Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2006, 23:12
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
(Ik weet niet zeker of dit topic hier hoort, of onder psychologie, kies maar moderators ).

Ik heb altijd al een extreme voorkeur voor mannelijke artsen. Bij een vrouwelijke arts voel ik me niet op mijn gemak, en voel ik me niet serieus genomen. Ik heb er een hele poos een moeten hebben, wat nu gelukkig over is.
Ik hoor bijvoorbeeld van veel meisjes dat als ze een onderzoek zouden moeten laten doen in/bij hun vagina, dat ze dan liever (eenmalig) een vrouw zouden willen. Terwijl ik juist echt ABSOLUUT een man zou willen. Hoe meer prive het is, hoe erger mijn afkeer van een vrouwelijke arts. Zo heb ik bijvoorbeeld, een mannelijke huisarts, een mannelijke psycholoog, een mannelijke ortodontist en een mannelijke fysiotherpeut.

Wat ik me nou afvroeg, zijn er meer mensen die dit hebben? En waardoor komt dit bij jullie dan in godsnaam? (misschien ook iets om ff met mijn psych over te babbelen de volgende keer)...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 01:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb zelf een vrouwelijke huisarts en ik ben er zeer tevrede over. Ze is erg aardig en neemt me vrij serieus. Maar een mannelijke huisarts zou ik ook niet vervelend vinden. Zolang hij me maar serieus neemt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 10:04
Estar
Estar is offline
Mij maakt het niks uit, het ligt aan de persoon of ze je serieus nemen of niet en hoe ze met je omgaan. Ik heb niet gemerkt dat het aan geslacht te koppelen was.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 11:52
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb een mannelijke en vrouwelijke huisarts.

Ik denk dat ik voor inwendige onderzoeken toch eerst liever naar een vrouw zou gaan dan een man, maar als ik naar mijn mannelijke huisarts daarvoor zou moeten gaan zou ik dat niet heel erg vinden. Maar ik kan dus kiezen .
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 11:58
Verwijderd
Ik heb een mannelijke en vrouwelijke huisarts en het maakt me niet uit welke van de twee eventueel mijn lichamelijke onderzoeken zou doen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 12:02
jet
Avatar van jet
jet is offline
mijn huisartsen zijn een echtpaar die de praktijk delen. je weet dus nooit wie je krijgt voor je afspraak. je kan natuurlijk wel speciaal om 1 van de 2 vragen. de vrouw werkt er pas 2 jaar ofzo en daardoor ben ik gewoon zo aan die man gewend dat ik liever hem heb. laatst had ik meerdere inwendige onderzoeken nodig en toen ben ik bij allebei geweest (noodgevallen kan je geen voorkeur uitspreken ) en eigenlijk vond ik het bij hem ook prettiger. misschien omdat ie ook al zo lang mijn huisarts is en ik daar vooral vroeger heel vaak moest zijn..

maar als ik nu naar een gyneacoloog zou moete nzou ik wel liever een vrouw hebben..
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 12:05
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Ik heb geen huisarts
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 12:45
Verwijderd
ik zou als huisarts ook liever een man hebben.. dat is bij mij alleen niet het geval haha .. Ik voel me überhaupt niet op mijn gemak als ik naar de huisarts moet. Ik vind altijd dat een vrouwelijke huisarts zo door je heen kijkt.. beetje moeilijk om uit te leggen. Als psycholoog zou ik toch liever een vrouw hebben, en waarom daar heb ik geen goede reden voor..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 13:14
Verwijderd
Het maakt mij niets uit of het een man of een vrouw is. Ik wil inderdaad wél het gevoel krijgen dat ik serieus genomen wordt en als een persoon (ipv lichaam) beschouwd wordt, maar zowel bij mannelijke als vrouwelijke huisartsen lijkt dat niet standaard te zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 14:18
Verwijderd
ik heb dat ook een hele tijd gehad, dat ik geen vrouwelijke arts/tandarts/psych wilde....
ik kreeg dus toch een vrouwelijke psych toen ik die nog bezocht.(mannen waren 'op' )
ik ben er niet achter gekomen waarom dat nou zo was.
haar verklaring was dat dat iets met mijn moeder in het verleden heeft te maken....maar ja mijn vader was ook niet zo betrokken in mijn leven dus ik vond het een beetje een makkelijke verklaring.

