Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 13:58
Rhinus
Rhinus is offline
Stel, je wil indrinken, zat worden of weet ik wat voor weinig geld. Wat koop je dan? Dus, wat is lekker en goedkoop?

FrambozenBessenJenever ('Festivo' dacht ik) is 1 liter van 11%. 't Is lekker en 't kost maar 1,83 ! (C1000)

Dus, hebben jullie ook nog lekkere godkopen dingen die 't checken waard zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 16:35
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
koop ergens pure alcohol, zoek ff een spuit thuis op, prik eens lekker in je arm en laat die pure alcohol vloeien, je bent binnen no-time gaar (gehoord dan toch tenminste )

Maar goed, de meeste smaakjenevers zijn wel goedkoop, en je wordt er redelijk snel zat van natuurlijk. Maarja, ik heb er eigenlijk ook geen verstand van want ik drink alleen bier.....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 16:43
Verwijderd
goedkope tafelwijntjes (aldi heeft een redelijke witte wijn), en natuurlijk goedkoop bier (bv. Export, Brouwmeester)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 18:20
2Real4You
2Real4You is offline
Martini ! Voor een € of 5 heb je al een liter. En je wordt er ontzettend lam van.
__________________
Monsters slapen nooit, dus ik ga gewoon naar bed. -Blof
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 16:44
Griller
Griller is offline
haha jaja maar martini is niet te zuipen maar het is zelfs zoo goor dat het lekker wordt om te drinken..
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 16:57
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
koop ergens pure alcohol, zoek ff een spuit thuis op, prik eens lekker in je arm en laat die pure alcohol vloeien, je bent binnen no-time gaar (gehoord dan toch tenminste )

Maar goed, de meeste smaakjenevers zijn wel goedkoop, en je wordt er redelijk snel zat van natuurlijk. Maarja, ik heb er eigenlijk ook geen verstand van want ik drink alleen bier.....
ik denk dat je binnen no-time dood bent
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:44
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
ik denk dat je binnen no-time dood bent
Ik was het zelf ook niet van plan
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:50
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Ik ga denk ik voor bier of een lekker chemisch flesje Passie.
En iets duurder maar wel helemaal top: citroen brandewijn. Maar dat moet je wel aanlengen want het is net of je limonadesiroop met 20% zit te drinken. 9.5 pleuro voor een liter geloof ik.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:26
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Hmz, k vind Martini Fiero wel lekker. K hou sowieso wel van Martini.
Als je egt heeeeel dronken wilt worden moet je goldstrike kopen. Das wel zo'n €13,- voor een fles maar je bent na 3 shots gegarandeerd dronken (na 5 a 6 konden ze me opvegen heeft een beetje met je weerstand tegen alcohol te maken).
Tis namelijk 50% maar je voelt de alcohol niet branden en het smaakt naar kaneel, heel goed te doen.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 02:19
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
FrambozenBessenJenever ('Festivo' dacht ik)
't Is trouwens geen Jenever maar wijn .
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 15:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Hmz, k vind Martini Fiero wel lekker. K hou sowieso wel van Martini.
Als je egt heeeeel dronken wilt worden moet je goldstrike kopen. Das wel zo'n €13,- voor een fles maar je bent na 3 shots gegarandeerd dronken (na 5 a 6 konden ze me opvegen heeft een beetje met je weerstand tegen alcohol te maken).
Tis namelijk 50% maar je voelt de alcohol niet branden en het smaakt naar kaneel, heel goed te doen.
wat is een shotje bij jou? Toch geen borrelglaasje?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:44
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
lambrusco, passie--> en die hele serie.. apfelkorn en amaretto enzo.. Is wel goed te drinken en niet echt duur.. 14,5 % d8 ik
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 13:04
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


wat is een shotje bij jou? Toch geen borrelglaasje?
jawel, tot de rand vol.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:31
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Citaat:
owlbeer schreef:


jawel, tot de rand vol.
Ik voel hem ook al behoorlijk bij 3 shots, dus jnieuwelaar kan gewoon beter tegen drank dan ons.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 10:26
Rhinus
Rhinus is offline
3 shotjes en dan dronken?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 13:05
Faery
Faery is offline
3kwart fles goldstrike en je kotst gegarandeerd :\
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:57
Rhinus
Rhinus is offline
Da's wel iets meer als 3 van die glaasjes .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:03
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
mja, relatief goedkope wodka zoeken, niet een te goedkoop merk want dan is het ook niet meer lekker, ik vind blackdeath wel een redelijke prijs/kwaliteitsverhouding hebben, 12 euro voor halve liter meen ik.. mja.. wodka is ook weer zo extreem vergeleken met vieze martini enzo..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2002, 15:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Ik voel hem ook al behoorlijk bij 3 shots, dus jnieuwelaar kan gewoon beter tegen drank dan ons.
ja denk het, wij hebben laatst bierspel gedaan met goldstrike. Heb er toen een stuk of 5 op binnen een half uur. Eigenlijk had ik nergens last van.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 01:52
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Wil je snel dronken worden? Dan moet je eens iets van een procent of 20 in je anus stoppen.. Maar je gaat er ook snel dood van.

