Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2004, 22:32
Mipsy
Mipsy is offline
Ik heb nogal 'stevige' benen en billen, en (buiten dat ik het niet zo mooi vind) is dit behoorlijk lastig met het kopen van kleren ed. Heeft iemand tips voor mij om vooral mijn billen 'af te slanken'????
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 23:14
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Foto.. om te keuren ?

ontopic : nee, dat kan niet, afslanken doe je overall, niet plaatselijk. Kunt het wel iets strakker maken met met wat steviger spieren maar daar word het in omvang niet kleiner van.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 00:59
jojobro
jojobro is offline
Citaat:
Mipsy schreef op 02-10-2004 @ 23:32 :
Ik heb nogal 'stevige' benen en billen, en (buiten dat ik het niet zo mooi vind) is dit behoorlijk lastig met het kopen van kleren ed. Heeft iemand tips voor mij om vooral mijn billen 'af te slanken'????
Hallo,
Je kan iemand vragen om je een keer te doggy-stylen, dit zal vast het hardnekkige vet wegwerken.

Groeten Theo
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 09:52
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
jojobro schreef op 03-10-2004 @ 01:59 :
Hallo,
Je kan iemand vragen om je een keer te doggy-stylen, dit zal vast het hardnekkige vet wegwerken.

Groeten Theo
Anders neem je haar even serieus...
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:09
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 03-10-2004 @ 10:52 :
Anders neem je haar even serieus...
nee joh, 't is een heer, hij zegt dat ze zelf moet kiezen wie haar eens serieus mag nemen...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:10
Verwijderd
ontopic: ik zit met hetzelfde probleem, dus voor mij zijn tips ook welkom
ik ga dit jaar met een vriendin zwemmen, maar dan wel voor all-round-training-en-afvallen ik hoop dat m'n (boven)benen dan wat in omvang zullen afnemen, want dat zijn bij mij ook de probleemzones (hoewel m'n buik enzo natuurlijk ook wat mogen slinken )


naja

succes ermee!!


xxx
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:17
klaartje101
Avatar van klaartje101
klaartje101 is offline
Ik weet wel wat oefeningen,

1) op handen en kniën gaan zitten, en dan je linker been op tillen net zo als een hondje plast en weer naar beneden, daarna rechts.
2) op handen en kniën gaan zitten, en dan je linkerbeen op tillen net zo als een hondje en dan gaan veren, daarna rechts doen.
3) op je handen en kniën gaan zitten, en dan je linker been op tillen net zo als een hondje plast en naar voren halen en weer naar het midden, daarna rechts doen.
4) op handen en kniën gaat zitten en naar achteren schoppen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Doe het 10x per been en later 20x en steeds vaker. Ik weet zeker dat het helpt!
Zelf doe ik het niet meer. Eerder deden we het altijd op fitness dance.
Als je nog meer oefeningen wilt hebben dan moet je me maar een Pm sturen!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:05
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
dat is dus voornamelijk om het allemaal wat steviger te maken. Het zou kunnen dat je grotere bilspieren het vet zelfs verder naar buiten duwen dan.
Je kunt inderdaad niet plaatselijk vet verbranden, dus als je slanker wil worden kun je het beste een duursport doen zoals fietsen, hardlopen of zwemmen. Zorgen dat je meer calorien verbrandt dan je inneemt.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:16
Verwijderd
Plaatselijk minder vet kan alleen met liposuctie... of met een extréém slechte doorbloeding waardoor vetcellen niet 'bijgevuld' kunnen worden, maar dat wil je niet, want dan sterven je billen af en worden ze blauwzwart en moerassig enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 20:01
@Moon
@Moon is offline
Ehm... fietsen??
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 03-10-2004 @ 20:16 :
maar dat wil je niet, want dan sterven je billen af en worden ze blauwzwart en moerassig enzo.



Ja, ik ken je probleem wel een beetje, mijn bovenbenen zijn erg breed/dik en met broeken is dat soms ook echt lastig.
Ik denk trouwens dat de tips van klaartje wel goed zijn, dat doe ik nml ook wel eens.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 20:34
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Pff ik zei het al, en Daster ook al. Het word er niet minder van, van, wel strakker, maar niet kleiner.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 12:24
Mipsy
Mipsy is offline
Citaat:
klaartje101 schreef op 03-10-2004 @ 13:17 :
Ik weet wel wat oefeningen,

