Oud 07-10-2009, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Ik merk nu trouwens ook weer dat de eerstejaars eigenlijk net bruggers zijn Ze fietsen met z'n vieren naast elkaar over de weg, ze slingeren heen en weer zodat niemand er langs kan en steken gewoon uit het niets over zodat de buschauffeur zich rot schrikt, ze zijn luidruchtig, ze hebben het over 'school' en 'les' en kloten tijdens colleges. Natuurlijk zullen er ook eerstejaars zijn die niet zo doen, maar 't valt toch ieder jaar weer op
Hoewel ik al enige tijd studeer en colleges bijwoon, ga ik nog steeds naar school. Ik doe niet mee aan de verkaktering van je eigen taalgebruik wanneer je opeens ander onderwijs volgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2009, 23:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik noem het ook gewoon nog school.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ik al enige tijd studeer en colleges bijwoon, ga ik nog steeds naar school. Ik doe niet mee aan de verkaktering van je eigen taalgebruik wanneer je opeens ander onderwijs volgt.
Onze studieadviseur vertelde ons op dag 1 dat ze verwacht dat we het jargon van de universiteit hanteren. Dus cohort, jaargang, college, univerisiteit ipv klas en school en les. Onder het mom van: je zit nu ergens anders en daar horen ook andere woorden bij.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 18:10
Verwijderd
Wel stom eigenlijk. Ik zou op het hoger onderwijs niet echt meer van 'school' spreken, maar om nou meteen te gaan eisen dat je bepaalde woorden al kent en gebruikt? Beetje te veel als je het mij vraagt. En als jij gewoon 'school', 'klas' en 'les' wilt gebruiken is daar weinig mis mee. Ik bedoel, mijn zus studeert nu op het HBO en die gebruikt die woorden ook nog. Vind ik prima.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 22:05
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Onze studieadviseur vertelde ons op dag 1 dat ze verwacht dat we het jargon van de universiteit hanteren. Dus cohort, jaargang, college, univerisiteit ipv klas en school en les. Onder het mom van: je zit nu ergens anders en daar horen ook andere woorden bij.
Maar wat vind je eigenlijk zelf van deze "adviezen"? Ik neem aan dat je ook een eigen mening hebt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 09:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik vind dat het woord klas trouwens niet uitsluitend bestemd is voor lager en middelbaar onderwijs. Nee, tijdens mijn bachelor had ik geen klas, toen had ik steeds wisselende werkgroepen en gigantische groepen studenten in een collegezaal. Maar tijdens mijn master waren we met 14 man en hadden we dagelijks samen colleges, werkgroepen en besprekingen (ofwel:les). Dat is naar mijn idee wel degelijk een klas. En dat vond iedereen.

