Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 13:58
Rhinus
Rhinus is offline
Stel, je wil indrinken, zat worden of weet ik wat voor weinig geld. Wat koop je dan? Dus, wat is lekker en goedkoop?

FrambozenBessenJenever ('Festivo' dacht ik) is 1 liter van 11%. 't Is lekker en 't kost maar 1,83 ! (C1000)

Dus, hebben jullie ook nog lekkere godkopen dingen die 't checken waard zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 16:35
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
koop ergens pure alcohol, zoek ff een spuit thuis op, prik eens lekker in je arm en laat die pure alcohol vloeien, je bent binnen no-time gaar (gehoord dan toch tenminste )

Maar goed, de meeste smaakjenevers zijn wel goedkoop, en je wordt er redelijk snel zat van natuurlijk. Maarja, ik heb er eigenlijk ook geen verstand van want ik drink alleen bier.....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 16:43
Verwijderd
goedkope tafelwijntjes (aldi heeft een redelijke witte wijn), en natuurlijk goedkoop bier (bv. Export, Brouwmeester)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 18:20
2Real4You
2Real4You is offline
Martini ! Voor een € of 5 heb je al een liter. En je wordt er ontzettend lam van.
__________________
Monsters slapen nooit, dus ik ga gewoon naar bed. -Blof
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 16:44
Griller
Griller is offline
haha jaja maar martini is niet te zuipen maar het is zelfs zoo goor dat het lekker wordt om te drinken..
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 16:57
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
koop ergens pure alcohol, zoek ff een spuit thuis op, prik eens lekker in je arm en laat die pure alcohol vloeien, je bent binnen no-time gaar (gehoord dan toch tenminste )