Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2017, 21:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Presentatie ging goed nu avondeten
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 14-12-2017, 02:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Lekker bezig, Jerommeke!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-12-2017, 15:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Welk concert?
Lunchconcert, verkorte versie van the rape of Lucretia van de DNOA. Vriendin van mij zong daarin. Was vet!
Oud 14-12-2017, 22:40
Verwijderd
Alle OML'ers van dit seizoen, waarin er een paar van het vorige meekwamen, zijn ondertussen overleden
Oud 15-12-2017, 05:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sst, ik moet de aflevering nog kijken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-12-2017, 07:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bijna weeeeekend!!!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-12-2017, 09:45
Verwijderd
Gemberkoekjes in de oven
Oud 15-12-2017, 11:07
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oeh koekjes bakken, misschien moet ik dat zondag ook maar gaan doen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-12-2017, 11:21
Verwijderd
Ik moet nog bedenken wat ik voor kerst ga maken en hoe we de hut gaan versieren. Zo veel zin in
Oud 15-12-2017, 11:24
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Jot
__________________
Forumdownie
Oud 15-12-2017, 11:28
Verwijderd
Een kat op schoot die zich heel uitgebreid aan het wassen is heel erg goed voor mijn zen-gevoel.
Oud 15-12-2017, 11:41
Verwijderd
Tot zover mijn bijdrage. Daaaaag!
Oud 15-12-2017, 12:57
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Baby werkt onder bepaalde omstandigheden ook.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-12-2017, 15:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik smelt helemaal van een baby hier
Zo een kleine handjes en voetjes en ze slaapt zo lief.
Oud 16-12-2017, 16:11
Verwijderd
Als je er mee gaat gooien wel bij de beentjes pakken eah.
Oud 16-12-2017, 16:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb gister een creepy stalker-dude aan ' t huilen gekregen.

__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-12-2017, 16:54
Verwijderd
Vertel dan Trimmie, ik wil dat wetennnnnn!
Oud 16-12-2017, 17:08
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Als je er mee gaat gooien wel bij de beentjes pakken eah.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-12-2017, 17:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Vertel dan Trimmie, ik wil dat wetennnnnn!
Okeeee:

Er is dus een creepy dude die al heel lang langskomt als ik aan het werk ben. Ik heb 'm een jaar geleden al es verteld dat ik het niet zo waardeer dat hij binnenkomt als ik binnenkom, weggaat wanneer ik wegga, de hele tijd naar me zit te kijken en als ik niet werk aan collega's vraag wanneer ik er weer ben. Hij dacht dat we vrienden waren En dat het niet eerlijk was, omdat ikhiervoor aardig tegen 'm deed. Dat is m'n werk, dude.

Anyway, hij is toen een tijd weggeweest, maar hij kwam weer terug en ik heb de fout gemaakt om gewoon als een mens tegen 'm te praten. Toen kwam hij weer elke keer bij me hangen en zelfs als ik hem niet aankeek en negeerde bleef hij staan en doorratelen dat hij eigenlijk niks te vertellen had.

