen maar die wilmersburger lijkt het meest op jonge kaas.

Lastig een melkintolerantie, aangezien er in behoorlijk wat dingen melk worden gestopt.
Wat gebruik je als melkalternatief? Ik vond die alpro producten een aantal jaar geleden zo vies, maar dat hebben ze echt verbeterd. Ik ben nu verslingerd aan de bananenmelk. En die alpro mangoyoghurt is ook echt zalig, geen vieze soja-nasmaak.
Heb ook amandelmelk en rijstmelk geprobeerd maar dat vond ik niks. Oatly in de koffie vind ik wel heerlijk.

Vervangers zijn helaas wel duur, maar ik probeer de laatste tijd niet meer elke dag te vervangen maar gewoon meer groente (vooral bonen) te nemen.
Gerookte zalm van wortelen en vegan bacon is bijvoorbeeld ook veel goedkoper dan als het van vis of vlees is. Idem dito voor jackfruit en seitan.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Oud 11-12-2017, 18:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee die koemelkvrije kaas uit de supermarkt gaat er in elk geval niet tegenop kunnen maar die wilmersburger lijkt het meest op jonge kaas.

Lastig een melkintolerantie, aangezien er in behoorlijk wat dingen melk worden gestopt.
Wat gebruik je als melkalternatief? Ik vond die alpro producten een aantal jaar geleden zo vies, maar dat hebben ze echt verbeterd. Ik ben nu verslingerd aan de bananenmelk. En die alpro mangoyoghurt is ook echt zalig, geen vieze soja-nasmaak.
Heb ook amandelmelk en rijstmelk geprobeerd maar dat vond ik niks. Oatly in de koffie vind ik wel heerlijk.

Vervangers zijn helaas wel duur, maar ik probeer de laatste tijd niet meer elke dag te vervangen maar gewoon meer groente (vooral bonen) te nemen.
Gerookte zalm van wortelen en vegan bacon is bijvoorbeeld ook veel goedkoper dan als het van vis of vlees is. Idem dito voor jackfruit en seitan.
Ik heb een koemelkallergie, maar gelukkig geen hele heftige. Een beetje melk of kaas gaat prima (al merk ik het wel aan m'n huid en energie), maar elke dag beginnen met een beker melk of een bak cornflakes met melk is echt een heel slecht idee. Als ik cornflakes eet doe ik daar Alpro Light soja melk bij, heb ook wel eens soja melk van de Lidl gehad maar daarvan heb ik uiteindelijk het halve pak door de gootsteen gespoeld, was echt niet te drinken. Bananen word ik heel misselijk van helaas dus dat is niet echt een optie voor mij. De Alpro mango yoghurt is heel lekker ja, maar de meer "pure" dingen smaken gewoon niet naar frisse yoghurt en dat vind ik wel heel jammer. Ik eet dus af en toe wel yoghurt, omdat ik dat echt heel lekker vind.

Bij mijn oud-huisgenootje heb ik wel meer leren koken zonder vlees, maar ik blijf het toch wel lastig vinden. Maar goed, ik ben ook niet zo'n culinair wonder en vind een hoop dingen ook te veel gedoe, dus dan is een goeie vleesvervanger makkelijker.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-12-2017, 20:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hummus voor op brood?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-12-2017, 20:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik ben ook geen grote kookliefhebber en soms is het wel lastig als ik honger heb en dan nog helemaal iets moet maken. Aan de andere kant scheelt geen dierlijke producten eten heel erg in mijn keuzestress waardoor ik 100 keer sneller de winkel uit ben
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-12-2017, 20:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind die alpro mild en creamy en go on best yoghurt achtig. Van melk krijg ik slijm maar kaas kan ik gelukkig wel eten.

Op www.voedzo.nl stonden altijd kaasalternatieven.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-12-2017, 20:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hummus voor op brood?
Ik vind hummus dus prima met wortel of zo, maar op brood vind ik het echt niet lekker Ik ben ook wel lastig met eten, want van die Heinz Sandwich Spread ben ik ook na twee dagen op uitgekeken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-12-2017, 20:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Komkommersalade, eiersalade (als je niet volledig vegan wil), pindakaas, kokosbrood?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-12-2017, 20:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Alpro mild en creamy vind ik ook heul lekker En dan met wat fruit erdoor. Omnomnom.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-12-2017, 20:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Overigens is een chocolate chai met amandelmelk ook wel moeilijk hard aan te bevelen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-12-2017, 20:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Komkommersalade, eiersalade (als je niet volledig vegan wil), pindakaas, kokosbrood?
Pindakaas vind ik ook echt niet te eten. Soms doe ik wel pindasaus op brood #guiltypleasure want dat vind ik dus wel lekker. Salade-dingen ben ik ook altijd heel snel zat, dus vaak als ik dat koop eet mijn vriend uiteindelijk het laatste beetje op, of gaat het over de datum als hij hier niet is
Ik vind brood (tenzij heel lekker brood, ciabatta of maïsbrood - maar daar zitten amper vezels in) vaak een beetje saai dus dan probeer ik te compenseren met lekker beleg, maar hartig zonder kaas, vlees of ei is gewoon een flinke uitdaging...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-12-2017, 01:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind die burgers van de Lidl echt niet te kanen Valess vind ik superlekker vooral de schnitzels en de kaasdingen. Koop ze wel alleen in de aanbieding en dan smijt ik ze in de vriezer, want het is vrij prijzig. De “kip”stukjes van Valess zijn briljant, die heb ik ooit eens door een wokgerecht gedaan ipv kip en zelfs de structuur klopte

