Oud 08-05-2008, 12:54
Verwijderd
Soms zit ik wel eens te denken: wat nou als je ziek wordt tijdens de examens? ben je dan helemaal de lul, of valt er nog iets te regelen?
Advertentie
Oud 08-05-2008, 13:04
Verwijderd
Tijdens herkansingen (2e tijdvak) mag je dan inhalen, dacht ik, en eventueel herkansen in het 3e tijdvak.. Volgens mij is dan wel je hele zomer een beetje verpest. Maar iets te regelen is er dus wel.

Oh en je moet je elke dag opnieuw ziekmelden, mocht het gebeuren.
Oud 08-05-2008, 13:07
Verwijderd
Ik mocht een examen vroeger schrijven omdat ik op vakantie ging. (voor een bruiloft trouwens)
Oud 08-05-2008, 13:18
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Op 17 en 18 juni zijn herexamens (voor vwo iig) en daarop kan je dus in totaal vier examens maken. En dan heb je nog een derde tijdvak, maar dat is buiten school om.
Oud 08-05-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik mocht een examen vroeger schrijven omdat ik op vakantie ging. (voor een bruiloft trouwens)
wtf
Oud 08-05-2008, 15:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Arenda: laat jij examens schieten voor een bruiloft dan?

Je kan idd herkansen in het tweede tijdvak en moet je elke dag opnieuw afmelden. Bij ons moet dat eerst bij de conciërge, dan bij je leerjaar coördinator en dan nog bij de examencoördinator Verder, staat dit soort koek ook niet gewoon in het examenreglement?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-05-2008, 17:19
Verwijderd
Het beste is ervoor zorgen dat je niet ziek wordt (voor zover mogelijk). Dus: op tijd naar bed (voor de goede weerstand), geen dingen eten die mogelijk bedorven zijn, proberen om geen kou te vatten (zal in mei wel gaan)
Oud 09-05-2008, 22:55
Verwijderd
Citaat:
@ Arenda: laat jij examens schieten voor een bruiloft dan?
Dat zei ik niet. Ik heb een examen s'ochtends geschreven i.p.v die avond omdat ik anders in het vliegtuig ergens over de atlantische oceaan zou zitten.
Oud 10-05-2008, 11:16
Verwijderd
Bij ons werd gezegd dat je voor een griepje geen herexamen mocht maken, je moest dan echt een been hebben gebroken ofzo... Geen idee of het waar was, maar ik weet wel dat een klasgenoot 2 examens had gemist omdat hij zich 'niet zo lekker' voelde en die is gezakt omdat hij geen her mocht doen, maar misschien had hij zich ook niet ziek gemeld ofzo.
Oud 10-05-2008, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik niet. Ik heb een examen s'ochtends geschreven i.p.v die avond omdat ik anders in het vliegtuig ergens over de atlantische oceaan zou zitten.
's Avonds zijn er toch geen examens? Of heb je het niet over CSE's ? CSE's mogen namelijk echt niet eerder worden opengemaakt dan op de tijd die er voor staat, dat moeten ze bij ieder examen ook controleren enzo. Kan me niet voorstellen dat ze dan iemand eerder het examen laten maken omdat die persoon op vakantie gaat. Dat mag gewoon niet. Dus je zal wel over een ander soort examen praten
Oud 10-05-2008, 11:53
Verwijderd
ja, ik bedoel echt met koorts
Oud 10-05-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ja, ik bedoel echt met koorts
Dan mag je examens in het tweede tijdvak herkansen en zo nodig ook in het derde, geloof ik
Oud 10-05-2008, 19:21
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline


__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Oud 11-05-2008, 16:44
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Een jongen uit mijn examenklas was zo handig om vlak voor de examens tegen een brug op te lopen met als gevolg een ernstige hersenschudding. Hij heeft toen een aantal examens tijden het 2e tijdvak gemaakt en de rest tijdens het 3e tijdvak. Hij kon dus wel gewoon in september met een nieuwe studie beginnen, alleen bij lotingsstudies is het een probleem.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 17:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Busstaking tijdens examens
T_ID
500 10-06-2008 18:47
Psychologie Verwerken problemen rondom examens
Daantje_0705
18 10-04-2005 19:16
Psychologie Samenvatting
Sweet_Hadar
3 14-01-2004 17:22
Psychologie Vreetbuien
Horror Kitty
28 09-07-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.