Door de toestanden op werk de afgelopen tijd was ik op oorlogspad en pikte ik geen bullshit van wie dan ook, en toen kwam hij dus weer binnen. Hij bleef weer bij me hangen en ik was heel bot tegen 'm. "Wil je wat van me of kan ik verder met m'n werk?" Hij vroeg me waarom ik zo bot deed, dus ik zei 'm "omdat subtiel zien blijkbaar niet werkt". Hij snapte er niks van en ook dat ik 't 'm al eerder had verteld was volgens hem niet waar en hij reageerde erg kwaad.
M'n supervisor kwam er ook bij en waarschuwde 'm dat 'ie me aan het werk moest laten, omdat ze 'm anders de winkel uit zou zetten.
Toen heeft 'ie nog 2 uur in de winkel gezeten en heeft 'ie over mij zitten bitchen tegen een andere vaste gast die ook duidelijk geen zin in 'm had en heel overdreven wegdraaide en op d'r telefeoon ging zitten kijken. Dus toen ging hij maar hardop in zichzelf zitten mopperen. Hij daarna was echt een hele lange tijd op de wc, en kwam terug met rode ogen. Ik was in de keuken en hij was blijkbaar aan het klagen tegen m'n supervisor, maar toen ik weer naar voren kwam durfde hij niks meer te zeggen. Zij maakte nog maar een keer duidelijk dat z'n gedrag echt niet okee is en toen is hij huilend vertrokken.
Okee, byeeeeeee!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-12-2017, 18:54
Verwijderd
Oud 16-12-2017, 20:03
Verwijderd
We kijken the commitments en ik word er zo intens gelukkig van.
Oud 16-12-2017, 20:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jaaaa! Die zanger is zo'n trollerige klootzak, maar die stem!
Oh ja, en Glen Hansard zit erin. Zo'n puppie nog.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-12-2017, 21:05
Verwijderd
Ik vind de hele cast fantastisch. Zo'n fijne film.
Oud 16-12-2017, 21:15
Verwijderd
Zijn stem doet me denken aan die van Matt Andersen.
Oud 18-12-2017, 14:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vrijdag gaan na bijna 10 jaar m’n ouders en schoonouders elkaar ontmoeten. het zal mij benieuwen hoe dat gaat.... ik kan me iig leukere manieren bedenken om Mn verjaardag te vieren.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-12-2017, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Vrijdag gaan na bijna 10 jaar m’n ouders en schoonouders elkaar ontmoeten. het zal mij benieuwen hoe dat gaat.... ik kan me iig leukere manieren bedenken om Mn verjaardag te vieren.
Komt helemaal goed.

Ik werd gisteren op de verjaardag van Laura door de ouders van Gerben uitgenodigd om kerstavond bij hun te komen vieren, dat is schijnbaar de "familieavond" bij hen. Dus ik spendeer dat met Koest en Blu-ray en Gerben en ouders enzo. Best zin in en ik hoefde niets mee te nemen maar ik maak zondagochtend nog wel even snel een meat loaf.
Oud 18-12-2017, 14:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vrijdag gaan na bijna 10 jaar m’n ouders en schoonouders elkaar ontmoeten. het zal mij benieuwen hoe dat gaat.... ik kan me iig leukere manieren bedenken om Mn verjaardag te vieren.
Zo erg zal dat toch niet worden?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-12-2017, 15:19
Verwijderd
De echo waarop gekeken wordt welk geslacht je kindje heeft, heet een geslachtsbepaling echo en ik vind dat zo gek. Net alsof je dan het besluit neemt welk geslacht je kindje krijgt.
Oud 18-12-2017, 15:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vrijdag gaan na bijna 10 jaar m’n ouders en schoonouders elkaar ontmoeten. het zal mij benieuwen hoe dat gaat.... ik kan me iig leukere manieren bedenken om Mn verjaardag te vieren.
Zal vast wel loslopen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-12-2017, 15:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Koekjesdeeg eten
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-12-2017, 15:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
De echo waarop gekeken wordt welk geslacht je kindje heeft, heet een geslachtsbepaling echo en ik vind dat zo gek. Net alsof je dan het besluit neemt welk geslacht je kindje krijgt.
Ik snap even totaal niet hoe je dat gek kan vinden.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-12-2017, 15:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Gooi het maar gewoon op zwangerschapshormonen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-12-2017, 15:53
Verwijderd
Het woord "geslachtsbepalingsecho" roept bij mij associaties op met beslissen wat het wordt, alsof het een keuze is die je op dat moment maakt. Maar misschien ligt het aan mij Blame it on the hormones!
Oud 18-12-2017, 16:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het woord "geslachtsbepalingsecho" roept bij mij associaties op met beslissen wat het wordt, alsof het een keuze is die je op dat moment maakt. Maar misschien ligt het aan mij Blame it on the hormones!
Ik snap je punt! Dacht ik ook meteen
Oud 18-12-2017, 16:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is erg gesteld met begrijpend lezen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-12-2017, 16:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Komt helemaal goed.