Met gebruik van het woord school ben ik wel direct gestopt, dat snapte mijn vader niet direct en toen ik hem duidelijk maakte dat het geen school was heeft hij bedacht dat het dan een "uniteit" zou zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 19:33
Verwijderd
Van mij mag je 't best een klas, school of les noemen trouwens, ik had 't alleen al heel lang niet meer gehoord (bij ons zijn het geen gangbare termen meer) en vond ik daarom grappig overkomen. Ik heb nu ook vooral grote colleges, dat zou ik nooit een les met de klas noemen ofzo, want 't is gewoon geen les en geen klas (En de eerstejaars die ik over 'klas' en 'les' hoorde praten zaten in een grote collegezaal, dus ik vond het rare woorden voor die context.)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 18:23
Izzy92
Avatar van Izzy92
Izzy92 is offline
- Vieze stinkwc's
- De wanhopige pogingen van de directie om de urennorm te halen
- Mijn nog wanhopigere leerlingcoördinator
- Mijn adjunct-sectordirecteur, waarvan ik tevens Duits heb en die toch wel de kroon spant op het vlak van wanhopigheid
- Kwalitatief slecht onderwijs
- Slechte voorlichting voor vervolgstudies
- Vreselijke roosters
- En stipt op nummer één: extreem domme opmerkingen in VWO-6, ik noem een paar voorbeelden:
; "China, waar ligt da?"
; "Huh, zijn Chinezen een ras?"
; "Maar die mensen in Saoedi-Arabië zijn toch helemaal niet zo rijk? Moslims staan toch altijd op de markt?"
Natuuuuuuurlijk, in de Emiraten hebben ze geen geld, die moslims staan daar heel de dag door in de woestijn, dan komen de Amerikanen olie inkopen voor één dollar per vat, aan het einde van de dag gooien ze de opbrengst in hun fietstassen, laden ze deze op hun kameel en rijden ze zo naar hun grot..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 19:13
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Mensen met gebrek aan intelligentie. Dan bedoel ik het soort mensen die er alles aan doen om populair te zijn (ten koste van een ander).
Ik zou verwachten dat dit soort gedrag na de middelbare wel over zou zijn, maarja, teveel gevraagd blijkbaar.
Helemaal mee eens, ik zit overigens nog wel op de middelbare, maar ik had het idee dat je van 4vwo wel wat meer kon verwachten..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 22:15
Verwijderd
Ik erger me de laatste weken groen en geel aan mensen die alvast hun spullen in gaan pakken, terwijl de docent (professor) nog aan het lesgeven is (college geeft) en niet eens zijn laatste zin heeft uitgesproken. Puur onbeschoft.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 14:31
Verwijderd
Citaat:
- Vieze stinkwc's
- De wanhopige pogingen van de directie om de urennorm te halen
- Mijn nog wanhopigere leerlingcoördinator
- Mijn adjunct-sectordirecteur, waarvan ik tevens Duits heb en die toch wel de kroon spant op het vlak van wanhopigheid
- Kwalitatief slecht onderwijs
- Slechte voorlichting voor vervolgstudies
- Vreselijke roosters
- En stipt op nummer één: extreem domme opmerkingen in VWO-6, ik noem een paar voorbeelden:
; "China, waar ligt da?"
; "Huh, zijn Chinezen een ras?"
; "Maar die mensen in Saoedi-Arabië zijn toch helemaal niet zo rijk? Moslims staan toch altijd op de markt?"
Natuuuuuuurlijk, in de Emiraten hebben ze geen geld, die moslims staan daar heel de dag door in de woestijn, dan komen de Amerikanen olie inkopen voor één dollar per vat, aan het einde van de dag gooien ze de opbrengst in hun fietstassen, laden ze deze op hun kameel en rijden ze zo naar hun grot..
Zo weet ik er nog eentje, ook V6

"Fidel Castro, dat was toch een vrijheidsstrijder?"

Echt te triest en grappig gewoon. Maar je hebt zeker gelijk, al betekent het niet dat heel V6 enorm dom is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 14:59
Izzy92
Avatar van Izzy92
Izzy92 is offline
Citaat:
Zo weet ik er nog eentje, ook V6

"Fidel Castro, dat was toch een vrijheidsstrijder?"

Echt te triest en grappig gewoon. Maar je hebt zeker gelijk, al betekent het niet dat heel V6 enorm dom is ofzo.
Ik heb zelfs verhalen gehoord van iemand die is gezakt, over een meisje dat vorig jaar bij haar in de klas zat.. Die kon Geert Wilders niet eens herkennen op een afbeelding. Dat gaat ook wel erg ver.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Zo weet ik er nog eentje, ook V6

"Fidel Castro, dat was toch een vrijheidsstrijder?"

Echt te triest en grappig gewoon. Maar je hebt zeker gelijk, al betekent het niet dat heel V6 enorm dom is ofzo.
Fidel Castro wás ook een vrijheidsstrijder*. Dat hij daarna zelf de onderdrukker werd, verandert het verleden niet.

*afhankelijk van of je het met hem eens was natuurlijk, zo niet dan zou je van 'rebel' of 'terrorist' spreken, maar dat geldt voor alle terroristen/rebellen/vrijheidsstrijders.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 20:31
Verwijderd
Ja maar hij was vooral een communist en daarom was het een kromme opmerking. Over het algemeen waren we het daar dus niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 09:07
Verwijderd
Een vrijheidsstrijder is iemand met een sterke overtuiging, die tegen het establishment van dat moment strijdt, en er vaak niet voor schuwt daarbij geweld te gebruiken. Bij Fidel Castro was die sterke overtuiging het communisme. Dat maakt hem niet 'vooral communist en ook een beetje vrijheidsstrijder', het hangt met elkaar samen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 09:25
Fl0ris
Fl0ris is offline
Afgelopen toetsweek heeft tot nu toe voor mijn grootste ergenissen op deze school gezorgd:

Mijn grootste ergernis was dat een surveillant tijdens een toetsweek 1 van de 2 delen van de toets niet aan mij had uitgedeeld (het waren een paar aan elkaar geniette blaadjes).
Toen heb ik dat gemeld (ik had het pas aan het eind van de toets door) en werd aan het eind van de toetsweek gebeld of ik terug kon komen om over een paar uur die toets alsnog te maken.

