Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2001, 19:21
Heehee allemaal.

Ik moet nu een boekje lezen voor engels. Cal van Bernard MacLaverty. Wij hebben vragen gehad die we moeten beantwoorden, van die irritante waarbij je bijna een vraag per pagina moet beantwoorden. Wie heeft hiervan de antwoorden!!!? In ruil heb ik van alles, verslagen van culturele activiteiten (hele goede, een 9.5 had ik ervoor), boekverslagen, recensies, werkstukken (maatschappijleer, geschiedenis, ckv), en nog wel meer. Als je van die antwoorden voor mij hebt, heb ik vast nog wel iets bruikbaars voor je liggen.

Heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt alvast
xxx Chantal

myself_and_moi@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2001, 19:31
Chantal je kan gewoon naar internetcollege.nl /collegenet.nl en dan naar engelse verslagen en vul je cal in en dan krijg je engels en nederlandse samenvattingen kweetnie of je er wat aan hebt maarre kzou 't maar ff tjekke alsik jou was kheb Cal al gehad... oja heb jij voor nederlands boekverslag met rescencies die je moet vergelijke khoor nog van je laterz SaikoSense@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 29-05-2001, 10:43
Heehee Tupaclyps
Hier staan niet de antwoorden op de vragen die ik zocht, maar aan deze site heb ik wel heel veel dankje!! Zeker voor andere vakken is dit een relaxte site. Maar goed, je vroeg naar vergelijkingen van recensies. In de vierde heb ik dat moeten doen bij het boekje 'kleine blonde dood'. heb je daar wat aan? Dan hoor ik het wel, ik heb het vast nog wel ergens liggen. Grz ciao Chantal
Met citaat reageren
Oud 29-05-2001, 20:44
Verwijderd
Zullen we het volgende keer bi j1 ipv 3 dezelfde topics houden?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2001, 16:30
Heej chantal..
Als je kleine blonde dood heb ligge graag wil je 't maile naar saikosense@hotmail.com en met onderwerp boekverslag kleine blonde dood ofzo want ik krijg elke dag 10 mailtjes ofzo en kheb geen tijd om ze te lezen thnxxx


Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.