De AH had heel lekkere groentenburgers, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald beetje stom van de appie, maar goed.

De appie en de jumbo hebben de meeste opties die niet naar karton smaken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2017, 10:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben niet gek op nepvlees maar ik ben ook nooit gek geweest op echt vlees. De dingen die niet op vlees lijken vind ik dus het lekkerst. Groenteburgers met voornamelijk groente erin enzo, of dingen op noten- of bonenbasis.
Oud 12-12-2017, 13:41
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Tempeh! Tempeh tempeh tempeh tempeh tempeh tempeh!
Oud 12-12-2017, 14:47
Verwijderd
Ik had laatst een goeie zwartebonenburger Tot zover mijn nuttigheid.
Oud 12-12-2017, 18:30
Verwijderd
Caroline enilorac tvp terugvindpost alles vega vegan
Oud 12-12-2017, 19:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik had laatst een gehaktbal van de vegetarische slager, die was niet te onderscheiden van de gemiddelde supermarktbal. Hun kip vind ik ook lekker. Lijkt niet op kip, maar wel lekker. Goede structuur.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-12-2017, 20:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja,die kipstukjes vind ik bijna lekkerder dan gewone kip
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-12-2017, 21:10
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Tempeh! Tempeh tempeh tempeh tempeh tempeh tempeh!
de keren dat ik dit zelf gemaakt heb vond ik tegenvallen, maar van de toko kan ik een hele bak op

Citaat:
Ik had laatst een gehaktbal van de vegetarische slager, die was niet te onderscheiden van de gemiddelde supermarktbal. Hun kip vind ik ook lekker. Lijkt niet op kip, maar wel lekker. Goede structuur.
Ik vind het zo'n een leuk verhaal dat die gehaktbal een keer de derde prijs heeft gewonnen tijdens een gehaktballenwedstrijd (van vlees en georganiseerd door de Telegraaf) terwijl niemand wist dat er geen vlees in zat
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-12-2017, 22:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben niet gek op nepvlees maar ik ben ook nooit gek geweest op echt vlees. De dingen die niet op vlees lijken vind ik dus het lekkerst. Groenteburgers met voornamelijk groente erin enzo, of dingen op noten- of bonenbasis.
Dit heb ik ook wel een beetje Behalve rookworst Die moet door/bij de erwtensoep/stamppot. En in de laatste versie extra lang bij de groenten bijgestoomd, zodat hij een beetje taaiig wordt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-12-2017, 22:52
Verwijderd
Rookworst is ook worst.
Oud 13-12-2017, 12:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind het zo'n een leuk verhaal dat die gehaktbal een keer de derde prijs heeft gewonnen tijdens een gehaktballenwedstrijd (van vlees en georganiseerd door de Telegraaf) terwijl niemand wist dat er geen vlees in zat
Ha!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 13-12-2017, 22:13
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
De vega balletjes van de ikea vind ik daarentegen niet te lachen
Ja, focking ranzig waren ze en het waren gewoon GROENTEballetjes!!!

Citaat:
Ze zijn verbeterd, zijn nu wel lekker.
Geloof ik niks van.

Citaat:
Eet je dan nog wel brood, en zo ja wat eet je op brood?

Ik vind broodbeleg zonder dierlijke producten er in zo lastig - helemaal omdat ik niet gek ben op zoet beleg (of avocado, want dat hoor ik wel vaak als vegan optie)
Hummus van de Lidl is lekker, voor d pittige variant of die met zongedroogde tomaat ofzo.

