Oud 13-06-2002, 22:30
Alpaca
Alpaca is offline
Hij wíl het maar niet vatten. Er mogen 100000 mensen zeggen dat hij fout bezig is, hij zal het nog ontkennen. Ik word er gek van!
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:31
Da King
Da King is offline
ik begrijp dat jullie je erg aan mekaar ergeren. Probeer dit op te lossen door er samen over te praten en allebei toe te geven. En als het niet lukt probeer dat dan ook in te zien en ga uit mekaar. Je kunt zo niet doorgaan
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:



Pijpen bij iemadn die een uurtje geleden gedouched heeft is niet vies en is een algemeen aanvaarde sexuele handeling. Wordt al eeuwen gedaan. En in tegenstelling tot de drol wordt ik effectief graag gepijpt.

*zucht*

Ik ga eten.
Oh, dus jij zou dr ook geen problemen mee hebben een jongen te pijpen? Is toch nie vies?

Enneuh, jouw vriendin vind het dus wel vies, en heeft er geen baat bij, waardoor het vanuit haar overeenkomt met het gevoel dat een drol op te moeten eten jou geeft...

Hoe kan je geest zo bekrompen zijn echt..

Gas es op psychologie lezen, lees wat aanranding en dergelijke met sommige meisjes doet! Dit kun jij dus ook veroorzaken met wat jij doet.. En ookal vind jij dit niet, het IS wel zo, en daarom zit je fout..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:32
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
enneuh, Alpaca, nieuw advies..

Dien een aanklacht in, hij is in principe namelijk strafbaar

Misschien ziet ie in dat het fout is als ie dr een nacht voor in de cel zit..

Nee, zoals ik al zei zie ik hem echt graag en dat wil ik hem niet aandoen. Ik wil gewoon dat hij het inziet!!!
En ipv het hem te laten inzien, zal dat hem alleen maar tegen tegen mij keren. Hij zal weer vinden dat ík iets fout heb gedaan.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:34
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Da King schreef:
ik begrijp dat jullie je erg aan mekaar ergeren. Probeer dit op te lossen door er samen over te praten en allebei toe te geven. En als het niet lukt probeer dat dan ook in te zien en ga uit mekaar. Je kunt zo niet doorgaan
De eerste zinnige en objectieve reply.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:34
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Dan ken ik iemand die kan verhuizen. En die er vanaf dan mooi aleen voor staat.

Aan alles is een keerzijde nietwaar?
Jaja.. lekker makkelijk he!

Jongen, je beschuldigd haar ervan het pijpen niet voor jou over te hebben, en vind dat je alles voor elkaar over moet hebben, nou, waarom heb jij het dan niet voor haar over het te houden bij de eens in de 2 weken dat ze je ongeveer pijpt..

Waarom ben jij met dit standpunt dan zo ontzettend egoïstisch bezig?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:34
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
Da King schreef:
ik begrijp dat jullie je erg aan mekaar ergeren. Probeer dit op te lossen door er samen over te praten en allebei toe te geven. En als het niet lukt probeer dat dan ook in te zien en ga uit mekaar. Je kunt zo niet doorgaan
Ik geef al toe door het af en toe wél te doen. Wat kan ik nog meer toegeven?
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:35
Da King
Da King is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


De eerste zinnige en objectieve reply.
wow cool man, ik ben echt goed
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:37
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
Da King schreef:


wow cool man, ik ben echt goed
Vind ik niet, antwoord eens op mijn vraag: wat kan ik nog meer toegeven?
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:38
Da King
Da King is offline
Citaat:
Alpaca schreef:
Ik geef al toe door het af en toe wél te doen. Wat kan ik nog meer toegeven?
nou, als je het echt niet wil, dan moet je het ook echt niet doen. Mijn vriendin houdt ook niet van pijpen, en als ze er wel zin in heeft dan vindt ik dat best lekker. Ik zou het niet lekker vinden als ze het tegen haar wil zou doen. Maar goed, dat is mijn mening.