maar nu heb ik dat niet meer.
alhoewel ik bij intieme onderzoekjes neig naar een voorkeur voor een vrouwelijke arts...maar man maakt me ook niks uit.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 16:26
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
hmm... ik denk dat mijn voorkeur meestal ook naar een man uitgaat. Weet niet waarom, stom eigenlijk
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 16:40
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Myuki schreef op 19-11-2006 @ 17:26 :
hmm... ik denk dat mijn voorkeur meestal ook naar een man uitgaat. Weet niet waarom, stom eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 16:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Herkenbaar, ik moet niets hebben van vrouwelijke artsen en al helemaal niet als het intieme onderzoeken betreft.

Ook ik heb een mannelijke huisarts- psychotherapeut- fysiotherapeut- tandarts- neuroloog- en chiropractor. Ik heb volgende week een afspraak voor Mensendieck bij een vrouw, en ik weet nu al dat ik zo snel mogelijk overstap op de mannelijke variant (Sta ook al op de wachtlijst) en dat is puur omdat ik me totaal niet op mijn gemak voel bij vrouwen.

Ik zei vroeger als klein meisje zelfs al tegen mijn moeder: "Als ik ooit moet bevallen in het bijzijn van een vrouw, dan blijft die baby nog wel even binnen. Dat doe ik echt niet hoor! " Gek genoeg leef ik nog steeds met dat idee, heel vreemd.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 17:37
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Wat vet, ik ben dus helemaal geen uitzondering .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 17:48
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb meestal een vrouwelijke huisarts en dat vind ik eigenlijk wel fijn. Maar met mannen heb ik ook geen problemen. Ik zou wel problemen met een vrouw hebben als ze echt zo'n krengerige uitstraling heeft en kijkt alsof ze je eigenlijk een aansteller vindt of dat het je eigen schuld is. Dat kan natuurlijk bij mannen net zo goed, maar dat idee heb ik bij vrouwen vaker.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 18:00
Verwijderd
Het maakt me niet zoveel uit of een huisarts mannelijk of vrouwelijk is, sommige dingen begrijpen vrouwen beter, andere dingen begrijpen mannen beter, maar er zijn ook mannen die alles begrijpen en vrouwen die alles begrijpen, zo is het ook met serieus nemen, conclusie: het is afhankelijk van de persoon.

Ik kies iemand op persoon, niet op geslacht. Zeker bij mensen als huisarts en tandarts ed ga ik eerst naar de praktijk kijken en vervolgens kennis maken ed. Of iemand man of vrouw is doet er voor mij niet zoveel toe, wel hoe iemand overkomt en met anderen omgaat ed.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 19:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb op zich liever een mannelijke huisarts. Ik weet niet, bij mannen voel ik me iets meer op mijn gemak geloof ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 20:27
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Hmm.. Geef mij maar een vrouwelijke..
Ben "bang" voor mannen.. Al helemaal bij inwendig onderzoek!

Bah Bah..
__________________
leave me met rust
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 21:59
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik weet niet, het probleem bij vrouwen is dat ze vaak van die ontzettende bitches kunnen zijn. Echte krengen, mannen hebben dat niet. Maar mannen kunnen ook arrogant en patientongericht zijn. Bij artsen maakt het me niet zo veel uit.

