Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 09:41
Nefratete
Nefratete is offline
Hallo ppl!!

Mijn vriend en ik gaan nu ongeveer een jaar met elkaar en we wonen ongeveer een half jaar samen. Vanavond gaat hij met een ander meisje naar de bioscoop. Dat meisje is een nieuwe klasgenoot van hem, en ze kennen elkaar ongeveer 5 weken. Ik weet dat ze puur vriendschappelijk met elkaar omgaan en dat ze naar de bios gaan naar aanleiding van een gesprek over de film. Ik vind het fijn voor hem dat hij iemand op school heeft leren kennen die hij echt mag, hij komt niet snel zulke mensen tegen. Toch heb ik het er soms best moeilijk mee.....
Hoe zouden jullie hier mee omgaan???
__________________
I am a loser, I am satan, I am Jesus-Christ, I'm ME.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2002, 09:44
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
kwestie van vertrouwen als je ut mij vraagt, zit jezelf niet teveel te stangen joh..........
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 09:48
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ga eens wat leuks met zn drieën (vieren???) wat leuks doen....
Als jullie goed met elkaar kunnen omgaan kan er een goede vriendschap uit groeien....
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 09:50
entrepreneur
Avatar van entrepreneur
entrepreneur is offline
Ja ik kan me op zich wel voorstellen dat je je zo voelt, maar ik denk dat je hem gewoon het vertrouwen moet geven waar ie om vraagt.
__________________
excelsior rules
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 09:53
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
ey je zult hem gewoon moeten vertrouwen... ze gaan naar aanleiding van iets van school.. iets over die film.. dus ja.. ehmzz
kan me maybe wel iets bij voorstellen... maar jemoet hem gewoon vertrouwen hoor!!

het gebeurt nu 1x.. maar je zegt dat je het er soms moeilijk mee heb.. ze gaan toch 1x?

mijn advies... ga die avond gzellie iets andersdoen met friends zodat je niet thuis op ligt te vreten en evt vage dingen in je hoofd gaat halen ey!!!

kop op!

kuzz
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 10:02
Nefratete
Nefratete is offline
Ik weet inderdaad dat ik hem moet vertrouwen, en dat is hij ook. Maar hij wil ook niet dat ik er even bij ben als hij met haar is. Ze zijn de hele dag, van 1 tot 9 met elkaar op stap en ik dacht ook van: nou, als zij echt een vriendin van hem wordt, dat wil ik daar ook normaal mee over weg kunnen. Dus ik stelde voor om een half uurtje langs te komen aangezien ik ook al in de stad ben.

Ik denk dat Bezerker ook wel gelijk heeft. Ik heb best wel last van onnodige angsten, en dat weet ik zelf ook wel.

Thanx!!
__________________
I am a loser, I am satan, I am Jesus-Christ, I'm ME.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 10:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nou, ik zou wel zoiets hebben van "oke.. moet dat nou?", maar ik zou hem wel laten gaan.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 11:11
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik vind eigenlijk dat je er al goed mee omgaat, en heel goed dat je haar ook probeert te leren kennen, heel positief, en je kan toch ook gewoon tegen je vriend zeggen hoe je je erover voelt, dat begrijpt hij heus wel... dus als je het een beetje raar vind of er moeite mee hebt, gewoon zeggen... tenminste zou ik doen dan...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:10
Verwijderd
Mijn vriend gaat ook af en toe met een ander meisje naar de film. Maar ik weet dat dat puur vriendschappelijk is, en dat ik me nergens zorgen over hoef te maken.

Je moet hem gewoon vertrouwen...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 13:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou het niet leuk vinden, maar mijn vriend zou zoiets ook niet doen. Ik overigens ook niet.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 14:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Moet toch gewoon kunnen? Ik zou het misschien wat raar vinden, omdat wij dat samen ook nooit doen, maar ja, als hij dat leuk vindt...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 14:50
Verwijderd
Ik zou er ook niet tegenkunnen...
En ik vind het vaag dat hij niet wil dat jij erbij bent
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 15:38
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
zou het niet echt leuk vinden ofzo, maar als hij het graag wil ga ik 'm echt niet tegenhouden...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 15:48
Verwijderd
ik zou het niet zo leuk vinden geloof ik maar goed. hij is vrij om te doen wat hij wilt. en ik kan hem niets verbieden. elk mens is vrij en als hij daar misbruik van gaat maken, dan is hij jou niet waard. en als hij lekker met haar mee gaat zonder dat er iets gebeurt dan is alles goed...lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 15:52
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
haha hij vindt dat meisje leuk. duidelijke zaak. kijken of hij man genoeg is om niets te ondernemen aangezien hij van jou houdt (zegt hij).
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 16:46
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja het is iets voor school, jij en je vriend gaan al een jaar, dus ik denk dat je hem nu toch wel kunt vertrouwen..
Je moet het zien als iets puur zakelijks denk ik! Later als hij zal werken moet hij misschien ook wel eens uit eten met vrouwelijke collega's, vergelijk het daar mee bijvoorbeeld
Maar goed, je moet hem gewoon vertrouwen, jullie gaan niet voor niets al een jaar.. dus vertrouwen en jezelf niet te veel op stang jagen door gekke dingen te gaan denken

