Oud 03-07-2006, 10:13
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Hallo,
Ik ben nu gelukkig grotendeels van mn acne af, maar af en toe verschijnt er weer zo'n wit ding op m'n gezicht, erg vervelend.
Op internet las ik van een redelijk save manier om ze te verwijderen
http://www.acne.org/pop.html
Wat ik me eigk afvroeg is of het spul niet sowieso vrij komt als je er niks aandoet, want voor mijn gevoel blijven die dingen gewoon groeien totdat ze als het ware ontploffen en dus toch de omliggende huid kunnen besmetten.
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 10:27
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
gewoon goed je gezicht wassen met bacteriedodende zeep, unicura ofzo. En dat 2 keer per dag.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 11:16
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Dat zou ik dus niet doen... maar een zeep gebruiken die ervoor gemaakt is.
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 19:36
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik heb denk ik een wondermiddel bedacht: sterilon. Het leek me wel logisch en het werkte ook nog Ik weet alleen niet of het zo gezond is. Hij is na een paar dagen gewoon weggegaan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 19:57
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Briljant spul om puisten mee uit te drogen is DDD-creme. Ik weet niet of ze het nog verkopen, maar het is niet aggresief voor je huid en het werkt erg snel, binnen een dag is n puist uitgedroogd en kan je hem eraf halen.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 19:00
Corossi
Corossi is offline
Citaat:
Kaa schreef op 03-07-2006 @ 19:57 :
Briljant spul om puisten mee uit te drogen is DDD-creme. Ik weet niet of ze het nog verkopen, maar het is niet aggresief voor je huid en het werkt erg snel, binnen een dag is n puist uitgedroogd en kan je hem eraf halen.
DDD-creme gebruikte ik een paar jaar terug altijd. Werkte idd perfect en niet zo agressief voor je huid.
Alleen nu wordt het niet meer verkocht bij mij in de buurt. Echt overal al gezocht. Erg jammer, wat ik vond het geweldig spul
Ik heb nu een lotion van de apotheek (Inderm) maar dat is dus wel nogal agressief voor je huid.

En Unicura heb ik ook een tijd gebruikt, maar daar kreeg ik ook een hele droge huid van.
Dus als je DDD-creme kan vinden, zou ik dat gebruiken
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 21:50
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik had zoon alcoholstick van de apotheek. Wel via een recept. Dat deed ik altijd op dikke puisten, of op beginnende puisten. Dat werkte echt perfect!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 00:19
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
's avonds tandpasta op beginnende puistjes om ze uit te drogen schijnt te helpen, maar ik vind uitknijpen altijd wel bevredigend. littekens krijg ik er niet van, wel grote plekken die vocht uitscheiden en korsten vormen, die ik er dan weer af krab, en zo ben ik wel twee weken of langer met een lelijke plek op mijn gezicht aan het rondlopen. dat ik geen littekens heb is eigenlijk een wonder...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.