Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2001, 21:18
Tiesch_ W
Tiesch_ W is offline
leuk is het niet als je een ander probeert te helpen en als dank daarvoor verneukt hij je en is hij zo dom je hulp in de wind te slaan.
maarja wat doe je eraan sommige mensen zijn gewoon te dom om te zien dat ze van alle kanten verneukt worden en als ze er dan kommentaar over krijgen en iemand zegt ze dat ze verneukt worden dan geloven ze ut zelf ook nog eens niet nou dan ben je in mijn ogen toch wel een enorme SUKKEL maarja zelf weten zelf baas!!!! maar als je dan de persoon die je probeert te helpen verneukt dan ben je toch wel erg DOM en dan bekijkt de desbetreffende persoon in kwestie die het zelf wel weet dat hij het is het maar dan is ie bij mij aan het verkeerde adres.

is dat nou zo raar

Tiesch
__________________
het leger of niet het leger dat is de saaie vraag ..
Advertentie
Oud 22-11-2001, 07:50
Lovely1
Avatar van Lovely1
Lovely1 is offline
Citaat:
Tiesch_ W schreef:
leuk is het niet als je een ander probeert te helpen en als dank daarvoor verneukt hij je en is hij zo dom je hulp in de wind te slaan.
Mensen proberen te helpen is goed, maar sommige mensen willen niet geholpen worden. Ookal zitten ze zelf zo diep in de shit dat ze zelf de uitweg ook niet meer zien, dan nog moeten ze het zelf willen om geholpen te worden.

Lovely1
__________________
Dare to be different || I love my attitude problem! || Nothing more beautiful, than being me!
Oud 24-11-2001, 21:54
Tiesch_ W
Tiesch_ W is offline
Citaat:
Lovely1 schreef:

Mensen proberen te helpen is goed, maar sommige mensen willen niet geholpen worden. Ookal zitten ze zelf zo diep in de shit dat ze zelf de uitweg ook niet meer zien, dan nog moeten ze het zelf willen om geholpen te worden.

Lovely1


[/B]
jamar toch ik vind ut zo dom want hij geeft zelf toe dat hij veerneukt word latum er dan wa aan doen


maja in iedere gevalluh dak voor reactie


bla bla bla

__________________
het leger of niet het leger dat is de saaie vraag ..
Oud 25-11-2001, 13:16
Darkzone
Darkzone is offline
Dit heb ik dus met mijn ex-vriendinnetje.
Ze zit midden in de puberteit, is eigenlijk zeer eenzaam en negeert dat door haar zeer amicale en sterk op sex gerichte gedrag. Op 1 iemand na heeft ze geen echte vrienden en ze denkt dat sex liefde is, of dat men door sex met haar te hebben dat ze haar mogen. (ze wordt woensdag pas 16)
Ze leeft in een totaal eigen wereld en ziet zo niet (of het interesseerd haar niet) hoe fout en dom ze bezig is.
Ik had haar graag willen beschermen (of willen bijsturen) en haar de werkelijke wereld willen laten inzien, maar ze haat mij nu omdat ik haar niet respecteer zoals ze is en omdat ik haar wil veranderen/beschermen. En denkt dat niet nodig te hebben.

Maar als je in de klas tegen een nieuwe laraar (van 21) zeg dat je met hem wel naar bed zou willen, en je wordt door hem uit gelachen en je leert er dan nog niks van....
Hoe dom en/of naïef ben je dan?

En toch blijf ik een zwak voor haar houden en wil ik haar steunen. Maar dat is niet aan mij...
__________________
I remember the King; And his Queen I shall never forget; No finer woman had lay before me; Dark and filled with beauty.
Oud 18-12-2001, 09:31
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Maar hoe weet je of een persoon die doet alsof ie je wil helpen in principe je ook niet verneukt.
Al vaak genoeg meegemaakt. Daarom wantrouw ik nu ook iedereen.
io
PS Heb me ook aangemeld zoals je ziet.
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Oud 18-12-2001, 11:07
timonx
timonx is offline
Soms ben je zelf zo depressief dat je alleen nog maar op jezelf kan vertrouwen in zulke gevallen accepteer je absoluut geen hulp van anderen. Sommige mensen vinden dit raar en voellen zich dan aan de kant gezet. Maar verdiep je eens in die andere persoon hoe zou jij zelf reageren als je niemand en niets nog op deze wereld vertrouwd. Probeer iemand niet te vernaderen dit wekt alleen maar wantrouwen en haat op maar probeer juist te tonen dat jij wel in die persoon gelooft alleen zo kun je hem/haar het beste helpen zorg dat mensen iemand hebben om op terug te vallen dan gaan ze de "waarheid" langzaam zelf ook inzien.
__________________
Het enige waarvoor ik leef is mijn werk. Voor de rest heb ik niets
Oud 18-12-2001, 11:13
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Iotje:
Niet reageren op topics ouder dan 2 weken.

Draad Gesloten
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle schoenen verneukt help
Verwijderd
12 26-09-2004 14:36
De Kantine verneuk mijn foto
O.B.
84 14-11-2003 23:10
Psychologie waarom verneuk ik altijd alles, HELLUP!!!!!
foreverlove
4 13-02-2002 08:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.