Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2001, 20:04
COOLIO RULLEZZZ
COOLIO RULLEZZZ is offline
ik word de laatste tijd helemaal gek van me ouders omdat ze elke dag loeiende ruzie maken
ik ga zelf ook telkens gekkere dingen doen of het daar door komt weet ik niet maar ik ging jack ass na doen en ik ging met een verkeerst bord een onzettende stijle bult af krossen maar me hand bleef achter de klem hangen en werd geplet toen moest die gehecht worden dat was twee weken terug en gister was ik zo boos dat ik met de blote vuist de hele tijd tegen de muur aan stond te ramen en nu liggen me knokkels helemaal open wat moet ik doen ik word helemaal gek van me ouders en ik wil niet met ze praten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mzzl
__________________
ÐRINK MET MATEN GEEN LITERS BIER MAAR VATEN : - )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2001, 20:10
COOLIO RULLEZZZ
COOLIO RULLEZZZ is offline
??
__________________
ÐRINK MET MATEN GEEN LITERS BIER MAAR VATEN : - )
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 20:15
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
in elk geval ophouden met die jackass acties die je kunnen beschadigen. je kan die ruzie's ook niet negeren, omdat je je ouders zo'n beetje elke dag een paar uur ziet.

Als mijn ouderz ruzie hebben ga ik gewoon naar me kamer. Ik vind het ook niet erg, van mij mogen ze gaan scheiden, verhuizen naar andere kant van de wereld ofzow. Ik denk dat jij liever hebt da je ouderz bij elkaar blijven, dus moet je er misschien toch eens met hun over praten. Of iemand anders zoeken waar je je gevoelens bij kwijt kan.


*als je nog eens een jackass actie wil doen neem dan 15 laxeerpillen, w8 30 minuten en ga in een winkelcentrum rondrennuh. CKY2K to the bone ! ! ! ! )
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 20:20
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
BoRNLoZeR schreef:
*als je nog eens een jackass actie wil doen neem dan 15 laxeerpillen, w8 30 minuten en ga in een winkelcentrum rondrennuh. CKY2K to the bone ! ! ! ! )
ROFL
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 15:15
Mey
Mey is offline
ik weet hoe je je voelt................
en sorry, ik heb geen goede raad voor je, moet eerst zelf eens kijken hoe ik het op ga lossen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 16:50
Wapjap
Wapjap is offline
Ik denk dat je die jackass acties doet om aandacht te krijgen van je ouders.
__________________
Admit your futality
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 19:56
Verwijderd
Probeer je er toch toe te zetten met je ouders te gaan praten. Bedenk vantevoren rustig wat je wil gaan zeggen en doe het op een moment waarop jullie allemaal rustig zijn.
Kun je je er echt niet toe zetten, dan kun je ook een briefje schrijven, maar er is dan een dikke kans dat je, als je ouders je weer zien, toch zult moeten praten.

Stop iig met die Jackass-acties, die kunnen je serieus verwonden!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 16:21
COOLIO RULLEZZZ
COOLIO RULLEZZZ is offline
nouw ik kan 't echt niet laten om jackass actie niet meer te doen ik ging vandaag met een winkel wagentje tegen stoep rantjes aan knallen da's wel lachen alleen kheb nu een grote diepe schram op me arm ziet er wel grappig uit bud now whay dat ik met me ouders ga praten of schrijven dat maakt 't alleen maar erger
__________________
ÐRINK MET MATEN GEEN LITERS BIER MAAR VATEN : - )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vreemd gevoel na de seks
Mind Sickness
32 13-03-2005 13:26
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is vreemd?
Verwijderd
12 05-10-2003 18:42
Liefde & Relatie Vreemd gaan
miep
3 20-08-2003 17:36
Liefde & Relatie Een van de velen...vreemd gegaan
Janicha
35 20-05-2002 11:57
Psychologie Is het vreemd nog steeds boos te zijn om iets dat een jaar geleden gebeurde?
Anne
8 05-05-2002 14:51
Verhalen & Gedichten normaal =! vreemd
de wijze jodokus
2 01-09-2001 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.