Wat jij kunt doen is er samen met je vriend over praten. En voor hem zijn er waarschijnlijk nog veel meer dingen waar hij zich aan ergert. Precies hetzelfde als bij jou. Het helpt om hierover te praten en samen oplossingen te zoeken. En met toegeven bedoel ik niet "dingen doen die je niet wil doen", ik bedoel ermee om toe te geven dat je fout zit, en toegeven in de zin van dingen doen waar je het allebei over eens bent, en niet maar één van de twee

Citaat:
Alpaca schreef:


Vind ik niet, antwoord eens op mijn vraag: wat kan ik nog meer toegeven?
sorry, was net repy aan het typen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:38
Verwijderd
Nouw jah, Alpaca

Mijn conclusie is eigenlijk dat wanneer je wil dat het ophoudt je het uit zal moeten maken. Hij schijnt het idee te hebben dat hij er recht op heeft aangezien jij zijn vriendin bent, en wil van niets anders weten.

Er lijkt zoiezo toch veel niet goed te zitten tussen jullie, misschien is het zoiezo beter er mee te stoppen.

Wat hij doet kan echt niet, en hoef jij niet te accepteren, als hij dus niet bereid is genoegen te nemen met de keren dat jij het wel doet, zul je je er of bij neer moeten leggen, wat ik je sterk afraadt omdat het je kapot kan maken, of je zul grote stappen moeten ondernemen en serieus denken over uitmaken..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:39
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Alpaca schreef:


Vind ik niet, antwoord eens op mijn vraag: wat kan ik nog meer toegeven?
Door niet elke keer te laten vooraf gaan met 2 weken ruzie.

En maak van die "om de 2 weken" maar gerus "een maand".
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:41
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
Da King schreef:


nou, als je het echt niet wil, dan moet je het ook echt niet doen. Mijn vriendin houdt ook niet van pijpen, en als ze er wel zin in heeft dan vindt ik dat best lekker. Ik zou het niet lekker vinden als ze het tegen haar wil zou doen. Maar goed, dat is mijn mening.

Wat jij kunt doen is er samen met je vriend over praten. En voor hem zijn er waarschijnlijk nog veel meer dingen waar hij zich aan ergert. Precies hetzelfde als bij jou. Het helpt om hierover te praten en samen oplossingen te zoeken. En met toegeven bedoel ik niet "dingen doen die je niet wil doen", ik bedoel ermee om toe te geven dat je fout zit, en toegeven in de zin van dingen doen waar je het allebei over eens bent, en niet maar één van de twee



sorry, was net repy aan het typen
Dat van dat rijden is al opgelost: ik heb zelf leren rijden. Dit probleem is nog niet opgelost: ik heb mijn toegevingen al gedaan, hij nog niet, want hij wil het niet inzien.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Da King schreef:


nou, als je het echt niet wil, dan moet je het ook echt niet doen. Mijn vriendin houdt ook niet van pijpen, en als ze er wel zin in heeft dan vindt ik dat best lekker. Ik zou het niet lekker vinden als ze het tegen haar wil zou doen. Maar goed, dat is mijn mening.

KIJK, dat getuigt nu van wederzijds respect, jij levert wat in, zij levert wat in..

is Da King toch nog GOED
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:43
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Dan ken ik iemand die kan verhuizen. En die er vanaf dan mooi aleen voor staat.

Aan alles is een keerzijde nietwaar?
volgens mij moet dat vriendinnetje van jou dan maar blij zijn om van jou af te zijn, en tja als je dit op internet zet, is t wel bewijs tegen je.

Dus mocht ze je aangeven, je verlaten en jij doet haar iets heeft ze je zo te pakken
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:44
Da King
Da King is offline
Citaat:
Alpaca schreef:


Dat van dat rijden is al opgelost: ik heb zelf leren rijden. Dit probleem is nog niet opgelost: ik heb mijn toegevingen al gedaan, hij nog niet, want hij wil het niet inzien.
weet je zeker dat dit alles is? Ik geloof niet dat het zo hoog kan zitten als er alleen maar dit aan de hand is. uhm, dat bedoel ik dus niet zo. Ik bedoel eigenlijk dat er bijna altijd wel meer aan de hand is. Als ik ruzie met mijn vriendin heb (of nou ja, woordenwisseling) dan gaat dat altijd over 3953 dingen tegelijk dat er dan allemaal in een keer uitkomt. Dat bedoelde ik eigenlijk

check je mail trouwens even
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:44
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Door niet elke keer te laten vooraf gaan met 2 weken ruzie.

