Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2015, 16:24
Verwijderd
Hey,

Ik zit met een (klein) probleempje, al is het wel erg van belang vind ik want het zit namelijk (lichamelijk en psychish in de weg haha). Ik heb meestal gedurende de dag last van een 'gekrompen penis'. Oftewel, aardig klein voor de normale lengte dat ie normaal gesproken is.

Normaal gesproken hangt ie als t ware, bijv. na een lekker warm bad zodat er een goeie bloedtoevoer is etc.

Maar, op een schooldag, is ie vaak 2 x zo klein en voelt ie soms best erg koud aan (terwijl de ruimtes waar ik me in bevind niet koud zijn). Mn penis ziet er dan uit met van die rimpels in het midden zegmaar, net of die huid zich helemaal klein maakt en opvouwt waardoor die rimpels krijgt. (aan die rimpels krijg ik het idee dat ie krimpt).

Nou is dat nog niet echt het krimpen waar ik over spreek, want op zo'n moment kan ik nog wel redelijk plassen. Maar soms, gelukkig niet altijd, word ie nog eens kleiner en is de voorhuid als t ware te groot om nog om mn penis heen te passen, oftewel je krijgt een heel stuk losse voorhuid te hangen. En je kunt wel plassen, alleen ik raad het af, want zodra je plast gaat dat echt niet lekker en de helft blijft er nog uit druipen als je je broek aantrekt.

Ik heb zelf een vermoeden dat dit door mn medicijnen komt. Ik slik namelijk methylfenidaat alleen in de bijwerking kan ik niks vinden over erectieproblemen. Wel een verminderde bloedtoever naar de benen (dus ook naar de penis lijkt me?).

Mijn penis voelt gwn aan alsof t extreem koud is en op zulke momenten word k ook nog eens onzeker waardoor ie helemaal klein blijft... Nu moet ik mezelf seksueel zien op te winden zodat er meer bloedtoever naar mn penis gaat voordat ik gebruik maak van de wc op school en dat wil ik ook niet..

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn of hoe dit eigenlijk heet? En wat je er aan kunt doen? Ik ga namelijk niet de hele tijd lopen fantaseren tijdens de les totdat ik een 'stijve' krijg en naar de wc kan. (en soms lukt het me ook niet om hem weer normaal te krijgen door fantasie).

Als er mensen zijn die miss hetzelfde ervaren hoor ik het graag
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 20:18
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
Volgens mij gebruik je ritalin? (dat bevat namelijk redelijk veel methylfenidaat)

Dat doet helaas hetzelfde met de penis als xtc/speed (beide stimulerend). Hij krimpt.

Zolang je dus aan die medicijnen zit en blijft, zal dit van invloed zijn op de grootte van de slappe penis.

google maar eens 'penis krimp bij gebruik ritalin/methylfenidaat'. Je bent gelukkig niet de enige.

Robert
Met citaat reageren
Oud 09-04-2015, 13:05
janplezier
janplezier is offline
Natuurlijk, als je samen staat te douchen en jij hebt als enige een heel klein verschrompeld dingetje dan is dat slecht voor je ego. Maar als het verder geen problemen geeft met het krijgen van erecties en dergelijke is het geen heel groot probleem toch ?
Ik probeer me alleen voor te stellen waarom je jezelf eerst sexueel moet opwinden voor het plassen om het nadruppelen te voorkomen. Kan je dan niet gewoon je pik extra lang " uitschudden" om die laatste druppels eruit te krijgen ? Of desnoods met een stukje wc-papier droogdeppen? Plassen met een stijve is ook niet alles,tenminste bij mij gaat ie dan juist in de sproeistand,
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 17:28
Verwijderd
Nou, dat droogdeppen gaat m dus niet worden. En ja het is zeker wel een probleem op zo'n moment als ik een kleine heb en moet plassen. Het zit zo: de voorhuid hangt als het ware helemaal slap en verschrompelt zegmaar over mn lul, een stuk of 2/3 cm voorhuid en onder die voorhuid zit dus geen eikel of iets, dus als k plas blijft het daar in hangen.