Als je het echt niet zo ziet zitten dat hij met een meisje naar de bios gaat, ga dan gewoon mee

Ik denk dat als ik in dezelfde situatie zou zitten als jij dat ik er geen probleem van zou maken eigenlijk... het is naar aanleiding van iets van school en ik zou hem geloven als hij dat zou zeggen..
Ook als hij met een goede vriendin ofzo zou gaan zou ik daar geen probleem van maken, misschien dat ik dan mee zou willlen, maar dat is dan voor de gezelligheid en niet omdat ik hem niet zou vertrouwen

Niet dat ik nu zeg dat jij je vriend niet vertouwt hoor, maar zo komt het wel een beetje over geloof ik, als ik zo lees wat ik heb geschreven... Maar is dus niet mijn bedoeling
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 16:49
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zou dr eerlijk gezegd totaal niet mee om kunnen gaan. Toch zou ik t m niet verbieden.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Ik zou dr eerlijk gezegd totaal niet mee om kunnen gaan. Toch zou ik t m niet verbieden.
ik ook HEEL eerlijk gezegd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2002, 17:54
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
GRRR schreef:
haha hij vindt dat meisje leuk. duidelijke zaak. kijken of hij man genoeg is om niets te ondernemen aangezien hij van jou houdt (zegt hij).
sjeezes jongen, da meiske heeft al schrik genoeg! wa ik trouwens ook zou hebben, ge weet wel hè, ze zijn met twee, 't is daar donker... maar ja, gewoon vertrouwen dus. eigenlijk zou ik het in jouw plaats veel erger vinden dat hij van 1 tot 9 bij haar is (zonder dat hij jou erbij wil), dan dat ze samen naar de cinema gaan. praat er eens over!
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nou, ik zou wel zoiets hebben van "oke.. moet dat nou?", maar ik zou hem wel laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:35
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Ik zou er zelf een beetje een raar gevoel bij hebben.., maar als het betrouwbaar is zou ik het uiteindelijk toch wel doen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:57
Verwijderd
Ik zou het een beetje raar vinden, aangezien mijn vriend en ik ook nooit samen naar de bios gaan, en waarom dan wel met haar..? Dus ik zou er ook meteen iets achter gaan zeuren.

Ikzelf ga echter binnenkort ook met een vriend van me (bij mij in de klas) naar een film. Maar dat is voor het vak CKV, en dat vind ik dan meteen heel anders. Dit is ook niet alleen met hem, maar ook nog met een paar anderen.

Mijn vriend heeft echter geen CKV, dus dat excuus zou hij niet kunnen gebruiken

Nee ik weet niet hoe ik me zou voelen.. Zou me nogal dom voelen, omdat ie duidelijk wel met iemand anders naar de film wil, maar niet met mij..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:14
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik zou je niet te druk maken. Ik heb een beste vriend en ga daar regematig mee naar de bios en das gewoon gezellig, verder niets. Ga gewoon iets leuks met wat vrienden doen en probeer haar zo snel mogelijk kennen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:18
Deathflower
Deathflower is offline
het zou me in principe nix uitmaken, maar dat ligt er dan ook weer aan met wie hij gaat als het iemand zou zijn waar hij niet over uitgepraat kan raken zou ik et er moeilijker mee hebben...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:55
Nefratete
Nefratete is offline
Citaat:
GRRR schreef:
haha hij vindt dat meisje leuk. duidelijke zaak. kijken of hij man genoeg is om niets te ondernemen aangezien hij van jou houdt (zegt hij).
Nee, thanx, daar schiet ik echt iets mee op!! De rest trouwens wel! Ik vertrouw hem er gewoon op, en dan zie ik wel hoe het loopt. We hebben er al heel erg veel over gehad en hij zegt ook dat hij echt alleen maar vriendschappelijke gevoelens voor haar heeft. Hij begrijpt ook niet waar ik me druk om maak, omdat het voor hem puur vriendschappelijk is.
Het is inderdaad niet leuk, maar ik kan hem niet beperken in zijn vrijheid....

