Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 17:59
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Wat is jouw meest favoriete fantasie?

Lief, teder en romantisch
Een intiem romantisch avondje met veel aandacht en tijd voor elkaar. Het ideaal, zoals dat in romantische films of boeken kan voorkomen.

Iets wat je nog nooit gedaan hebt
Lekker wild en grensverleggend. Iets dat je in het echt nog nooit gedaan hebt, maar misschien best wel eens zou willen...

Een spannende herinnering
Een bijzonder moment dat je ooit hebt meegemaakt, kan je nu nog steeds warm doen worden.

Iets dat jij speciaal samen met je partner zou willen doen
Samen zinspelen jullie over iets nieuws en daardoor ontwikkelt het idee zich steeds verder. Het is iets speciaal alleen tussen jullie twee.

Vrijen met een vrouw
Je vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk en zou wel eens een vrouw willen aanraken en misschien nog verder...

Vastgebonden worden
Spannend om eens in een compleet afhanklijke positie te komen en de ander van alles met je gaat doen, terwijl jij niet kunt tegenstribbelen.

Tantra en kamasutra
De beelden uit India inspireren je en je zou wel eens zo'n sessie van volledige overgave willen meemaken.

Met twee of meerdere mannen
Verwend te worden door één man is heerlijk, dus dan moet verwend worden door meerdere mannen nog veel lekkerder zijn. En dat alles draait om jou...

Oraal bevredigd worden
Je ligt te genieten als hij je beft en je beleeft de heetste orgasmes. Nogal wiedes dat je hiervan kunt dagdromen. Urenlang laat je je verwennen door een man die niet alleen een oraal sexwonder is, maar je ook nog masseert.

Gedwongen worden om seks te hebben
Je wordt zomaar gepakt door die stoere bouwvakker, of via de slavenmarkt kom je terecht in de harem van de sultan. De verhalen zijn talloos, maar het principe is hetzelfde. Je kunt niets doen en bent overgeleverd aan een bruut, die een ideale minnaar blijkt te zijn.

De hoer spelen
Je bent zakelijk en correct en weet als geen ander de mannen om je vinger te winden, zonder er zelf emotioneel bij betrokken te raken. Je kunt met ze doen wat je wilt, en ze bedelen om je gunsten, en je krijgt er nog geld voor ook.

Openlijk bekeken worden
Je loopt een modeshow voor lingerie, je treedt op als danseres in een nightclub, of danst in een peepshow en ziet langzaam de blikken van de mannen die jou willen verzwelgen. Je bent onweerstaanbaar en windt ze om je vinger.

Heimelijk bekeken worden
Niemand die het ziet, maar je hebt geen slipje aan. Voorzichtig gun je iemand bewust een blik in je bloesje. Of niet geheel per ongeluk doe je je knieën van elkaar terwijl je een kort rokje draagt.

In de sauna
Eigenlijk een omgeving waar je bent om te relaxen. Maar je kunt je ogen niet sluiten en wat je er ziet inspireert je om meer te willen doen.

Toekijken zonder gezien te worden
Plotseling zie je een stelletje dat heftig en opwindend met elkaar bezig is. Je kunt je ogen er niet van afhouden. Je wordt mee getrokken in hun spel, als zij jou maar niet zien.

De onbekende bekende
Er is iemand bij je in de buurt, die je fantasie prikkelt. De buurman, een leraar, die man van de winkel om de hoek, de man van je beste vriendin. Je ziet hem af en toe en zou nooit echt iets met hem willen hebben, maar in je fantasie...

De ideale minnaar zonder gezicht
De grote onbekende, hij is zo gepassioneerd en geheimzinnig. Hij weet precies wat jij lekker vindt en vervult al je wensen.

Spelen met publiek
Je heetste vrijpartij is op een publieke plaats en er bestaat een kans dat iemand het ziet. Of je vingert jezelf en laat het heimelijk aan een man zien. Vele varianten, maar het publiek speelt een grote rol in de opwinding.


alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:03
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Vrijen met een vrouw
Je vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk en zou wel eens een vrouw willen aanraken en misschien nog verder...

Dit zou ik wel eens willen meemaken.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:05
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
Vrijen met een vrouw
Je vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk en zou wel eens een vrouw willen aanraken en misschien nog verder...

Dit zou ik wel eens willen meemaken.

hihi ja uhh deze fantasieen zijn eigelijk voor een vrouw, maar het geeft niet.. hoe meer reacties, hoe beter x
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:56
Built to last
Built to last is offline
Iets dat jij speciaal samen met je partner zou willen doen
Samen zinspelen jullie over iets nieuws en daardoor ontwikkelt het idee zich steeds verder. Het is iets speciaal alleen tussen jullie twee.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 22:09
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Een spannende herinnering
Een bijzonder moment dat je ooit hebt meegemaakt, kan je nu nog steeds warm doen worden.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:02
dekbedje
dekbedje is offline
hmm vastgebonden gebeft worden en hete orgasmes beleven whooo wordt er nou al wild van
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 00:21
Verwijderd
Doe die spannende herinnering maar..heb ik nu ook, en ik kan er inderdaad nog steeds warm van worden.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 04:36
Verwijderd
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Wat is jouw meest favoriete fantasie?