Ik werd gisteren op de verjaardag van Laura door de ouders van Gerben uitgenodigd om kerstavond bij hun te komen vieren, dat is schijnbaar de "familieavond" bij hen. Dus ik spendeer dat met Koest en Blu-ray en Gerben en ouders enzo. Best zin in en ik hoefde niets mee te nemen maar ik maak zondagochtend nog wel even snel een meat loaf.
gaat vast goed, maar ik kan me leukere dingen bedenken

Oooh dikke prima
Wij hebben net besloten kerstavond vrij te nemen en doen de 23e 'kerstavond' met de schoonouders en de 3 A's. en dan de 26e kerstlunch met de hele schoonfamilie. En dan is dat ook weer voorbij

EN DAN NOG MAAR 2 NACHTJES TOT JULLIE LEKKERE SMOELTJES!!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-12-2017, 16:49
Verwijderd
Oud 18-12-2017, 18:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
gaat vast goed, maar ik kan me leukere dingen bedenken

Oooh dikke prima
Wij hebben net besloten kerstavond vrij te nemen en doen de 23e 'kerstavond' met de schoonouders en de 3 A's. en dan de 26e kerstlunch met de hele schoonfamilie. En dan is dat ook weer voorbij

EN DAN NOG MAAR 2 NACHTJES TOT JULLIE LEKKERE SMOELTJES!!
IK HEB ER ZO VEEL ZIN IN!!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-12-2017, 18:44
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
__________________
Forumdownie
Oud 18-12-2017, 21:25
Verwijderd
Omg jongens, cadeautjes verzinnen in 2017 is zoveel leuker dan een paar jaar geleden, al die dingen die je kan laten maken voor weinig <3
Oud 18-12-2017, 21:57
Verwijderd
Wat voor dingen?
Oud 18-12-2017, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik snap even totaal niet hoe je dat gek kan vinden.
Dat ontgaat mij ook atm.
Oud 18-12-2017, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Wat voor dingen?
Mooie dingen!
Oud 18-12-2017, 22:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Pfff, merk toch wel dat ik moe ben en daardoor snel emotioneel reageer. Ik las iets op twitter wat over iemands moeder ging en reageerde daarop. Even later kreeg ik zo'n lieve reactie dat ik spontaan begon te huilen. Deels omdat deze onbekende zo vriendelijk was en deels omdat het even heel erg zeer deed dat ik geen moeder meer heb.

Nou ja, huilbuien zorgen er wel voor dat je een hoop stress loslaat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-12-2017, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Mooie dingen!
Ja, wat dan
Oud 18-12-2017, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat dan
Je moeder
Oud 18-12-2017, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Pfff, merk toch wel dat ik moe ben en daardoor snel emotioneel reageer. Ik las iets op twitter wat over iemands moeder ging en reageerde daarop. Even later kreeg ik zo'n lieve reactie dat ik spontaan begon te huilen. Deels omdat deze onbekende zo vriendelijk was en deels omdat het even heel erg zeer deed dat ik geen moeder meer heb.

Nou ja, huilbuien zorgen er wel voor dat je een hoop stress loslaat
Knuffel voor jou! Jij hebt tenminste een reden om te janken - ik heb vorige week een grote huilbui gehad omdat ik deze winter geen balkenbrij mag
Oud 18-12-2017, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Je moeder
Is as zo mooi?
Oud 18-12-2017, 23:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Knuffel voor jou! Jij hebt tenminste een reden om te janken - ik heb vorige week een grote huilbui gehad omdat ik deze winter geen balkenbrij mag
<3

Jij hebt zwangerschapshormonen, dat geeft denk ik ook wel emotionele uitschieters.

Wat zit er trouwens in balkenbrij dat je het niet mag? Mijn (oud)ooms maakten dat altijd voor familiedag maar ik heb nooit echt geweten wat het nu was of wat er nu in ging
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-12-2017, 23:30
Verwijderd
Hersens?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.