En maak van die "om de 2 weken" maar gerus "een maand".
Dat jij dr dan nog van kunt genieten zeg!

Maar ja, ms als jij dr niet de hele tijd om liep te zeuren, was dr owk geen ruzie, en zou ze het makkelijker doen op de paar keer dat je er om vraagt..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:46
Verwijderd
Afbijten die handel.



Voor zover mijn nuttige post, maarja wat wil je met zo'n ezel.


Ga bij 'em weg Alpaca, er zijn véél betere jongens.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef:


Door niet elke keer te laten vooraf gaan met 2 weken ruzie.

En maak van die "om de 2 weken" maar gerus "een maand".
jongen,jongen wat heb jij t erg zeg!!!!

kijk maar uit dat ie niet afsterft..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:48
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
Da King schreef:


weet je zeker dat dit alles is? Ik geloof niet dat het zo hoog kan zitten als er alleen maar dit aan de hand is. uhm, dat bedoel ik dus niet zo. Ik bedoel eigenlijk dat er bijna altijd wel meer aan de hand is. Als ik ruzie met mijn vriendin heb (of nou ja, woordenwisseling) dan gaat dat altijd over 3953 dingen tegelijk dat er dan allemaal in een keer uitkomt. Dat bedoelde ik eigenlijk

check je mail trouwens even
Natuurlijk hebben we wel eens ruzie over vanalles tegelijk. Natuurlijk is er meer dan alleen dat rijden. Maar niet alleen van mijn kant, maar ook van zijn kant (hij heeft ook zijn tekortkomingen). Dat heeft echter niets met dit probleem te maken. Ik wil alleen dat hij inziet dat hij het bij dit probleem mis heeft. Want hierbij helpt babbelen duidelijk niet. En het doet mij echt pijn.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:50
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Dat jij dr dan nog van kunt genieten zeg!

Maar ja, ms als jij dr niet de hele tijd om liep te zeuren, was dr owk geen ruzie, en zou ze het makkelijker doen op de paar keer dat je er om vraagt..
Helemaal juist. Het geeft me helemaal geen zin te pijpen als ik gedwongen word. Dan voel ik mij gebruikt.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:53
Verwijderd
ik vind pijpen ook niet geweldig.. Maar mn vriend dwingt me nergens toe, vraagt er niet eens om, verwacht het niet eens van me. Daardoor vertrouw ik hem volledig, ik WEET dat hij me nooit zou dwingen. Dit wakkert bij mij de lust aan hem juist wel gek te maken met pijpen, hier meer lol in te krijgen. Ik weet dat ik hem er een groot plezier mee doe, en juist daarom krijg ik er zin in..

Zou ie dr om gaan zeuren, dan heb ik dr juist geen zin meer in..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:54
Da King
Da King is offline
Citaat:
Alpaca schreef:


Natuurlijk hebben we wel eens ruzie over vanalles tegelijk. Natuurlijk is er meer dan alleen dat rijden. Maar niet alleen van mijn kant, maar ook van zijn kant (hij heeft ook zijn tekortkomingen). Dat heeft echter niets met dit probleem te maken. Ik wil alleen dat hij inziet dat hij het bij dit probleem mis heeft. Want hierbij helpt babbelen duidelijk niet. En het doet mij echt pijn.
bij alles helpt praten, alleen niet als je boos bent op elkaar. Je moet erover praten als je allebei een beetje gekalmeerd bent. Anders ga je elkaar alleen maar verwijten maken (net zoals nu), waar je allebei helemaaaaaal niks mee opschiet. Je wordt er alleen maar bozer van en dat wil je allebei niet. Ga nu lekker slapen en praat er morgen over of op een ander goed moment. Of check je mail even, want ik zou graag even met je chatten, als je daar behoefte aan hebt iig
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 22:55
Verwijderd
Weet je Alpaca.. Als ik jou was zou ik dr gewoon helemaal mee stoppen, ook niet meer om de 2 weken.. Hem niet meer belonen voor zn gezeur..