In winkels en andere dienstverlenende beroepen ga ik definetly voor de man (het liefste homo) De man als kapper, in de parfumzaak als kledingverkoper, cosmetica winkel. Noem maar op, vrouwen kunnen zulke krengen zijn!
Ik wil sowieso netjes behandeld worden in een zaak.


oeh laatst was ik in een 2e hands winkeltje aan het kijken, en die was van een vrouw. Ze keek me vet verstoord aan, en volgens mij had ze echt geen zin in me. echt zo'n krengerig typje. Heel erg vaag, naja dan weet ik iig waar ik niet meer heen moet.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 09:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op dit moment heb ik een mannelijke huisarts, tandarts en longarts en een vrouwelijke psychotherapeute. Die laatste heb ik speciaal om gevraagd (omdat ik vooral problemen heb met mijn vader en die liever niet bespreek met een man die mogelijk zelf ook vader is). De eerste drie heb ik niet speciaal voor gekozen maar ik ben er tevreden over. Ik voel me er wel op mijn gemak. Ik heb het idee dat mannen vaak wat rustiger zijn ofzo, weet het niet precies. Ik heb een tijdje een vrouwelijke tandarts gehad maar ik mag nu kiezen en dan kies ik toch voor die man. En met intieme onderzoeken heb ik denk ik liever een man omdat ik onbewust bang ben dat een vrouw gaat vergelijken met zichzelf Misschien heel stom hoor.

Ik heb een mannelijke en een vrouwelijke mensendieck-therapeut gehad en daar beviel de man beter maar dat kwam denk ik puur om de persoon en niet om het geslacht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 19:28
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
vreemd, ik heb dat juist tegenover gesteld, ik voel me veel meer op mijn gemak bij een vrouw.
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 07:52
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
mannen zijn vaak rustiger en komen daardoor wat zelfbewuster en vakkundiger over. vind ik dan. voor intieme lichamelijke dingen zou ik mss liever een vrouw willen, maar de huisarts die ik heb voldoet ook wel aardig denk ik. verder zeker wel mannen, dan blijft het contact naar mijn idee wat zakelijker en dat stel ik zeer op prijs.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 10:44
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb ook liever, welke arts dan ook, een man. Ik kan er gewoon beter mee overweg.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 11:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik wil ook altijd liever een man, heb nu ook een mannelijke huisarts. Ik voel me vaak beter op mn gemak bij mannen.
Eigenlijk wat alles betreft, leraren etc.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 14:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik ben behoorlijk bevooroordeeld en geef dan ook de voorkeur aan man-artsen. Op zich heb ik ook nog nooit met een vrouwelijk arts van doen gahad Puur gevoelsmatig. Als ik man zou zijn geweest, had ik wellicht de voorkeur voor een vrouwlijke arts gehad.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:47
Verwijderd
Ik heb een mannelijke huisarts. Ik moet nog wel een beetje aan hem wennen, de eerste keer dat ik hem gezien heb, was ik 13, dus ik ben nog niet echt aan hem gewend
Maar ik heb wel vaker 'vervelende' onderzoeken gehad. Hij is wel heel serieus en gewoon rustig.
Ik voel me daarom ook nog wel op mn gemak Hij houdt afstand en dat vind ik wel fijn
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 17:13
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb 2 vrouwelijke huisartsen. Hebben 1 praktijk en wisselen elkaar af, dus ik weet nooit wie ik van tevoren heb. Nadeel is dat ze privé ook samen zijn, dus lesbisch Dus soms wel een beetje vreemd gevoel daarbij.
Gelukkig kom ik hooguit eens per jaar bij de dokter.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 18:40
Verwijderd
Ik heb een vrouw die echt heel aardig is en goed. Dus ik ben zeer blij met haar. Maar echt een voorkeur heb ik niet, tussen man of vrouw. Als het maar een persoon is die luistert en goed advies geeft.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 18:41
Verwijderd
Citaat:
KiMZz schreef op 22-11-2006 @ 18:13 :
Ik heb 2 vrouwelijke huisartsen. Hebben 1 praktijk en wisselen elkaar af, dus ik weet nooit wie ik van tevoren heb. Nadeel is dat ze privé ook samen zijn, dus lesbisch Dus soms wel een beetje vreemd gevoel daarbij.
Gelukkig kom ik hooguit eens per jaar bij de dokter.
Waarom is dat een nadeel? 't Lijkt me niet dat ze over zichzelf praten in de praktijk, dus ook al vind je het een raar idee, je wordt er niet mee geconfronteerd ofzo...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 20:23
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
heb een mannelijke en dat bevalt me prima, als het over de pil gaat heb ik nergens moeite mee, maar bij een inwendig onderzoek zou ik liever een vrouw hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 17:41
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-11-2006 @ 19:41 :
Waarom is dat een nadeel? 't Lijkt me niet dat ze over zichzelf praten in de praktijk, dus ook al vind je het een raar idee, je wordt er niet mee geconfronteerd ofzo...
Nee ok maar dan toch heb je het idee van 'ze vallen wel op vrouwen'. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb, maar als ik moest kiezen had ik liever een mannelijke, homoseksuele dokter dan een vrouwelijke, homoseksuele dokter..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 17:54
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bij inwendige vrouw zou ik echt wel een vrouw willen. Lijkt me geen prettig gevoel dat er een man naar gaat zitten kijken. Maar als het niet anders is maak ik me daar niet zo druk over.