liefs
__________________
I am a loser, I am satan, I am Jesus-Christ, I'm ME.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 13:58
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik ben laatst ook met 'een' vriend van mij naar de bioscoop geweest, omdat hij niet op m'n verjaardag kon zijn. In die week was mijn vriend op vakantie en hij had er geen problemen mee.
Als hij met een ander naar de film zou gaan, ligt het eraan hoe ik erop reageer. Het ligt aan met wie hij naar de film gaat...
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 14:02
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Dat zou ik echt helemààl niet erg vinden...Mijn vriend gaat zoveel weg met andere vriendinnen en ik met andere jongens. Dat hoeft toch niets meer dan vriendschap te betekenen? Ik zou het hem gewoon gunnen hoor, als je zelf zegt dat hij anders niet zo sociaalvaardig is...Zou je het bijvoorbeeld ook erg vinden als hij gewoon met dat meisje iets zou gaan drinken? Of gaat het hem er gewoon om dat hij met dat meisje alleen is?

En idd, je kan hem niet beperken in zijn vrijheid, want dat zal hem alleen maar afschrikken en je wilt toch niet dat je vriend een sloef is?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 14:09
Amneris
Amneris is offline
Zolang ik weet dat het goed tussen ons zit, zou ik het niet zo heel erg vinden als m;n vriend met een ander meisje naar de film gaat (of ergens anders heen).
Maar als rond diezelfde tijd wat problemen tussen ons zijn, hij er heel geheimzinnig over doet, enz, dan zou ik er even iets meer mee zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:13
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Jullie kunnen ook heel gezellig met z'n 3-en gaan, nietwaar?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 13:28
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Jullie kunnen ook heel gezellig met z'n 3-en gaan, nietwaar?
niet waar idd
ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?

LEZEN aap
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 13:59
Verwijderd
zou t nie zo erg vinden...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:29
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap best dat je het hier moeilijk mee hebt, als jouw vriend en dat meisje al zo veel samen zijn en als je vriend niet wil dat je erbij bent als zij er is... Dan zou ik ook zulke gedachtes krijgen.

Maar je moet hem natuurlijk een kans gunnen om te bewijzen dat hij te vertrouwen is.

Ga ondertussen zelf wat met vrienden ondernemen, dan heb je je gedachten iig niet de hele avond bij jouw vriend en dat meisje samen in de bioscoop....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:38
logisch
Avatar van logisch
logisch is offline
ik herken deze situatie heel goed.. heb namelijk een paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt met mijn vriend (is nogsteeds mijn vriend! ) We waren via iemand anders in de discussie gekomen of je het erg zou vinden als de ander met iemand anders naar de bios zou gaan. hij zei dat hij het NIET leuk zou vinden... ik zei dat ik het niet erg zou vinden als t een gewone vriendin was. het gevolg: hij ging een week later met een (gezamelijke) vriendin naar de bios... beetje op mij op te stoken doen we namelijk wel vaker. maar ik kreeg er toen spijt van dat ik t had gezegd want op de bewuste avond vond ik het toch niet zo leuk meer. Dus iedereen die zegt dat ze het niet erg zouden vinden-> maak het zelf maar eens mee!! Gelukkig kan ik mijn vriend en die vriendin allebei vertrouwen..spreekt voor zich...
Dus mijn tip voor jou...vertrouw gewoon je vriend (ik bedoel..als ie vreemd wil gaan doet ie dat wel stiekem) En als het je echt dwars zit moet je er gewoon met je vriend over praten. Ik heb het er naderhand nog met mijn vriend ook over gehad. we praten tegenwoordig over alles (AANRADER!) je moet soms ff over een barrière maar geloof me....praten helpt meestal echt!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:40
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
[QUOTE]praten helpt meestal echt!![/ QUOTE]

Echt wel!!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:19
Elisaaa
Elisaaa is offline
Ik zou het niet echt leuk vinden eigenlijk. Maar misschien ben ik ook wel een beetje jaloers. Toch zou ik er minder moeite mee hebben als ze gewoon wat gingen drinken ofzo. Bios is meteen zo "anders".
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:51
kleinmeisje17
Avatar van kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Ik zou het niet erg vinden zo lang ze nog een gewone vriendin is.. Ik zou wel een beetje polsen hoe dat meidje is en hoe ze met je vriend om gaat.. Als je merkt dat zij hem leuk vind.. hem dus niet naar de bios sturen! Ik ben best jaloers.. maar toch een beetj kijken hoe dat meisje is!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2002, 14:59
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
zolang zij geen ex van hem is heb je niets te vrezen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:06
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik ga zo vaak met andere mensen naar de bioscoop, laatst ook nog met mijn ex.