Laat hem er maar lekker naar verlangen, en het vervolgens maar verdienen, door dr juist niet om te zeuren..

Dr zijn ergere dingen weet je, Lonelover, dan een vriendin die je niet elke dag pijpt. Je wereld vergaat echt niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 23:00
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Weet je Alpaca.. Als ik jou was zou ik dr gewoon helemaal mee stoppen, ook niet meer om de 2 weken.. Hem niet meer belonen voor zn gezeur..

Laat hem er maar lekker naar verlangen, en het vervolgens maar verdienen, door dr juist niet om te zeuren..

Dr zijn ergere dingen weet je, Lonelover, dan een vriendin die je niet elke dag pijpt. Je wereld vergaat echt niet hoor.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Misschien ziet Lonelover dan in dat hij er niets mee bereikt door haar te gaan dwingen.
Sex is iets natuurlijks en iets dat je allebei graag wil doen.
Als ze jou niet wil pijpen, zal je dat toch moeten accepteren of een andere vriendin zoeken.
Het is maar wat je belangrijker vindt.
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 23:03
Verwijderd
Nouw jah, ik ga nu slapen

ik wens BEIDE sterkte, ik hoop echt dat jullie er op een normale manier uit kunnen komen, en dan Lonelover inziet dat het fout is, en anders is dan al die andere dingen. Een dergelijk iets kan permanente traumatische gevolgen hebben, wat jouw mening er nu over is Lonelover. Door te zeuren, maak je haar afkeer groter, omdat het voor haar niet meer voelt als iets dat ze doet omdat ze het leuk vind, maar puur omdat ze ertoe gedwongen wordt, zoals bij misbruik. Ik neem aan dat je van Alpaca houdt, ookal begrijp je dit dan niet, probeer het te accepteren, want ik neem niet aan dat je haar opzettelijk pijn wil doen, of een trauma wil bezorgen, wat je wel doet, jouw mening hierover verandert daar niets aan.

En Alpaca, praat erover, in dit issue heb jij idd al genoeg ingeleverd. Als er nu echt niet uit te komen valt, zou je ms eens met je huisarts moeten gaan praten. Misschien kan deze Lonelover in een gesprek duidelijk maken waarom dit anders is, en wat voor gevolgend het kan hebben bij jou.

Seks is iets waar je je allebei prettig bij moet voelen, wat je allebei moet willen, en niet doen omdat de ander het wil. Je moet je er ZELF goed bij voelen, en niets tegen je zin in doen, wie dit ook van je vraagt.

Heel veel sterkte iig!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 23:25
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
WTF...
okeej, eerst even dit:
KAPPEN MET DAT ZINLOZE KOPPIGE GEZEIK! (oftewel: het heeft geen nut om constant elkaar te blijven afzeiken, de hele tijd met dat beschuldigende vingertje naar elkaar te wijzen...)
daar kom je namelijk geen bloody fuck verder mee.

en verder: dwingen is fout, einde discusse... en dan ken je hoog springen en laag springen om je pijp-sessie: die verdien je niet als je zo fucking ignorant bezig bent.
Je doet haar er pijn mee, zie je dat niet? of is jouw idee van liefde je eigen (egoïstische) behoeftes boven de gevoelens van je vriendin stellen? If so, you've got some serious issues...
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 23:29
Alpaca
Alpaca is offline
Ik denk niet dat hij hier nog verder gaat discussieren.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 23:31
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Alpaca schreef:
Ik denk niet dat hij hier nog verder gaat discussieren.
Héééél juist.