Laatst gewijzigd op 19-11-2009 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Ja maar hij was vooral een communist en daarom was het een kromme opmerking. Over het algemeen waren we het daar dus niet mee eens.
Communisten kunnen ook vrijheidsstrijders zijn Ik moet zeggen dat ik beide heb geleerd, dus ik vind de opmerking over dat hij een vrijheidsstrijder was niet heel vreemd... Che Guevara wordt ook vaak genoemd als vrijheidsstrijder, ik denk niet dat je het daarmee oneens zal zijn, maar hij was lid van Fidel Castro's Beweging van de 26ste juli, dus is het eigenlijk heel vreemd wanneer je Che Guevara wél als vrijheidsstrijder zou zien maar Fidel Castro niet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 16:33
Verwijderd
Zullen we ontopic gaan?

Ik erger me aan leraren (lees: die van Engels) die elke les precies hetzelfde indelen en waarbij je precies kunt voorspellen wat hij gaat zeggen. Het is namelijk altijd precies hetzelfde. Hoe irritant.

En aan leraren (M&O) die denken dat je dom bent en maar wat hebt gegokt, terwijl je voor een PO toch echt alle gegevens zelf hebt ingevoerd en hier goed over hebt nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 17:20
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
O ja die wiebeltafels hebben wij ook, die zijn echt vervelend. Dan doe je zo je best om je zo min mogelijk te bewegen, en krijg je nog de schuld van degene tegenover je
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 15:14
Verwijderd
Ik erger me aan al die kut ophok uren.
Hebben ze niks beters te doen daar?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 01:27
Verwijderd
Ik heb me vandaag doodgeèrgerd aan een docent op de universiteit die een college gaf in hoofddoek met halve jurk. Dat die leipe leerlingen in hoofddoekjes, burka´s en weet ik veel wat naar school komen, dat is allang zo en ook bespottelijk. Maar dit is te WALGELIJK. Ben er nog ontdaan en kwaad van/over. Het is dus gewoon aanstootgevend. Ga de VU eerdaags een mail sturen denk. Dat ik niet gediend ben van iemand die een publieke functie uitoefent met hoofdoek op. Overheidsgebouwen horen neutraal te zijn. Het is geen gezicht en een verloedering van het onderwijs. Dit getuigt van geen enkele fatsoensnorm jegens ongelovigen, Christenen, anders gelovigen die daar als leerling in de zaal zitten.

Laatst gewijzigd op 30-10-2009 om 01:35.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 08:08
Verwijderd
@Commando: Ja dat zou idd verboden moeten worden. Echt te erg gewoon.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 12:44
Verwijderd
Ik ben ongelovig en ik stoor me geen seconde aan docenten die een hoofddoek dragen, dat jij je daar wel aan stoort is je goed recht hoor, maar ik vind het niet meteen onfatsoenlijk naar ongelovigen en anders-gelovigen toe... (Burka's vind ik wel lastiger, hoewel ik er geen enkel probleem mee heb, zou ik het ook raar vinden als een vrouw in een burka les zou geven of - ik zeg maar wat - advocaat zou zijn, je wil toch iemands gezicht kunnen zien. Met een hoofddoekje is het gezicht niet bedekt.)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 14:52
Thirza!
Thirza! is offline
*Mensen die populair denken! te zijn,
*Leraren die machtspelletjes spelen
*Vieze wc!!
*veeeeel te veel tussenuren!
Elke dag wel 2.. Dat is echt niet leuk meer!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 23:47
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Het is geen gezicht en een verloedering van het onderwijs.
Hoe vaker is deze uiting lees, des te eigenaardiger vind ik haar.

Het eerste deel (het is geen gezicht) is eigenlijk slechts als een zouteloze grap te beschouwen, gebaseerd op de confrontatie van de letterlijke en de figuurlijke betekenis van het gezicht.

Het tweede deel is volstrekt onbegrijpelijk. Je schrijft dat een kledingstuk een verloedering van het onderwijs is. Ervan uitgaande dat je hiermee bedoelt dat dat kledingstuk bijdraagt aan de verloedering van het onderwijs, is mijn vraag: hoe kan dat?