Ga ook heel vaak na school gewoon film kijken bij een goede vriend, ik vind dat dat gewoon moet kunnen hoor. Ik zelf zou er absoluut niet tegenkunnen als dat voor mijn vriend al aanleiding is om jaloers te worden.

Als hij met andere meisjes, naar de film wilt, hij gaat z'n gang maar, zolang ie maar met z'n poten van d'r afblijft
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:15
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
moet kunnen... hoewel ik me kan voorstellen dat je t nie prettig vind.....

ja.. lastig die vertrouwenskwestie....

__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:09
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik ga zelf ook vaak genoeg met andere jongens naar de bios, puur vriendschappelijk. Maar ik kan het me voorstellen dat je je zorgen maakt ja. Ga die avond zelf ook iets leuks doen met iemand, dan denk je niet zoveel aan je vriend!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:35
Verwijderd
Als ik er niet bij mocht zijn, zonder goede reden, zou ik er toch m'n twijfels bij hebben. Ik zou hem dat dan gewoon zeggen, ruiken kan hij het niet.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:02
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik zou het niet leuk vinden, maar mijn vriend zou zoiets ook niet doen. Ik overigens ook niet.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 20:12
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Dat ligt eraan met wie hij naar de bioscoop zou gaan. Ik denk wel dat ik zou willen weten wie dat meisje is, en haar een keer zou willen ontmoeten.
Misschien kunnen jullie eventueel met z'n drieen een keer iets wat gaan doen?
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 20:17
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik zou er echt niet tegenkunnen en er een opstand van maken. *jaloers kreng is*

mn vriend is mijn vriend en ik moet niet t idee krijgen dat ik m zou moeten delen ofzoiets dergelijks alleen maar omdat ie nou iemand anders gevonden heeft waar die fijn mee kan omgaan. agh ja...

ik heb niet zo'n vertrouwen in mensen... ken dr ook niks aan doen
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:13
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Ik zou het mn vriend niet verbieden, ik zou hem wel laten merken dat ik het niet zo leuk vindt enja verder zou ik me gewoon de hele avond kut voelen terwijl hij daar met een ander zit..
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:28
skatefamke
skatefamke is offline
nou, ik vind dat je je er niet druk om moet maken. hij mag naast jou toch nog wel andere sociale contacten hebben?
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 20:00
Verwijderd
wat ik dan weer erger vind is maandag zeggen dat hij vrijdag met z'n kameraad naar de film gaat, die kameraad dan vrijdagavond heel laat tegenkomen op msn, vragen hoe de film was en die kameraad horen zeggen: "film? ik weet van geen film? over wa gaat het?" daags nadien krijg je dan te horen dat hij met een meisje een pint drinken was

ik heb hem de dag daarna daarover wel aangesproken, en hij heeft dan uitgelegd hoe het zat hoor hij had 's maandags aan b. gevraagd of hij mee naar xxx wou gaan zien, en toen was da ok. vrijdag vroeg hij dan nog eens: "en? dezen avond weg?" b.> "nee, ik moet naar m'n oma". b. was natuurlijk al lang vergeten dat ze naar de film zouden gaan kan natuurlijk gebeuren, maar op die moment zelf is het natuurlijk wel ff slikken, want je kan het één en het ander niet aan elkaar knopen... ik dacht eigenlijk dat hij tegen me gelogen had ofzow *schaamschaam*

nou ja, om ff ontopic te blijven: probeer er niks achter te zoeken, en als je dat dan toch doet; geef jezelf een mep.
als ie je niet meer graag zag had je dat al wel geweten...

ik begrijp echt wel hoe je je voelt hoor... *is ook zo*


xxx
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 22:23
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
men ex flikte dat ook, toen maakte ik het uit omdat ik het beu was dat hij het elke keer deed en nu is hij samen met dat meisje ...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 22:53
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
ik zou het niet leuk vinden, maar hem wel laten gaan.

ik zou me de hele dag rot voelen eerlijk gezegd
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 07:56
Nefratete
Nefratete is offline
hallo mensen.

ik he maar een nieuwe topic hierover geopend omdat het verhaal zo gewijzigd is dat het niet meer alleen toepasbaar is op de bioscoop.

Zij heeft wel gevoelens voor hem gekregen......toch vertrouw ik hem nu meer. Hij is in ieder geval eerlijk. En aan de andere kant: ik weet dat ik zonder hem verder zou leven (waar ik eerst niet zo zeker van was omdat ik in een dip zat.)

heel erg bedankt voor jullie reacties, ik heb er veel aan gehad....
__________________
I am a loser, I am satan, I am Jesus-Christ, I'm ME.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.