Vegaballetjes van Lidl/Aldi zijn vergelijkbaar lekker en het gehakt en d burgers ook. Al eet ik zelf bijna geen vleesvervangers, want was als vleeseter al niet zo'n fan van bewerkt voer.
__________________
Forumnist.
Oud 13-12-2017, 22:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je nog eens bij de hofbogen komt, Eline. Bij Lokaal hebben ze lekker brood met hummus met zongedroogde tomaatjes
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-12-2017, 22:19
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik heb een koemelkallergie, maar gelukkig geen hele heftige. Een beetje melk of kaas gaat prima (al merk ik het wel aan m'n huid en energie), maar elke dag beginnen met een beker melk of een bak cornflakes met melk is echt een heel slecht idee. Als ik cornflakes eet doe ik daar Alpro Light soja melk bij, heb ook wel eens soja melk van de Lidl gehad maar daarvan heb ik uiteindelijk het halve pak door de gootsteen gespoeld, was echt niet te drinken. Bananen word ik heel misselijk van helaas dus dat is niet echt een optie voor mij. De Alpro mango yoghurt is heel lekker ja, maar de meer "pure" dingen smaken gewoon niet naar frisse yoghurt en dat vind ik wel heel jammer. Ik eet dus af en toe wel yoghurt, omdat ik dat echt heel lekker vind.

Bij mijn oud-huisgenootje heb ik wel meer leren koken zonder vlees, maar ik blijf het toch wel lastig vinden. Maar goed, ik ben ook niet zo'n culinair wonder en vind een hoop dingen ook te veel gedoe, dus dan is een goeie vleesvervanger makkelijker.
Kokos-rijstemelk is heel lekker. Met havermout en diepvriesfruit.

Citaat:
Ik had laatst een gehaktbal van de vegetarische slager, die was niet te onderscheiden van de gemiddelde supermarktbal. Hun kip vind ik ook lekker. Lijkt niet op kip, maar wel lekker. Goede structuur.
Ze hebben bij de ah2go beef- en tunawraps die ook net echt smaken. De AH stikt tegenwoordig van de DVS-producten. Laatst zag ik broodjes bapao in de schappen.
__________________
Forumnist.
Oud 13-12-2017, 22:23
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Heb paar maanden terug trouwens een zak tarwegluten (hiervan wordt seitan gemaakt) gekocht, wil er nog chorizo mee maken.



Deze vlogger maakt allemaal nepvleesproducten, voor wie dat interessant vindt.
__________________
Forumnist.
Oud 13-12-2017, 22:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kokos-rijstemelk is heel lekker. Met havermout en diepvriesfruit.
Ja, dat heb ik ook veel gegeten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-12-2017, 22:32
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
__________________
Forumnist.
Oud 13-12-2017, 23:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ja, focking ranzig waren ze en het waren gewoon GROENTEballetjes!!!

Geloof ik niks van.
Ik had ze vorige week nog op maar vond ze echt niet lekker
Oud 13-12-2017, 23:51
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Miekje naamzoek: https://www.facebook.com/degladiool/...type=3&theater
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-12-2017, 03:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Haha, that's SO miekje.

Btw Miek, in Roffa zit naast de Bazar een of andere pop-upwinkel met hisptermeuk (plantjes en beestjes onder stolpen en stoffen tasjes met SLOGANS) en ze hebben daar posters met allerlei beesten/planten erop voor maar 7 euro. Ik heb er één met dino's. Mss iets voor jou om ook es te snuffelen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-12-2017, 03:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hebben jullie btw baanideeën voor een 30+'er zonder diploma's? Mijn baas kan m'n spreekwoordelijke kloten kussen, maar ik heb een vast contract en ik wil niet nóg minder verdienen.
Mss moet ik maar crea-bea nerdshit gaan maken en verkopen op etsy. Ik heb mezelf deze week leren breien, dus mss kan ik zeggen 'hier heb je een sjaal in de kleuren van hogwarts voor maar 30 euro!'
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-12-2017, 10:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat zou je willen doen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-12-2017, 10:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En officiële HP sjaals kosten 30, dus ik denk niet dat je daarmee wegkomt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-12-2017, 16:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je materieel en arbeidsloon vraagt voor zelf haken/breien is het niet te betalen. Ik ben een dekentje aan het haken voor vrienden en daar zit al zo'n veertig uur werk in en het is nog niet af.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-12-2017, 16:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En officiële HP sjaals kosten 30, dus ik denk niet dat je daarmee wegkomt
Ja, maar sommige mensen betalen meer als ze weten dat hun merch niet is gemaakt door kinderhandjes.