- Lief, teder en romantisch
Een intiem romantisch avondje met veel aandacht en tijd voor elkaar. Het ideaal, zoals dat in romantische films of boeken kan voorkomen.


*zwijmel*

- Iets dat jij speciaal samen met je partner zou willen doen
Samen zinspelen jullie over iets nieuws en daardoor ontwikkelt het idee zich steeds verder. Het is iets speciaal alleen tussen jullie twee.


Hmm heerlijk persoonlijk

- Vrijen met een vrouw
Je vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk en zou wel eens een vrouw willen aanraken en misschien nog verder...


Ja hoor, graag haha, nee het lijkt me echt supergeil om het een keer met een vrouw te doen. Ik heb al wel met een meisje gezoend maar verder nog niet, en dat zou ik ooit nog wel een keer willen

- Vastgebonden worden
Spannend om eens in een compleet afhanklijke positie te komen en de ander van alles met je gaat doen, terwijl jij niet kunt tegenstribbelen.


Ooooww Jaaah!! Haha, hmmz das echt lekker.. Vooral omdat je weet dat je niets kan doen.. Maar in je achterhoofd weet je ook dat het veilig is, want je vertrouwt die persoon volledig, dus zou je echt zeggen dat ie moest stoppen, dan doet ie dat En dat vertrouwen maakt het helemaal super

- Oraal bevredigd worden
Je ligt te genieten als hij je beft en je beleeft de heetste orgasmes. Nogal wiedes dat je hiervan kunt dagdromen. Urenlang laat je je verwennen door een man die niet alleen een oraal sexwonder is, maar je ook nog masseert.


Dat masseren weet ik niet hoor, maar oraal bevredigd worden is HEERLIJK Hmm

- Gedwongen worden om seks te hebben
Je wordt zomaar gepakt door die stoere bouwvakker, of via de slavenmarkt kom je terecht in de harem van de sultan. De verhalen zijn talloos, maar het principe is hetzelfde. Je kunt niets doen en bent overgeleverd aan een bruut, die een ideale minnaar blijkt te zijn.


Jaaaah! Hmmz en ik bedoel niet dat ik graag verkracht wil worden, maar de fantasie zelf, de gedachte. Aaah das geil Hmm daar had ik ook al een keer een topic over geopend:

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=80615

Mjah, das lekker het idee

- De hoer spelen
Je bent zakelijk en correct en weet als geen ander de mannen om je vinger te winden, zonder er zelf emotioneel bij betrokken te raken. Je kunt met ze doen wat je wilt, en ze bedelen om je gunsten, en je krijgt er nog geld voor ook.


Ik zou dit niet op die manier willen. Echt niet.. Hmmz maar tis wel weer een geil idee dat je alle mannen zo ver zou kunnen krijgen dat ze alles zouden willen doen om maar seks met je te hebben. Das een lekker machtsgevoel lijkt me

- Toekijken zonder gezien te worden
Plotseling zie je een stelletje dat heftig en opwindend met elkaar bezig is. Je kunt je ogen er niet van afhouden. Je wordt mee getrokken in hun spel, als zij jou maar niet zien.


Jaaaaah dat lijkt me echt fantastisch Haha Mjah, maar ik zou waarschijnlijk te bang zijn om betrapt te worden.. Ik is schijterd

[/B]
Ik heb weggelaten wat ik niet boeiend vond maar dit spreekt me allemaal beswel aan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:05
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Wat is jouw meest favoriete fantasie?


De ideale minnares zonder gezicht
De grote onbekende, zij is zo gepassioneerd en geheimzinnig. Zij weet precies wat jij lekker vindt en vervult al je wensen.

__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:30
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Iets wat je nog nooit gedaan hebt
Lekker wild en grensverleggend. Iets dat je in het echt nog nooit gedaan hebt, maar misschien best wel eens zou willen...

Een spannende herinnering
Een bijzonder moment dat je ooit hebt meegemaakt, kan je nu nog steeds warm doen worden.

Vrijen met een vrouw
Je vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk en zou wel eens een vrouw willen aanraken en misschien nog verder...

Vastgebonden worden
Spannend om eens in een compleet afhanklijke positie te komen en de ander van alles met je gaat doen, terwijl jij niet kunt tegenstribbelen.

Met twee of meerdere mannen
Verwend te worden door één man is heerlijk, dus dan moet verwend worden door meerdere mannen nog veel lekkerder zijn. En dat alles draait om jou...

Gedwongen worden om seks te hebben
Je wordt zomaar gepakt door die stoere bouwvakker, of via de slavenmarkt kom je terecht in de harem van de sultan. De verhalen zijn talloos, maar het principe is hetzelfde. Je kunt niets doen en bent overgeleverd aan een bruut, die een ideale minnaar blijkt te zijn.