Van onderwijs is mijns inziens sprake wanneer iemand met capaciteiten en interesse een boodschap aanbeveelt bij iemand anders met capaciteiten en interesse. Ik weet zeker dat de kans van slagen van onderwijs niet wordt gefnuikt door een kledingstuk.

Zou je je niet liever eens gaan concentreren op wat de ander te zeggen heeft?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 18:39
Verwijderd
Ik vraag me anders af hoe gemotiveerd de gemiddelde christelijke student wordt van een docent met een hoofddoek.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 19:05
306169
306169 is offline
mijn alle grootste nachtmerrie op school is als je leraar heeel slecht les geeft en zegt dat hij super goed lesgeeft en dat alles aan ons licht!!!! Ik erger me er zoo aan!!! Netzoals de rest van de school iedereen haalt bij hem altijd 3en en hij zegt dat hij er niks aan kan doen dat hij goed les geeft. Maar dat is wel zo!! Want toen ik nog iemand anders had die aardrijkskunde gaf toen stond ik gemiddeld een 7
we zijn al heel vaak naar onse mentrix gegaan en die heeft al veel geprobeerd maar helaas... Ik hoop dat we een andere leraar krijgen

groetjes zoë
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me anders af hoe gemotiveerd de gemiddelde christelijke student wordt van een docent met een hoofddoek.
Ik ben moslim en ik geraak gedemotiveerd van mijn docente Nederlands, ze draagt een kruisje.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 21:09
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Ik vraag me anders af hoe gemotiveerd de gemiddelde christelijke student wordt van een docent met een hoofddoek.
Je kunt beter luisteren naar wat de docente met de hoofddoek te vertellen heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 21:26
Verwijderd
De nutteloosheid van veel lessen (herhaling, tijd verspillen aan iets wat je makkelijk thuis kunt doen, leraren die uitleg geven aan leerlingen die hun huiswerk niet hebben gedaan, etc.).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Je kunt beter luisteren naar wat de docente met de hoofddoek te vertellen heeft.
Als er dingen aan een docent zijn waar je je aan stoort of die gewoon vreselijk afleiden, dan let je meer daarop en minder op wat de docent te vertellen heeft. Voorbeeld: Er was een aantal jaar geleden een docent Natuurkunde die niet heel geweldig Nederlands sprak en een accent had. Mensen gingen letten op het accent en de fouten die hij met het Nederlands maakte ipv wat hij te vertellen had. Je kunt nog zo goed zijn, als er iets storends is dat de aandacht afleidt komt wat je te vertellen hebt helaas niet of veel minder over.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 15:20
Verwijderd
Dat ligt toch écht aan jou, en niet aan die docent.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 20:39
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Als er dingen aan een docent zijn waar je je aan stoort of die gewoon vreselijk afleiden, dan let je meer daarop en minder op wat de docent te vertellen heeft. Voorbeeld: Er was een aantal jaar geleden een docent Natuurkunde die niet heel geweldig Nederlands sprak en een accent had. Mensen gingen letten op het accent en de fouten die hij met het Nederlands maakte ipv wat hij te vertellen had. Je kunt nog zo goed zijn, als er iets storends is dat de aandacht afleidt komt wat je te vertellen hebt helaas niet of veel minder over.
Je schrijft dat je 18 bent, Micromensje, maar je hebt nog een lange weg af te leggen naar de volwassenheid. Een heel lange.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 19:21
pwnagekind
Avatar van pwnagekind
pwnagekind is offline
een kind genaamd sven
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Je schrijft dat je 18 bent, Micromensje, maar je hebt nog een lange weg af te leggen naar de volwassenheid. Een heel lange.
Nou dan kan je vertellen dat er mensen in mijn klas zitten die zich gedragen als een stel kleuters.

En ter info: Dat verhaal over de Natuurkundedocent betrof niet mijn klas. En zou jij niet afgeleid zijn als iemand een irritant accent heeft, belabberd Nederlands spreekt of enorme inkijk heeft?

Verder irriteer ik mij aan de docent Engels die tijdens een luistertoets tussen de vragen door tettert met allemaal nutteloze info. In die pauze moet ik dus de vorige vraag beantwoorden en de volgende vraag lezen. En dan komt hij er doorheen. Is vast heel goed bedoeld, maar zo kan ik me niet concentreren.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 00:12
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
1) Nou dan kan je vertellen dat er mensen in mijn klas zitten die zich gedragen als een stel kleuters.