K' blijf gewoon even lezen hoe grappig dit alles niet is. Blokken komt er vandaag toch niet meer van, wordt morgen weer fijn op dat gebied.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 03:02
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Meisje, je hebt gelijk als je geen zin hebt moet je het zeker niet doen. Die baviaan waar je mee gaat heeft een beetje rare ideeen over 'het voor elkaar dingen over hebben'.

jongen Lonelover, ik begrijp dat je veel voor je vriendin over hebt maar je mag geen dingen van haar verwachten waar ze geen zin in heeft. Je moet gewoon eens een 10 ritten kaart van de hoeren kopen en daar elke 2 dagen langs gaan om te je te laten pijpen. Die wijven zeuren niet en ze hoeven ook nergens heen gereden te worden. Dat is echt niet zo duur hoor. Als je die zaken goed geregeld hebt kan je je meisje ook gelijk de deur uit zetten, je wordt dan toch al elke twee dagen gepijpt. Succes!
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 06:34
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
een ex van me heeft me ooit geprobeerd te dwingen daartoe, kwou ni, dus wast gedaan, 'k laat me ni doen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:03
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
slechte zaak...
als jij dat niet wil zal hij het moeten accepteren en blij moeten zijn dat je het 1x in de 2 weken doet.
als mijn vriendin het niet zou willen zou ik het heel erg jammer vinden..vooral nu ik weet dat ze het zo lekker doet... mar gelukkig vind ze ((volgens mij)) niet erg om te doen...


mar ik zou je vriend goed de waarheid vertellen als ik jou was!!

groeten
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:00
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
@ Alpaca: Als hij mijn vriend was, zou ik hem NOOIT MEER WILLEN ZIEN!. Echt, dit verdien je niet. jullie hebben ongetwijfeld allebei je fouten gemaakt, maar iemand dwingen tot seks is HOE DAN OOK FOUT!

Verder probeer lonelover volgens mij jou van hem afhankelijk te maken ( zie onderstaande quote ). Ik zou echt bij hem weggaan. Volgens mij helpt praten al niet meer


Citaat:
LoneLover schreef:


Dan ken ik iemand die kan verhuizen. En die er vanaf dan mooi aleen voor staat.

Aan alles is een keerzijde nietwaar?
@ Lonelover: je bent echt fout bezig
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:26
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
LoneLover schreef:


Héééél juist.

K' blijf gewoon even lezen hoe grappig dit alles niet is. Blokken komt er vandaag toch niet meer van, wordt morgen weer fijn op dat gebied.
Het is maar wat je grappig vindt. Ik vind het gewoon misbruik.

Maar ik denk dat het nou wel duidelijk is dat lonelover fout is en dat Alpaca daar haar conclusies uit kan trekken. iedereen weet dat dit fout is zelfs lonelover en Alpaca. Als je daar zelf niet je conclusies uit trekt, dan ben je pas dom bezig....

Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:42
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Iedereen zegt hier wel tegen "Alcapa" dat ze "LoneLover" aan de kant moet zetten, maar dat gaat niet zo makkelijk!

Wat ik begrijp uit al die posts... is dat ze gewoon continu onder druk staat.

Ik haal uit de posts dat er hier sprake is van een "machts-relatie", vandaar ook dat ze gedwongen wordt om te pijpen.

Aan "Alcapa" : verzamel moed... het kost tijd... maar probeer het in ieder geval, probeer je aandacht te verdelen... zodat je kan ontspannen.... dat maakt je sterk.

Succes verder!

Als je wil dat er veranderingen komen, zal je daar echt zelf voor moeten zorgen!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:58
NY152
NY152 is offline
Oke die boy is triest, maar ik vind het nog triester dat jullie niet gewoon over dingen kunnen praten en via dit topic met elkaar lopen te bek vechten. Dan vraag ik me toch echt af wat voor relatie jullie hebben.

Stop met dat Inet leven en ga eens tegen over elkaar zitten ofzo.
__________________
Who said that love was easy to find?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:13
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Waarom zijn jullie IN GODSNAAM nog bij elkaar?

Is dit nou liefde? Hebben jullie plezier met elkaar?

Het leest namelijk als een ontzettende pijnlijke situatie, en jullie doen elkaar nog een keer pijn, en dan weer, en die circel is niet te doorbreken.

Ik geloof dat ik Alpaca een jaar geleden al heb gevraagd waarom ze eigenlijk bij LL wil blijven.

Meisje, ik weet niet of je bij hem in woont (zo te lezen wel) maar zoek een weg uit deze ellende. Jullie hebben geen plezier aan je samenzijn. Ga desnoods een paar weken bij een vriendin/ouders/oom/tante/familie/vrienden wonen en zoek een plekje voor jezelf, want zo te horen is dit niet een situatie die nog kans op slagen heeft. Ik denk zelfs dat jij in jou situatie terecht zou kunnen in een opvangtehuis voor vrouwen, die kunnen je helpen je leven weer op orde te stellen en een flatje te zoeken.

