Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2005, 12:09
happy-angel
Avatar van happy-angel
happy-angel is offline
Stage in Frankrijk
Misschien is er over dit onderwerp al heel erg veel gepraat, maar op dit moment heb ik er nog niet veel over kunnen vinden.

Ik doe de opleiding HBO toerisme en wil graag volgend jaar 3 maanden stage lopen in Frankrijk om de taal nog beter te kunnen beheersen. Ik moet zelf voor een stage plaats zorgen, ik word dus niet echt geholpen op school ja ik kan mijn sollisitatie brief en cv laten controleren maar verder ook niks!!!

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, of iemand ervaring heeft met het zoeken en vinden van een stage plaats in het buitenland. Ik heb ook al op internet rond gekeken en kwam wel stagebedrijven tegen die voor een bedrag van ong. €650,- wel een stage plaats voor je willen regelen hmm nou dit zie ik dus niet zitten, zo rijk ben ik nu ook weer niet en dan voor niks 35uur p/w te gaan werken!!

Ik weet wel dat het misschien het beste is dat ik bedrijven zoek in Frankrijk die mij aanspreken en dan gewoon een sollisitatie met cv toe stuur!!
Maar ik wil graag ervaringen van jullie horen hoe jullie het allemaal voor elkaar hebben gekregen en hoe het verblijf daar was !!!
__________________
Speechless
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2005, 15:17
Verwijderd
Ik kan alleen spreken van Engeland. Travel Active heeft voor mij een plekje, Engelse lessen (wat een sof) en werk gezocht voor 'slechts' €800. Maar daar zat dan wel de reis bij in. Bovendien werd het werk goed betaald, wat erg scheelde.

Je kunt het best proberen. Er is in de zomervakantie vast wel betaald werk te vinden via instanties als Travel Active. Bel ze eens en kijk wat ze voor je kunnen doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Stage in het buitenland
Daniells
5 07-08-2011 23:20
Lifestyle Wat ga je de komende tijd doen
Verwijderd
51 02-07-2007 10:46
Studeren Studeren in het buitenland?
ikkeleerlinge
15 02-12-2004 18:54
Werk, Geld & Recht au pair
Freule
7 06-01-2004 18:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen
ThaFox
196 18-11-2003 14:02
Lifestyle Jouw toekomst
rodina
51 22-03-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.