2) En zou jij niet afgeleid zijn als iemand een irritant accent heeft, belabberd Nederlands spreekt of enorme inkijk heeft?

3) Verder irriteer ik mij aan de docent Engels die tijdens een luistertoets tussen de vragen door tettert met allemaal nutteloze info. In die pauze moet ik dus de vorige vraag beantwoorden en de volgende vraag lezen. En dan komt hij er doorheen. Is vast heel goed bedoeld, maar zo kan ik me niet concentreren.
ad 1) Dat is inderdaad irritant. Maar je hoeft het niet te pikken. Je kunt die mensen erop wijzen dat jij in elk geval naar school komt om er beter van te worden en dat je daarbij niet voortdurend wenst te worden gestoord.

ad 2) In het begin wellicht, maar na enige tijd zeker niet meer. Nou ja, die inkijk...

ad 3) Op dit punt heb je volkomen gelijk. Je moet de man wel van je ongenoegen op de hoogte stellen. Beloofd?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 23:00
MissMusyc
Mensen die denken dat ze populair zijn, maar tegelijkertijd meelopers zijn en mensen die gruwelijk langzaam lopen in de gangen en de weg versperren
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 15:04
blondini
Avatar van blondini
blondini is offline
Citaat:
Vieze wc's? Slechte roosters? Docenten die uit hun mond stinken? Belachelijke regels?

Wat is jouw grootste ergernis op school?
dat het echt heel erg stinkt!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 15:06
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Dat ik niet zowel binnen als buiten de les een telefoon bij me mag hebben.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 19:44
Zwimber
Zwimber is offline
Citaat:
Mensen die noooooit een mening hebben over iets en overal maar achter aan hollen. Ronduit dom.
Hahah idd

Mensen die bij mensen blijven plakken omdat ze zich daar veilig voelen t allerergst
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 20:24
discoo
discoo is offline
CONCIËRGES DIE HELEMAAL GEEN REET UITVOEREN ALLEEN MAAR LOPEN TE ZEIKEN EN STRAFCORVEE GEVEN VOOR DAT JE JE FIETS NIET GOED NEER ZET
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 22:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vraag me anders af hoe gemotiveerd de gemiddelde christelijke student wordt van een docent met een hoofddoek.
Ik vraag me af hoe gemotiveerd de gemiddelde nazi wordt van een neger voor de klas. Als een student zo'n aansteller is dat ie gedemotiveerd raakt van volledig legale cultuuruitingen, is dat zijn probleem.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 22:40
Verwijderd
Micromensje, moet jij als forumbaas (van dit subforum, nota bene) discriminerende uitspraken niet bestraffen in plaats van ze te belonen met je zegen? Zowel jij als Commando stellen je kinderachtig op, door te besluiten om maar niet op te letten als iemand een hoofddoekje op heeft. Dikke /care. Ik weet niet hoe jij je kleedt, maar voor 't zelfde geld vind ik jouw kleding ook smakeloos en qua esthetiek gelijk aan een vettige zweer in mijn blikveld. Afleidend, kortom. Doch, als jij in mijn werkgroep zou zitten en een presentatie moest geven zou ik daar niet om malen en gewoon luisteren naar wat je te zeggen hebt. Kledingsmaak zegt geen kut over iemands capaciteiten. Doen alsof dat wel zo is, echter wel.

Micromensje: Probleem is al besproken. Nee dus.

Laatst gewijzigd op 20-11-2009 om 16:19. Reden: Reactie
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 22:40
Verwijderd
Oh, Uice was me voor.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 10:07
Triton456
Triton456 is offline
Eigenlijk zijn er twee dingen op deze school waar ik me mateloos aan erger. Ten eerste is er een congierge bij ons op school die regels verzint waar je bij staat, zoals dat je geen milkshake mag drinken in school, dat je in tussenuren zonder toestemming van de PM niet naar huis mag, enz. (Terwijl dat in de vijf voorgaande jaren dat ik hier op school heb gezeten altijd heeft gemogen en elke andere congierge er niets van zegt.) Echt idioot, maargoed, waarschijnlijk werd ie vroeger altijd gepest en wil nu wraak nemen op leerlingen die hij niet eens kent, zo gaat dat altijd.
Ook erger ik me aan alle blokkeringen op de computers hier. Je kunt echt niets meer, geen youtube, geen hyves, geen .exe, .bat, .vbs -bestanden openen, je kan niet op de c-schijf komen, alle proxy-sites zijn geblokt, alle spelletjessites zijn geblokt, je kunt geen mappen maken, de usb's doen het maar half, rechtermuisknop is geblokt, cmd is geblokt, gameforums (die ik voor mijn profielwerkstuk (verslaving van online games) nodig heb) zijn geblokt, en paint was een tijdje zelfs geblokt, maar dat is weer veranderd. Je kunt dus bijna niets meer...