Dit klinkt misschien overdreven, maar de hele situatie leest als
a) sexueel misbruik (of iets daar heel dicht in de buurt)
b) machtsmisbruik ('je woont bij mij, en als je je niet gedraagt zoals ik wil zet ik je op straat')
c) als het er niet al is, dan iig niet onwaarschijnlijk voor de toekomst - mishandeling.

Maak je los. Bouw een nieuw leven op, alleen. Je kunt zonder hem bestaan, ook al is het idee vreselijk en wil je er misschien liever niet aan denken.

Jij bent een persoon in je eigen recht, met gevoelens, gedachten en meningen die net zoveel waard zijn als die van hem.

Heel veel success.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:50
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
LoneLover schreef:
Wat komt die incest er toch weer bij kijken?

Er is wel degelijk een kilometers groot verschil tussen "gedwongen" sex tussen vader en dochter. Dat is op ontelbare manieren vreselijk fout.

Maar ik heb de indruk dat alles al gezegd is, tenzij iemand nog een nieuw element kan aandragen is het afgerond hé.

Standpunt A: Je mag niks doen tegen je zin (wauw, wat een luxe leven wordt dat)

Standpunt B: Je doet alles in je macht om je geliefde te plezieren en juist omdat je die persoon graag ziet is dat zelfs geen moeite.

Nu ja, ik vind B veel leuker en zo leidt ik al 20 jaar m'n leven.
onzin! als je van elkaar houdt respecteer je ook elkaars keuzes en meningen! je doet niets tegen je zin, dat ten eerste. je kan wel, omdat de ander het graag wilt, eens iets proberen, maar als je het dan nog steeds niet leuk of lekker vind, doe je het niet en die ander heeft het te accepteren.

tjee, wat een foute kerels bestaan er toch!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:11
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Mn ogen vallen bijna uit mn hoofd als ik dit allemaal lees... idd.. waarom zijn jullie in hemelsnaam nog bij elkaar?!!
Maar ik vind dat je vriend echt belachelijk doet door jou ergens toe te dwingen waar je je niet prettig bij voelt. Sex moet iets moois en iets leuks zijn tussen twee mensen, geen verplicht nummertje en al helemaal niet op zo'n manier!
Als ik jou was zou ik dus twee mogelijkheden overdenken; of je dumpt hem of je zoekt een compromis. Beter gezegd; hij zoekt een andere oplossing voor zn frustraties Er zijn genoeg andere leuke manieren om n jongen te bevredigen. Okee, ik kan me voorstellen dat hij het erg fijn vind en dan is het vervelend voor hem dat jij het niet prettig vindt. En mocht ie daar niet mee akkoord gaan, dan heef hij pech. Als hij jou opgeeft omdat hij perse een maandelijke pijpbeurt wil, weet je gelijk wat jij hem waard bent.

ps. K weet niet of je dat al doet, maar vind je het met een condoom met smaakje ook nog steeds niet prettig??
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
me-myself&anne schreef:
Als hij jou opgeeft omdat hij perse een maandelijke pijpbeurt wil, weet je gelijk wat jij hem waard bent.

Die maandelijke pijpbeurt krijgt ie zelfs al.. maar is niej genoeg voor meneer..

En verder benk ut helemaal met je post eens..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 15:03
@pie
@pie is offline
dump hem
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:08
Verwijderd
Tjonge jonge Lonelover, is het nou zo moeilijk het verschil te zien tussen pijpen en auto rijden? En heb jij een afkeer van auto rijden? Vind je dat vies? Dacht ik al.

Alpaca, als ik jou was, zou ik 'm dumpen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:15
Refro
Refro is offline
Ik zit met mijn vriendin met een vergelijkbare situatie ik wil heel graag gepijpt worden en zij wil het niet doen (nou ja heel soms dan )

Er is alleen een verschil ik zeur er wel om (is toch mijn goede recht!?) maar ik heb haar nooit en zal haar NOOIT dwingen dit is echt zo fout als het maar kan. Ik zou het ook echt nooit kunnen om haar daar toe te dwingen (als zou ik dat soms wel willen).