De rest van de artsen zijn wel mannelijk geweest. En m'n fysio was ook een man en daarvoor heb ik vaak in m'n ondergoed door z'n kamer moeten huppelen, dus boeiend.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 20:50
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik zou toch echt voor een vrouwelijke arts willen. al is t alleen al omdat de 2 mannelijk artsen die ik gehad heb echt vreselijk waren. naja, die vrouw was ook niet super, maar.. dan voel ik me toch meer op me gemak.. bij zo een vreemde man met me benen wijd gaan liggen, nee bedankt.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
KiMZz schreef op 23-11-2006 @ 18:41 :
Nee ok maar dan toch heb je het idee van 'ze vallen wel op vrouwen'. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb, maar als ik moest kiezen had ik liever een mannelijke, homoseksuele dokter dan een vrouwelijke, homoseksuele dokter..
Aah ok, ja, dat snap ik wel.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 22:54
Verwijderd
Ben ik de enige M die deze topic interessant vindt?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 06:51
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-11-2006 @ 23:54 :
Ben ik de enige M die deze topic interessant vindt?
Kennelijk . Maar je bent welkom je mening te geven ontopic .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 10:01
Verwijderd
Ik heb een mannelijke huisarts, maar de praktijk is van een echtpaar. Ik heb een keer bij de vrouwelijke arts een afspraak gehad, maar zij had niet de rust en het geduld van haar man. De mannelijke arts is veel rustiger, heeft meer geduld en heeft er respect voor als ik iets niet wil. De vrouwelijke arts heeft dat niet zo. Daarom ga ik liever na de mannelijke arts. Maar of ik me ook zo op mijn gemak zou voelen bij een vrouwelijke arts die hetzelfde met me om zou gaan, weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 10:15
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik denk dat het er van afhangt hoe serieus ze je nemen. Ik zit in principe bij een mannelijke huisarts, die heel veel tijd voor je uittrekt en alle boeken er bij gaat halen en je helemaal uitlegt wat je wel of niet hebt. Maar ik ben er 2x geweest voor iets intiemere dingen, 1x pil en 1x inwendig onderzoek en dan heb ik toch liever een vrouw. Het kan ook aan hem als persoon liggen hoor, want hij is niet zo communicatief vaardig en drukt zich soms niet zo fijn uit. En bij die 2e keer voelde ik me ook niet serieus genomen, terwijl ik me hele erge zorgen maakte.

Ik ben ook wel eens bij een vrouwelijke arts geweest, maar die was heel anders. Werkte heel snel, liet me niet eens uitpraten 'zullen we er dan maar even naar gaan kijken?' En toen ik voor een inwendig onderzoek kwam, nam ze me ook niet serieus, 'ja, ik schrijf wel een recept voor je uit, maar eigenlijk is dat niet nodig.'