Greetz,
Triton456
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 14:01
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Paint geblokt?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 17:42
SherryTomato
SherryTomato is offline
Leraren die erbij staan van: Waarom ben ik leraar geworden?? En als je dan iets vraagt over grammatica ofzo, gana ze zuchten van: Pfff... Snapt ze het nou nog niet?!

Ik snap wel dat ze het 100x al hebben uitgelegd, maar wordt dan geen leraar.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 18:18
kakker met 'n R
kakker met 'n R is offline
Ik vind leraren die niet kunnen uitleggen, of het zelf stiekem niet begrijpen het ALLER-irritantst... Of leraren die slim willen lijken door moeilijke woorden te gebruiken, maar waardoor niemand het begrijpt.
Sowieso zijn leraren een apart, raar volkje.. (de meesten dan).
Vooral van bepaalde afdelingen: Natuurkunde vooral... maar ook scheikunde, wiskunde, en bij economie zitten ook wat rare typejes..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 14:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vraag me af hoe gemotiveerd de gemiddelde nazi wordt van een neger voor de klas. Als een student zo'n aansteller is dat ie gedemotiveerd raakt van volledig legale cultuuruitingen, is dat zijn probleem.
Mwo... Het is wel degelijk irritant. Van die over-geemancipeerde islamitische medestudentes die zonder dat ze het door hebben regelrechte fascisten zijn geworden omdat je zeggen en schrijven van hen geen enkel woord kritiek mag hebben op hun geloof, bevolkingsgroep, immigranten als geheel en alle integratieproblemen.

En dan gerust een stelling verdedigen als "Alle hoogleraren met een politieke nevenfunctie moeten ontslagen worden"
Dat, met als onderbouwing dat ze ooit een keer in discussie in de pan is gehakt door Arend Jan Boekestein (Internationale Betrekkingen aan de UU) toen ze koste wat kost Israël wilde afbranden tijdens een college.

Wie kan er dan niet zoiets hebben van 'ga je multiculti identiteitscrisis even buiten mijn lesuren oplossen'? Dat soort figuren doen gewoon afbreuk aan de kwaliteit van het onderwijs, zowel als docent als student.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Mwo... Het is wel degelijk irritant. Van die over-geemancipeerde islamitische medestudentes die zonder dat ze het door hebben regelrechte fascisten zijn geworden omdat je zeggen en schrijven van hen geen enkel woord kritiek mag hebben op hun geloof, bevolkingsgroep, immigranten als geheel en alle integratieproblemen.

En dan gerust een stelling verdedigen als "Alle hoogleraren met een politieke nevenfunctie moeten ontslagen worden"
Dat, met als onderbouwing dat ze ooit een keer in discussie in de pan is gehakt door Arend Jan Boekestein (Internationale Betrekkingen aan de UU) toen ze koste wat kost Israël wilde afbranden tijdens een college.

Wie kan er dan niet zoiets hebben van 'ga je multiculti identiteitscrisis even buiten mijn lesuren oplossen'? Dat soort figuren doen gewoon afbreuk aan de kwaliteit van het onderwijs, zowel als docent als student.
Zo zit er altijd wel een student tussen die niet weet wanneer hij/zij zijn/haar mond moet houden, ik denk niet dat dat veel te maken heeft met die 'multiculti identiteitscrisis'; als die studente dat niet had gehad, had ze wel iets anders gevonden om moeilijk over te doen (is mijn ervaring ).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Vertaler Engels - welke studierichting???
VincentFernande
12 27-03-2012 20:56
Algemene schoolzaken Grootste ergernissen op school bekend
Simon
9 11-01-2010 16:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 21-08-2005 00:14
Lifestyle slaan kakkers een stadium over?
Ninnoc
59 22-06-2002 01:53
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.