Als je HEEL goedkoop drank wil hebben: Zelf maken. Appelcider is lekker, en is ontzettend makkelijk om te maken. Ik zal eens het recept vragen aan degene die dat heeft gedaan.
Wil je ook nog een recept voor een garnalencocktail? (met als voornaamste ingrediënt: pissebedden)
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:53
Snaggerske
Avatar van Snaggerske
Snaggerske is offline
Zoek een goedkope fles rooie wijn, koop een shootertje wodka dat heb je beide voor zeker 3 euro... kansloos zat gegarandeerd als je dat in mengvorm even snel achterover pleurt (2 á 3 flessen)

Of probeer anders een kopstoot... biertje met jenever d'r door... drink even flink door (grolsch kanon kopstoot?) en ge ben kansloos zat...
__________________
Chains... Bullets.... Spikes.... Leather.... METALIZED BLOOD!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 21:49
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
killer snif! niet goedkoop maar aangezien je snel onder te tafel ligt kan je vele malen met de flessen doen.
nodig: blue curacao en sambuca (raki kan ook)
gewoon mixen in een glas, ff aansteken, vuurtje snel doven!
op t moment dat je t voorwerp waarmee je het heb gedooft weghaald, flink snuiven! van alleen die lucht ga je al bijna van je stokkie. als je dan nog ff snel dat glas wegdrinkt en t 3 keer herhaalt ben je vast wel bezopen

Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:53
Verwijderd
Neem een flesje illegaal gestookte Palinka mee uit Hongarije, 55-60% en t komt wel in orde. Voor 2,5 euro een liter. Knap kerel als iemand die op een avond opkrijgt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:39
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

FrambozenBessenJenever ('Festivo' dacht ik) is 1 liter van 11%. 't Is lekker en 't kost maar 1,83 ! (C1000)
C1000 rules!
Maar ehm passie is ook lekker en amaretto... eigenlijk is alle sterke drank wel lekker, behalve apfelkorn.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:42
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
koop ergens pure alcohol, zoek ff een spuit thuis op, prik eens lekker in je arm en laat die pure alcohol vloeien, je bent binnen no-time gaar (gehoord dan toch tenminste )

Maar goed, de meeste smaakjenevers zijn wel goedkoop, en je wordt er redelijk snel zat van natuurlijk. Maarja, ik heb er eigenlijk ook geen verstand van want ik drink alleen bier.....
Uhm, bij een overdosis ben je binnen no-time dood
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2002, 21:44
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
C1000 rules!
Maar ehm passie is ook lekker en amaretto... eigenlijk is alle sterke drank wel lekker, behalve apfelkorn.
Heerlijk, Apfelkorn. Wat je ook kan doen is appelcider kopen, is geloof ik niet duur en ík vind het heerlijk spul.

*Mephisto, die appellikeur etc heerlijk vind en nu even 'I'he Prophet na-aapt met dit tussen sterretjes geschreven slotzinnetje*
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:50
MacArt
Avatar van MacArt
MacArt is offline
doe mij maar vodka... wit of zwart... niet rood..
__________________
With all our common consciousness and all our energy, let's feel the sound of the sun and dance!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 02:32
Verwijderd
Shine, thuis gebrouwt, hartstikke illegaal en minstens 90%alcohol. Valt niet te drinken dus. wordt je wel snel zat van.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik heb zelf een drankje gemaakt genaamd: ellende. Men nemen 2 vingers wodka, 1 vinger blue curacao en de rest naar smaak aanvullen met jus d'orange. Het goedje heeft een gifgroene kleur.

Dit hebben wij op een avond gedronken voor het stappen met een paar man na 6 glazen lagen er 2 te kotsen en 1 persoon heeft 2 dagen met zware diaree op bed gelegen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:41
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
killer snif! niet goedkoop maar aangezien je snel onder te tafel ligt kan je vele malen met de flessen doen.
nodig: blue curacao en sambuca (raki kan ook)
gewoon mixen in een glas, ff aansteken, vuurtje snel doven!
op t moment dat je t voorwerp waarmee je het heb gedooft weghaald, flink snuiven! van alleen die lucht ga je al bijna van je stokkie. als je dan nog ff snel dat glas wegdrinkt en t 3 keer herhaalt ben je vast wel bezopen
Als je t goed doet (gas opvangen en met rietje inademen) ga je na 4 keer gegarandeerd over je nek..
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:14
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
1 persoon heeft 2 dagen met zware diaree op bed gelegen.
Heeft die dan niet het hele bed ondergescheten?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:27
MasterPITO
MasterPITO is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
koop ergens pure alcohol, zoek ff een spuit thuis op, prik eens lekker in je arm en laat die pure alcohol vloeien, je bent binnen no-time gaar (
Ik denk eerder dat je zo gaar bent dat je aktijd gaar zal blijven, kapot dus
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:15
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
ik heb nou NOOIT de behoefte om goedkoop 'in' te zuipen, maar ik geloof dat bier en wijn goedkoop genoeg zijn ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Hoe oud was jij toen je begon met drinken?
Bananensplit
152 21-02-2010 20:58
Verhalen & Gedichten Onaf hersenspinsel
Charlottetje
49 02-12-2005 00:17
De Kantine verboden te roken in de horeca
Buzzzfuzzz.vs
59 04-12-2003 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.