1) op handen en kniën gaan zitten, en dan je linker been op tillen net zo als een hondje plast en weer naar beneden, daarna rechts.
2) op handen en kniën gaan zitten, en dan je linkerbeen op tillen net zo als een hondje en dan gaan veren, daarna rechts doen.
3) op je handen en kniën gaan zitten, en dan je linker been op tillen net zo als een hondje plast en naar voren halen en weer naar het midden, daarna rechts doen.
4) op handen en kniën gaat zitten en naar achteren schoppen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Doe het 10x per been en later 20x en steeds vaker. Ik weet zeker dat het helpt!
Zelf doe ik het niet meer. Eerder deden we het altijd op fitness dance.
Als je nog meer oefeningen wilt hebben dan moet je me maar een Pm sturen!
Dank, dank, ik ga het eens proberen, wie weet helpt het....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 18:19
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Zou dit niet eigenlijk in het grote lijntopic moeten?
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:43
Verwijderd
Minder eten, meer bewegen - zo simpel is het. Voor je billen en benen: doe een dragende sport, zoals joggen. Jog drie maal per week langer langer dan 30 minuten, want pas na 30 min. begint de vetverbranding.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 00:53
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
alluman schreef op 05-10-2004 @ 22:43 :
Minder eten, meer bewegen - zo simpel is het. Voor je billen en benen: doe een dragende sport, zoals joggen. Jog drie maal per week langer langer dan 30 minuten, want pas na 30 min. begint de vetverbranding.
Jep, doe dan beter dat halve uur krachttraining, of doe cardio voor het ontbijt s ochtends, dan begint het meteen en verdoe je je tijd niet met glycogeen verbranden.

Overigens ook nog langer dan een half uur/3 kwartier op vetverbranding lopen, afhankelijk van je conditie. Langer gaat je massa kosten.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 08:24
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 06-10-2004 @ 01:53 :
Jep, doe dan beter dat halve uur krachttraining, of doe cardio voor het ontbijt s ochtends, dan begint het meteen en verdoe je je tijd niet met glycogeen verbranden.
Eh, joggen is een vorm van cardio-training. Krachttraining is idd een goede aanvulling.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 10:35
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
alluman schreef op 06-10-2004 @ 09:24 :
Eh, joggen is een vorm van cardio-training. Krachttraining is idd een goede aanvulling.
Eh ik weet wel wat ik zeg

Het gaat er om dat wanneer zij savonds gaat hardlopen, ze eerst haar glycogeen reserves leeg gaat verlopen, dan loop je dus een half uur voor niks, en daarna nog es een half uur op vet verbranding. Als ze dan eerst fitness doet en daarná cardio dan heeft ze er nog wat aan.

2x per dag zou nog het slimste zijn, op nuchtere maag, en na de krachttraining.

Maar... waarom meteen die cardio man maak eerst es een fatsoenlijk dieet daar draait het om anders kun je cardio doen tot je een ons weegt.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 03-10-2004 @ 21:01 :
Ehm... fietsen??
dacht ik ook aan, plus dat je fietsen gemiddeld langer volhoud dan hardlopen. En dan niet in zoon lullig tempootje gaan fietsen, maar ongeveer 30 a 35 km in 1.5 uur owso..

dat minimaal 5 keer per week.. en dan moet ej toch wel hard gaan afvallen dnek ik..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 08:04
Poeki
Poeki is offline
Die man van Nederland in Beweging zei in de Telegraaf dat de vetverbranding al na 2/3 minuten begint!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 12:17
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Poeki schreef op 08-10-2004 @ 09:04 :
Die man van Nederland in Beweging zei in de Telegraaf dat de vetverbranding al na 2/3 minuten begint!
Op nuchtere maag ja.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 02:59
zorro
zorro is offline
Citaat:
Mipsy schreef op 05-10-2004 @ 13:24 :
Dank, dank, ik ga het eens proberen, wie weet helpt het....
dit is inderdaad een van de beste manieren
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 08:10
Kaneelstok
Avatar van Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Jezus wat een kansloze gozer die vraagt om haar billen te laten zien. Schaam je.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 23:52
the_conquer
the_conquer is offline
ik zou gaan hardlopen en flink afvallen

zo voor wat extra snelheid sochtens voor je ontbijt gaan hardlopen werkt het best.
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 01:24
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
beetje ass is gezond yo
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Kaneelstok schreef op 05-01-2005 @ 09:10 :
Jezus wat een kansloze gozer die vraagt om haar billen te laten zien. Schaam je.
Dat was een geintje, toch? Dan heb ik nog een vraagje, over dat nuchtere maag etc. Voor mij duurt het ongeveer drie kwartier voor ik op, aangekleed en bij de sportschool ben sochtends. (En gaan joggen is voor mij geen optie in -20 )
In het lijntopic zei iemand er eens iets over, dat het dan beter is dat ik eerst ontbijt...? Weet iemand dat?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] Chrisje
Angeles
17 29-01-2003 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.