Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Welke dameshygiëneproducten gebruik jij?
Inlegkruisjes 11 44.00%
Maandverband 9 36.00%
Tampons 16 64.00%
Tampons met zo'n tamponpistool 3 12.00%
Extra waterdichte tampons 2 8.00%
Tampons zonder touwtje 3 12.00%
Tampons met extra glad buitenkantlaagje 6 24.00%
Lunacup 5 20.00%
Propje watten 2 8.00%
Propje wc-papier 3 12.00%
wc-papier gevouwen in het ondergoed 3 12.00%
niets 5 20.00%
anders, namelijk: 2 8.00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2015, 21:24
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Onder voorbehoud dat het is wat ik denk dat t is.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2015, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Als je een beetje een feeling krijgt voor hoe vaak je m per dag moet legen/hoeveel bloed je verliest tijdens je menstruatie kan het prima zonder kliederen en alles
Okay, fair maar ik kan me echt niet voorstellen dat het ook maar iets is wat niet in de buurt komt van een totale marteling
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 22:38
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Soms. Maar niet als ik de deur uit moet. Want dan kun je niet meteen naar t toilet rennen.
Huh waarom zou je dat doen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 01:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Okay, fair maar ik kan me echt niet voorstellen dat het ook maar iets is wat niet in de buurt komt van een totale marteling
Ik voel het niet zitten en het blijft goed zitten en omdat er alleen bloed en rubber in je vagijn zit krijg je geen stoffen binnen die de bacteriebalans Door de war gooien.
Tampons had ik altijd gezeik mee. Mijn bekkenbodem is goed getraind Door het zingen en als ik moest lachen of niezen of Wagner zingen kneep ik mn tampon leeg. Niet heel chill. En maandverband is walgelijk spul.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 13:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Okay, fair maar ik kan me echt niet voorstellen dat het ook maar iets is wat niet in de buurt komt van een totale marteling
Ach er gaan ook piemels in en er komen baby's uit, dan is zo'n plastic cupje echt niets.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 14:10
Verwijderd
Super flexibel ding ook, je voelt 'm niet zitten. Maandverband is pas een marteling
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ach er gaan ook piemels in en er komen baby's uit, dan is zo'n plastic cupje echt niets.
Ja dat dacht ik eerst ook maar babies uit=EXTREME LEVEL en piemels in=hopelijk genot.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 17:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar je voelt hem niet zitten!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 17:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik loop ook bijna de hele maand met een plastic ring in m'n vagijn tegen babies, en daar voel ik ook geen drol van. Plastic flexibele dingen zijn echt dikke prima, je voelt er niets van, en echt 100 keer fijner dan tampons die uitzetten en je vervolgens uit een droge ongesteldheidsvagijn moet halen, of maandverband die een beetje zompig aanvoelen na een uurtie, of nog erger dat als je hebt gefietst/voor je werk veel zit, je jezelf gaat ruiken. /tmi.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 17:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik dacht laatst laat ik weer eens maandverband proberen maar wat een vieze bende blijft dat toch.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 17:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Echt precies wat zoef zegt. Behalve dat ik met een stuk koper in mijn baarmoeder loop. Fijne bijkomstigheid is dat ik niet meer naar ongestelde vrouw ruik maar naar stuurhut
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Maar je voelt hem niet zitten!
Ja dat snap ik wel maar piemels voel je HOPELIJK wel en beebies die hun weg naar de koude boze buitenwereld vechten voel je sowieso meen ik toch wel te kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ik loop ook bijna de hele maand met een plastic ring in m'n vagijn tegen babies, en daar voel ik ook geen drol van. Plastic flexibele dingen zijn echt dikke prima, je voelt er niets van, en echt 100 keer fijner dan tampons die uitzetten en je vervolgens uit een droge ongesteldheidsvagijn moet halen, of maandverband die een beetje zompig aanvoelen na een uurtie, of nog erger dat als je hebt gefietst/voor je werk veel zit, je jezelf gaat ruiken. /tmi.
Okayokay. Ik zou best voor een paar maanden een vagijn willen hebben. Maar dan een echte eah, niet zo'n zure nepkut als ik nu heb.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 18:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Fijne bijkomstigheid is dat ik niet meer naar ongestelde vrouw ruik maar naar stuurhut


Overigens is het enige fijne maandverband dat er bestaat van Libresse, vind ik (het exacte type weet ik even niet meer). Het enige maandverband wat niet plakt, stinkt, dubbel gaat zitten, etc. Die gebruik ik soms.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 18:20
Verwijderd
Ik gebruik maandverband eigenlijk alleen als back-up, als ik ook een tampon in heb 's nachts of als de ongesteldheid bijna over is. Zo'n ding helemaal vol laten lopen vind ik ook bijzonder arelaxt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 18:44
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline


de eenmalige cup, vind ik makkelijker dan de divacup (maar achteraf denk ik dat ik een verkeerde maat had). Plus je kan er seks mee hebben wat niet kan bij de herbruikbare cups.

Beppies, voor lichtere dagen: Zijn wel achterlijk duur (2 tot 2,50 per stuk meestal).
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 18:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja dat snap ik wel maar piemels voel je HOPELIJK wel en beebies die hun weg naar de koude boze buitenwereld vechten voel je sowieso meen ik toch wel te kunnen zeggen.
De meeste zenuwen zitten bij de opening van de vagijn, dus alles wat hoger zit (en niet beweegt) voel je niet.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:01
Cootje01
Avatar van Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
[afbeelding]


de eenmalige cup, vind ik makkelijker dan de divacup (maar achteraf denk ik dat ik een verkeerde maat had). Plus je kan er seks mee hebben wat niet kan bij de herbruikbare cups.
Snap het nu nog niet als ik dat zo zie, maar dat komt later wel als ik er aan toe ben.
__________________
Puber-tijd is de tijd dat je ouders vervelend beginnen te doen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:04
Verwijderd
Citaat:
De meeste zenuwen zitten bij de opening van de vagijn, dus alles wat hoger zit (en niet beweegt) voel je niet.
En het blijft stil genoeg zitten om het als 'niet bewegen' te kunnen beschouwen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ja, ot: Ik gebruik sinds m'n 13e al 'ponies, want maandverband voelt als een zweterige luier en meurt. Ik heb er nog nooit moeite mee gehad, maar heb wel zo'n cup-ding overwogen vanwege het probleem dat ik altijd alleen maar ongesteld schijn te worden als ik ergens heen moet waar het lastig is om subtiel tampons weg te gooien.
Ik ga vrijwel nooit ergens heen, dus ik vind het typisch dat mijn ongesteldheid zich er op heeft aangepast. (Ik vergeet soms serieus dat het een ding is dat hoort te gebeuren. )
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En het blijft stil genoeg zitten om het als 'niet bewegen' te kunnen beschouwen?
Ja, het wiebelt niet heen en weer ofzo. Het zit gewoon vastgeklemd.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:15
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Hoe haal je die cups eruit?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:17
Verwijderd
Ik wil weten hoe dat voelt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
met je vingers. Bij de herbruikbare cups zit meestal een soort tuutje waar je aan kan trekken, bij de wegwerpcup kan je je vinger achter de ring zetten en eruit trekken. Gaat vrij makkelijk.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik wil weten hoe dat voelt
Je voelt niets!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:20
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Werkt harde kutscheetjes laten ook?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Je voelt niets!
Ja maar het inbrengen en uithalen. Net als tampons. Ik wil dat gewoon weten.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Werkt harde kutscheetjes laten ook?
Ja voor jou wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.