Citaat:
Als je materieel en arbeidsloon vraagt voor zelf haken/breien is het niet te betalen. Ik ben een dekentje aan het haken voor vrienden en daar zit al zo'n veertig uur werk in en het is nog niet af.
Ik heb wol van de action en ik brei terwijl ik tv kijk. Maar ik heb tot nu toe alleen nog een lelijke sjaal gemaakt, dus ik moet m'n bek houden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-12-2017, 17:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vriendinnetje van mij schildert in opdracht en dat loopt verrassend goed. Als de materiaalkosten er af zijn houdt er nog wat aan over, maar dat komt echt nog niet in de buurt van een normaal uurloon.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-12-2017, 02:30
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Kan je verklappen dat kinderboeken illustreren ook niet in de buurt komt van een normaal uurloon. Als ik niet af en toe mazzel had gehad met een prijs was ik allang de hongerdood gestorven :-o
Oud 15-12-2017, 05:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik werd net wakker van een lùcht in mijn kamer niet te filmen. Voor ik goed en wel doorhad wat het was, had ik mijn voet in een grote berg kak geparkeerd
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-12-2017, 08:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik werd net wakker van een lùcht in mijn kamer niet te filmen. Voor ik goed en wel doorhad wat het was, had ik mijn voet in een grote berg kak geparkeerd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2017, 08:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Luna heeft net op de vloer in de gang gespuugd. En niet zo'n beetje ook, geen idee wat dat beest heeft maar volgens mij heeft ze het hele bakje voer van gisteravond er weer uit gegooid
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-12-2017, 11:50
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja, maar sommige mensen betalen meer als ze weten dat hun merch niet is gemaakt door kinderhandjes.

Ik heb wol van de action en ik brei terwijl ik tv kijk. Maar ik heb tot nu toe alleen nog een lelijke sjaal gemaakt, dus ik moet m'n bek houden.
Als ik een 'verantwoorde' sjaal kocht zou ik best chagrijnig worden als ik erachter kwam dat het wol is van de Action
Oud 15-12-2017, 11:50
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
/moraalridder /sorry
Oud 15-12-2017, 11:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als ik een 'verantwoorde' sjaal kocht zou ik best chagrijnig worden als ik erachter kwam dat het wol is van de Action
Terecht, denk ik.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-12-2017, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Als ik een 'verantwoorde' sjaal kocht zou ik best chagrijnig worden als ik erachter kwam dat het wol is van de Action
Mja, ik heb dus nog steeds geen handgemaakte pashmina uit India omdat niemand kon garanderen dat er geen kinderen aan te pas waren gekomen bij de productie.
Oud 15-12-2017, 15:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Als ik een 'verantwoorde' sjaal kocht zou ik best chagrijnig worden als ik erachter kwam dat het wol is van de Action
Dat snap ik, truttie.
Heb nu de cheap shit om te oefenen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-12-2017, 16:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat snap ik, truttie.
Heb nu de cheap shit om te oefenen.
Het kwam een beetje over alsof dat je business model zou zijn, ethisch verantwoorde merch verkopen, gemaakt met cheap ass Action materiaal
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-12-2017, 21:23
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
My bad, Oates!

Ik ken een vrouw die poefs haakt en ze dan voor 800,- per stuk op Etsy zet. Maar voor haar is het meer een hobby dan een echte baan.

Van de kunstacademievrienden die dingen op Etsy/RedBubble/etc hebben staan, ken ik niemand die daarvan kan leven. De enige die in de buurt komt is er dagelijks veel tijd aan kwijt, onderhoudt veel persoonlijk contact met kopers, gaat met haar spullen naar alle beurzen, etc. Kunst is hongerlijden, als je gewoon een baan wil kun je beter iets in de ICT gaan doen.
Oud 15-12-2017, 23:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
fuck yeah. Fizzle naamzoek!
Citaat:
Haha, that's SO miekje.

Btw Miek, in Roffa zit naast de Bazar een of andere pop-upwinkel met hisptermeuk (plantjes en beestjes onder stolpen en stoffen tasjes met SLOGANS) en ze hebben daar posters met allerlei beesten/planten erop voor maar 7 euro. Ik heb er één met dino's. Mss iets voor jou om ook es te snuffelen?
Oh, nu ben ik wel nieuwsgierig! Ik vind dat soort dingen meestal te hipster, maar wie weet. Ben daar vaak genoeg in de buurt Thanks voor de tip!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-12-2017, 03:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
fuck yeah. Fizzle naamzoek!

Oh, nu ben ik wel nieuwsgierig! Ik vind dat soort dingen meestal te hipster, maar wie weet. Ben daar vaak genoeg in de buurt Thanks voor de tip!
Ik heb er een OH JA JOH tas gekocht en ze hebben er volgens mij ook een met TEBBIE DAAR NOU
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-12-2017, 11:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
fuck yeah. Fizzle naamzoek!

Oh, nu ben ik wel nieuwsgierig! Ik vind dat soort dingen meestal te hipster, maar wie weet. Ben daar vaak genoeg in de buurt Thanks voor de tip!
Omg 😍😍🌵🌾🌿🍀
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.