De hoer spelen
Je bent zakelijk en correct en weet als geen ander de mannen om je vinger te winden, zonder er zelf emotioneel bij betrokken te raken. Je kunt met ze doen wat je wilt, en ze bedelen om je gunsten, en je krijgt er nog geld voor ook.

Toekijken zonder gezien te worden
Plotseling zie je een stelletje dat heftig en opwindend met elkaar bezig is. Je kunt je ogen er niet van afhouden. Je wordt mee getrokken in hun spel, als zij jou maar niet zien.

De ideale minnaar zonder gezicht
De grote onbekende, hij is zo gepassioneerd en geheimzinnig. Hij weet precies wat jij lekker vindt en vervult al je wensen.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:43
~*Zuchtje*~
~*Zuchtje*~ is offline
Mijn fantasie staat er jammer genoeg niet tussen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Vrijen met een vrouw
Je vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk en zou wel eens een vrouw willen aanraken en misschien nog verder...

alvast bedankt!!
graag gedaan
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:48
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ben ik dan de enige die echt voor de tantra en kamasutra kiest, zo heerlijk en vollop genieten van alles, en zo samen zijn, op zowel lichamelijk als geestelijk niveau, het orgasme uitstellen tot een explosie, allerlei heette standjes (moet ik wel wat leniger worden). Damn ik denk maar eens dat ik wat boeken ga lenen.

En ik moet zeggen dat ik de meeste andere fantasien wel lekker vind, (alleen verander ik ze soms, van bouwvakker maar ik de kapster ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:45
Verwijderd
Lief, teder en romantisch
Een intiem romantisch avondje met veel aandacht en tijd voor elkaar. Het ideaal, zoals dat in romantische films of boeken kan voorkomen.


Iets wat je nog nooit gedaan hebt
Lekker wild en grensverleggend. Iets dat je in het echt nog nooit gedaan hebt, maar misschien best wel eens zou willen...

Vrijen met een vrouw
Je vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk en zou wel eens een vrouw willen aanraken en misschien nog verder...


Tantra en kamasutra
De beelden uit India inspireren je en je zou wel eens zo'n sessie van volledige overgave willen meemaken.


Oraal bevredigd worden
Je ligt te genieten als hij je beft en je beleeft de heetste orgasmes. Nogal wiedes dat je hiervan kunt dagdromen. Urenlang laat je je verwennen door een man die niet alleen een oraal sexwonder is, maar je ook nog masseert.


De hoer spelen
Je bent zakelijk en correct en weet als geen ander de mannen om je vinger te winden, zonder er zelf emotioneel bij betrokken te raken. Je kunt met ze doen wat je wilt, en ze bedelen om je gunsten, en je krijgt er nog geld voor ook.


De onbekende bekende
Er is iemand bij je in de buurt, die je fantasie prikkelt. De buurman, een leraar, die man van de winkel om de hoek, de man van je beste vriendin. Je ziet hem af en toe en zou nooit echt iets met hem willen hebben, maar in je fantasie...


De ideale minnaar zonder gezicht
De grote onbekende, hij is zo gepassioneerd en geheimzinnig. Hij weet precies wat jij lekker vindt en vervult al je wensen.


Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:49
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Tantra
jaaaa.. spiritueel klaarkomen via je neus...
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:05
Verwijderd
Het ligt eraan.....
Deze hieronder is niet echt een sexuele fantasie van me ofzow, maar een onderdeel van de fantasiewereld waar ik soms in leef...
(klinkt raar, maarjah)

Lief, teder en romantisch
Een intiem romantisch avondje met veel aandacht en tijd voor elkaar. Het ideaal, zoals dat in romantische films of boeken kan voorkomen.

Qua sex:

Iets wat je nog nooit gedaan hebt
Lekker wild en grensverleggend. Iets dat je in het echt nog nooit gedaan hebt, maar misschien best wel eens zou willen...


Jah, dat zeker weten


Vrijen met een vrouw
Je vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk en zou wel eens een vrouw willen aanraken en misschien nog verder...


Goh wie had dat nou niet gedacht


Vastgebonden worden
Spannend om eens in een compleet afhanklijke positie te komen en de ander van alles met je gaat doen, terwijl jij niet kunt tegenstribbelen.


maar deze is niet alleen fantasie

edit: goh wat ben ik braaf eigenlijk.....
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 13:55
Misspopcorn
Avatar van Misspopcorn
Misspopcorn is offline
liever als het kei hard regend dan dus buiten
of binnen als het kei hard onweert
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Seksuele Fantasie
Type
5 31-12-2003 10:48
Verhalen & Gedichten Nederlandse literatuurboek over fantasie
Wijze vrouw
2 22-11-2003 11:15
Seksualiteit Fantasie, een rare
~*Zuchtje*~
38 09-08-2003 10:13
Seksualiteit grens tussen fantasie en werkelijkheid
Magdalena
6 26-06-2003 16:49
Seksualiteit Fantasie werkelijkheid maken? Experimenteren met je fantasie over sex?
Bambino
42 05-05-2003 13:52
Verhalen & Gedichten op hol geslagen fantasie!
Da Girl
1 20-08-2001 07:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.