Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 14:31
TommY_
TommY_ is offline
ik heb gehoord van verschillende mensen in mijn klas dat ze pillen aten, is dit normaal, mij lijkt het dat je dan juist helemaal versuft.
Advertentie
Oud 26-05-2004, 15:09
mimima
mimima is offline
ja lijkt me ook zo ik zou er alvast nooit aan beginnen.....
Oud 26-05-2004, 15:25
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
dadelijk raken ze verslaafd.... niet egt slim
Oud 26-05-2004, 15:28
mimima
mimima is offline
whuahahh ja he.....
Oud 26-05-2004, 15:29
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Ligt eraan wat voor pillen denk ik maar denk dat het niet echt goed nee.
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 26-05-2004, 15:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dit is iets voor het algemene deel van het eindexamenforum.

Overigens zijn er verschillende soorten pillen natuurlijk.
Je hebt pillen die je zenuwen in bedwang houden. Deze pillen hebben geen sufheid tot gevolg en kun je voor een paar keer best gebruiken voor examens ed. Ze worden er zelfs voor uitgeschreven door de dokter. Uiteraard is het wat anders als je aan de drugs gaat
En dan zijn er ook nog lichte middeltjes zoals Valeriaan.

Het ligt er dus maar net aan wat die mensen slikken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-05-2004, 15:49
Verwijderd
Mjah ik slik ritalin, maar niet alleen voor het examen, hele jaar door Als ik ze perongeluk niet vergeet dan hè
Oud 26-05-2004, 16:47
the tourist
the tourist is offline
Ik heb nervovit, een soort kalmeringspillen voor stresssituaties, gewoon van de drogist. Het helpt volgens mij niet echt, maar goed.
Oud 26-05-2004, 20:02
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik heb niet echt kalmeringsmiddelen.. maar wel 1tje om de concentratie te bevorderen(Valdispert) en eentje die het geheugen verbetert(Geriaforce). Van Geriaforce weet ik eigenlijk niet of het werkt.. maar van Valdispert heb ik het idee van wel. (of mijn concentratie komt dan opeens door andere factoren) En ze maken me niet suf ofzo.
Oud 26-05-2004, 20:04
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
pillen zou morgen wel een energie pil kunnen gebruiken moet in 5 uur tijd economie leren
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 26-05-2004, 20:04
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik gebruik ze niet.
mag ze ook niet gebruiken van mijn moeder
ze zegt dat ik dan half in shock die examens maak(doe ik nou ook wel, maar dat is na paar minuten wel weer weg als het examen begint).
en er niet helemaal bij ben omdat het lichtelijk versuft.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 26-05-2004, 21:17
briemer
Avatar van briemer
briemer is offline
die kalmerings pillen van de drogist zijn dacht ik meer het idee
en echte pillen zou ik maar niet slikke
waar maken jullie je druk over het is gewoon een wat grotere toets van 2 uur
Oud 26-05-2004, 22:35
johnbiezen
johnbiezen is offline
ik snap niet echt waar iedereen zich druk ommaakt . Ik bedoel dat je een beetje spanning hebt, oke, beetje zenuwen misschien, maar ik bedoel..je doet toch je best....ik ben voor mezelf blij dat ik totaal geen zenuwen heb, waarom snap ik ook niet, maarja...ik heb mijn best gedaan klaar...

Relaxde blijven...

ik heb pas heeele erge spanning/zenuwen de dag van de uitslag

want je mag in 2 onvoldoendes halen en ook nog es een her doen (al wilt niemand dat)
Oud 26-05-2004, 22:37
Verwijderd
Ik gebruik ze niet, en zou het denk ik ook niet doen als ik zenuwachtiger zou zijn Heb voor ieder examen wel een 'gezonde' portie zenuwen geloof ik, maar das ook wel goed
Oud 27-05-2004, 08:07
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Mijn moeder heeft de halve apotheek in huis gehaald (nervovit, valeriaan, passiflora en A Vogel rustgevers ), maar ik maakte er bij schoolexamens en presentaties ook altijd al gebruik van. Of het helpt weet ik niet zeker, maar ik ben niet meer misselijk en draaierig van de zenuwen. Suf wordt je er in ieder geval niet van, maar ik kan me tot nu toe prima concentreren en heb alles gehaald.
Oud 27-05-2004, 08:24
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik slik pilletjes die door de dokter zijn voorgeschreven. Weet niet pcies hoe ze heten, maar helpen goed tegen de zenuwen.
Oud 27-05-2004, 08:33
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
kmoet eco ook nog leren fok zooi-maar ja-nog anderhalf uur na nl ofzo tijd voor efedra dan denk ik
__________________
HIGHschool

Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 08:35.
Oud 27-05-2004, 15:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 26-05-2004 @ 23:35 :
ik snap niet echt waar iedereen zich druk ommaakt . Ik bedoel dat je een beetje spanning hebt, oke, beetje zenuwen misschien, maar ik bedoel..je doet toch je best....ik ben voor mezelf blij dat ik totaal geen zenuwen heb, waarom snap ik ook niet, maarja...ik heb mijn best gedaan klaar...
wat hebben sommige mensen toch een inlevingsvermogen...
Dat jij zo lekker rustig blijft en je nergens zorgen over maakt, betekent toch niet dat iedereen dat zo makkelijk kan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Ads door Google
Oud 27-05-2004, 15:53
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Ik had vandaag een paar zogenaamde anti-stresspillen van een vriendin van me gekregen, dus ik heel fanatiek innemen. Heb niet echt gemerkt dat het werkt, maar had het wel zooooo koud...maar kan ook aan de zaal liggen natuurlijk. Ik geloof nie zo in die pillen...
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 27-05-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Tom vercetti schreef op 26-05-2004 @ 15:31 :
ik heb gehoord van verschillende mensen in mijn klas dat ze pillen aten, is dit normaal, mij lijkt het dat je dan juist helemaal versuft.

Ik slik ook allerlei zooi, maar tis helemaal niet zo dat je er door versuft raakt..en ut help erg goed tegen zenuwen enzo!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Betablokkers en astma/rijexamen
Daantje_0705
16 05-03-2012 18:07
Eindexamens 2003 loopt de stress al op??
MiZz TeRiOuZz
57 15-05-2003 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.