Op zo'n moment lukt het me ook niet om de voorhuid over mn penis heen te trekken want daar is ie gwn te klein ofzo voor, er zit gwn totaal geen beweging in dus er valt niks droog te deppen. Mn penis is helemaal afgesloten door die voorhuid dan en je krijgt die voorhuid niet eens 'open' zegmaar zodat je je eikel zou zien..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2015, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat droogdeppen gaat m dus niet worden. En ja het is zeker wel een probleem op zo'n moment als ik een kleine heb en moet plassen. Het zit zo: de voorhuid hangt als het ware helemaal slap en verschrompelt zegmaar over mn lul, een stuk of 2/3 cm voorhuid en onder die voorhuid zit dus geen eikel of iets, dus als k plas blijft het daar in hangen.

Op zo'n moment lukt het me ook niet om de voorhuid over mn penis heen te trekken want daar is ie gwn te klein ofzo voor, er zit gwn totaal geen beweging in dus er valt niks droog te deppen. Mn penis is helemaal afgesloten door die voorhuid dan en je krijgt die voorhuid niet eens 'open' zegmaar zodat je je eikel zou zien..
Lastig. En als je gewoon "door je voorhuid" heen plast is ook geen optie omdat dan wat er achter blijft later in je broek terecht komt?

Ik zou toch even naar de huisarts. Misschien weet hij een oplossing of evt een (tijdelijke) catheter.

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2015, 19:40
pielemaus
pielemaus is offline
Noem je dat een oplossing?
Ik zou die druppeltjes urine veel en veel minder erg vinden dan dit :
http://www.instructivity.nl/films-ab...engenbijeenman
Met citaat reageren
Oud 15-04-2015, 19:40
1337Gamer
1337Gamer is offline
Volgens mij krijg je dan een mooi sproeier effect, ook leuk :'). Nee ik zou inderdaad zeker is langs de huisarts gaan, een te grote voorhuid komt wel vaker voor, is uiteraard niet levensbedreigend maar wel erg lastig... gewoon is langsgaan bij de dokter!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2015, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Noem je dat een oplossing?
Ik zou die druppeltjes urine veel en veel minder erg vinden dan dit :
http://www.instructivity.nl/films-ab...engenbijeenman
Nee ik noem het geen oplossing. Ik probeer mee te denken. Er zijn ook verschillende soorten trouwens. Maar zoals ik ook zei: even langs de huisarts is het beste. Die heeft er verstand van.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 15:33
Verwijderd
Nee dat katheter is indd wel heel erg overdreven voor mijn probleem (verder geen kritiek op je meedenken). Ik heb er wel met mn arts die mn medicijnen voorschrijft en controleert over gehad (dit is niet mn huisarts), maar die gaf aan er eigk nog nooit eerder van gehoord te hebben (terwijl ik zelf degelijk gelijke verhalen hoor).

Maar is dit dan dat ik een te grote voorhuid heb? Ik dacht van niet namelijk want in de normale toestand van mn penis kan ik vrij gemakkelijk mijn voorhuid er over heen halen (totdat dat ene draadje dat onderaan de penis loopt strak staat, kom even niet meer op die naam).
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 15:41
1337Gamer
1337Gamer is offline
Ik zou het niet goed weten, in slappe/kleine toestand kan ik mijn voorhuid juist veel verder terughalen dan in stijve toestand, tot het toompje strak staat idd.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 16:12
Verwijderd
Het komt wel eens voor dat je toompje, te kort is. Dan kan je je voorhuid niet helemaal naar achteren trekken als je ding stijf is. Kan ook pijnlijk zijn tijdens de seks. Het kan ook inscheuren en dat schijnt niet fijn te zijn. Er zijn wel bepaalde oefeningen om het toompje wat op te rekken.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 08:40
Annoo102
Annoo102 is offline
Hoi Verwijderd,

Ik heb je verhaaltje zo gelezen en ik heb nu dus precies hetzelfde sinds een tijdje. Aangezien het voor jou al een tijdje geleden is, vroeg ik me af of je hier nu vanaf was. Zoja hoe ben je ervanaf gekomen? Is het iets psychisch of lichaamelijke?
Ik hoor graag van je.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2017, 08:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi Verwijderd,

Ik heb je verhaaltje zo gelezen en ik heb nu dus precies hetzelfde sinds een tijdje. Aangezien het voor jou al een tijdje geleden is, vroeg ik me af of je hier nu vanaf was. Zoja hoe ben je ervanaf gekomen? Is het iets psychisch of lichaamelijke?
Ik hoor graag van je.
Degene die dit topic gemaakt heeft is helaas niet meer actief op het forum. Misschien is het beter als je zelf een nieuw topic aanmaakt waar je specifiek jouw probleem uitlegt. Dat voorkomt verwarring
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.