Dus ja, ik denk dat vrouw of man niet zoveel uitmaakt, het gaat om de persoon, hoe die is, praat en handelt. Ze zullen het beide wel weten, maar het gaat erom waar jij je het best op je gemak voelt. Ik ben er nog niet uit. Ik ga gewoon zo min mogelijk naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 15:10
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 23-11-2006 @ 18:41 :
Nee ok maar dan toch heb je het idee van 'ze vallen wel op vrouwen'. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb, maar als ik moest kiezen had ik liever een mannelijke, homoseksuele dokter dan een vrouwelijke, homoseksuele dokter..
ach, heteroseksuele mannen zijn toch ook niet eng.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 17:28
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Bij 'mijn' huisartsenpraktijk werken meestal 2 vrouwen, dus het is altijd een verassing wie ik krijg. Ik heb nog nooit een mannelijke doktor gehad dus ik zou niet kunnen zeggen waar mijn voorkeur naar uit gaat. Maar ik denk niet dat ik moeite zou hebben met een mannelijke huisarts.
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 17:50
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
psycholoog wil ik dus echt GEEN vrouw meer
en huisarts voor de meeste dingen liever een man
fysyo ook
orto had ik een man
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 22:41
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Meadow schreef op 19-11-2006 @ 18:37 :
Wat vet, ik ben dus helemaal geen uitzondering .
Ik denk dat je nog eerder een uitzondering bent als je als vrouw je voorkeur naar vrouwelijke huisartsen gaat.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 09:42
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Vice schreef op 24-11-2006 @ 23:41 :
Ik denk dat je nog eerder een uitzondering bent als je als vrouw je voorkeur naar vrouwelijke huisartsen gaat.
Precies, dat had ik echt niet verwacht .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 12:50
light fighter
light fighter is offline
zelf heb ik een lange tijd een mannelijke huisarts gehad, daar voelde ik me niet prettig bij. Nu heb ik twee vrouwen waar ik me wel prettig bij voel. Maar het maakt me niet veel uit of het een man of vrouw is, als ik me maar prettig voel.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 20:16
deoxyribose
deoxyribose is offline
Mijn huisarts van 15 jaar is mannelijk, wat op zich geen problemen levert. Alleen bij inwendige onderzoeken ga ik toch liever naar de vrouwelijke stagiare. Als het een mannelijke arts is die ik niet ken vind ik het niet erg. Heb er wel vaker ervaring mee met specialisten. Maar mijn huisarts heeft me zien opgroeien, dus het voelt een beetje raar als ik hem een intiem onderzoek laat uitvoeren.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 21:17
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 25-11-2006 @ 21:16 :
Mijn huisarts van 15 jaar is mannelijk
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 21:18
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 25-11-2006 @ 22:17 :
ik bedoel: hij is al 15 jaar m'n huisarts, duh
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 23:38
1Alain1
1Alain1 is offline
Ik denk dat het niet zozeer om het geslacht van de dokter gaat, maar om hoe jij je voelt als je je privé delen moet laten onderzoeken.
(Er zijn natuurlijk ook doktoren die zeggen dat je je moet uitkleden, terwijl je komt voor een oogontsteking! Dat mag niet kunnen bah.)
__________________
Niet geschoten, is altijd mis!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat is er met zijn penis?
Wasabi
3 22-03-2013 15:34
Lichaam & Gezondheid Keelpijn van veel praten
Daantje_0705
7 21-01-2013 20:38
Algemene schoolzaken Help!
snippersz1
3 07-09-2009 17:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Elektronisch Patiënten Dossier
kalinho
94 07-02-2009 00:10
Eindexamens 2004 Eten
Verwijderd
115 04-06-2004 13:06
Lichaam & Gezondheid Kun je d.m.v. therapie je angst verliezen? (plz lees mn topic)
eden6
11 27-02-2002 15:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.