Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Welke grafische stijl spreekt jou (middelbare school) het meest aan?
Zo realistisch mogelijk 12 70.59%
Flash 0 0%
Gestileerd (zit ergens tussen realisme en cartoon in) 2 11.76%
Cartoon 0 0%
2D 3 17.65%
Anders, namelijk... 0 0%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2012, 16:49
Litchnikov
Litchnikov is offline
Hoi iedereen,

Ik moet voor m'n opleiding (Game Art) een stijlonderzoek uitvoeren onder middelbare scholieren. Het gaat er om welke stijl de gemiddelde middelbare scholier het meest aantrekt.
Dus, wat speel je veel/welke grafische stijl spreekt jou aan? In de pol een aantal opties, indien jouw antwoord er niet bij staat, graag eventjes hier posten. Ik weet dat 't soms lastig is om iets in een genre te stoppen, dus ik zou 't ook leuk (en handig) vinden als jullie een voorbeeldje noemen, iets wat jullie veel spelen of wat voor spel jullie er leuk uit vinden zien.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2012, 18:53
Verwijderd
Liefst zo realistisch mogelijk zoals battlefield 3 maar soms is afwisseling ook wel leuk na uren lang het zelfde spelen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 22:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb het liefst een stijl die werkt bij de game zelf. Er zijn genoeg voorbeelden van allerlei stijlen die heel goed werken ook al zijn ze niet realistisch.
Maar ik heb liever realistisch uitziende games.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 18:29
Verwijderd
Ik ben geen middelbare scholier, maar mijn mening is niets veranderd met de tijd dat ik dat nog wel was. Het maakt me geen reet uit hoe de stijl van een spel is, het gaat erom dat het spel goed is. De stijl van een game heeft me nooit afgeschrokken noch aangetrokken.

Ook flashgames, waarvan 98% (optimistisch ingeschat) rommel is kunnen beter zijn dan een spel met battlefield 3 graphics.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 11:02
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Zo realistisch mogelijk, maar bij sommige games hoort levensecht gewoon niet. Een realistische Mario? No, thank you. Sommige games zijn ook geweldig met een soort cartoon-feel, maar bij een game als Skyrim of Battlefield hoort dat gewoon niet echt thuis, net zoals je Super Mario 64 niet moet hermaken met Skyrim's graphics en realisme, laat ik maar zeggen.
Conclusie: Ik zou zeggen dat realistisch over het algemeen wel goed is, maar het ligt aan wat de game wilt bereiken.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 21:36
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben meer geinteresseerd in art design dan art style. Met fotorealistme in gamees is op zich niets mis, zolang er maar interessante dingen mee gedaan worden.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 13:03
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik heb gekozen voor zo realistisch mogelijk, maar het hangt inderdaad een beetje af om welke spellen het gaat.

Mario moet gewoon lekker cartoon blijven, en commander keen zou ik echt niet anders dan 2d willen spelen.

Speel zelf echter voornamelijk RTS spellen, en die vind ik fijner in realistische stijl. Neem AoE online, dat cartooneske heeft me echt doen afknappen op dat spel.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.