Als ik m'n vriendin hiertoe zou dwingen zou ik denk ik ook gaan twijfelen of ik nog van haar hield. Dit is mijn mening wat je er mee doet moet je zelf maar weten.
__________________
win or loose your all gonna die
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:26
Faery
Faery is offline
Als LoneLover nou eerst ff iemand pijpt, heeftie misschien recht van spreken...
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:28
Faery
Faery is offline
Citaat:
Refro schreef:
Ik zit met mijn vriendin met een vergelijkbare situatie ik wil heel graag gepijpt worden en zij wil het niet doen (nou ja heel soms dan )

Er is alleen een verschil ik zeur er wel om (is toch mijn goede recht!?) maar ik heb haar nooit en zal haar NOOIT dwingen dit is echt zo fout als het maar kan. Ik zou het ook echt nooit kunnen om haar daar toe te dwingen (als zou ik dat soms wel willen).

Als ik m'n vriendin hiertoe zou dwingen zou ik denk ik ook gaan twijfelen of ik nog van haar hield. Dit is mijn mening wat je er mee doet moet je zelf maar weten.
"Ahh, toe nou.. pijp me nou.. ik weet dat je het vies vindt, maar ik vind het geweldig.. ah.. kom op.. doe het nou effe..."

Ja man, real turn-on.

Tuurlijk, dwingen is ronduit sick, maar erover blijven zeuren is imho ook behoorlijk achterlijk. Kun je gewoon niet accepteren dat ze't níet wil?
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:49
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Refro schreef:

Er is alleen een verschil ik zeur er wel om (is toch mijn goede recht!?) maar ik heb haar nooit en zal haar NOOIT dwingen dit is echt zo fout als het maar kan.

Nee het is niet je goed recht!

Als je vriendin je niet wil pijpen, moet je dat accepteren! Als je erom gaat zeuren ben je niet veel beter bezig als "LoneLover". Dat gezeur van jou is precies hetzelfde als het afdwingen. Nu probeer je haar om te praten, terwijl je heel goed weet dat ze het niet wil.

Je geeft zelf al aan dat ze het af en toe voor je doet.. wees blij met die keren!

Misschien helpt het als het wat prettiger maakt voor haar. Neem een douche van te voren, eet veel fruit, heel veel fruit, rook en drink niet.

Succes
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:23
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Een tip: Ga weg bij die vreselijke jongen. hij heeft hier meermalen laten zien dat hij niet van plan is om respect voor jou op te brengen!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 19:11
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
uitmaken met die Führer
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 22:11
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
LoneLover je kun toch begrijpen dat een meisje dat niet leuk vind om te doen .... en dan doet ze het TOCH voor je omdat ze iets voor je over heeft..... en dan wil jij dat ze het vaker doet en gaat daar moeilijk over doen?... terwijl zij het daar zo moeilijk door krijgt... en er op zo'n manier discussies onstaan etc....

als je zo'n klein totaal onbelangrijk dingetje ZO belangrijk vind. 25 euro is de prijs ervoor heb ik gehoord (bij proffesionals) NERD en ja zoiets om alleen al te lezen maakt me kwaad
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 22:15
Verwijderd
ik denk dat het echt niet klopt wat je virend doet, als het bij hem alleen nog maar om pijpen gaat, moet je otch een goed na gaan denken of hij nog wel van je houd. je moet dit niet zomaar over je heen laten komen, je bent toch geen hoer!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Problemen in bed :(
Lotteee24
4 11-08-2010 15:19
Seksualiteit Me vriendin wil alleen maar Pijpen.
Coenfiction
53 16-02-2010 16:09
Seksualiteit Eerste keer wordt speciaal ..., Maar ...
VELOCITY
102 22-12-2005 14:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse regering is schoothondje VS
Denkie
53 14-05-2005 00:54
Seksualiteit Verder gaan als zoenen......?!
MatriX
45 09-07-2003 22:31
Seksualiteit orgasmes
girl4you
10 10-01-2002 22:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.